***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jammer Fachat,...te laat!
Wat een lieve foto's jaimie, wat een schatjes zo samen.

Het zoontje van mijn gastouder heet ook S! Hoe oud is je dochtertje? En ikbegrijp ik nou dat je ook zwanger bent? Hoever ben jij?
Mich! Jij kijkt ook naar het Songfestival? Ik ook! Al jaren moet ik aanhoren dat het echt niet kan, maar ik vind het zo leuk! Ik heb een zelf samengestelde songfestival cd met daarop al mijn favoriete liedjes, maar die draai ik alleen als er niemand met me meerijdt. Eindelijk, een medefan!

Ik vind dat kerstpakje eigenlijk ook wel leuk. Wij wilden dit jaar met kerst zo'n heel foute kaart van ons viertjes laten maken, maar ik ben eigenlijk degene die dat wil.

Bah, ben ongesteld. En hoe! Ik voel me nu een stuk minder opgeblazen, maar kan me niet herinneren dat ik er ooit zo veel last van heb gehad.

Steijn en Hugo zijn acht maanden vandaag! *Allen in koor* Aaaaaah!
Hieperdepiep.........hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
aaaaaaaahh!!!
Muisje: Geliciteerd met je mannetjes. Wat gaat het hard!

En daarom hebben ze natuurlijk ook hun mooiste sokjes aan (en voor robbie)

En ik wil ook eigenlijk wel een foto van Koen als kerstkaart. Vind het ook wel heel fout, maar dan weet iedereen die je niet zo vaak ook weer hoe Koen er inmiddels uit ziet. Had eigenlijk een mooie herfstfoto willen maken bij een rood-witte paddestoel, maar is er niet van gekomen.

Hier nog steeds geen goede nachten. Meneer wordt gewoon 5x wakker per nacht en ik denk dat ik hem ongeveer 3x eten geef. (Ik sla het al niet eens meer op). Ik kan het Koen eigenlijk niet zo heel kwalijk nemen want er is zoveel veranderd de laatste tijd (en daar ben ik zelf schuldig aan).. ik ben gaan werken hij naar de creche en daardoor ook nog vaak een beetje ziekjes, beginnen met het eten van vast voedsel. Ik hoop dat deze sprong binnen een maand wel over is, want is wil weer gewoon meer dan 3 uur achter elkaar slapen.

Icke: Knuffel voor bij jullie. Niet slapen is zoooo waardeloos!

Lara: Moet je nu van het cb sneller vast voedsel gaan introduceren nu max zo'n honger heeft? Je hoort wel dat ze met kv meer behoefte hebben aan vast voedsel en ze willen niet zoveel kv meer geven.

En ik herken dat slecht voelen wel. Soms laat ik Koen ook wel eens huilen en dan heeft hij echt honger of een poepproek (terwijl ik net verschoond had).

Ik ga zo ook ff snel op msn kijken.
Hoera voor de kleine muisjes !!
Trouwens wat een mooie foto van je en je twee kids Jaimie !! Mooi kopje haar dat S al heeft. Xander heeft hier nog maar weinig haar.
Nog eens ik hier, mooie foto's ook van Luna !
Zoo ik heb net even de wijkverpleegkundige gesproken over het voedingsschema van Zahra, want als ik ze mee naar huis nam vanaf de oppas of het kdv gaf ik gelijk een groentehapje maar het arme kind was dan gewoon veel te moe om te eten dus na 3 happen ging ik ze maar op bed leggen. Ik moet nu het volgende schema aanhouden: 7 uur fles, 10 uur fruithap, 12 uur boterham+ flesje melk (gewoon geven zoveel ze zin heeft) om 15.30 groentehap en dan om +/- 20.00 uur laatste fles geven. Ik heb gelijk het kdv gebeld om te vragen of ze de fles van 15 uur willen laten vervallen en in plaats daarvan een groentehap willen geven en dat zouden ze doen. Ben benieuwd hoe dit schema gaat bevallen, want ik had al het idee dat ze veel te veel kreeg met nog een fles om 15 uur en haar groente hap at ze nauwelijks.
Layla, ben ook benieuwd! Het klinkt eigenlijk wel logisch, maar je moet er maar op komen. (bel zelf het cb ongeveer wekelijks, zo niet vaker, omdat ik eigenlijk geen bal van baby's en eten snap...)
Layla: ik hoop dat het werkt!

Voor de tabel: Max is 70,7 cm en weegt 7,670 kg. Alles zag er verder goed uit. Het is niet erg als hij nog 5 flessen krijgt en incidenteel 6 omdat hij niet zwaar is. Er mag zelfs nog een papfles bij.

De bambix kan beter even wachten tot hij 7 maanden is.

Zo, ik ga even een bijslaapje doen. Morgen de vrijgezellen van mijn schoonzusje, dus we hebben een drukke dag voor de boeg.
Weer terug op het honk

Ik heb elke dag heel gezellig meegelezen, maar te druk om te reageren.

Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar, zoveel tijd op het forum.

Nu hoor ik Vincent al weer prutten in zijn bedje maar nog even doortikken.

sinds woensdag heeft hij flinke koorts en is niet in zijn hummetje. dokter kan niets vinden, nu maar hopen dat de koorts snel zakt. Met het verhaal van Robbie in mijn achterhoofd vind ik het wel pittig.

layla dat is een mooi voedingsschema. Hoe vindt Zahra het brood.

leen wat een mooie ogen heeft Luna. Wat een rotmens met die nare opmerking.

Icke nu max weer goed slaapt is het de beurt aan Ruben om eens flink een tukje te doen. Drie uur achter elkaar dat moet mama toch gegund zijn.

buitenmeisje wat een gedoe zeg op de creche. Klinkt niet heel sympathiek. Vincent slaapt op de creche ook veel minder en soms maar een half uurtje gedurende de dag. Daar doen ze niet moeilijk over. Ze proberen het wel maar lukt het niet dan niet. Hij is dan gezellig aan het spelen.

muis, jeetje dat worden grote muisjes, acht maanden al weerl

Framboos, gefeliciteerd met je goede echo. Mooi buikje al!!!! Die condooms, blauw of roze verven opblazen en ophangen als de beeb is geboren. of eentje sturen naar het hoofdkantoor van kruidvat

lara veel plezier morgen. Hebben jullie een leuk programma? Fijn dat Max afgelopen nacht heeft door geslapen.

Ik ga nu even kijken bij m'n ventje.
o, ja fachat, voor het schema.

Vincent 71 cm en 8600 gram
Hee Esan, leuk je weer eens voorbij te zien komen. Wat naar dat Vincent koorts heeft! Hoe lang al? En hoe hoog?
Esan, wat naar dat Vincent koorts heeft, ik hoop ook dat het snel zakt.

Zahra vindt brood heerlijk, ze heeft vandaag 3/4 van een boterham gegeten. Op het kdv waren ze ook verbaasd dat ze al zo goed brood at. Vandaag is het wel goed gegaan met dit voedingsschema. Ik vond het ook wel wat relaxter, ik hoef niet gelijk een groentehap op te warmen als we thuiskomen (waar ze maar 3 happen van eet) en heb nog even tijd om met haar te knuffelen en te spelen voordat ik haar even op bed leg en het eten ga klaarmaken. Ze heeft om half 8 haar laatste fles gehad en ligt nu lekker op bed. In het begin protesteerde ze wel, maar nu slaapt ze volgens mij. Ze slaapt overdag nu veel minder en dat is wel wennen hoor.
Kleine pop heeft gisteren voor het eerst een beetje brood gegeten, maar die vond er niks aan! Grappig dat Zahra dat zo lekker vind!

Ik las wat over liga's, die geven wij nog niet omdat er (volgens mij?) suiker in zit...wanneer mogen ze dat eigenlijk?
Goedenavond!!

Pff dukke dag gehad op school! Veel feedback gekregen op ons rapport dus we hadden erg veel te doen! We wilden voor 17 december gaan om het in te leveren maar dit wordt nu wel erg krap, gaan proberen om uitstel aan te vragen! hoop dat het lukt. Vind het al met al best een zware combi; afstuderen en een huis en een kindje!

Haha Lara over 16 jaar is er dus een viva april 2007 date tussen Luna en Max? Leuk! Denk alleen dat mijn vriend wel mee wil.................

Spitsmuisje; wow 8 maanden alweer, gefeliciteerd! Elke maand is een mijlpaal, vind je niet?!

Esan: wat vervelend van die koorts! kan me goed voorstellen dat je het nu extra eng vind ivm Robbie! Ik merk zelf dat ik nu veel sneller de termometer pak!

Layla; wat fijn dat het nieuwe schema direct goed ging! Het ziet er nu bijna zo uit als hier! Ook luna at in het begin haar groentehap nauwelijks, nu het flesje van 15.30 is vervallen, eet ze alles op!
Layla, Ole begint zijn boterham ook steeds lekkerder te vinden, vandaag al meer dan een halve boterham op. Groentehapje gaat ook steeds beter, sind een paar dagen meng ik er wat moedermelk door en het lijkt of hij het nu ook echt lekkerder vindt, hij eet het in ieder geval wel beter.

Hoeveel slaapt Zahra nu dan overdag?

Esan, wat vervelend die koorts en idd, met Robbie in gedachten zal het je extra bezorgd en angstig maken, kan het me goed voorstellen!

Ik heb zin in morgen! Ga voor het eerst sinds 10 maanden ongeveer weer eens samen met fachatman weg naar een concert van Zap Mama in Paradiso, heb er echt zin in. Daarnaast wordt morgen de NL-vertaling van Harry Potter bij me thuisbezorgd (ja,ja ik weet het...) ik heb nu al zin om hem te lezen. En dan morgen ook nog de intocht van de Sint! Leuk, leuk, leuk...
Ik ben zo trots op Daan!

Hij is vandaag mee wezen winkelen en hij heeft zich echt voorbeeldig gedragen. De hele dag in z'n wagen gezeten en lief met zijn sleutelbos aan het spelen geweest, geen kick gegeven in de kleedkamers, tijdens het lunchen lekker een boterham met smeerkaas meegegeten en lief gelachen tegen alle verkoopsters. Ha, als ie zo braaf blijft mag ie altjd mee winkelen..een voorbeeld voor mijn vriend!
Haha, ik krijg Harry morgen ook thuis gestuurd...zooooo leuk!
Ik heb Harry in het Engels! Maar ik schaam mij dit te zeggen, alle andere delen had ik binnen 1-2 dagen uit, deze heb ik nog steeds maar 20 blz. gelezen...ik kom er niet aan toe! Hahaha!
Ik kan Harry Potter vannacht om 12 uur ophalen bij de winkel op de hoek, maar ik haal hem morgenochtend op voordat we gaan. Jammer dat ik zondag of maandag pas kan beginnen...
Wat leuk allemaal Harry fans! Ik kan hem ook vannacht ophalen maar doe het ook morgenochtend!

Lievelust; wat een super baby heb jij zeg! Luna heeft echt een hekel aan winkels! Kan Daan haar niet uitleggen waarom het juist zo leuk is?

weet niet meer wie het vroeg maar Luna moet haar helm 23 uur per dag dragen. Dat ene uurtje is dus voor het omkleden, in bad doen en het schoonmaken van de helm.

Vandaag ging het weer goed! Ze was vanochtend wel vroeg wakker (6uur) en wilde tot 9 uur ook niet meer slapen. dit is erg uitzonderlijk voor haar, normaal moeten we haar om 8 uur wakker maken.

Ook heeft ze wel iets meer gehuild maar denk zelf dat er tandjes komen
Haha, idd leuk zeg, jullie ook Harry Potter fan, leuk hoor...

hmmm. We kunnen binnenkort wel een een boekbespreking houden hier..haha. punkiepop, geen goed teken dat je al op blz 20 bent blijven steken, hmmm

Leen, echt super dat het zo goed gaat met Luna en haar helmpje! Heel erg fijn voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven