***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Zoooo Swissie dat is wel vroeg, ik moet er zelf nog niet aan denken hoor. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten waar ik een boom zou moeten zetten. Het staat hier nogal vol sinds Zahra er is (box enzo). Ik was van plan om binnenkort eens de meubels te verplaatsen om wat meer ruimte te creëren, misschien vandaag als lief er zin in heeft (ws not).

Zahra werd dus om kwart voor 9 wakker vanmorgen, lekker hoor.
Ja hoet gaat het met Robbie??

mooie filmpjes fachat !!

Heb al voor sinterklaas de volgende dingen gekocht : puzzeltje met zo van die knopjes op (je kent het wel hoor) Zo van die inpaspuzzeltjes

Een doos waar je verschillende figuurtjs in kan gooien

Op planning staat nog een ringentoren van fisherprice.
Layla, we hebben ook nog geen boom staan hoor. Ik weet niet of ik dat ga doen dit jaar. Ons huis staat inderdaad ook redelijk vol met box etc.

We hebben gewoon allerlei kaarsen (niet soecifiek kerst) en we hebben buiten een licht geval (geen kerstboom maar meer rond). Binnen hebben we nu een witte standaard met een paar zwarte kerstballen. Staat eigenlijk best grappig in ons voornamelijk wit / zwarte design (ahum).

En ik heb meteen even inpakpapier gekocht. Dat vergeet in namelijk altijd met het gevolg dat ik normaal bij mijn ouders nog aan het inpakken ben (met de hoop dat zij wel voldoende papier hebben natuurlijk). Nu ben ik eindelijk voorbereid.

Witchke, leuk sinterklaas! Ik wil inderdaad ook zo'n doos voor verschillende figuurtjes hebben. Dat gaan we maar voor kerst vragen.
*Inbreker*

Compli en Xaloy,

Gister hoorde ik het vreselijke nieuws over jullie kleine man van Ravi. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar wat een afschuwelijke situatie. Steek een kaarsje voor jullie aan en de duimen zullen hier ook gaan draaien.

Geef Robbie een dikke knuffel!
Mogge,

Robbie, ventje..hoe gaat het met je, lukt het zelfstandig ademen nog steeds goed?

Xaloy/Compli.. was het gezellig gisteravond? Kan me oorstellen dat het wel even lekker moet zijn om even weg te zijn uit de ziekenhuisomgeving!

Hm, ik denk echt dat Daan zich bij m'n schoonloeder overeten (is dat wel een woord eigenlijk??) heeft, hij heeft gisteren maar 3 flessen gedronken waarvan ie van de laatste maar 140 op heeft. Hij is wel gewoon zichzelf, dus het zal verder niets zijn, maar ik ga m'n schoonouder toch nog maar eens ernstit toespreken.

Punkie.. als het anders kon zou ik Daan ook graag eens ergens anders brengen, maar het vervelende is dat er hier in de buurt geen opvang voor 's avonds/weekends is en het zijn voornamelijk die uren waarvoor we opvang nodig hebben.

Ze bedoelen het ook niet verkeerd, ze zijn helemaal gek van Daan, maar ze zijn alleen nogal ouderwets/halstarrig/stronteigenwijs in hun opvoedings-opvattingen en ik kan het ze maar lastig aan hun verstand peuteren dat het tegenwoordig gewoon heel anders werkt.
hej? nog geen Robbie nieuws!?
Hoe was Robbies nacht, ging het goed? En wordt er dus nog koers gezet richting Enschede vandaag?? Spannend.

Ik ben dagje weg, lekker naar de duinen en zo.
Misha, veel plezier..tis wel lekker uitwaaiweer vandaag!
Goedemorgen allemaal!

Robbie heeft het goed gedaan vannacht. Zijn dag- en nachtritme zijn door de tijd op het IC vrijwel omgedraaid, dus meneer heeft de halve nacht met grote ogen om zich hen liggen kijken naar die rare grote slaapkamer en al die mensen om hem heen.

Wilde eten en nam geen genoegen met 100 ml, zo kennen wij hem weer. Gisteren kregen wij te horen dat de kans op Robbie's vertrek per ambulance richting Enschede op zondag waarschijnlijk erg klein zou zijn. Maar vanochtend kregen we een telefootje dat de ambulancemensen hem om 10 zouden komen halen!

Xaloy is nu met hem mee naar Enschede en papa gaat hier nog wat dingen regelen, zoals kamer schoonmaken, passen en sleutels inleveren, auto inpakken en in Friesland onze hond ophalen. Helemaal niet erg, want het nieuws van vandaag is natuurlijk GEWELDIG!!!

Tot later, lieve forumvriendinnetjes!
Jaaaaaaaa, goed zo!!! Da's heel mooi nieuws zo op de zondagochtend!!
vreugde dansje voor Wakkere Robbie!!!!

Joepie, Robbie is weer richting enschede! Dat is echt geweldig nieuws Compli. Heerlijk, je kleine jongen weer terug in Enschede.

En heel goed nieuws dat hij weer goede honger heeft. Joepie, ben helemaal blij.

Hier slaapt de hele familie, maar ik weet zeker dat Swissman ook helemaal opgelucht is als hij dit nieuws hoort. Heerlijk nieuws!
Layla wat heerlijk dat zahra het zo goed deed op de goedenacht! Ik vond de poedervorm wel iets minder 'machtig' eruit zien dan het pakje...heb eigenlijk liever de pakjes maar ja die zijn zo duur! Ik doe nu ook af en toe half om half, dus half goede nacht,en half gewoon...

Spitsmuis, nog gefeliciteerd met je 1jarig huwelijk!!!

Lara Hoe ging het gister????moest erg lachen om je dronken post!

Oja, en dus oppas kunnen vinden?

Pfffff Tommy slaapt al sinds 2maand niet meer door! Hij wordt elke dag om 5uur wakker...dan krijgt hij de speen, weer een halfuurtje zoet en dan weer jammeren. Uiteindelijk moet hij er dan ook echt om 7uur uit. (dit was ook zo voor de wintertijd)

Pffffffff ellendig...kijk doordeweeks is het niet zo'n hele erge ramp want dan staat vriend ook wel vaak rond 6uur op. Maar een paar dagen even iets langer zou toch heel prettig zijn!! We gaan nu op zaterdag maar om 10uur op bed omdat we op zijn, en weten dat we wèèr om 5uur aan de bak moeten...

(leuk sociaal leven NOT )

Wie heeft de TIP??? Oja, het is niet dat hij honger heeft, want eten krijgt hij pas om 8:30 hij wil gewoon van bed af.

Oja, hij gaat om 19:00 naar bed tot 22:30 dan laatste fles.
Dropneus doet ook mee met het vreugdedansje voor Robbie!!!

Hier een *klote* nacht gehad. Kon ik gisteren niet slapen door mijn kotsende man. Vannacht was het onze kleine Fleur die ziek werd en lag te huilen. Ze had vannacht 38,8 en lag te huilen en te rochelen. Ik heb er maar een heel klein zetpilletje in gestopt (60 mg.) en daarna heeft ze bij mij in bed nog wel een beetje geslapen. Vanochtend was ze gelukkig weer helemaal happy en koortsvrij (wel nog aan het rochelen en ze hoest dus niet...)

Wat en leuk filmpje van Ole en wat een actieveling!!! Hier zijn zulke bewegingen echt nog ver te zoeken. Zo, ik ga weer naar beneden naar mijn ziekenboeg. Relaxed weekendje zo
Na een paar dagen niet on-line lees ik hier geweldig nieuws over Robbie. Super Xaloy en Compli. Een grote stap dichterbij thuis!
Fijn dat Robbie weer naar enschede gaat vandaag !!
dropneus wat een ellende daar bij jou thuis! Werd je zelf ook niet helemaal beroerd van je kotsende man???Zou ik wel hebben!Sterkte!
Joepie! Wat een supernieuws! Wat een fijn bericht op de zondagmorgen!!!
Jezus wat een fantastisch nieuws dit. Ik word er helemaal vrolijk van!

Wow!

En nu dan op naar de rest van het herstel, en dan lekker verhuizen.

Dikke kus voor jullie allemaal!!

X
Wat een supernieuws! Robbie is nu onderweg naar Enschede!
Icke, op borstvoeding.com kun je zelf een groeicurve maken voor Ruben en dan vergelijken met de curve van de WHO. Deze curve is gebaseerd op curves van borstgevoede kindjes dus geeft een beter beeld dan die van het CB, welke is gebaseerd op curves van kv kindjes. Ik heb het ook net ingevuld, hoewel ik voor Zahra nu bijna volledig op kv ben overgestapt, maar het is wel leuk om even een bevestiging te krijgen dat je het goed doet met de bv.
ff klappen voor Robbie. Wat fijn dat je terug mag naar Enschede.

Was ff een weekendje weg maar heb veel aan jullie gedacht.

Wordt langzaam wel een beetje zenuwachtig voor morgen (mijn eerste echte werkdag). Hoe ga ik het morgenochtend allemaal managen. We zullen het wel zien.
Wat fijn, wat fijn!
Layla, hoe doe je dat dan die combi bv - kv ? Kolf je dan ook nog? Of niet? En loopt je productie dan niet enorm terug? (Begin het kolven nl een beetje zat te worden!)

Buitenmeisje, jij gaf toch ook bv? Ga je kolven op je werk?
Fachet: Ik geef idd nog volledig bv. Ga nu dus eerst beginnen met kolven. Hopelijk heeft Koen dan een pietsie meer weerstand tegen alle creche-ziektes. Verder wilde ik niet teveel veranderingen in één keer. Dus niet en naar de creche en bv afbouwen. Ook zal het natuurlijk niet heel lang meer duren voordat hij over kan op een ochtend en avondvoeding. Wil graag nog wel ff volhouden.

Spitsmuis en Lara: nog gefeliciteerd.

Dropneus: Beterschap voor bij jullie thuis.

Ik heb een baaldag. Zie toch best wel tegen op om te gaan werken.

Maar we zullen er wel weer overheen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven