***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gefeliciteerd Swissie! Wat heerlijk dat het verkocht is! Nu lekker op zoek naar een nieuw stukje grond

Muis, dat schiet lekker op met dat huis, fijn!

Wat is het hier uitgestorven... Zijn jullie allemaal leuke dingen aan het doen?

Ik zit me te irriteren, want Puk wil niet slapen (toch weer op een te laat tijdstip laten slapen op de creche). Hij is afwisselend aan het keten en krijsen en waarom moet dat nu als ik heeeeeel, heeeeel, heeeeel vroeg naar bed wil met mijn boek??? Zucht.
Oh, gelukkig. Ik ben niet de enige die niet iets heel leuk aan het doen is (nouja, forummen is ook leuk). Even een kereltje tot koest manen.
Jeetje, eindelijk stil. Misschien kan ik dan toch zo naar bed (voordat ik het hele topic in mijn eentje volklets...)
Ik doe ook niks vanavond hoor!

Framboos, Steijn en Hugo zijn ook zo gek op auto's! Bij alles wat maar op een auto lijkt, wordt er met kleine vingertjes gewezen terwijl er enthousiast "broeeeem broeeeem broeeeem" klinkt! Volgens mij zijn ze gewoon echte jongetjes! (ik ben benieuwd of Livia over een jaar ook "broem attoh" zegt!)

Lara, Puk slaapt toch ook in de grote combisleeper? Ik vind hem zo groot...(de slaapzak, niet Puk) Steijn en Huug liggen er nu in, maar ik ben bang dat ze met hun hoofdje naar onder kunnen zakken.
Smelt, ik keek net even bij Finn in zijn bedje (moest van man) en meneer ligt in zijn rompertje (geen slaapzak, het is hier warm), op zijn rug, met zijn hoofd tegen de bovenkant van het bed en alle beren om hem heen. Twee bij zijn hoofd en twee bij zijn schouders.

Ben idd wel blij eraf te zijn. We hadden het voor 4 jaar verhuurd, dachten we, maar die mensen gingen ineens naar Nieuw Zeeland. Tja, dan is het logisch dat ze niet meer willen blijven huren ...

Muis en DN, nu jullie op maandag. Spannend hoor. Ik hoop dat jullie ook allebei een goede deal kunnen maken.

Muis, zitten jullie al goed in de richting van wat je (of beter gezegd A.) wilt?

DN, gaan jullie veel lager bieden?

Lara, lekker boek lezen, bij mij schiet het ook niet op met lezen. Komt altijd weer iets tussendoor.

Ga lekker naar bed, tot morgen
Swis, we komen in de buurt van de prijs die wij willen betalen! Ik verwacht niet dat ze nog 15.000 willen zakken, maar ik denk dat we ergens halverwege uit zullen komen. De makelaar wil dit niet, vandaar dat hij dit weekend hard gaat nadenken! A. denkt dat het helemaal goed gaat komen en ik begin er steeds meer in te geloven. Nou ja, maandag hebben we hopelijk uitsluitsel!

Trustjes lieverds!
Hee, jullie waren er toch!

Puk ligt inderdaad in de grote combisleeper. Al maanden. Ik heb nooit een kleine gehad, maar ik vind hem niet heel groot. Bij zijn armen heeft hij wat ruimte, maar ik maak me er eigenlijk geen zorgen om. Evntueel kun je het wat innemen?

Dat boek werd een tijdschrift, want ik was veel te moe. Het was om half elf stil, maar om elf uur hoorde ik hem weer. Toen ging hij direct weer slapen, maar dat was wel veel te laat natuurlijk. Hopelijk wordt hij laat wakker.

Vriend is uit geweest, dus daar heb ik weinig aan vandaag ben ik bang en het is ook nog pestweer. (ik tel echt die twee weken af vor de vakantie...)

Oh...Puk al wakker. Jammer.
Muis, op hoeveel zitten jullie nu? rond de 465 ofzo?

Ik hoop dat jullie het eens worden over de prijs.

Maar is het nu veel te hoog, of zouden jullie deze prijs ook nog trekken?

Een combisleeper, is het zo koud dan in NL? Ik gebruik (als ik een slaapzak gebruik) alleen maar die van de hema. Die zijn super, mooi slank. Jammer genoeg zijn die dunne slaapzakken (net zzzz erop) niet meer op voorraad in de grote maten, die vond ik erg fijn).

Lara, fijn he van die kids die ineens met minder slaap door kunnen? Finn was ook alweer relatief vroeg wakker, en zit nu heerlijk in de box te spelen.

Trouwens nog een smelt actie, Finn noemt mij de laatste tijd Mami, echt zo verschrikkelijk zoet. Hij zegt of mama (gewoon als er niks aan de hand is) of mami als hij lekker wil knuffelen of echt iets wil (schone broek, eten, drinken oid).

Zit nog steeds te wachten op de waterpokken. de incubatietijd is 2 tot 3 weken, da's echt lang. Maandag nog eens navragen wie het precies hadden, een van zijn knuffelvriendjes of niet.

Finn heeft een beste vriend op de creche. Het jongetje (3jr) is het meest slechte voorbeeld van de creche (erg aggressief) maar de held van Finn (en Finn van hem). Als de laatste binnenkomt lopen ze naar elkaar toe en gaan ze staan te knuffelen. Dan brengt vriend Finn naar zijn lievelingsspeeltje en zegt tegen alle andere kindjes die binnenkomen "kijk nou, Finn is er!". Haha, kids.
Wat lief Swissie, ook dat 'mami' :-) Finns eerste Duitse woordje! Robbie had laatst al meegeteld tot twee 'eins dwei'

Robbie slaapt in een hele dunne slaapzak die ik van een vriendin gekregen heb, en die heb ik iets moeten innemen. Naar gelang de warmte in zijn kamer een pyama, romper met lange of korte mouwen. Gaat prima. Nou is ons huis ook niet erg warm nu, we zitten erg goed geisoleerd hier.

Nou, nu is het trouwens hier ook es K-weer hoor, we zitten nog steeds niet in Zuid Italie hier :-)

Heb een muggebeet in het schelpje van mijn oor. Echt SUPER irritant. Wat een problemen.
In het kader van schattige acties:

Gister zat Robbie naar zichzelf te wuiven in het spiegelbeeld van het raam.

Eergister zijn we 's avonds gaan picknicken aan het water en er was een ander meisje van Robbie's leeftijd. Ze hebben met de bal gespeeld, dwz de hele tijd de bal aan elkaar gegeven. Met één handje. Robbie moest de hele tijd hard lachen en het meisje was wat schuchter. Zo schattig.

Papa en Robbie doen aan het 'achter elkaar aan kruipspel'. Robbie lokt papa uit om hem te volgen, en als papa dat dan doet dan gílt hij het uit en gaat er hard vandoor :-) Dit probeerde hij bij bovenstaande meisje ook maar die snapte dat niet.
Muis, wat spannend zeg! Nu tot maandag wachten dus. Het zet er goed voor jullie uit!

Swissie, wat ontzettend fijn dat jullie het huis hebben verkocht! En wat snel. Hopelijk krijgen de kopers wel de financiering rond!

Wat een lieve acties allemaal weer! Tommy met zijn autogekte, broem broem in zijn bedje! Finn met zijn slimme gebruik van mammi en zijn vriendje op het kdv! en Robbie die heel lief met een meisje gaat spelen!

Ole heeft op het kdv ook een groot vriendinnetje, het is ook zijn buurmeisje, zij is vooral verliefd op Kaj, maar Ole heeft nu ook haar hart gestolen (ze is 11 maanden), gisteren gingen ze elkaar heel schattig allemaal kusjes geven!

Framboos, wij waren laatst niet naar Denemarken, ik geloof dat dat Esan was! Ik hoop wel dat het wat beter weer gaat worden want met dit weer in een tent..... duimen jullie voor ons?

We hebben zo net voor de vakantie nieuwe kozijnen besteld en ook een vouwwand voor beneden, vooral met die ben ik erg blij. Fachatman is een terras aan het bouwen en dan kunnen we straks gewoon de hele wand wegschuiven en zo vanaf de huiskamer het terras op!
Wow Fachat, dat klinkt heerlijk, zo'n lekker terras.

Wow, met twee kinderen met een tent op vakantie naar Denemarken. buig, buig (bewondering). Ik geloof niet dat wij dat ooit zouden doen. Manlief is vroeger ook nooit met een tent op vakantie geweest, en ik denk niet dat zoiets ooit goed zou gaan hier.

Xaal, Finn zegt ook "mien" en "Bauch".

Lief dat Robbie zo leuk aan het spelen was, super.

En Ole dus ook al. Leuk dat de kids nu zo groot worden dat ze echt willen spelen.

Oh, Finn alarm, hij heeft zichzelf opgesloten in zijn slaapkamer.
Wat een schattige dingen weer zeg!

Swiss, speelt Finn nog in de box? Ideaal! Ik heb het nu echt opgegeven, dus hij gaat de kamer uit. Zal veel ruimte schelen, maar wel jammer want het was best handig.

Fachat: jee, dat klinkt ideaal zeg, om vanuit de woonkamer je tuin in te kunnen lopen.

Xaloy: het is niet koud hier (20C), maar het blijft maar regenen (niet dat dat wat uitmaakt voor de combisleeper hoor ). Ik heb 1 deel van de combisleeper en dan een romper met lange of korte mouwen.
Framboos, wat een super leuke foto op msn! Ziet er erg lief uit.

Micha, hoe gaat het met jou? Hoe is het met je bekkenpijn?

BM, en bij jou?

Layla is Zahra weer opgeknapt?

Jammer, we zouden vanavond vrienden op bezoek krijgen, maar die durven het niet aan vanwege het waterpokken gevaar van Finn. Hun kleine is 13 maanden. Kan het me wel voorstellen, maar ik vind het wel jammer. Het is rotweer en het zou wel leuk zijn even bezoek te krijgen.
Zahra is gelukkig weer een stuk opgeknapt en beter nog, dat cold turkey afkicken van dat nachtelijke drinken lijkt ook te slagen. Gisterenavond werd ze om 11 uur wakker, ik heb haar even getroost en toen viel ze weer in slaap. Vanmorgen om half 8 hoorde ik ze even kletsen en vervolgens viel ze weer in slaap tot kwart over 9!! Ze lag er wel pas om half 9 in, maar ze heeft dus lekker geslapen en ik dus ook. Ga nu ff boodschappen doen, reageer straks wel weer.
hallo, tis hier eindeljk droog! Dus gaan lekker ff naar de kinderboerderij.

Gister naar een vriendinnetje in Utrecht geweest. Haar zoontje is 5 weken jonger dan Noah. Was echt zo schattig. Waren met de bal naar elkaar aan het overgooien en met brood eten gaven ze stukjes aan elkaar. Ze gingen zelfs tegelijk slapen zonder te keten, was echt zo zoet! Was wel helemaal gebroken, dacht even leuk met de trein gegaan, maar wat een gesjouw zeg!

Gaan pas maandag een bod doen, want we willen nog wat extra info over oa de gasrekening. Wij zijn op dit moment de enige geinteresseerden. Nou je, de eig zei dat er een nadere kaper op de kust was, maar dat is volgens mij bullshit. De mkelaar zei ook 2 weken geleden nog dat er niemand anders was. De vraagprijs is 625 en wij gaan 565 bieden. Ben heel benieuwd.

Swiss: fijn dat jullie huis verkocht is!!

En framboosje, doe een keer wat rustig aan. Misschien lekker in een warm bad, helpt vaak ook met spierpijn.

Fijn dat Zahra weer beter slaapt.

Muis: spannend!!! Wij hebben ook een half open trapen daar een gewoon hekje aan vastgemaakt. Die dus alleen beneden vastkan. Noah laat het aardig met rust en blijft dus heel gelukkig. Anders kun je ook nog een plank aan de zijkant van de trap vastmaken zodat je ook de bovenste sluiting kan gebruiken. Jee, ik zou me ook rot geschrokken zijn!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
SWiss, wij gaan morgen naar Baar, daar is een indoor speeltuin mét ballenbad. Idee?
Leuk een indoor speeltuin. Ik ben alleen eerlijk gezegd niet zeker of ik Finn nu vlak voor waarschijnlijk / misschien uitbreken van waterpokken mee moet nemen in contact van andere kinderen of niet.

Wat vinden jullie? Het is besmettelijk vanaf twee dagen voor het uitbreken. Grote kans, maar niet zeker dat Finn ermee in aanraking is gekomen (bacillen blijven 48 uur in lucht leven). Dus eerste vraag is of hij ook ziek wordt, tweede vraag of het nu binnen 2 dagen uitbreekt. Hij is verkouden, moe, hangerig en eet moeilijk, maar hij is ook bezig met een sprong.
Wacht nog maar even met het maken van die beslissing, we moeten morgen naar een nets labradors gaan kijken, vrienden van ons willen een hond. Dan gaan we dog-sharing doen, dus de hond 3/4 dagen bij ons en bij hun. Dus moeten we mee

Compli is nu aan de telefoon daarover.
Nets=nest natuurlijk
DN: wat een klus he, met kind in de trein? Ik vond het ook zwaar tegen vallen.

Wat schattig dat Noah en zijn vriendinnetje zo lief waren samen en ook zo goed sliepen! Noah is natuurlijk wel wat gewend op de creche. Gaat dat meisje ook naar een creche toe?

Wat enorm spannend van het huis zeg. Is het in dezelfde woonplaats? Heb je een link voor op msn?

Swiss: wat irritant dat je nu zo zit te wachten hoe het loopt met Finn. Aan de ene kant vind ik dat je gewoon naar zo'n speeltuin kunt gaan. Finn gaat ook naar het kdv en blijft tenslotte ook niet steeds binnen. Anderzijds zou het wel naar zijn als er toevallig hele kleine baby's bij zijn (broertjes/ zusjes) en Finn alsnog ziek wordt over een paar dagen. Je wilt hen natuurlijk niet aansteken.

Moeilijk. (hier heb je niks aan he...? Sorry)

Xaloy en Compli: wat lief, een klein labradortje!! Ook handig zeg, zo'n soort co-ouderschap. Zit je minder vast met vakanties enzo. Het is alleen wel een verbintenis voor de komende 20 (?) jaar. Zijn het zulke goede vrienden?

Hier een dagje AH en Ikea. Een dagje ja, want ik kwam en passant langs de Bennettonwinkel waar ik enorm mijn slag heb geslagen (tot lichte irritatie van mijn wachtende vriend...). Er waren enorme aanbiedingen van 50% en 70%. Ik was toch een dief van mijn eigen portemonnee als ik dat zou laten lopen??
Lara, ben naar een vriendinnetje geweest met een ZOONTJE, haha. Noah slaapt juist vaak lastig op de creche, waarschijnlijk door alle indrukken en drukte, maar hier ging het heel goed.

Tja, ik ga toch liever met de auto ipv trein.

Leuke dingen gekocht?

Huis ligt in Hoeven, een dorpje bij Etten Leur.

Wil best een link plaatsen, maar vind niet dat je dan goed kan zien hoe leuk het is. Ik had geen hoge verwachtingen, maar was vrijwel direct verliefd.

Xaloy: leuk een labradortje, die zijn zo gezellig en ook leuk voor Robbie.
Ja, we wilden eigenlijk weer een tweede hond, maar ik zat te mekkeren over haren in huis, vakanties en weekendjes weg enzo. En toen kwam mijn vriendin met hetzelfde punt, en vroeg ze ons of we niet wilden dog-sharen. Zij willen al heel lang een hond, maar zij werkt parttime (heeft een gehandicapt dochtertje) en dan kan het dus niet. Maar zo wel, en dan heb ik de helft minder haren enzo in huis Dus de perfecte oplossing.

Het zijn goede vrienden, maar we zullen afspraken maken over wat te doen voor het geval we dat we dat niet meer zijn
goed geregeld zeg!

wanneer komt het hondje?
Wat lief, een baby labrador!

Lara, ik was vandaag ook in Ikea! Ik viel zelfs nog flauw bij de gordijnen, dus misschien heb ik je toen net gemist.

Swissie, zomaar ineens jullie huis verkocht, geweldig zeg! Wat een rust moet dat geven.

Ben druk geweest. Gisteren vooroplevering nieuwe huis, kan niet wachten (maar moet nog wel tot eind september, grrrr). Morgen hopelijk meer, nu ga ik echt even chillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven