***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboosje, lekker om een dagje helemaal alleen te zijn! Ik zou het wel weten: ik dook mijn bed in met een paar dvd's terwijl ik af en toe een tukkie zou doen.

Hoe was het vanavond?

Lara, drie weken? Jesses! Daar zit ik helemaal niet op te wachten! Vanavond hebben we ook al vijf keer naar boven gemoeten omdat Steijn overstuur was door het niet durven/kunnen zitten en als dat nog drie weken zo door gaat...

Punk, beterschap voor Kleine Pop!

Lief Lustje, fijn dat de verjaardag van Daan zo geslaagd was!

Wij hebben vandaag een beetje een drukke dag gehad. Vanochtend hadden we de verjaardag van de beste vriendin van Steijn en Hugo (jaha, die hebben ze!) en het was erg druk, maar wel erg gezellig. Weten jullie nog dat Hugo gister alleen maar gelukkig was als hij bij mij of A. zat? Nou, dat was vandaag ook zo! Heel de verjaardag heeft hij bij me op schoot gezeten en was dan ingelukkig, om vervolgens zwaar ongelukkig te worden als ik hem op de grond zette. De visite ging weg, maar wij bleven nog even lunchen met ons viertjes. (we waren uitgenodigd, vandaar) Het was dus een stuk rustiger en Hugodepugo ging op exploratie en was helemaal in zijn element! Ik heb het even opgezocht in een oud studieboek van me en daar stond in dat Hugo een tikje bangig is en zich veilig voelt bij zijn opvoeders. (goed gehecht dus! Ik was altijd bang dat de hechting in de soep zou lopen doordat ze de eerste drie weken van hun leven in het ziekenhuis lagen!)

Vanmiddag hadden we de verjaardag van een vriendin van me. Wederom: erg gezellig, maar nu ben ik afgedraaid!
Heerlijk Lara zo'n dagje alleen thuis en jij morgen een dagje voor jezelf Framboos! Heerlijk geniet er maar van, dat soort dagjes zijn (in ieder geval bij mij) erg schaars!

Beterschap voor de Popjes, arm meisje de waterpokken! Heeft grote Pop ze al gehad?

Het was weer een heerlijk dagje vandaag, superweertje,lekker naar de speeltuin met de jongens (Ole in de zandbak, op de wipkip, van de glijbaan, erg leuk!) En zonet vrienden op bezoek, zij kwamen de box ophalen, zij is net als Framboos ook begin mei uitgerekend. Zij hebben ook nog een meisje van 2, een heel lief meisje.

Micha, beterschap voor Morris, kunnen het tandjes zijn? Daar hebben ze toch vooral (Ole tenminste) 's nachts last van. Trouwens toen Ole oorontsteking had was het ook vooral 's nachts dat hij er veel last van had! Grijpt hij niet naar zijn oortje? En was hij vandaag gewoon zijn vrolijke, stoere zelfie?

Poehee, ik was het vannacht even zo ontzettend zat. Ole had om een uur of 22.30 uur bij me gedronken. Toen werd hij om 00.30 weer wakker. Vincent naar hem toe, maar hij kreeg hem niet getroost, panisch werd hij gewoon! Uiteindelijk Ole toch maar weer even aangelegd, maar zodra ik hem loskoppelde huilen en huilen. Na een tijdje toch maar weer in zijn bedje gelegd, tijdje aangezien, maar Ole bleef maar huilen. Toch maar weer naar hem toe, over zijn bolletje en ruggetje aaien en toen viel hij weer in slaap, maar zodra ik mijn hand weghaalde was hij meteen weer klaarwakker. Ik was inmiddels alweer een uur met hem in de weer,ik had het koud, ik was erg moe en uiteindelijk hem toch maar weer naast me in bed gelegd aan de borst. Ik zat echt even te snikken, ik was (ben) het zo zat om als speentje te worden gebruikt. Vervelend is dat al Fachatman naar hem toe gaat hij dus echt panisch wordt, hij wil alleen mij, sterker nog hij wil alleen mijn borst! Het is nu wel dé manier om nog aan wat slaap toe te komen (tis niet elke avond zo erg hoor), maar ik vind het nu toch wel tijd worden dat hij zonder bv de nacht doorslaapt. Ik weet alleen echt even niet meer hoe ik dat moet gaan aanpakken. Ik laat hem ook echt wel een tijdje huilen, maar ik doe geen oog dicht. Heel soms valt hij vanzelf in slaap, maar hij gaat ook vaak alleen nog maar harder huilen (dit is dus nadat hij gedronken heeft). Iemand nog een idee wat ik kan proberen? Soms denk ik dat ik "cold turkey" moet gaan met hem, maar ik kan dat gewoon niet, dat trek ik niet...iemand???

Lievelust, ik kwam laats een site met positiekleding tegen: www.kindjekrijgen.nl

Goeie reis Swissie (je bent al weg,maar misschien is het je gelukt online te komen in the states)
Micha, naar welke duinen gaan jullie? Naar de waterleidingduinen of naar de echte?
Fachat, lastig lijkt me dat, toevallig zag ik vanmorgen een programma op RTL4 en daar was een stel met 2 kinderen, waarvan de jongste 2 was en nog steeds bv kreeg. Dat kind kroop steeds ook bij moeder in bed om aan de borst te drinken, dat kind had nog geen nacht doorgeslapen (en de ouders dus ook niet).

Volgende week gaat het verder, want ws moet die moeder ook cold turkey ermee stoppen, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik kan je weinig tips geven, want bij Zahra was het eigenlijk vanzelf gestopt, ze dronk op het laatst liever uit de fles dan van de borst.

Spitsmuis, die hechting schijnt in deze periode inderdaad te gebeuren, ik merk ook dat Zahra ons steeds opzoekt als we in gezelschap zijn. Vandaag kwam mijn moeder langs en toen begon ze te huilen, ws omdat ze denkt dat ik dan wegga, aangezien mijn moeder de laatste tijd 1 dag per week oppast. Toen mijn man donderdag thuiskwam van mijn werk begon ze ook gelijk te huilen, ze wilde bij hem zijn en ze begon gelijk naar mijn moeder te zwaaien, zo van, nou papa is er weer, nu kun jij wel weer gaan.

Lievelust, ik heb een paar broeken besteld bij hm.com, ze hebben daar best leuke kleding voor niet al te veel geld. Mijn oude zwangerschapskleding is voornamelijk winterkleding, dus ik zal er nog wel wat shirtjes/topjes bij moeten kopen voor van de zomer.

Michasha, het is inderdaad uitkijken voor een zwangerschapsmasker in deze tijd, ik ga ook maar eens een goede gezichtscreme halen van de week met een hoge factor. Ben blij dat ik niet de enige ben die moe is. Ik heb vanmiddag ook 1,5 uur geslapen tijdens Zahra's middagslaapje. Mijn man heeft de hele bergkamer opgeruimd en schoongemaakt en de woonkamer gestofzuigd en gedweild en ik heb niks gedaan, behalve met Zahra gespeeld. voel me soms wel schuldig hoor, hij doet zoveel voor me, zeker nu ik weer zwanger ben.

Dropneus, spannend, misschien heb je idd wel te vroeg getest, I keep my fingers crossed. We wonen idd nog niet zo lang hier (bijna 3 jaar) maar aangezien we geen zolder hebben wordt het toch best krap als we straks met zijn 4tjes zijn, dus ws moeten we óf een ander huis zoeken óf een dakopbouw laten plaatsen zoat we een extra kamer hebben. Voor dat laatste is ook wel wat te zeggen, we hebben het hier op zich prima naar ons zin, leuke buurt enzo, maar ik houd alle opties open.
Fachat: wat een beroerde nacht! Ik kan me goed voorstellen dat je er dan doorheen zit. Je bent onmisbaar en dat is een zware verantwoordelijkheid! Wil hij geen speen?

Ik heb eens een boekje over slaapproblemen gelezen (het heet Bedtijd!) en daar staat ook een methode van gecontroleerd huilen in. Je laat hem dan steeds iets langer huilen. Je kunt ook de kookwekker (want gevoelsmatig duurt het veel langer) zetten en steeds na vijf minuten terugkomen. Zo leert hij dat je er echt nog bentm, maar hij het wel zelf moet doen.

Misschien kun je tijdje in zijn kamer gezeten en hem aanraken, en als hij dan wat rustiger was hem loslaten, maar tegen hem blijven fluisteren. Als dat werkt stil in de kamer zitten en uiteindelijk eruit? Tsja, ik weet het even niet. Ik ga nog even nadenken!

Muisje: ik geloof ook dat Hugo prima gehecht is hoor. Ik vond het zo frappant, want ik had in mijn hoofd dat (sorry voor de kort-door-de-bocht-typering) Hugo de durfal was en Steijn en het lieve goedzakje. Ik had dus eerder verwacht dat Steijntje het een beetje eng zou vinden en Huug door de tent zou crossen. Ik vond het wel enorm aandoenlijk wat voor een koppies Hugo kan trekken en hoe lief en tevreden Steijn in het midden van de ruimte lag.

(Ja, drie weken is heel lang...niet leuk!! Ik heb met je te doen, ik heb praktisch de vlag uitgehangen toen Puk het eindelijk door had. Hopelijk is Steijn sneller!)
Even een trotse papa tussendoor: Robbie heeft vandaag doorgekregen hoe hij vanuit de kruiphouding kan gaan zitten! Hij deed het maar liefst drie keer in een uur tijd. Zomaar opeens. Op een gegeven moment wilde Xaloy bellen en ik even een peukje roken, dus zette ik hem weer in de kruiphouding. Ik had me nog niet omgedraaid of meneer zat alweer!

Hij begint zich sinds kort ook op te trekken en als hij kruipt, schiet hij als een weerlicht door het huis. In een paar weken tijd (wat zeg ik? een wéék!) maakt hij dus een enorme inhaalslag.

En tsja, daar zijn papa en mama best heel trots op.

Beterschap voor de zieken, Framboos: veel plezier morgen, geniet er van en een hartverwarmende knuffel voor alle mama's die het even moeilijk hebben dankzij hun kroost. En natuurlijk veel slaapvibes voor de onrustige, kleine nachtbrakertjes.
Woohoo Robbie! Wat goed! Ben helemaal trots op je!

Fach, hoe was vannacht? Ik hoop voor je dat Ole door heeft willen slapen!

Lara, je had gelijk dat Steijn het lieve goedzakje was en Hugo de durfal. Dit is dus maanden zo geweest, maar het is de laatste tijd dus ineens omgeslagen! Gek, want ik dacht dat het dus een temperamentkwestie was. Hugo is wat temperamentvoller dan Steijn, maar Steijn is dus makkelijker. Alhoewel...Steijn was een maand geleden nog echt een moederskindje!
Laar, ik hoop trouwens dat Steijn wat sneller is, maar ik denk het niet. Steijn is gewoon geen Snelle Jelle en doet alles op zijn gemakje. Doorgaans heel schattig, maar NU-EVEN-NIET! Dat komt trouwens ook omdat Steijn dus echt zelden huilt. Echter, als hij huilt, dan is hij ook meteen ontroostbaar! (shitterdanshit). Hugo is hysterischer, maar ook veel makkelijker te troosten. Een aai over zijn bolletje doet genoeg!
Lastig Muis! Ik zat eerst te denken dat je hem maar gewoon moest laten huilen tot hij uitgevonden heeft hoe het moet. Alleen.. Als hij dan valt, dan durft hij waarschijnlijk heel lang niet meer! Dat is de pest natuurlijk. Ik vrees dat je het moet ' uitzitten' ..

En Fachat: ik zou een fles aanbieden 's nachts. Een kleintje. Gewoon, geen borst meer. En dan maar hopen dat Ole daarvan rustiger wordt, dan kan papa het na een tijdje ook doen en is het niet meer allemaal zo afhankelijk van jou!

Robbie is dus toch nog gaan zitten voor zijn eerste verjaardag :-)) We zijn echt even retetrots, want de afgelopen paar weken heeft Robbie een heleboel ontwikkeling ingehaald. Hij was soms ook saggerijnig ervan, maar niet vaak gelukkig.

En ik ben zelf ook blij want eindelijk hebben we gordijnen! de winter is al voorbij, maar geeft niets, ik heb de gordijnen die ik wilde! Nu nog haakjes kopen vandaag, en dan kunnen we ze ophangen. We hebben eigenlijk helemaal geen gordijnen nodig, want we hebben amper inkijk (alleen van heel ver weg). Maar ik vind het zoveel gezellliger staan! Vooral in de winter natuurlijk, maar goed. Het heeft zo lang geduurd omdat de Ikea hier een uur rijden vandaan is! Een vriendin van mij had gezien welke gordijnen ik wilde, heeft ze toen ook gekocht voor haar nieuwe huis, maar ze stonden daar niet mooi. Gister was ze hier en kregen wij ze :-) En hier staan ze prachtig!

Zo, ik moet de ochtenddingen doen. Later!
Wooooowwwwwww Hier een heel groot aplaus voor Robbie va Fleur en dropneus!

Fleur kan dat echt allemaal nog niet. Ze tijgert vrolijk door het huis (en bed) en kan van zit naar lig en kan op handen en knieen zitten en wiebelen. Maar optrekken tot zit of stand of gaan zitten vanuit lig/kruip. dat zie ik hier nog niet. Dus be benieuwd wanneer zij het door gaat krijgen.

Ben vandaag nogal chaggie. ben hartstikke ongesteld nu. Flinke bukpijn, krampen en hoofdpijn. Niet leuk.... En juist op min vrije dag waarop ik van alles wilde gaan doen en het zonnetje zo lekker schijnt.

Er trekt een ukje aan mijn broek. Ga er weer vandoor. Fijne dag iedereen!
Oh wat jammer dropneus !!
He Witch, was leuk geweest als ik zwanger was geweest, maar ik vind het ook niet erg om nog even te wachten. Ergens in 2009 komt er wel een broertje of zusje voor Fleur bij en dat is nog op tijd zat.

Ik ben nu net weer een beetje aan het wennen aan het 4 dagen werken, ds ik denk dat het ook beter is zo.
Xaloy, ik vind het zo fijn voor jullie dat Robbie een inhaalslag aan het maken is! Echt, ik kan begrijpen dat je meer dan retetrots op hem bent! Het is ook wel erg knap van hem, aangezien hij heel ziek is geweest en je toch niet wist hoe hij daar uit zou komen. Joh, Robbie laat zich niet gek maken!

Drop, wat jammer nou! Had je het verwacht? Je was toch al een aantal dagen overtijd, toch?
Oe Xaal, fijn dat je gordijnen hebt! Het maakt een huis zo veel gezelliger! Mijn zusje heeft een erg leuk appartement met nog leukere meubels, maar geen gordijnen. Bij haar mis je echt iets in de huiskamer, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me bij jullie totaal niet was opgevallen!
Jammer Dropneus, dus toch echt ongesteld. Nou, augustus dan maar!

Fijn dat Robbie zo'n sprong in zijn ontwikkeling aan het maken is! Wat kan dat opeens snel gaan he!

Vannacht was nog beroerder dan gisteren, met Ole ging het eigenlijk redelijk, hij heeft 2 keer gedronken, maar viel daarna vrij snel weer in zijn eigen bedje in slaap. Maar Kaj had gruwelijk last van zijn oren en zijn keel. Om het half uur werd hij huilend / schreeuwend wakker van de pijn. Arme jongen. Voor mij was de hele nacht in de weer zijn met glaasjes water, warme melk met honing, paracetamol, tussendoor Ole even voeden en dan weer naar Kaj. Nu ligt hij op de bank, nog steeds heel veel pijn. Ik heb dadelijk een afspraak bij de ha.

Zo blijkt toch maar dat Ole prima kan slapen zonder mama als speentje, hij wil alleen nog wel echt drinken 's nachts. We geven hem al een fles pap voor het slapen gaan en toch wil hij 's nachts ook. Ik weet ook nog steeds niet of het nou honger of iets anders is.

Lara, jouw omschrijving, bolletje aaien, zachtjes praten, etc. zo doe ik het idd meestal al. En meestal werkt dat wel goed, maar soms duurt het zo lang voor het moment komt dat ik dan eindelijk weg kan, ik dat 's nachts gewoon niet op kan brengen.
Goed zo Robbie!

Dropje, wat jammer! Het komt inderdaad vast wel in 2009. Tegen die tijd heb je alles helemaal op de rails en gaat het je ook wat makkelijker af, weet ik zeker!

We hebben gisteren een experimentje gedaan. Vriend was bij zijn ouders blijven eten en heeft Puk toen slapend in de auto gedaan. Thuis werd hij half wakker, maar sliep wel gewoon door. Heerlijk! Dat geeft weer wat meer ruimte, want dat betekent dat we niet meer elke keer hoeven te blijven slapen.

Hij vond de combisleeper in de MC doen trouwens niet heel makkelijk. Het riempje door de slaapzak doen is nogal gefriemel en daar werd Puk wel wakker van (hij sliep gelukkig snel door). Ik vraga me af of hij het nu niet handig deed, of dat het gewoon niet handig is.
Mijn dag is weer goed!! Fleur trok zichzelf net op aan haar bak met speelgoed om op de knieen te gaan zitten!
Goed zo Fleur!!

Fachat: he, wat beroerd zeg! Moest je alles alleen doen, of heeft je man ook geholpen?

Misschien heeft Ole echt honger? Puk wordt ook niet meer wakker sinds hij overdag mere eet. Kun je hem niet een boterhammetje meer geven met de luch?
Fachat: Arme Kaj en arme jij. Hoop dat de pijn snel verdwijnt en dat kaj snel opknapt. En jou wens ik natuurlijk een heleboel ononderbroken nachten toe.

* Dropneus gooit een handje doorslaapvibes richting Ole*

Lara, fijn dat Puk zo lekker doorslaapt in de auto. Wij rijden ook geregeld naar huis, maar hebben niet zo'n slaapzak en dat levert wat meer gedoe op. Fleur heeft er gelukkig ook niet zoveel moeite mee en dat betekent wel dat we kunnen gaan en staan waar wel willen, mits er ruimte is voor haar campingbedje.

oeps moet even achter Fleur aan, ze is de hal ingekropen
Fach, beterschap voor Kaj. Het zit je niet mee zeg! Kan je man Ole anders niet een flesje (water) geven 's nachts, zodat jij lekker kan blijven slapen?

Fleur, grote meid! Drop, Fleurtje is echt niet veel langzamer dan Steijn hoor. Maak je niet druk!
Oh Laar, over de combisleeper: hebben jullie nog de baby MC of inmiddels al de peutervariant? (Steijn en Hugo passen nog met gemak in hun MC'tjes, terwijl we allang de Tobi in huis hebben.) Ik vind het dus supermakkelijk om de jochies met slaapzak en al in de MC te leggen! Even het gat zoeken en klaar ben je!

Ik hou van Steijn! (en ook van Hugo, maar Huug komt niet voor in deze anekdote) Ik had Steijntje vlak voordat hij even een tukje ging doen op mijn arm en we waren samen naar buiten aan het kijken. Ineens legt hij zijn bolletje in mijn nek en zegt met zijn natte kwijlmondje "mamma". Moet ik nog zeggen dat ik smolt? Jemig, dit is een van de liefste dingen die ik met hem heb meegemaakt!

Shit, Steijn staat weer.
Wat ontzettend lief!!!

We hebben de baby MC nog, want Puk past er nog prima in. Ik wil zo lang mogelijk wachten voordat we aan het nieuwe autostoeltje beginnen, omdat de MC het veiligst schijnt te zijn.

Ik denk dan dat mijn vriend gewoon niet zo handig is geweest (dat vermoedde ik gisteren eigenlijk al...).
Ik dacht al dat Puk er nog in moest passen! Hij is toch even groot als mijn bloedjes?

Zooooo, ik heb net de online H&M Mamma leeggekocht! Mijn excuus dit keer: vorige keer was ik in de herfst en winter zwanger. Nu is dat niet het geval en moet ik dus nieuwe positiekleding hebben! Eerlijk gezegd hoop ik niet dat het al te warm wordt deze zomer. Het lijkt me niets om dan zwanger te zijn! (Mich, voor jou lijkt het me helemaal erg! Misschien is het wel snikheet als de bevalling begint!)
Ja, ze leken in elk geval wel even groot. Volgende week weer naar het cb voor die ellendige prikjes en dan wordt hij meteen gewogen en gemeten. Ik ben benieuwd of hij nu veel zwaarder is na dat Holle-Bolle-Gijs-gedrag van de laatste tijd.

Goed zo Muis! Ik heb nog een excuus voor je: het is zo goedkoop, je kunt makkelijk drie keer zoveel kopen! Het oog wil ook wat en het feit dat je zwanger bent hoeft niet te zeggen dat je er niet uit hoeft te zien (was mijn excuus).
Dropje, he bah, toch ongesteld geworden dus? Misschien moet het inderdaad even niet zo zijn op dit moment......

Gaan wij gezellig zwangerzijn samen in het najaar, toch?

Xaloy, hebben jullie ook het idee dat de fysiotherapie van Robbie helpt, ik bedoel dat ie nu opeens zo ontzettend goed allemaal dingen doet? Geef hem maar een babyapplausje van Ruben, als je wilt.

Muis, ik heb Ruubje ook maar gewoon laten vallen (met angst en beven toekijkend) toen hij in de periode "ik weet niet hoe ik weer moet gaan zitten" zat.

Hij is niet zo bangig aangelegd, dus probeerde het wel telkens weer, dat scheelde. Of hij heeft het geheugen van een goudvis, dat kan ook:)

Ik sluit me helemaal aan bij Lara; wat een karakteristiek koppie heeft die Huug zeg! en hoe ze met zijn tweetjes zo braaf zaten te eten, met een glimlach van oor tot oor, ge-wel-dig schattig! Steijntje is echt de luie bourgondier van de twee volgens mij en inderdaad Hugo de boef.

Ik kon "destijds" eigenlijk nooit iets leuks vinden bij de H&M. Ik droeg veel gewonen kleding maar dan vooral jurkjes enzo. Lekker stretch:)

Fachat, ben je al met Kaj naar de ha geweest? Heeft hij oorontsteking?

Ik hoor van een vriendinnetje precies hetzelfde verhaal mbt bv en het mamá-als-speentje-gebruiken gedrag. Haar zoontje heeft ook geen speentje en zij heeft dus ook vaak dit soort nachten. Probeer je hem wel eens een speentje te geven? Of misschien een beertje/ t-shirt van jou in zijn bedje?

Ik ben zoooooo blij dat het hier helemaal goed gaat wat dat betreft, maar heb ook zoooooo erg met je te doen als ik het lees......respect hoor!

Mich, hoest met Morris nu?

Heb jij niet ook vandaag een ochtendje vrij?

Framboos, enjoy enjoy enjoy vandaag!

Ik heb net babyzwemmen afgezegd. We gaan een poosje stoppen. Het was bij mij iedere maandag stress of we wel konden gaan vanwege de slaapjes van Ruben en nu was ik het zat. Het zwemmen is van 11.15 tot 11.45 en dat is net in zijn slaaptijd. Ik ben vaker niet dan wel geweest geloof ik, dus ik vind het wel best. Zonde van het geld:) Kan ik beter voor shoppen:)

Ohhhhh muis, wat schattig van Steijn zeg! Ruben geeft kusjes en dat kan me ook zo ontroeren! Op de meet aaide hij Tommy over zijn bolletje toen hij hem duwde in de loopkar en hij gaf hem zelfs nog een kusje, zooooo schattig!

Ik kan ook niet wachten op het "armpjes om mijn nek" moment......Ickeman ook niet:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven