***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
OOw Michasa.... Onderuit bij de gordijnen. Ben je wel goed terecht gekomen?

Hier een druk weekend, dus weinig tijd om te schrijven, maar lees wel iedere dag even bij.

I love labradors!!! helaas komt er bij ons geen hond in (man is gen hondenmens) Dus ik moet het met de lappie van mijn ouders doen en die is al twaalf. Ik hoop dat ze nog lang meegaat want ik weet niet wat ze daarna gaan doen. Fleur is overigens helemaal gek van honden en is altijd helemaal blij alsze er een ziet. vanaf de fiets, uit de buggy of door het raam. Ze begint gewoon te gillen van plezier en dan smelt ik helemaal....

Fijn weekend iedereen!!!
Flauw gevallen in de Ikea??? Komt dat door je lage bloeddruk? Probeer eens even rustig aan te doen Michaatje... laat bijvoorbeeld je vriend alleen naar de Ikea gaan met Morris en Lars...
whaaa Mich! flauwgevallen in de ikea???kreeg je een heuze code 500?

zo eerste schok teboven, nu even bij lezen!
Ik kom even ! We vertrekken morgen richting Denemarken!

Ik spreek jullie over 2 weken weer lieve meiden!

(ben wel net door mijn rug gegaan, hopelijk is dat morgen over!)

Micha, pas je goed op jezelf! Ook niet meer autorijden zo he!
[quote]michasha schreef op 12 juli 2008 @ 20:29:

Wat lief, een baby labrador!

Lara, ik was vandaag ook in Ikea! Ik viel zelfs nog flauw bij de gordijnen, dus misschien heb ik je toen net gemist.

Swissie, zomaar ineens jullie huis verkocht, geweldig zeg! Wat een rust moet dat geven.

owow michje lekker droge opmerking van je!

Maar ik sluit mij weer eens bij laar aan, pas goed op jezelf, en neem je rust!

laar ik ben soms net zo'n slordige lezer als jij. Ik las ook in mijn snelheid dat Noah met een vriendinnetje had gespeeld

Maar DN wel heel lief van ze. Zo heb je zelf temminste ook een beetje ontspanning. En spannend a.s maandag! Hou ons op de hoogte, hebben we weer hier weer een nieuw huizenproject om te volgen...

Oja, ik had waarschijnlijk geen spierpijn, maar 1of ander virusje volgens mij. Ik heb in totaal 3 dagen zeurende pijn gehad in mijn hele lijf. Ik dacht spierpijn? Vervolgens had ik vannacht ineens koorts. Na een koortsige nacht met veel rare koorts dromen werd ik vanmorgen ineens pijnvrij wakker! twas vast een klein griepje die niet doorzette ofzo.

Oja, heb ook weer van die fijne rode vlekken op mijn borst. verstopte melkkliertjes zullen dat wel weer zijn..Als ik nu nog een keer koorts krijg moet ik even allert zijn.

Heeft hier ook iemand ervaring met verstopte kliertjes? Ik had dit bij de eerste BV niet....

Vandaag op pad geweest met 2 kids. Naar verjaardag van een soort oudtante.Het was op locatie waar ook een mega kinderspeeltuin was. (tommy was blij)

Maar tjonge wat een geplan met al die voedsel schema's! Heb tommy in de auto 2boterhammen gevoerd+1banaan, en livia BV gegeven aan de kant van de snelweg. De heenweg ging op zich goed.

Na een uur rijden op de terugweg (godzijdank waren we bijna thuis) waren ze er allebei poepflauw van. Tommy jengelen, Livia had een boer dwars(hikhik,risprisp) pffffff vermoeiend hoor!

went dit???? krijg ik hier ooit een routine hier in??

Zou haast de eerste 2 jaar van hun leven thuis blijven zitten!

Wil R volgend jaar ook nog met de auto naar frankrijk!
Fachat we zullen je missen!!!2weken is lang!!

Sterkte met je ruggetje, en heeeeel veeeel plezier!!!
oja, en wat kochten de laar, en de mich bij de IKEA???Ben heel nieuwsgierig!! Mich kocht je bij de IKEA ook nog iets voor de beeb? en was lars in de ballenbak?

oja, en dat vergat ik ook steeds te zeggen, plaats eens een foto van jou en je buik op de msn!! Ben zo benieuwd! Vind het toch nog een beetje onwerkelijk dat jij echt alweer zo ver zwanger bent...
Goedemorgen, is iedereen aan het uitslapen?

Framboos, we kochten heel veel bij Ikea. Alvast spullen voor het nieuwe huis ook. Onder andere gordijnen, poang fauteuil, slaapbank, en een peuterbed voor Lars! Hij heeft er meteen in geslapen vannacht, hij was zo trots, en het was een groot succes.

En ja hoor lieve Framboos, je krijgt er echt routine in! Volgens mij heb je dat al namelijk, het gaat toch hartstikke goed?

Lara, niet meegaan was geen optie gisteren. M'n ouders pasten op Lars en Morris, en wij moesten echt alvast een slag slaan. Komende weekenden moeten we steeds naar meubelzaken om alvast dingen te kopen en bestellen, want na de bevalling is meteen de oplevering en dan heb ik geen tijd meer om spullen te gaan kopen. Ontzettend slechte timing maar niks aan te doen dus even. Nu is hij naar buiten met de jongens, en straks ga ik even lunchen met vriendin, dus het gaat best relaxed hoor!

Fachat, fijne vakantie!!!
swiss : fijn dat je huis verkocht is !!

fachat : fijne vakantie !!
Framboos, ik heb speciaal voor jou net twee foto's van m'n buik gemaakt en op MSN gezet! Ze zijn te donker en op een van de twee heb ik niet eens een hoofd (zelfontspanner...) maar dan heb je in ieder geval een idee!
ja uitslapen hier! Samen met luie Livia naast mij op bed!

Een peuterbed voor Lars wat Zoet!!!!En stoer voor hem!

hoor ook altijd van vriendinnen dat hun zoontjes ook zo trots waren op hun peuterbedje...lief is dat toch!!!

Ga meteen foto's checken leuk!thanx!
sexy mama hoor mich!

Maar een mooi bescheiden buikje of niet dan? Is hij kleiner dan voorgaande keren? tja...een meisje he?
Mooie foto's Micha! Idd een hele mooie buik.

Leuk dat Lars zo trots is op zijn peuterbedje. Nu is hij echt een grote jongen!

Succes met meubels uitzoeken. Was blij dat wij bij de vorige verhuizing alleen kasten nodig hadden (waarvoor we een Ikea soort hadden uitgezocht). Meubels zoeken is leuk, maar je moet er wel de tijd voor hebben.

Framboos, ik ben blij dat je je weer wat beter voelt. Volgens mij gaat het reizen steeds beter hoor. Ik ben met Finn vanuit NL maar een keer gestopt op de terugreis. Hij had een fles water binnen handbereik en verder een paar speeltjes. Volgens mij wennen die kids wel snel hoor. Het is wel een vreselijk gesleep, complete volksverhuizing.

Xaloy en Compli, wanneer gaan jullie die labrador halen? We willen direct foto's zien, leuk zeg. Wow sharing vind ik wel een uitdaging, goed idee, maar lijkt me toch best moeilijk te plannen.

Succes ermee. Haha, gaat Muis dan meteen op 2 honden oppassen? Wij gaan denk ik niet naar Baar vandaag. Die kleine ligt nog op een oor.

Wij hebben heerlijk uitgeslapen. Nou ja, ik heb vreselijke keelpijn en voel me niet al te lekker, alsof er een enorme verkoudheid aan zit te komen (kan niet want moet woensdag naar London).

Finn werd om 8.30 wakker (hij was om 1 uur ook nog wakker en heeft een fles gekregen) en sinds die tijd slaapt hij nog. Heerlijk dus! Ff de krant lezen.
ow Swiss dat is inderdaad ook een eindje rijden met zo'n kleintje...Dat geeft hoop!

Denk ook wel dat wij volgend jaar zo'n dvd schermpje in de hoofdsteun gaan maken voor de langere reisjes...Hup bob de bouwer erin en klaar! Of is dit erg fout??

Oei keelpijn! inderdaad vaak een voorbode van een naar griepje ofzo...Neem wat fruit, en ga vroeg op bed!!

jemig finn slaapt nu nog???Das wel heul lang!
Jeetje Mich, ik heb het wel wat met je te doen met al die stress aan het einde van je zs. Ik ga zo eens kijken naar de foto's.

Is Lars vanmorgen niet in Morris' bedje geklommen?

Beterschap Swiss. Thee met honing en vroeg naar bed.

Framboos: met bv is een lange reis sowieso lastiger. Met de vakantie vorig jaar was Max 2 maanden, maar ging prima naar Zuid-Frankrijk. Ik heb hem gewoon flesjes gegeven terwijl we reden als we even niet konden stoppen. Autorijden vindt hij sowieso fijn.

In januari klom ik ook op de achterbank als hij het even gehad had en gaf ik hem een speeltje of wat drinken.

We hebben trouwens een bedlampje gekocht (miskoop, want veel te fel), gordijnen voor in de logeerkamer en nieuwe borden (weinig aan dus ).

Zucht. Ik wilde kip kerrie maken, maar ik ben de kerrie vergeten.

Zucht. Ik wilde kip kerrie maken, maar ik ben de kerrie vergeten.[/quote]

wat betreft het reizen met de kids, volgend jaar zijn ze natuurlijk ook weer een stukkie ouder dus dat zal ook schelen....
Ik wilde vooruit maken, dus nu heb ik kip kerrie zonder kerrie en voeg ik het later wel toe...

Tsja, -niet om vervelend te doen!- ik denk dat het voorlopig alleen maar lastiger wordt.

Ik vraag me ook af hoe het wordt tijdens de reis met Puk. Hij wil nu natuurlijk op een gegeven moment gana bewegen enzo. Tijdens de vakantie trouwens ook. Het is niet een huis dat aangepast is op kinderen, dus we moeten goed opletten maar we hebben afgesproken een beetje om en om te doen, zodat de ander ook wat kan lezen enzo. (dit staat nu heel negatief, maar dat bedoel ik echt niet zo hoor).

Zo, nu naar een borrel toe. Dag!
Lara ik begrijp je volkomen.

Als wij met de auto op vakantie gaan kan het ook zijn dat we zelfs onze ouders uitnodigen (moeten we wel genoeg ruimte hebben). Dan kunnen we ook eens met z'n tweeen weg!

Oeps, Finn is weer wakker. Heeft weer lekker 2 uurtjes liggen slapen. Snel uit bed vissen.

Muis, ben je nog gestressed, of gaat het ok?
Framboos, m'n buik is wel iets minder groot dan de vorige keren, maar ik ben rondom wel een stuk dikker geworden. Buik zit meer in de breedte en hij zit een stuk lager, bij de jongens had ik alleen maar een enorme kogel recht naar voren. Zou het komen doordat het een meisje is of zou het toeval zijn?

Lara, Lars is niet bij Morris in bed geklommen, ze hebben zelfs keurig tot 8 uur uitgeslapen! Helaas was ik zelf om half 6 wakker en kon toen niet meer slapen, maar goed. Wij nemen op vakantie trouwens altijd een extra logeerledikantje mee om als box te gebruiken, zodat we Morris soms even kunnen stallen als we buiten zitten. Anders is er uiteraard geen houden aan met 'm.

Framboos, wij willen volgend jaar zomer ook weer naar Frankrijk, dat kan echt wel volgens mij. Lars en Morris zijn nauwelijks vervelend op langere afstanden, ook omdat ze elkaar kunnen vermaken. Dit voordeel hebben jullie volgend jaar ook!

Swissie, hoe is het met je keel? Hoop dat je niet al te zwaar verkouden wordt. Leuk trouwens, naar Londen! Of is het alleen maar even business en geen tijd voor pleasure?
Micha, mijn keelpijn wordt jammer genoeg alleen maar erger. Ik neem vanavond voor het slapengaan maar even een neocitran (anti-griep medicijn), daardoor wordt het meestal wel in de nek gedrukt.

London is alleen maar business (hoewel ik wel naar een speelgoedwinkel is, al is het op heathrow), maar gedeeltelijk wel leuke gesprekken. Ben nog nooit samen met baas op business trip geweest, dus ben benieuwd.

Gelukkig komen mijn ouders oppassen, hoef ik me tenminsten geen zorgen te maken om Finn. Ik hoop wel dat hij niet net de waterpokken krijgt, dat lijkt me wel erg zielig.

Ben weer terug. ff een weekendje bij (schoon)ouders in het Drentse land geweest. Weer ff gezellig bijgekletst.

Wel een koortsig en hangerig jongetje gehad. Dus toch wat last van zijn prikjes denk ik.

Nu lekker naar mijn bedje toe. Natuurlijk weer te weinig geslapen.

Draakje en Muis: Ik zal voor jullie duimen morgen.

Swiss: Gefeliciteerd met de verkoop. En ik duim voor snel een mooi vakantiehuis.

Tot morgen
Welkom terug BM! Gezellig ff bijkletsen. Vervelend dat Koen zo hangerig was. Hopenlijk gaat het snel weer beter met hem.

Xaloy, hebben jullie al een hondje? Hoe was de speeltuin?

Ik ga naar bed, voel me echt ziekerig. Misschien moet ik morgen maar thuis blijven, heb mijn laptop gelukkig hier, geen belangrijke meetings morgen.

Welterusten meisjes, tot morgen.
pfff, hier een hele drukke dienst achter de rug, nu nog 1 patient en dan hopelijk slapen en niet meer gebeld worden.

Beterschap swissie!

truste iedereen
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hondje komt over 3 weken! Het is nu 7 weken oud (te jong om bij mamahond weg te gaan), en wij moeten eerst op vakantie! Maar goed, het is niet echt óns hondje he, we passen er 3/4 dagen per week op. Verheug me er wel op, jonge hondjes zijn absoluut zo schattig!

Speeltuin dus niet geweest, geen tijd meer over.

Beterschap Swissie, vervelend. Hoop dat het goed over is voor London!

Robbie wakker!
mogguh!

oh Zahra is wakker!

laterrrrrrrrrrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven