***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Leen, echt fijn dat het zo goed gaat en dat het slapen ook soepel gaat. Dat maakt het ook voor jullie een heel stuk makkelijker!

Oh enneh, je vriend mag over 16 jaar best mee hoor. Misschien ook wel nodig bij Max alias de kleine charmeur. Ik denk zelf dat als ik een dochter zou hebben haar de eerste 20 jaar zou opsluiten in de torenkamer en haar een kuisheidsgordel zou laten dragen

Zo, een flesje voor Max en ik duik met mijn elektrische dekentje het bedje in!

Slaap lekker lieve meisjes! (en Ruben en vooral Icke!!)
Jeetje Fachat, wat ben je toch altijd snel met die tabel.!
Ben weer laat, maar ben nog niet zo lang thuis! Werk bijna altijd 's avonds en lees dan altijd, ter ontspanning, wat jullie geschreven hebben, vandaar.

Mijn meisje heeft nu twee tandjes en zo te horen zitten er bij jullie ook heel wat tanden aan te komen! Ze was ook telkens een aantal dagen van te voren anders dan anders! Mopperen, slechter slapen en minder eten. Ik heb van VSM de chamodent druppels gebruikt en die leken wel wat te helpen, ze vond ze in ieder geval lekker!

Boterhammen gaan nu ook goed. Ben er vorige week mee begonnen en eerst werkte ze alles naar buiten, maar nu eet ze ook al 3/4 lekker op! Wat kan je ipv smeerkaas geven, smeerworst? Wordt zo eentonig lijkt me.

Liga's heb je speciaal vanaf 6 maanden. Leuk om te geven, maar wordt erg smerig!

Van de tripp trapp hebben wij de groene versie, ook erg fout, maar t staat wel leuk bij ons saaie interieur! De gordel of harnas hebben wij ook, maar daar heb ik echt spijt van! Ik hoop dat hij later van pas gaat komen, maar het lijkt weggegooid geld.

Leen echt een domme opmerking over het helmpje zeg! Heb je al een tegenantwoord/ opmerking bedacht?

Liefs Brigitte
Punkiepop, ik geef de Liga die voor kindjes van 4 maanden is, ik zal zo eens kijken of daar suikers in zitten, in ieder geval zitten er geen gluten in.

Ik ben geen Harry Potterfan hoor, vond de eerste film al niks en ben dus ook niet aan de boeken of andere films begonnen.

Ik ga ff Zahra op bed leggen en dan ff douchen en aankleden.
Punk, ik geef de jongens sinds gister Liga voor zes maanden en het is een hit!

Lievelust, wat leuk dat Daan van winkelen houdt! Handig voor later!

Was gister bij een vriendin en zij is waarschijnlijk zwanger! Morgen gaat ze testen, maar ik ben zo razend nieuwsgierig! (zou er het liefst met mijn neus boven op willen zitten)

Heb rammende koppijn.
Lievelust, wat fijn dat Daan zich zo voorbeeldig gedragen heeft. Zahra vindt het tot nu toe ook altijd wel leuk, ze is altijd heel rustig en zit lekker rond te koekeloeren als we door de stad lopen. Ik ga eigenlijk best wel vaak winkelen met haar, minstens 1 x per week, kan ze vast wennen hihihi.

Oh ze wordt wakker, we gaan badderen!
Spitsmuisje: wat spannend zeg! Leuk als een vriendin misschien zwanger is! Waarom heb je hoofdpijn?

Wij moeten zo gaan, we slapen vannacht bij mijn moeder en Max blijft daar ook. Wat een volksverhuizing zeg...
Laar, veel plezier!!!

Ben gisteravond te laat naar bed gegaan en ben nu dus uitgeteld!
brigitte, ole krijgt ook appelstroop op brood! of gepureerde banaan, is ook lekker!

Ole vindt die baby-liga ook erg lekker!

hmm, harry is nog niet binnen....

We hebben net Sinterklaas is ons kikkerlandje verwelkomt, was erg leuk!
Ben net naar de kapper geweest en het is te kort! Balen!
Ben ik ook weer eens. Ouders zijn weer het huis uit en mijn beide mannen liggen te slapen.

Swissieman was gisteren een dag in Warschau en Talin (Esland) voor zijn werk en zou de aansluiting in Stockholm missen. Geen enkele mogelijkheid in Zürich te komen. Dus zijn ze daar gebleven. Dat werd dus een avondje uit en vanmorgen verschrikkelijk vroeg weer op. Gevolg was dat meneer nogal moe was. En Finn is nog steeds een beetje verkouden en heeft met Opa en Oma erbij natuurlijk minder geslapen dan nodig. Veel te gezellig! Dus slapen ze lekker allebei even.

Heb snel geprobeert bij te lezen maar zal wel weer vergeten te reageren op een paar dames, alvast sorry.

Witchke, jammer dat je nog niet mag werken, maar vooral ook jammer dat je Xander niet thuis kan houden ivm die crecheplaats.

Framboos, wat een duidelijke foto zeg, leuk hoor.

Spitmuis, gelukkig gaat het nu beter met die liga.

Wat ik trouwens überhaupt grappig vind is hoe het baby eten blijkbaar cultuurbepaald is. Finn krijgt namelijk rond 12 uur zijn groentehapje, en later op de middag zijn fruit. Dat gaat heel goed zo.

Hij eet trouwens alles al, ik heb geen enkel probleem meer.

Voor de Harry Potter fans, ik vond het boek wel geweldig hoor. Had de Engelse versie gekocht en direct uitgelezen. Geweldig! Jammer dat er niet nog een komt.

We hebben de afgelopen dagen opgeruimd. Mijn man was dus niet thuis, en ik ben met mijn ouders donderdag even naar de IKEA gegaan. We moesten al tijden een paar nieuwe boekenkasten kopen. Dus ik eerst ff mijn vader advies gevraagd over andere kastuitbreiding in het hok. Mijn vader vond dus dat we echt aan de slag moesten, dus hebben we nog 5 nieuwe houten rekken gekocht. Nu hebben we zowaar echt een opgeruimd hok. We kunnen er weer lopen! Man was vanmorgen helemaal happy toen hij het zag. Nu nog een stel van die doorzichtige bakken en nieuwe etiketten voor mijn labelaar, dan kan ik straks ook nog dingen vinden. Dat zou helemaal geweldig zijn.

Ik ga nog even zoeken naar een vakantie. We willen nog riching zon in December of Januari. Hebben we echt nodig.
owwww heb weinig bij te lezen! dan ik ook ff kort! We zijn vanmiddag naar amsterdam geweest bij familie en op! Tommy gedroeg zich overgens voorbeeldig! Net als thuis, heel relaxed, en niet gezeurd! (trots waren we!)

Brigit Dat tuigje van de trip trap heb je volgens mij zowiezo pas later nodig...Als baby's gaan klimmen zeg maar...Misschien over een paar maandjes?

Spitsmuis leuk van je vriendin! En extra dubbel en dwars leuk als je zelf kinderen hebt hè??pfff was vroeger lang niet zo enthousiast over zwangerschappen dan nu!

Esan leuk dat je er ook even weer was, en fijn dat alles goed gaat!

thanx voor je condooms tips!

Zo en nu lekker bankhangen!laterrrr
Ik lees net jullie verhaaltjes over babytuigjes in stoeltjes. Nou ik heb vandaag een verhaal gehoord.....!!!!! Ik had dus een reunie met een aantal studiegenootjes en een van die meiden heeft een kindje wat met 7 maanden al op dingen begon te klimmen (ze liep met 9 maanden) Voor zo'n uk heb je het dus echt wel ndoig!! Ik kon het bijna niet geloven. zo'n verschil met onze Fleur die nog steeds niet rolt en al bijna 8 maanden is.

keerzijde van de medaille is wel dat dat meisje tot haar 1e jaar niet door heeft geslapen en overdag ook alleen maar hazeslaapjes deed. dan hebben wij het hier wel lekker relaxed!!

Ben een beetje hyper van al het geren en gevlieg vandaag.... Dus ik ga er snel weer vandoor!!!
Ik heb dat tuigje ook gekocht met het oog op evt. klimmen van Zahra als ze wat ouder is, het hangt nu nog niet eens aan de stoel (was man vergeten toen hij hem in elkaar ging zetten).

Vandaag wel een lekker dagje gehad, met mijn moeder en Zahra de hele dag op stap geweest, boodschappen gedaan, naar de markt etc. Was gezellig en Zahra was ook gezellig, ze heeft lekker in de auto getukt en toen we thuiskwamen duurde het wel een half uur voordat ze wakker werd, ik had haar maar gewoon in de maxicosi laten zitten. Groentehap was niet zo'n succes vanavond bloemkool/broccoli/kaas vond ze niet echt lekker (leek mij overigens ook niet zo lekker) dus ze heeft nog geen half potje op. Daarna heeft ze van 6 tot half 8 geslapen en toen haar fles bijna leeggedronken en ik heb haar om kwart over 8 weer op bed gelegd en toen is ze als een blok in slaap gevallen. Nieuwe voedingsschema gaat dus goed!

Manlief is voetbal kijken bij vrienden (Turkije moet voetballen) dus ik ben vanavond alleen, heb al een strijk weggewerkt en ga zo maar vast lekker naar bed met een tijdschriftje.

tot morgen!
Framboos, applausje voor super Tommy. Wat heerlijk dat hij zich zo goed gedragen heeft.

Muis, spannend of je vriendin zwanger is. Laat ze je het morgen weten?

Layla met het wennen aan shoppen kun je niet vroeg genoeg beginnen Dochter vond het altijd prima. Met een lunch tussendoor en een koekje en een sapje konden we het wel een paar uur volhouden. Nu is het wat lastiger want ze wil nu zelf ook winkels in en o wee als we meer in winkels voor mij kijken dan voor haar.

Ze heeft wel een keer een stuk kaas gepikt. Ze zat in de buggy en toen we op de terugweg waren hoorde ik wat kraken. Bleek ze een stuk kaas op haar schoot te hebben. Gepakt in de delicatessewinkel. moeten ze die dingen maar niet op grijphoogte zetten. Zo jong en dan al op het slechte pad.

Dropneus, zit je al, of nog steeds nog druk.

Veel plezier met lezen meiden. Ben zelf niet zo'n potter lezen. Vind het wel leuk al die spanning er om heen.

Tuigje komt echt nog wel van pas als ze denken dat ze kunnen gaan sky diven uit de kinderstoel.

Swiss lekker dat alles nu fijn is opgeruimd.
ben jaloers op alle mama's van kindjes die van shoppen houden!! Luna heeft hier dus echt een hekel aan! Hoop dat (snel) veranderd!

swiss; fijn dat je een leuke tijd hebt gehad met je ouders!! Toen ik in het buitenland woonde vond ik het altijd fijn dat ze kwamen (maar na een paar dagen ook niet erg als ze weer gingen )

Spitsmuisje; al lekker onder de wol? Wat spannend van je vriendin! Ik merk nu dat ik heel anders naar andere zwangere vrouwen kijk. Ook wanneer er iemand in mijn omgeving zwanger is ben ik veel nieuwschieriger en betrokken.

Layla; weltrusten! Ook mijn vriend is vanavond weg en was ook aan de strijk!

Denk dat ik ga stoppen met bv........de laatste dagen drinkt luna nog amper. wanneer ik kolf komt er bijna niets meer......dus denk dat er bijna niets meer in zit. heb altijd gezegd dat ik zou stoppen zodra het niet meer fijn is voor mij of Luna. De laatste dagen is ze vaak erg gefrustreerd aan het drinken. Maar vind het zo jammer dat het nu afgelopen is!! Lijkt opeens dat ze dan geen baby meer is ofzo.....

Moet nog erg wennen aan het op pad gaan met Luna. Heb het idee dat iedereen naar haar kijkt (lees naar haar helm kijkt)

enerzijds logisch maar niet leuk!!!
Fachat; hoop dat je een leuke avond hebt met je man! Ik ga as maandag weer voor het eerst met mijn vriend weg! heb als verrassing kaartjes gekocht voor Jorgen Rayman. Oppas is geregeld en vriend weet van niks! heb er zin in!!
Goedemorgen meiden!

Mij avondje was erg leuk! Fijn om er weer eens samen uit te zijn! Met de oppas ging het ook goed, alleen had Ole zijn hele flesje melk over haar heengekotst , maar goed, ze woont 3 huizen verder, dus ze kreeg een nieuwe trui bezorgd!

Wat leuk Leen, naar Jorgen en dan als verrassing, wat een leuk idee! Je inspireert me, misschien dat ik zoiets ook maar eens moet organiseren!!! Morgen dus, alvast veel plezier!!!

Ole vindt shoppen ook prima, maar dat vond Kaj als baby ook, nu heeft hij er een gruwelijke hekel aan!

Moet dadelijk naar de verjaardag van het dochtertje van mijn vriendin, zij is nu ook zo'n 5 maanden zwanger! Vind ik ook zó leuk!

Hebben jullie het goede nieuws over Robbie al gelezen? Ik werd helemaal happy vanmorgen!
Goeiemorgen,

Leen, wat een leuk idee! Mijn vriend is nogal van de standup comedy, misschien idd wel een idee om eens zoiets te doen als verrassing.

Fachat, lekker he, even eruit met z'n tweeën. Veel plezier bij je vriendin vandaag.

Ja, fijn he, dat Robbie de goede kant weer op lijkt te gaan. Ik hoop zo dat dit nu doorzet en dat ie weer snel richting huis kan.

Wij hebben dus nog steeds geen kinderstoel, ik neem me elke week voor er een te gaan halen, maar wij moeten dus helemaal naar Breda om een beetje een betaalbaar en leuk stoeltje te vinden. Hier zitten aleen wat echte speciaalzaken, die echt reteduur zijn en daar begin ik dus niet aan. Misschien morgen maar eens een toertje wagen rochting Brabant, want eten in de wipstoel gaat steeds moeilijker, Daan wringt zich alle kanten op.

Zo, nu even de hond uitlaten en dan het café Sinterklaasproof maken, het is intocht vandaag. Tot later!
Hey Lievelust, ik ben vrij morgen, heb je zin om morgen een bakkie te komen doen in Breda?
Goedemorgen!

Fachat wat fijn dat je avond leuk was en dat het met de oppas goed ging! Hebben jullie een buurmeisje die oppast?

Veel plezier bij je vriendin vandaag!

Lievelust; ik heb Luna ook snds kort in de kinderstoel, de wipstoel wil nog wel maar ze vind de kinderstoel erg leuk en ik vind het fijner voor mijn rug als ik eten geef! Kun je anders geen wipstoel bestellen?

Fijn he van Robbie! Nu hopen en duimen dat het zo blijft!

Misschien een idee om bij het topic van zoyla even een posting achter te laten? het gaat erg slecht met haar dochter...............
Oh echt, wat erg, ik ga gelijk even lezen.
Layla..ja, leuk! Ik moet nog even met vriend overleggen of er verder niets in de planning zit, maar anders kom ik graag even koffie leuten bij je. Ik laat straks wat weten.
O.k., dan hoor ik het wel.

Wat erg zeg van Iris, ik zit echt te janken hier. Wat zal Zoy zich machteloos voelen.
Tommy is ziek...in 1x vannacht begon hij over te geven! Echt overgeven, dus anders dan spugen na de melk...Ik tilde hem uit bed om de laatste voeding te geven en in 1x liep het ineens hij zijn mond...echt een stroom...Tommy keek heel suf heel eng om te zien! Daarna was hij weer gewoon zichzelf (geen koorts) maar toch nog 3x weer gespuugd.(Wat ziet dat er eng uit!Echt zo'n schokkend lijfje) Nu had ik hem yogurt gegeven die avond?dus ik dacht nog zou dat?? Nou ja om een lang verhaal kort te maken, vanmorgen dus weer spugen na de eerste fles, dus toch maar even naar de doktersdienst geweest. De dokter zei dat het waarschijnlijk een virus was, en dat hij uit moet zieken. Gelukkig had hij geen uitrogingsverschijnselen, want hij heeft namelijk ook al een week diaree.

Afwachten dus...Hij slaapt nu (met een leeg maagje )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven