***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lilien wat een naar verhaal verhaal zeg! Pfff met de ambulance er ook nog bij...Je was zonder Kaj he? Moet je toch niet aan denken dat je mannetje daar ook nog getuige van was!

Sterkte!! En ik hoop dat je cyclus weer snel op gang komt!

Witch hoest met je voet? wat een pechvogel ben jij ook!! Gips, wat een drama!! kan je wel een beetje douchen?

Muis, ik duim voor Sjors! Onze kat is nu al een week weg!!! Doet ie nooit...Hij is 10jr, dus ben ook best ongerust.

Pfff ik als hekkensluiter van het griepvirus hier thuis, ben bijna weer de oude. Nog wat slap, en mega snotterig, maar het komt goed. Als de kids maar gezond zijn, en dat zijn ze nu weer bijna!

liv alarm kom gauw weer langer langs
Drop, wat een gedoe zeg met je werkgever. Heel vervelend dat je telkens heel alert moet zijn om te kijken of ze je geen loer leggen. Succes morgen!

Drop wij zijn eigenlijk tentkamperders en zijn een keer met de caravan geweest. Is het geen idee om eerst een keer een caravan te huren en te kijken hoe het bevalt. Als je in het voorseizoen op vakantie kan zullen de prijzen wel meevallen.

Framboos, even wat digivitamientjes. Beterschap!!

Beterschap voor stoere Finn.

Xaloy, even terug zwaaien. Je hebt het druk zo te zien. Kus voor Robbie.

Fachat, wat knap van Kaj. Hij leest al op het gewenste Avi niveau aan het eind van groep 3. Kaart je het wel aan bij de juf. Het zou jammer zijn als hij het reguliere programma helemaal moet volgen. Er is veel extra materiaal beschikbaar voor kinderen die al goed lezen.

Muis, jeetje Sjors weg en dan met dit pokke weer. Is hij al eerder wat nachtjes van huis geweest? Ik zou in de buurt even een briefje ophangen en wat rondvragen. Sterkte.
Muis, balen dat Sjors weg is. Mijn katten zijn nooit langer dan een dag weg (Layla dan, Boris zit altijd binnen)

Framboos, ikhoop dat jullie kat ook terugkomt.

Ik ben vanmorgen gebeld door het kdv, Zahra was de hele morgen al aan het huilen en had verhoging (38,5) dus man heeft haar opgehaald toen hij uit school kwam. Ze zit niet zo lekker in haar velletje, toen ik haar op bed legde zei ze dat ze au had en wees op haar buikje. Ik heb haar een zetpilletje gegeven en hoop dat het straks wat beter gaat met haar.

Framboos, beterschap!
He jak, ik had helemaal over het berichtje over Sjors heen gelezen. Ik hoop dat ie snel weer terecht is. Zo naar als je katje kwijt is!!!
* Witchke55 zwaait terug naar Xaloy

Muis wat naar dat sjors weg is, hopelijk komt ie gauw terug !

Beterschap voor Finn !

Het nare snotmonster is hier al een drietal weken aan het huishouden en gaat maar niet weg

Framboosje, ik was me altijd aan de wastafel, en vriend helpt me met haar wassen.

Vandaag mijn eerste halve dagje weer op de opleiding, een hele boel vragen natuurlijk aan mij over mijn stage.

Ik moet zeggen dat ik totaal niet meer gemotiveerd ben zoals in het begin van mijn opleiding, ik merk dat er veel mensen moeten gaan, omdat ze de norm van 70% niet halen. Ik ben bang dat het me voor enkele vakken ook niet zal lukken, die schuif ik dus naar achteren zodat ik er goed voor kan studeren.

Morgen ga ik voor Frans 2 uurtjes studeren, dat zou voldoende moeten zijn, om in een test te slagen. (het is niet zoveel)
Lay, beterschap voor Zahra!

Framboos, beterschap voor jou! Jij bent dus ook je kat kwijt? Ik hoop dat ze/hij snel terug is!

Fach, wat goed van Kaj! Ik weet (nog) niets van de Avi's, maar het is wel heel knap van hem dat hij zijn leeftijd een jaar vooruit is met lezen! Lees jij veel met hem?

Tja, Sjorsje is dus spoorloos. Ik heb de dierenambulance, Amivedi, dierenartsen in de buurt en de dierenbescherming gebeld, maar ze hadden geen melding gekregen van een klein katertje. Ik vind het verschrikkelijk! Okee, Sjors is een wandelende ramp, maar hij is wel erg leuk en je kan best met hem lachen. Hij is nog maar tien maanden oud...

Hij kan niet bij iemand binnen zitten, want Sjors is geen kat om binnen te houden. Hij vliegt letterlijk tegen de muren op als hij te lang binnen zit! Getverdegetver, ik vind dit waardeloos! Eerst Pim, toen Kika en nu misschien Sjors...

Ik heb trouwens wat foto's op de Hyves gezet van mijn addergebroed! Eerlijk is eerlijk, ik vind de April-2007-kindjes een stel knapperds bij elkaar!

Oh, iets leuks: Steijn probeerde vandaag bij Hugo op schoot te gaan zitten. Je raadt het al: binnen een tel lagen ze samen huilend op de grond (en ik zat net Mees de fles te geven), omdat ze omgevallen waren! Misschien heel ontaard, maar ik schoot in de lach...
Halloooo,

Wij zijn weer terug. Is erg leuk geweest, maar nu toch wel erg moe. Vetrek liep niet soepel, zaten met bus vast in de modder, moesten door bergingsbedrijf eruitgehaald worden en waren dus veel later thuis. Noah dus ook niet geslapen en erg moe, je snapt t al. Nu dus lekker op de bank, verhalen en foto's komen nog.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Muis, hopenlijk komt Sjors snel weer terug, zielig een kat kwijt zijn.

Jeetje DN, een bergingsbedrijf? Wow!

Witchke, succes met Frans. Kan je extra hulp krijgen voor de moeilijkere vakken? Heb je nu je gesprek bij het bedrijf van 2 weken geleden al gehad?

Finn was vanmorgen ok, maar moest vanmiddag om 17 uur gehaald worden. Toen man hem ophaalde lag hij natbezweet tegen een leidster aan te slapen. Hij wou niks, niet eten, niet drinken, niet slapen. Alleen dus knuffelen. Hij had 39 graden koorts. Vrees dat we hem morgen thuis moeten houden.

Ik ga maar weer extreem vroeg opstaan en naar kantoor, zodat man 's morgens thuis kan bijven en ik 's middags.

Pff, ben wel moe, 2* 8 uur rijden in 3 dagen en de dag erna 6 uur in de trein en 6 uur intensieve meetings. Nog een biertje en slapen.
Knuffel voor jullie allemaal.

Druk weekend gehad met veel visite. Vandaag aan het knutselen geweest. Had veel energie na een goede nacht. Gijs heeft geslapen van 19.00 tot 5.30. Het gaat echt goed met ons mannetje.

Morgen weer op pad. Ga ff gezellig bij mijn oma langs en moet mijn triptrap ruilen in Adam. We hebben een rode van de vriendengroep gekregen maar ik wil een withewash.

Welterusten lieve meisjes..
Zwaai! BM: zin om even aan te wippen? Ik ben morgen thuis! Mijn mobiele nummer staat op hyves.
goedenmorgen allemaal.

Weet nog niet hoe het met Finn gaat, durf niet naar huis te bellen uit angst dat ik man en zoon wakkerbel. Finn heeft gelukkig wel goed geslapen, nadat we een luchtbevochtiger in zijn kamer hadden gezet.
Goedemorgen allemaal!

zahra was om 6 uur wakker (gaap!). Ze heeft nog steeds koorts dus ik heb nog maar een paracetamol gezet. Ze is verder niet verkouden ofzo, wel een beetje hangerig en wil niet veel eten. Drinken gaat nog wel gelukkig, ik geef ze af en toe een mini waterijsje dan krijgt ze in ieder geval vocht binnen.
Beterschap voor Zahra

Neen ik heb het gesprek niet gehad, en denk ook niet dat het er nog van zal komen. Er is iets wat me behoorlijk op mijn maag ligt vandaag, zal het op hyves zetten.
Heb nog een andere update, over je weet wel wat op hyves gezet.
Hoe is het met alle zieke kindjes vandaag?
Zahra heeft nog steeds koorts en hele vieze dunne luiers, dus het zullen wel tanden/kiezen zijn die doorkomen. Ze heeft vandaag wel goed geslapen, vanmorgen van half 11 tot kwart voor 1 en van kwart voor 2 tot 3 uur. Ze eet vrijwel niks, drinken ook niet veel. Ik hoop dat het vanavond wat beter gaat. Ik heb een pan verse groentesoep gemaakt dus misschien wil ze dat wel eten vanavond. Ze vindt het meestal wel lekker om brood erin te soppen dus dan krijgt ze toch wat binnen.
Enne, mini waterijsjes wil ze wel eten dus dan krijgt ze toch wel vocht binnen.
Wat trouwens zo schattig is, ze wil echt helpen met de verzorging van Yasemin. Ze houdt haar flesje vast als ik haar eten geef, stopt spenen terug, kamt haar haartjes en als Yasemin in haar wipstoel zit met haar speelboog met muziek ervoor en dat ding stopt ermee, geeft Zahra dat ding een zetje zodat de muziek weer begint te spelen.
Oh wat schattig dat Zahra zo bezig is met yasemin echt snoezig
Sneu zeg! Hoeveel tanden moet ze nog? Wel heel lief hoe ze met Yasemin bezig is zeg! Is ze nooit jaloers?
Beterschap voor de ziekerdjes!

Layla, wat schattig dat Zahra zo zorgzaam is! Ik heb hier ook twee vadertjes in de dop: speentjes worden terug gestopt, Mees wordt "geknuffeld" en ik word er altijd even op geattendeerd als Mees huilt. (lees: er wordt dan naar boven/box gewezen en "baby" gezegd) Steijn en Huug kunnen wel jaloers zijn, maar dat is altijd wanneer Mees bij me ligt. Hugo vrot zich ernaast en ontziet Mees dan helemaal niet en Steijn wil zich dan nog wel eens laten vallen en krokodillentranen huilen. Ach ja.

Hier geen zieke kindjes, maar een ziek moedertje. Man, ik heb een pijn in mijn knar! Ik voel me een dweil! Gelukkig kwam A. vanmiddag naar huis, want al mijn backup is ook ziek.

Framboosje, hoe is het met jou?
Beterschap muis! Lief dat Steijn en Hugo ook zo lief voor hun broertje zijn.

Zahra is eigenlijk helemaal niet jaloers, tenminste nooit iets van gemerkt. Ze wil alsmaar knuffelen. Vanmorgen had ik Yasemin even naast haar in haar bedje gelegd en dan is ze zo lief, ze wijst dan alles aan en benoemt het ook: 'haar, oog (moet ik wel opletten dat ze niet in haar oogje prikt) oor, neus" etc. Als ze naar bed gaat en Yasemin is nog beneden wil ze altijd Yasemin nog een kusje geven en ze roept dan altijd: 'dag Min' (zo noemt ze haar)

Zahra lag al vroeg op bed, ik kon doorlopend dunne vieze luiers verschonen vanmiddag, volgens mij zijn haar darmen nu helemaal leeg, echt zielig. Ze heeft overigens niet veel gegeten, een paar lepels soep en een halve boterham. |De aardappelschotel die ik snel had klaargemaakt heeft ze niet aangeraakt, terwijl ze normaal gek is op gebakken aardappeltjes. Als ze straks wakker wordt probeer ik ze nog wel een fles melk te geven.
Beterschap muisje, en bedankt voor de opbouwende post op hyves !

Oh wat zielig dat Zahra niet wil eten, ik hoop dat je meisje snel beter is. En wat lief dat ze zo omgaat met der zusje !!

Tegenwoordig gooit Xander kushandjes als er iemand thuis weggaat, of als papa hem achterlaat in de creche, zo lief !
Lara: Zoals ik al smste. Wat jammer dat ik je berichtje net pas zag. Anders had ik wel ff een bakkie kunnen doen. Ik had er zelf ff niet aan gedacht. Moest al de combi maken tussen een bezoekje aan de Geboortewinkel en een bezoekje aan mijn oma. Meer verzinnen kunnen mijn nog niet ontzwangerde hersenen geloof ik niet aan. Was wel heel leuk vandaag. Mijn oma vond het echt heeel erg leuk dat ik met de jongens kwam. Mijn oma zegt dat ze helemaal verliefd is op Koen. Zo schattig.

Witch: wat toch een nare situatie meid. Hopelijk heb je een goed gesprek met je coach.

Layla: Hopelijk slaapt Zahra goed vannacht. Schattig hoe Zahra met Yasemin is. Koen heeft Gijs ook veel knuffels en zet de mobiel voor Gijs aan als hij huilt.

Muis: Doet je hoofd het alweer een beetje. Balen dat je geen oppas had. Fijn dat A naar huis is gekomen.

Swis: Was Finn nog een beetje fit?

Ga nog ff gezellig doen met mijn vriendje...
Oh, ik smste je net terug. Grappig. Nouja, volgende keer beter!

Muis, vind je het leuk als we volgende week dinsdag langs komen?

Pfoe, ben moe en duik mijn bedje in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven