***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hier nog steeds een zieke kater en een vriezer die niet goed dicht zat waardoor nu praktisch de hele inhoud in de kliko is beland . Stond nog net niet te janken toen ik ook nog ontdekte dat ik niet de goede saus voor het eten had gekocht (zo'n simpel 1-2-3-4- menuutje van de ah en ik had carbonera suas vor bijde zalm gekocht, duuuuhhhh)
en dropneus wel lekker gegeten dan uiteindelijk?

En nog steeds niet ongesteld? Zal voor je duimen!

Muis succes dinsdag!

Ik kreeg vanmiddag een telefoontje dat mijn oma was opgenomen in het ziekenhuis. Ze had uitdrogingsverschijnselen, vitaminen en mineralen tekort, en er zijn nog wat onderzoeken gaande. Heb dus de halve middag doorgebracht op het ziekenhuis. Ben blij dat mijn ouders nu vanavond terug komen anders was ik morgen niet met een prettig gevoel vertrokken.

Framboos alles goed daar?

Xaloy dat is niet de hoek in enschede waar we graag willen wonen maar het klinkt idd goed! Staat het op Funda. Voortsweg is toch het deppenbroek/roombeek?
witchke hoe is het met jou? is xander nu de komende 2 weken vrij? Veel plezier dan!
Haai!!!!!

Heb weinig te melden.

Ben heel erg aan het uitkijken naar de vakantie. Zaterdag vertrekken we naar Frankrijk, heerlijk!!!

Zeg, Ickeman vind Nijntje meisjesachtig. Hij meent het serieus en wil niet dat Ruben helemaal Nijntjegek wordt( het jochie kan Nijntj zeggen en dat is blijkbaar reden genoeg voor deze ongerustheid:))

Ik snap er helemaal niets nakkes nada van, ik vind Nijntje helemaal niet meisjesachtig. Gekke Ickeman of gekke Icke?.......

Wat vinden jullie ervan?

Drop, ik duim voor je!

Muis, ik had me niet kunnen inhouden tegen die kerel denk ik. Heb mijn hart op mijn tong en flap er dan echt wel uit wat ik denk. Ickeman vind dat soms "gevaarlijk" omdat niet iedereen hiervan gediend is, zeker zo'n aso niet. Hij is dan ook bang dat ik eens een blauw oog oploop. Nouja, misschien dat ik met Ruben erbij met meer gemak tot tien kan tellen......

Swiss, welke risico's bedoel je met opnieuw zwanger worden? Ik snapte het even niet. Bedoel je qua levensstijl of medisch gezien?
Leen, sterkte met je oma!
icke ik vind nijntje helemaal niet meisjesachtig! en kom op, helemaal niet voor een jongentje van 1! Helpt het als je zegt dat nijntje is bedacht door een man?
He bah Leen, sterkte!

Icke: Nijntje is ABSOLUUT niet alleen voor meisjes. R. is gek. Pffff. Hello Kitty? Voor meisjes, maar Nijntje is echt zeker universeel.

Ben moe, dus ik ga bankhangen. Tot morgen!
Fijne vakantie Icke en Leen!!!

Heb nog prima gegeten hoor. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind;-) De enige die er geen zin in had was Fleur, maar ze wilde vanmiddag ook geen boterham met Pindakaas en heeft om 9 uur vanavond de hele buurt bij elkaar gekrijst omdat ze niet naar bed wou.. Ik denk dat ze gewoon haar dag niet had

Hier idd nog geen tekenen van ongesteldheid. Ben nu heel slecht nog even lekker aan het genieten van een glaasje rode wijn. Hoop dat het voorlopig mijn laatste zal zijn.

Nijn kan prima voor jongens. Het is dan wel een meisje, maar niks roze of bloemerigs. Gewoon normale leerzame kost toch!
Leen, het staat niet officieel te koop. Zal even met Compli overleggen dat jullie eventueel willen kijken. Het is echt een leuk huisje, en vlakbij de stad. Inderdaad, Roombeek. Maar dan aan de singelkant, dus een stuk of 15 huizen van de singel vandaan.
Draakje!!!!!

Help!!! Het gaat echt niet lekker met onze kater geloof ik. Ik ga zo de dierenarts even bellen, maar misschien ben jij ook in de buurt en weet je raad.

Hij heeft afgeloen vrijdag ontstekingsremmers gekregen en een soort van oplossingstabletjes en antibiotica.

Tolfedine en Amaxoral, oplossingstabletjes staat niks op (voor reinigen urinewegen)

Maar hij plast nog steeds niet op zijn bak en ik heb een witte handdoek in zijn mandje gelegd waardoor ik kan zien dat er bloed in zijn urine zit. Vanochtend met het pillen geven (die duw ik achter in zijn keel aangezien hij momenteel ook niet wil eten) kwamer er ok van die bruinige druppels uit. Ben erg ongerust nu!
Laar, je snapt dat de zonneschermen hem dus ook te ver gaan. Die hebben zelfs deze discussie ontketend.

Ik ga echt Bob de B niet promoten hoor, geen haar op mijn hoofd. Gelukkig is dat dan ook weer niet de bedoeling, maar toch........

Drop, beterschap met je kat!

Iemand nog tips voor speelgoed voor onderweg in de auto? Heb alleen nog een (nijntje:)) boek met flapjes kunnen vinden en een kogelketting van fisherprice die aan mijn eisen voldoen..... Dat laatste zijn trouwens plastic "ballen"met een gaatje en een uitsteekseltje die je aan elkaar kunt drukken om er een ketting/snoer van te maken. Hopelijk vind ie het leuk. Hij houdt wel van prutsen. Staat er een beetje gek, gaatje en uitsteekseltje, haha, maar je kunt niet vroeg genoeg zijn met de bloemtjes en de bijtjes, dus twee vliegen in een klap:)

Ik ga de kleine man weer eens vermaken.

Hij heeft duplo gekregen, en dat is leuk. eindelijk iets wat hij leuk vind, langer dan 5 minuten:(
GRRRRR, bel ik net de dierenarts, geen spreekuren ivm vakantie. Ik ga rond half tien het noodnummer maar bellen (niet tevroeg want dat vind ik dan weer wat sneu) baal er wel van zeg!!!
Goedemorgen!

Pff, Nijntje is heus niet alleen voor meisjes en mietjes hoor. Dick Bruna is trouwens een held in de wereld van de grafisch ontwerpers, zijn stijl is echt geweldig.

Dropneus, beterschap met je kat! En ik duim even voor je dat je zwanger bent, spannend. Vriendin van mij zit ook in spanning af te wachten nu, ook vreselijk ongeduldig.

Gisteren bij Ikea (onder andere) een tafeltje en twee stoeltjes gekocht voor Lars en Morris. Vooral Morris vindt het helemaal geweldig, hij zet z'n poppen op tafel en gaat dan om een stoeltje zitten om ertegen te kletsen, zo zoet.

Icke, wanneer gaan jullie weg?

Snertweer, en ik moet zo naar de verloskundige. Ik ga lopen, zodat de jongens in ieder geval droog blijven onder de regenkap.
En waarom zou het trouwens zo erg zijn als Ruben iets meisjesachtigs leuks zou vinden?
drop, bel me anders ff, misschien kan ik je nog iets zinnigs vertellen. Zal nr op msn zetten.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Super draak!!! Ik ga meteen even kijken voor je nummer
Dropje; die arme kat! Ik vind trouwens dat je best al om 9 uur kunt bellen hoor!

Icke: Bob de B. is stom, dus moet zeker niet gepromoot worden. Hoe zit het eigenlijk met andere Dick Bruna-boekjes? Het lievelingsboekje van mijn broers en mij was de Koning. Nog steeds een leuk verhaaltje. Mag dat dan wel?

Puk is trouwens ook dol op zijn Duplo. Speelt hij hele dagen mee.

Tsja, dat is een goed punt, speelgoed voor onderweg. Niet eens aan gedacht dat dat misschien nodig is. Zo'n ketting klinkt leuk, maar laat hij dan niet alle stukjes vallen (= huilen...)? Ik hou me ook aanbevolen voor ideeen. We vertrekken zondag en ik ben er echt ana toe. Ik hoef niet per se weg, maar heb gewoon gene zin meer om te werken.
Leen, wat sneu voor je oma, beterschap!

Drop wat fijn dat je DN kunt bellen, hopelijk heeft zij goede tips zodat je kater een beetje opknapt.

Nog niet ongesteld!! Ik ga duimen dat het raak is en het inderdaad je laatste glaasje rode wijn was voor lange tijd.

Ick en laar goed idee om elkaar tips te geven voor de grote autorit. Ik heb in iedergeval wat kleine cadeautjes ingepakt voor beiden. Uitpakken is natuurlijk ook al een feest. Verder heb ik wat grotere boederijdieren gekocht (was bij Feline ook een succes nummer), een nep telefoon (hij houdt alles bij zijn oor en doet of hij aan het bellen is, afstandsbediening, zijn schoen het maakt niet uit) Geen speelgoed met pliepjes en muziekjes ik ben bang dat we dat geen 1000 km volhouden. Hij is ook gek op de pop van Feline, speen in en uit het mondje zo zijn we ook weer een stuk verder. Ook een stapel boekjes voor op de achterbank.
Ick, nijntje kan best hoor. Nijntje heeft ook een vriendje Boris!!! Het is dus geen meidenclubje. Vincent speelt zelfs met de pop van Feline. zou je vriend daar niet helemaal van de leg van raken .

Wat een snert weer en er komt nog veeeeeel meeer regen. Jakkes.
Ick, Nijntje is ook voor jongens! A., de jongens en ik vinden Nijn helemaal geweldig! De boekjes worden hier stukgelezen, de dvd staat soms aan 's avonds, er is hier een boel Nijntje speelgoed, kortom: Nijn roeleert!

Drop, ik vind eigenlijk dat je best vroeg kan bellen als het niet goed gaat met je kat. Ik hoop voor je dat hij er bovenop komt.

Nog geen menstruatie? Goed zo! Wanneer moet je het eigenlijk worden?

Mich, hier is het ook takkeweer. Succes bij de verloskundige! Welk tafeltje heb je gekocht? Ik heb dat witte tafeltje op het oog, maar ik ben even de naam kwijt. Steijn en Hugo krijgen in het nieuwe huis hun eigen hoek met speelgoed (hebben ze bijna niet...), een tafeltje en dat soort dingen. De stoeltjes heb ik al! Tijdens de vorige zwangerschap heb ik hele mooie Arne Jacobsen (jaaahaaa!) stoeltjes gekocht en die kunnen we straks eindelijk gaan gebruiken.

Het huis is bijna opgeruimd, maar ik vind het er niks niet gezellig uitzien. Alle foto's zijn weg en ik vind het maar kaal. Okee, het kan nu zo in de VT Wonen, maar ik ben iets rommeliger aangelegd dan dat.
Geen idee wat er mis is met meisjesdingen leuk vinden om mee te spelen.......

Ik kan het volgende als reden bedenken dat Ickeman Nijntje meisjesachtig vindt:

Hij is opgegroeid zonder Nijntje en zonder zusje(s);

Nijntje is een meisje;

Het dochtertje van mijn vriendinnetje was idolaat van Nijntje.

Allemaal niet legitiem:) Hij moet er maar aan wennen. Als ie niet oppast koop ik straks een pop voor Ruben met een speentje! Succes verzekerd op de achterbank, dus reden genoeg!!! Schattig trouwens, Esan!! Waar gaan jullie naar toe eigenlijk?

Ohja, en we hebben ook nog altijd Kikker en Haas en Eend en Varkentje.

Zolang het maar geen Winnie the Pooh wordt.
Muis, ik vind het altijd heerlijk als mijn huis weer eens goed opgeruimd is...... Geeft me ook een opgeruimd gevoel in mijn hoofd.

Heel gek, maar de zolder is hier een zootje en dat maakt dat ik bij tijd en wijle ook echt onrustig "op mijn zoldertje" wordt. Kan gewoon erg slecht tegen rommel. Prikkelt me teveel ofzo.......
Update: Eigen direnarts was helemaal niet bereikbaar, maar ik kon gelukkig direct terecht in de praktijk aan de andere kant van de stad. Draakje heeft me goed geholpen en door haar wist ik dat ik direct moest handelen. het was idd niet goed met onze kater. Zijn urinewegen zijn weer verstopt en zijn blaas za helemaal vol. Ik hem dus daar achter moeten laten en ze leggen hem daar aan het infuus en hij krijgt een catheter. Ze bellen vandaag nog om te laten weten hoe het met hem gaat (Fijn!!!) Hij moet straks weer over op ander dieetvoer (ik heb helaas al een hele voorraad van het vorige merk, dus dat probeer ik dan maar weer te verkopen of ik geef het onze andere kat die niks mankeert.( en die vlgens mij vandaag nog niks heeft gehad door alle hectiek , oeps....)

Ik moest zaterdag ongesteld worden.... Ga nog dapper afwachten tot minstens woensdag (voel me nl. niet zwanger) maar de test is al in huis.
Drop, ik vind dat je NU moet testen vrouw!!!!!!!! Ik kon ook al heel snel testen, dus kom op, ik zit op de tribune!!!!
Ik ook! Hup, testen die hap. Ik heb toen ook op de eerste dag getest en dat klopte gewoon....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven