***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gaaf Xaloy!!! dat wordt genieten!!
Leuk Xaloy, een bootje!

Spitsmuisje, gefeliciteerd met jullie huis. Ga eens even gauw op MSN kijken of daar meer op staat. Zelf geen verhuisplannen, maar huizen kijken blijft altijd leuk!

Drop, spannend hoor, hoop voor je dat het raak is. Van mijn puf-club is nu de eerste weer zwanger, we lopen wat achter op hier, .

Hier alles goed, veel aan het doen, zoals altijd. Gaan straks naar schoonmoeder en de popjes liggen nu te slapen (kleine) en op de bank toy story te kijken (grote).

O ja, hen sinds kort een leuke freelance opdracht binnengehaald, colomns schrijven voor een vakblad! Super leuk om te doen en nog een lekkere bijverdienste ook!
O Layla, wat een superleuke naam heb je op MSN staan! Past heeel goed bij elkaar!

Mich, mooie buik hoor!

En wat is Livia toch een schatje framboos!
En wat een ge-wel-dig huis Spitsmuis, leuke buurt ook. Ben jaloers!
Hoihoi Punkie! Gefeliciteerd met je opdracht. Wat stoer! Hoe vaak moet je een column inleveren?

Xaloy, top een boot! Foto op msn?

Ik heb maar een gek jochie. Hij wil absoluut niet meer in de box, dus die heb ik opgeruimd, maar nu zit meneer de hele middag op het boxkleed te spelen. Hee....het is eindelijk droog.
Hee, wat is het hier weer stil...

Ik heb ook weinig te melden, behalve dat Puk weer een nieuwe kies heeft. Hij blijft bezig zeg.
pff wat een saaie dag vandaag. Het weer droeg daar ook niet heel positief aan bij. Van de hele dag regen als je eigenlijk lekker wilt fietsen en wat boodschapjes wilt doen word ik best chagi. Een vervroegde winterdepressie. Maar de weermannen hebben voorspeld dat het vanaf maandag beter wordt.

Gezellige avond allemaal.
Ik ben hieieier! A. hangt even met Xaloy aan de telefoon, aangezien ik me bezig aan het houden ben met Hugo die last heeft van een doorkomende tand. (lees: Huugje huilt zich de blubbers en ik word iebel.)

Spannend Droppie! Wanneer weet je meer? Ik hoop echt voor je dat het raak is; je wilt zo graag!

Layla, wat ben jij een bezig bijtje! Helaas voor A. ben ik aardslui! (ik heb er niet zo'n last van)

Overigens ben ik niet helemaal in topstemming; ik voel me heel de dag al een dweil, compleet met hoofdpijn, maagzuur, dubbelzien en dikke voeten. (vocht!) Waardeloos!

Gister heb ik ruzie gemaakt! Ik was met de jongens naar Kids Playground gegaan, aangezien het pietenweer was en ik toch wat leuks wilde gaan doen. Ze hebben daar zo'n leuk peuterhoekje met een heleboel kussens, speciaal voor de kleintjes. De jongens blij, ik blij, wij allemaal blij! Er was daar een meisje van een jaar of zes dat heel de tijd Steijn wilde oppakken, iets wat ik niet wilde en wat ik ook al tig keer tegen haar had gezegd. Op een gegeven moment tilde ze hem niet meer op, maar ging hem omduwen (???). Dit pikte ik dus helemaal niet en zei dat ik wilde dat ze Steijn met rust zou laten. Ineens zie ik vanuit mijn ooghoeken een briesende pa op me afkomen! Ik schrok me rot! Hij begon te tetteren dat zijn dochter mag spelen met wie ze wilde, mag komen waar ze wilde en dat ik niet het recht had om te zeggen dat zijn dochter niet in de peuterhoek mag zijn. (kind was zes, peuterhoek gaat tot vier jaar) Als ik niet wilde dat ze aan mijn kinderen zitten, dan moest ik maar thuis blijven! Nou ja zeg. Gelukkig kon ik me redelijk inhouden (lees: de hormonen namen het niet over), maar ik had echt heel veel zin om zijn dochter even op te pakken met de vermelding dat ik het zo'n leuk kind vind. Iedereen stond naar ons te kijken, die man bleef maar tieren en ik wilde weg. Ineens eindigde hij zijn tirade met de woorden "Kom meisje, jij krijgt van mij een lekker ijsje omdat die mevrouw zo'n vervelend mens is." Wel ja, beloon het kind voor iets wat ze niet mag! Ik ben weggegaan, maar had nog wel van een andere moeder te horen gekregen dat zij ook wel eens problemen met hem had gekregen om dingen die zijn dochter deed.

Ik blijf er bij, ik ben degene die Steijn en Hugo moet beschermen, aangezien zij nog niet voor zichzelf op kunnen komen. Daarnaast vind ik het zeer onprettig als ze door vreemden, kind of volwassene, worden opgepakt zonder aan mij te vragen of het mag. (standaard antwoord: Nee.)

Vandaag zijn we even naar de Ikea geweest en het was leuk! Ik heb een geweldig bed gezien voor ons geweldige nieuwe huis, het babykamertje is uitgezocht, de jongens hebben wat speeltjes gekregen en A. mocht van mij een hotdog kopen. Ik was in een milde bui vanmiddag!

Ik ga mijn bed weer in.
Sorry dames, ff geen zin om verder bij te lezen. Lees morgen wel mee. Alles goed hier, London was zeer goied, ook gezellig met baas. Mijn ouders zijn nog hier, rijden morgen weer terug.

Vandaag een droomvakantiehuis gezien. In Flumserberg, skigebied van zo'n 60 - 65 km. Ongeveer 1,5 uur rijden hiervandaan. Eerst de zekerheid van de verkoop van Nederlands huis en nog een paar antwoorden krijgen, dan denk ik dat we hier wel een bod gaan uitbrengen.

Ga nog ff drankje drinken en naar bed. Welterusten dames, tot morgen.
Mogge!

Swis, dat huisje klinkt goed! Ik heb zelf ook plannen om ooit een leuk chaletje in een wintersportgebied aan te schaffen, maar ik ben bang dat de plannen nooit uitgevoerd zullen worden.

Wat gaan jullie doen vandaag? Ik heb mijn hersens al gekraakt, maar kan echt niets leuks bedenken.

- De kinderboerderij: Het wordt niet echt lekker weer, dus dat gaat niet door.

- De dierentuin: Idem

- Mijn oma: Mijn depressieve oom zit daar elke zondag te griepen en ik heb geen zin om naar dat gemopper, gemekker, gezanik en gezeur te luisteren. (ik word er altijd een beetje recalcitrant van)

- Mijn ouders: Zijn op vakantie

- De ouders van A.: Zijn moeder is er niet en zijn vader zien we donderdag. (reminder: ik moet hem nog vragen om op te passen op de jochies, want ik moet naar het ziekenhuis)

- Vriendinnen: Niet zo'n zin in vandaag.

- Mijn zusje: Ook geen zin in. Heb geen gewoon geen zin in verhalen over "kijk mij eens een geile baan hebben en uberhip zijn". (ik kan dat niet zo goed aan als ik met jong geschopt ben, geloof ik)

- Thuis blijven: Neuh. Kan ik niet heel de dag. (wel als ik een kater heb, maar die heb ik niet)

- Koekjes bakken: Leuk! De jongens zijn er alleen nog te klein voor.

- Huis opruimen: Moet gebeuren, aangezien de makelaar dinsdag de foto's komt maken voor de verkoop. Helaas heb ik er geen zin in.

- De indoor speeltuin: Is dicht. Geloof ik.

- De stad in gaan: Dat doe ik alleen maar als ik echt niets meer kan verzinnen. (zoals vandaag)

Nou ja, ik zie het wel. Ik ben allang blij dat ik niet meer dubbel zie en dat ik geen hoofdpijn meer heb! (nu nog goed leren slapen, maar daar werk ik aan)
Flumserberg is mooooi! Een van de mooiste gebieden. Bergen, meren, alles bij elkaar. Lijkt op Luzern :-)

Mogge Muis, ik weet het vandaag ook niet zo. Moet nog eea opruimen voor schoonouders die vandaag dan komen, maar voor de rest heb ik ook geen plannen. En het gaat regenen. Dan wordt het al helemaal moeilijk!
Muis hier ook een en al herkenning. Ik had gisteren zo'n dag. Vandaag gaan we wel naar een vriendinnetje toe dat ook zwanger is. ff gezellig bijkletsen. Het is voor haar de eerste. Wel gek want ze zegt dat ze nog helemaal geen buik heeft en ik heb het gevoel te ontploffen (ietwat overdreven). Mensen beginnen echt te vragen hoelang ik nog moet. Nou nog minimaal 16 WEKEN! En dan kijken ze dus een beetje met medelijden .. en dat heb ik ook met mezelf.

Ik teer deze zwangerschap een stuk minder goed op mijn hormoontjes. Mijn verlof kan me niet snel genoeg beginnen. ff lekker bijkomen, want ik heb ook helemaal geen zin meer om te werken. Wil eigenlijk gewoon op vakantie naar de zon maar EJ heeft niet echt vakantiedagen omdat hij die een beetje wil sparen voor na de bevalling.

pff wat een geklaag.

Hebben we dan nog iets leuks vandaag. Nou nu schijnt het zonnetje. ff voor het raam zitten voor ons dagelijks portie lichttherapie
mogge!

pff ook hier geen opperbeste bui. Heb slecht geslapen vannacht, migraine en vriend ligt in bed zijn kater weg te snurken!

Gelukkig vermaakt Luna zich prima met haar blokkenkar en speelgoedkist.

Muis zijn de winkels open dan bij jou?

Xaloy hebben jullie je huis dan te koop staan hier?
Haai Punkiepop, gezellig dat je even kwam buurten! Klinkt leuk zeg, die opdracht. Stukjes schrijven is altijd leuk!

Spitsmuis, ik kan je niet helpen. Wij gaan straks naar Ikea, en daar zijn jullie gisteren al geweest. Vriend is nu naar de speeltuin met Lars en Morris. Misschien is dat een idee? A. eruit sturen zodat jij lekker in je eentje wat kan rommelen?

Wat een asociale familie moet dat geweest zijn zeg. Als je zo'n vader hebt, kan het toch nooit goed met je komen? Wat een verschrikkelijk kind, ik zou ook razend zijn geworden (vanbinnen, aan de buitenkant blijf ik meestal beheerst).

Buitenmeisje, die bemoeizucht is heel herkenbaar! Ik krijg ook al weken en zelfs maanden opmerkingen van onbekenden dat het zeker niet heel lang meer zal duren/of het er niet toch twee zijn/dat ik het zeker wel heel zwaar vind en zo. En heel veel meelijwekkende blikken. Pffff. Toch krijg ik ook wel vaak te horen dat mensen het heel stoer (?) /gaaf (?) /moedig (?) van me vinden. Het zal allemaal wel.

Swissie, welkom terug!

Leen, sterkte vandaag!
Leen, :-) Ik vind dat we ons huis te koop hebben staan, Compli vindt van niet :-)

Voortsweg. 30er jaren huis met ruim 30 meter achtertuin. Interesse? Nieuwe keuken, moet wel een nieuwe badkamer in. Ruime zolder, mooie slaapkamers, eikenhouten vloeren, alles dubbel glas en net nieuwe CV ketel. Klinkt goed he?
Goedemorgen! Hier een lekker lange nacht gehad. Fleur heb ik om kwart over acht uit bed geplukt zodat ze nog lekker even in ons bed rond kon spelen. gezellig op de zondag!!!

Wat een drukte hier met huizen kopen en verkopen. Ik ben blij dat ik niet meer hoef. We hebben gisteren onze aanhanger verkocht aangezien we niet zoveel doe het zelf klussen meer hebben. behalve dan het bouwen van een kippenhok

Ik heb geen goede tips vandaag. Ben zelf bezig met het huis op te ruimen en schoon te maken. In de hoop dat ik dan morgen wel lekker de deur uit kan.

Is overigens ook wel hard nodig na alle plas en kotsacties van onze zieke kater. Hij is nog steeds heel zielig, dus ik vraag me af of het wel goed met hem gaat of dat ik morgen weer bij de dierenarts zit... Hoop echt van niet, arm kereltje...
Hee Drop, wat is er dan met je kater aan de hand? Hij heeft onlangs toch blaasgruis gehad? Misschien heeft hij een naweetje van dat? Heb je anders een weekenddierenarts in de buurt? Dan zou ik die even bellen! (Na Pim neem ik geen enkel risico meer)

Mich! Herkenning! Laatst zei mijn tante dat ik zo dapper ben om drie kinderen binnen twee jaar te krijgen. Ach ja, de een noemt het dapper, de ander noemt het gestoord, ik probeer me er niets meer van aan te krijgen.

BM, A. wil ongeveer een week of drie, vier na de geboorte vrij nemen (onder lichte dwang van mij), maar hij kan nu rustig nog met vakantie. Hij is enorm gematst door zijn werkgever dit jaar! Hij heeft vorig jaar zo vaak vrij moeten nemen (kwam door mij en de jongens die in het ziekenhuis lagen), maar zijn werkgever heeft dit alles (!!!) dus opgeschreven als zorgverlof! Wooehoe!
Moguh. Ouders zijn het huis weer uit, man is even de auto ophalen (stond nog bij kantoor) en Finn ligt weer in bed, dus ik heb ff tijd voor forum.

Lara, de waterpokken zijn giga besmettelijk, 90% kans dat Puk het krijgt als hij met iemand in aanraking is gekomen de waterpokken heeft, of twee dagen voordat het uitbrak bij iemand. Daarnaast blijven de bacillen ook nog eens 48 uur in de lucht leven (heb ik me laten wijsmaken). Het duurt tussen de twee en de drie weken voor het uitbreekt. Als het uitbreekt kan je eigenlijk niks doen, behalve zetpil bij koorts. Ik weet niet of er nu wel of niet cremes of lotions zijn voor kids onder de 2 jaar.

De artsen zeggen dat kinderen niet in de zon mogen, ouders zeggen juist wel in de zon, dan drogen de blaasjes snel uit en jeuken ze niet meer.

Conclusie, afwachten!

Wat een verhaal van de politie zeg. Aan de ene kant natuurlijk goed dat ze langskomen, maar belachelijk dat buren zo snel bellen. Ik kan me voorstellen dat je je rot was geschrokken zeg.

Over schoentjes, ik was blij dat ik advies had gevraagd, ik had zelf namelijk echt niet gezien dat Finn bij bepaalde schoentjes zijn kleine teen niet goed had.

Muis, wanneer gaan jullie naar Xaloy? Als jullie zin hebben om deze kant op te komen, moet je even bedenken wanneer. Mijn mobiel staat wel op msn, neem dat anders ff mee als je het leuk zou vinden. wij hebben vanaf 31 July vrienden en later ouders op bezoek, maar misschien kunnen we ergens wel een meeting time vinden. Zou het wel gezellig vinden jullie weer even te zien.

Ik hoef trouwens niet meer te testen, jammer maar helaas. Succes drop.

Draakje, hebben jullie nou helemaal niks gehoord? Als ze het niet hebben afgewezen betekent dat toch dat je nog in onderhandeling bent?

Finn is nog steeds enorm verkouden, maar dan vooral 's nachts. Overdag gaat alles redelijk, alleen een beetje een loopneus, maar 's nachts heeft hij echt enorme problemen. De laatste week is hij wakker geworden, bijna hysterisch, kan niet meer slapen van het hoesten en is ook echt moeilijk weer rustig te krijgen. Maar nog geen waterpok oid gevonden.

Muis, wat een verhaal met die vent gisteren. Ik vind het enorm knap dat je je hebt kunnen inhouden. Ik was denk ik redelijk kwaad geworden. Tuurlijk bescherm jij je jongens, het zijn jouw kereltjes! Jammer genoeg kon het meisje er ook niks aan doen, als je zo'n opvoeding krijgt.

Weet je al wat je gaat doen vandaag?
Arme Finn! Geef je hem een hoestdrankje voor hij gaat slapen? Hugo werd een maand terug (ongeveer) ook elke nacht verschillende keren wakker van een enorme hoestbui, maar een hoestdrankje van VSM deed wonderen!

Jaaaa, laten we een meetje houden! Er moet toch ergens een gaatje te vinden zijn? Is het ver rijden naar jullie vanaf Xaloy? Zo nee, dan tuffen we zeker weten jullie kant uit.

Volgende maand beter hoop ik? Is je man al overstag eigenlijk? (of heb ik daar weer eens overheen gelezen?)
Man is nog niet overstag en om heel eerlijk te zijn weet ik het zelf ook niet meer helemaal zeker. Tuurlijk zou ik graag een tweede willen, maar aan de andere kant gaat het nu eigenlijk allemaal wel heel erg goed. We zijn nog relatief flexibel en Finn is een schat. Waarom risico's nemen?

Het is ongeveer een uurtje rijden vanaf Xaloy. Wanneer komen jullie en wanneer gaan jullie weer terug?

Zürich is ook wel een erg mooie stad, ha, ik vrees alleen voor jouw (en A.'s) portemonee als jij de bahnhofstrasse op gaat.

Zürich is vorig jaar tot hipste strandplaats van Europa benoemd (aan het meer is het echt flaneren).

Zal idd eens een hoestdrank kopen, to do voor morgen!
Muis: Ik ben gisteren al met hemnaar de dierenarts geweest en we hebben voor een euro of 100 aan medicijnen en speciaal voer gekregen. dus ik mag echt hopen dat dit wel gaat werken.

Hij heeft waarschijnlijk door de hele erge verstopping van vorige keer toch problemen met zijn nieren en dat het nu weer gebeurt maakt het er niet beter op. Ik probeer hem onder dwang zoveel mogelijk te laten drinken, maar het beestje heeft momenteel nergen zin in en blijft in zijn hoekje in de garage liggen. Zo nu en dan miauwt hij heel klagelijk. Als het morgen zo blijft ga ik morgenavond gewoon opnieuw naar het spreekuur.

He balen Swiss!!! Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was van Finn? Hier nog geen sypmtomen van ongesteldheid, maar ook niet van iets anders, dus geduldig wachten maar...

We gaan even een bammetje eten, doei!!!
OOh ja, het lijkt mij ook heftig hoor drie kinderen onder de twee. maar het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je ermee om gaat en hoe de situatie thuis is. Hier zou het echt niet werken als ik drie van die kleintjes 3 dagen op rij op tijd op de opvang zou moeten hebben om te gaan werken.

Ik begrijp alleen echt niet waarom mensen dan allemaal van die lullige reacties geven richting jullie.... Het is toch iedereen zij eigen keuze en ik denk idd dat het wel heel leuk is voor de kleintjes als ze straks wat groter zijn en heerlijk samen kunnen ravotten!
Wat is het stil!

Wij zijn dus maar gaan opruimen vandaag, zodat de makelaar dinsdag waanzinnig flitsende foto's van onze casa kan maken. Ik vind het er nu maar wat kaal uitzien hier.
Muis, ben je erbij als de makelaar foto's gaat maken?

Zorg er ff voor dat hij echt de allermooiste foto's maakt. Of maak zelf mooie foto's met je nieuwe toestel en geef die aan hem. Het valt mij op dat zoveel makelaars geen mooie foto's kunnen maken.

Dat zou natuurlijk zonde zijn.

Bah, morgen weer maandag. Geen zin om te gaan werken. Man is dinsdag alweer in UK en woensdag en donderdag ergens in de bergen voor een brainstorm sessie. Ofwel, ik weer een paar dagen alleen. Nou ja, we redden het wel weer met z'n tweetjes.
Wij hebben ook opgeruimd beneden en de kamer veranderd qua indeling. Nu heeft Zahra een eigen speelhoek!

Verder lekker geslapen vanmiddag, van half 4 tot half 6 en nu staat er een pizza (zelfgemaakt) in de oven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven