***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
donderdag 22 januari 2009 om 03:09
Icke, je krijgt toch slaapvibes van ons. We hebben het niet nodig, zitten met de hele familie zandkasteel te kijken, na allemaal ondergekotst te zijn en gedoucht te hebben (met een Finn die ineens angst heeft voor water!).
Denk dat ik morgen misschien even naar dokter moet, gaat niet goed.Gaat niet zo lekker. welterusten!
Denk dat ik morgen misschien even naar dokter moet, gaat niet goed.Gaat niet zo lekker. welterusten!
donderdag 22 januari 2009 om 07:25
Laar, Steijn en Hugo gaan rond een uurtje of half een slapen! (ik neem aan dat je het niet over het ritme van Mees hebt, hihi)
Ick, fijn dat de ontsteking weg is! Mees kreeg een ritme te pakken toen hij een week of vier was trouwens. Daarvoor had hij ook een soort van ritme, maar was het elke ochtend/nacht weer een verrassing hoe laat hij wakker zou worden.
Swis, beterschap voor Finn! Hoe is het nu met hem?
Fleur, beterschap!
Hoe is het met Zahra?
Bleuh, ik ben moe! Even koffie drinken!
Ick, fijn dat de ontsteking weg is! Mees kreeg een ritme te pakken toen hij een week of vier was trouwens. Daarvoor had hij ook een soort van ritme, maar was het elke ochtend/nacht weer een verrassing hoe laat hij wakker zou worden.
Swis, beterschap voor Finn! Hoe is het nu met hem?
Fleur, beterschap!
Hoe is het met Zahra?
Bleuh, ik ben moe! Even koffie drinken!
donderdag 22 januari 2009 om 07:51
Hier weer een beter nachtje gehad. Weliswaar weer met man op zolder en Fleur vanaf 3 uur in ons bed, maar ze heeft goed geslapen en ligt nu nog te tukken. Ben weer een beetje bijgeslapen nu. Pfoee, petje af voor alle mama's met meer kindjes, pittig hoor, dan heb je er dus twee of drie die kunnen spoken!
Draakje: Fijn om te lezen dat je je nog zo goed voelt, dan is er ook geen haast bij dat de kleine komt en kun je nog even van je exclusive tijd met je kleine 'grappenmaker' genieten.
Chance: Ik herken het wel, het schuldig over wegbrengen tijdens vakantie. Ik bedenk me dan altijd dat ze superveel lol heeft met de andere kindjes op de opvang. Ook wel eens fijn om een dagje voor jezelf te hebben of eindelijk eens tijd te hebben om de hoognodige klussen in huis te doen (nu weet ik niet hoe dat bij jou zit in je nieuwe huis)
Swissie: Veel beterschap voor Fin!!
OOh moet mijn meisje gaan halen... Fijne dag iedereen!
Draakje: Fijn om te lezen dat je je nog zo goed voelt, dan is er ook geen haast bij dat de kleine komt en kun je nog even van je exclusive tijd met je kleine 'grappenmaker' genieten.
Chance: Ik herken het wel, het schuldig over wegbrengen tijdens vakantie. Ik bedenk me dan altijd dat ze superveel lol heeft met de andere kindjes op de opvang. Ook wel eens fijn om een dagje voor jezelf te hebben of eindelijk eens tijd te hebben om de hoognodige klussen in huis te doen (nu weet ik niet hoe dat bij jou zit in je nieuwe huis)
Swissie: Veel beterschap voor Fin!!
OOh moet mijn meisje gaan halen... Fijne dag iedereen!
donderdag 22 januari 2009 om 09:05
hier nog een rustig huis. Finn en ik zijn uiteindelijk om 4 uur weer gaan slapen (toen was de beer weer fris gewassen), en met nieuw water in de luchtbeochtiger heeft hij niet meer zo liggen hoesten.
Hij heeft vanacht gelukkig een heel stel soepstengels gegeten, dus op die manier nog iets binnengekregen.
Vandaag maar eens bijhouden wat hij eet en hoe hij is. Hij had 38.2 vanacht, dus niet echt hoog. Maar het meest vervelende is dat overgeven als gevolg van hoesten. Dat deed hij op de creche dus ook al, met als gevolg dat hij niks meer wou eten en drinken, omdat hij het er dan weer uit moest gooien.
Maar het is duidelijk dat hij vandaag niet naar de creche gaat (weer geen studie, maar ok).
Drop, ik ben zelf altijd gebroken na zo'n gebroken nacht, kan jij makkelijk slapen met Fleur in bed?
Spannend trouwens, dat gesprek met een ander bedrijf, succes ermee.
Chance, volgens mij is het best lekker om eens wat tijd voor jezelf te hebben. Kan je Luna niet halve dagen brengen?
DN, leuk zo'n grappenmaker in huis. Ik moet altijd alleen al lachen als je die kleintjes in een deuk ziet.
Ik ga voorbeeeld van muis volgen en koffie drinken.
Hij heeft vanacht gelukkig een heel stel soepstengels gegeten, dus op die manier nog iets binnengekregen.
Vandaag maar eens bijhouden wat hij eet en hoe hij is. Hij had 38.2 vanacht, dus niet echt hoog. Maar het meest vervelende is dat overgeven als gevolg van hoesten. Dat deed hij op de creche dus ook al, met als gevolg dat hij niks meer wou eten en drinken, omdat hij het er dan weer uit moest gooien.
Maar het is duidelijk dat hij vandaag niet naar de creche gaat (weer geen studie, maar ok).
Drop, ik ben zelf altijd gebroken na zo'n gebroken nacht, kan jij makkelijk slapen met Fleur in bed?
Spannend trouwens, dat gesprek met een ander bedrijf, succes ermee.
Chance, volgens mij is het best lekker om eens wat tijd voor jezelf te hebben. Kan je Luna niet halve dagen brengen?
DN, leuk zo'n grappenmaker in huis. Ik moet altijd alleen al lachen als je die kleintjes in een deuk ziet.
Ik ga voorbeeeld van muis volgen en koffie drinken.
donderdag 22 januari 2009 om 09:11
donderdag 22 januari 2009 om 10:10
hij heeft net lekker een bord cornflakes gegeten, mooi iets in zijn maagje. Vanacht was de eerste lading niet zo erg (ging namelijk letterlijk alleen over man heen), de tweede was minder, want toen had ik Finn net overgenomen, zodat man even zijn kleren uit kon trekken. Deze lading ging zowel over mij, als over hemzelf en (ergste) zijn beer. Dus beer in de wasmachine (ben ik blij dat wij in tegenstelling tot meeste huishoudens in CH wel onze eigen wasmachine hebben), en zelf allemaal onder de douche. Drama bij Finn (lekker midden in de nacht). Nu rent hij en speelt hij, alsof er helemaal niks aan de hand is. Gekkie!
donderdag 22 januari 2009 om 10:21
Poeh wat een nacht Swissie! Fijn dat Finn nu weer opgeknapt is.
Hier was het ook drama gisteravond. Zahra wilde absoluut niet gaan slapen dus ik heb de hele avond heen en weer kunnen lopen tussen een huilende Zahra (want wilde niet slapen) en een huilende Yasemin (want kreeg geen aandacht/had honger/vieze luier etc) dus ik heb voicemail van man ingesproken of hij vrij kon nemen. Gelukkig heeft Zahra wel van half 10 tot 7 geslapen, maar Yasemin kwam weer lekker (not!) om 4 uur vanmorgen.
Gelukkig heeft man zijn voicemail afgeluisterd en kon hij vandaag vrij nemen. Hij zorgt vandaag voor de kleintjes zodat ik iets voor mezelf kan doen. Ik ga straks met de buuv naar Rosada Outlet, want daar is het opruiming en dan ga ik kijken of ik nog wat kan scoren in de opruiming. Wat kleding voor de meisjes en ik wil voor mezelf wat broeken kopen want ik pas niks meer van vorige winter.
Hier was het ook drama gisteravond. Zahra wilde absoluut niet gaan slapen dus ik heb de hele avond heen en weer kunnen lopen tussen een huilende Zahra (want wilde niet slapen) en een huilende Yasemin (want kreeg geen aandacht/had honger/vieze luier etc) dus ik heb voicemail van man ingesproken of hij vrij kon nemen. Gelukkig heeft Zahra wel van half 10 tot 7 geslapen, maar Yasemin kwam weer lekker (not!) om 4 uur vanmorgen.
Gelukkig heeft man zijn voicemail afgeluisterd en kon hij vandaag vrij nemen. Hij zorgt vandaag voor de kleintjes zodat ik iets voor mezelf kan doen. Ik ga straks met de buuv naar Rosada Outlet, want daar is het opruiming en dan ga ik kijken of ik nog wat kan scoren in de opruiming. Wat kleding voor de meisjes en ik wil voor mezelf wat broeken kopen want ik pas niks meer van vorige winter.
donderdag 22 januari 2009 om 11:07
Jeetje wat een vervelende nachten allemaal. Hoop dat jullie vandaag een beetje bij kunnen tanken en de zieke kindjes snel weer opknappen!
Drop, spannend dat gesprek, heel veel succes!
Icke, wat goed dat je ontsteking weg is, ik stuur je wat slaapvibes
Met mij gaat het wel oke. Ik ben vadaag toch nog maar thuisgebleven want na een boodschapje gister stond ik alweer te beven als een rietje en was ik doodmoe. Hoop maandag weer te kunnen gaan, want de berg werk wordt alleen maar groter (bah).
Kaj is vadaag naar mijn schoonouders (die passen altijd op donderdag op). Wel vreemd dat hij er niet is. Aan de ene kant kan ik even rustig aan doen (loop nog in pyama), maar eigenlijk klopt het niet helemaal dat als ik thuis ben hij er niet is.
Drop, spannend dat gesprek, heel veel succes!
Icke, wat goed dat je ontsteking weg is, ik stuur je wat slaapvibes
Met mij gaat het wel oke. Ik ben vadaag toch nog maar thuisgebleven want na een boodschapje gister stond ik alweer te beven als een rietje en was ik doodmoe. Hoop maandag weer te kunnen gaan, want de berg werk wordt alleen maar groter (bah).
Kaj is vadaag naar mijn schoonouders (die passen altijd op donderdag op). Wel vreemd dat hij er niet is. Aan de ene kant kan ik even rustig aan doen (loop nog in pyama), maar eigenlijk klopt het niet helemaal dat als ik thuis ben hij er niet is.
donderdag 22 januari 2009 om 12:08
Jeetje die arme Finn! Hopelijk gaat het snel beter. Heeft hij veel geslapen vandaag? (lees: kun jij even bijtanken?)
Wat een beroerde nacht ook voor jou Layla! Wat fijn dat je man zo makkelijk vrij kan nemen en je wat kan ontlasten.
DN: het schiet nu echt heel hard op he? Fijn dat je je nog zo goed voelt!
Chance: ik zou Luna lekker naar de creche brengen. Ze heeft het daar toch naar haar zin? Voor jou ook lekker om even wat tijd voor jezelf te hebben toch?
Lilien: rustig aan doen hoor!! Je hebt zoveel bloed verloren, dat duurt een tijd voordat je daarvan bent opgeknapt. Rustig aan doen vandaag en lekker tijd voor jezelf nemen.
Mag ik wat slaapvibes?? Puk is doodmoe (want we zijn naar 1 slaapje aan het gaan) maar weigert te slapen. Gisteren op de creche wel, een record van 2 3/4e uur. Maarja...
Wat een beroerde nacht ook voor jou Layla! Wat fijn dat je man zo makkelijk vrij kan nemen en je wat kan ontlasten.
DN: het schiet nu echt heel hard op he? Fijn dat je je nog zo goed voelt!
Chance: ik zou Luna lekker naar de creche brengen. Ze heeft het daar toch naar haar zin? Voor jou ook lekker om even wat tijd voor jezelf te hebben toch?
Lilien: rustig aan doen hoor!! Je hebt zoveel bloed verloren, dat duurt een tijd voordat je daarvan bent opgeknapt. Rustig aan doen vandaag en lekker tijd voor jezelf nemen.
Mag ik wat slaapvibes?? Puk is doodmoe (want we zijn naar 1 slaapje aan het gaan) maar weigert te slapen. Gisteren op de creche wel, een record van 2 3/4e uur. Maarja...
donderdag 22 januari 2009 om 12:28
Jeetje Lara op de creche 2 3/4 uur, dan had hij het echt nodig. Finn slaapt op de creche altijd minimaal, zoveel mogelijk gebruik maken van zijn tijd daar.
Vanmorgen was Finn om 9 uur op, en ik stop hem nu net weer in bed. Hoop dat het goed gaat. Ik heb een fles melk gegeven, waardoor hij altijd wel goed kan slapen, maar dat bindt het slijm natuurlijk weer, dus moet hij misschien ook weer overgeven. Bidden dat het goed gaat.
Hij heeft giga veel aandacht nodig, kan echt niks anders doen. Maar verder is hij wel lief en redelijk actief. Als het vandaag goed gaat, bel ik toch de creche ff of hij daar morgen heen kan.
Lilien, luister maar naar Lara (ik zou het ook eens niet met haar eens zijn), goed rustig aan doen. Probeer niet te snel weer te veel te willen (hoor wie het zegt). Ik weet uit eigen ervaringen dat je echt naar je lichaam moet luisteren.
Hoe gaat het geestelijk? Trek je het allemaal een beetje? Heel veel sterkte, dikke knuffel.
Xaloy als je meeleest, succes voor jou in je laatste weekjes.
Vanmorgen was Finn om 9 uur op, en ik stop hem nu net weer in bed. Hoop dat het goed gaat. Ik heb een fles melk gegeven, waardoor hij altijd wel goed kan slapen, maar dat bindt het slijm natuurlijk weer, dus moet hij misschien ook weer overgeven. Bidden dat het goed gaat.
Hij heeft giga veel aandacht nodig, kan echt niks anders doen. Maar verder is hij wel lief en redelijk actief. Als het vandaag goed gaat, bel ik toch de creche ff of hij daar morgen heen kan.
Lilien, luister maar naar Lara (ik zou het ook eens niet met haar eens zijn), goed rustig aan doen. Probeer niet te snel weer te veel te willen (hoor wie het zegt). Ik weet uit eigen ervaringen dat je echt naar je lichaam moet luisteren.
Hoe gaat het geestelijk? Trek je het allemaal een beetje? Heel veel sterkte, dikke knuffel.
Xaloy als je meeleest, succes voor jou in je laatste weekjes.
donderdag 22 januari 2009 om 12:51
Lilien, ik sluit me aan bij Lara en Swis! Rustig aan! (ik ben er zelf ook niet zo goed in...)
Arme Finn! Arme Zahra! Arme Fleur! Arme moeders!
Arme ik. Steijn heeft zijn dag niet en ik daardoor ook niet. Hij heeft heel de dag nog maar een woord gezegd en dat woord is: "Nee". Hij is eigenlijk altijd een heel behulpzaam jongetje, maar vandaag heeft hij alleen maar Mees op de huid gezeten (niet dat Meesje daar iets van merkte, maar ik merkte het wel), heeft alleen maar in de hoek gestaan omdat hij mij pijn wilde doen en verder heeft hij veel gemopperd. Gelukkig heeft Hugo een uitstekend humeur vandaag, maar echt leuk is het niet.
A. gaat vanavond aan de zuip met een heel goede vriend van hem. Eigenlijk ben ik er niet blij mee, want dit betekent dat ik laat naar bed ga vanavond en morgen vroeg weer op moet. (Meesje moet gevoed worden, vandaar) Maar goed, hij ziet deze gast niet zo vaak, aangezien hij in Bolivia woont. Of all places! He get, ik ben ook niet al te gezellig vandaag!
Ik hoop dat Steijn vanmiddag weer wat gezelliger is, maar het zal wel goed komen. Zijn beste vriendje komt spelen (Laar, dat jongetje zou zo een broertje van Puk kunnen zijn!) en ze zijn altijd zo schattig met z'n drietjes!
Arme Finn! Arme Zahra! Arme Fleur! Arme moeders!
Arme ik. Steijn heeft zijn dag niet en ik daardoor ook niet. Hij heeft heel de dag nog maar een woord gezegd en dat woord is: "Nee". Hij is eigenlijk altijd een heel behulpzaam jongetje, maar vandaag heeft hij alleen maar Mees op de huid gezeten (niet dat Meesje daar iets van merkte, maar ik merkte het wel), heeft alleen maar in de hoek gestaan omdat hij mij pijn wilde doen en verder heeft hij veel gemopperd. Gelukkig heeft Hugo een uitstekend humeur vandaag, maar echt leuk is het niet.
A. gaat vanavond aan de zuip met een heel goede vriend van hem. Eigenlijk ben ik er niet blij mee, want dit betekent dat ik laat naar bed ga vanavond en morgen vroeg weer op moet. (Meesje moet gevoed worden, vandaar) Maar goed, hij ziet deze gast niet zo vaak, aangezien hij in Bolivia woont. Of all places! He get, ik ben ook niet al te gezellig vandaag!
Ik hoop dat Steijn vanmiddag weer wat gezelliger is, maar het zal wel goed komen. Zijn beste vriendje komt spelen (Laar, dat jongetje zou zo een broertje van Puk kunnen zijn!) en ze zijn altijd zo schattig met z'n drietjes!
donderdag 22 januari 2009 om 16:57
Ha Muis, jij ook een avond alleen, me too. B. gaat naar en after work party van PwC, gezellig voor hem. Ik mag ook zeker niet klagen want hij heeft deze week al 2 keer alleen gezeten. Enige is dat hij gaat drinken, terwijl ik alleen maar aan het werk was. Maar daar kan hij ook niks aan doen.
Muis wat zijn de jongens trouwens groot geworden zeg. Vind dat ze er op de laatste foto's echt super uitzien. Echt al peuter-koppies.
Heb net de creche gebeld, Finn mag morgen ook komen, vind hij vast wel fijn. Even een dagje voor mezelf. Is ook wel eens lekker.
Muis wat zijn de jongens trouwens groot geworden zeg. Vind dat ze er op de laatste foto's echt super uitzien. Echt al peuter-koppies.
Heb net de creche gebeld, Finn mag morgen ook komen, vind hij vast wel fijn. Even een dagje voor mezelf. Is ook wel eens lekker.
donderdag 22 januari 2009 om 20:17
Drop wat lekker. Heb je de vorige keer nog moeten betalen toen je je afspraak vergeten was....
Muis en Swiss: Al lekker op de bank geinstalleerd met chocola om de avond alleen door te komen?
Icke: Hebben de slaapvibes nog geholpen? Hoe vind Ruben zijn zusje?
Hier vanochtend gezellig met Koen gezwommen. Het gekke jongetje vindt het eng om op de bodem te staan wanneer deze omhoog kwam. Alle kindjes wilden wel door het water lopen, maar Koen wilde gewoon 'zwemmen'. Gijs was weer zijn lieve zelfje in de maxicosi. Vanmiddag lekker met de jongens meegslapen en daarna nog kraamvisite gehad.
Muis en Swiss: Al lekker op de bank geinstalleerd met chocola om de avond alleen door te komen?
Icke: Hebben de slaapvibes nog geholpen? Hoe vind Ruben zijn zusje?
Hier vanochtend gezellig met Koen gezwommen. Het gekke jongetje vindt het eng om op de bodem te staan wanneer deze omhoog kwam. Alle kindjes wilden wel door het water lopen, maar Koen wilde gewoon 'zwemmen'. Gijs was weer zijn lieve zelfje in de maxicosi. Vanmiddag lekker met de jongens meegslapen en daarna nog kraamvisite gehad.
donderdag 22 januari 2009 om 20:24
Pfff, zol lief ls Noah de laatste dagen was, zo moeilijk was ie vandaag. En dan ook nog k-weer, zodat we niet naar buiten konden. Snap niet zo goed waarom. Had goed geslapen tot 7.30, gister op de creche bijna 2 uur gepakt en dat is echt een record, geweldig gegeten, maar toch alleen aan mij willen plakken, constant vallen en dan ook direct huilen, absoluut niet alleen willen spelen. Ben echt ff blij dat ie er weer in ligt en ik morgen een dagje alleen heb.
BM, fijn dat Gijs zo lief was in de mc. Koen is gewoon een echt waterrat, wat nou lopen, zwemmen!!!
Mmm, lekker genieten morgen drop, hopelijk doet ze t goed!
Swiss en muis, geniet van je avondje alleen op de bank.
Is Steijn nog een beetje bijgekomen, of had je net zo'n dag als ik, behalve dat je er nog 2 bij hebt lopen, petje af hoor!
Nog ff een grote afwas wegwerken en dan lekker op de bank.
BM, fijn dat Gijs zo lief was in de mc. Koen is gewoon een echt waterrat, wat nou lopen, zwemmen!!!
Mmm, lekker genieten morgen drop, hopelijk doet ze t goed!
Swiss en muis, geniet van je avondje alleen op de bank.
Is Steijn nog een beetje bijgekomen, of had je net zo'n dag als ik, behalve dat je er nog 2 bij hebt lopen, petje af hoor!
Nog ff een grote afwas wegwerken en dan lekker op de bank.
You can't have a rainbow without a little rain
donderdag 22 januari 2009 om 20:25
Muis en Swiss, wat ongezellig zeg!
Muis, hoe was het met het vriendje van Steijn? En waarom zou het zo een broertje van Puk kunnen zijn?
Zo, Puk heeft nieuwe schoenen. Het is echt niet normaal hoe leuk hij het vindt nieuwe schoenen te passen zeg... Wat een lol had hij in de schoenenwinkel! Schattig.
Oh, ik hoor hem volgens mij. Dat is dan weer iets minder schattig.
Muis, hoe was het met het vriendje van Steijn? En waarom zou het zo een broertje van Puk kunnen zijn?
Zo, Puk heeft nieuwe schoenen. Het is echt niet normaal hoe leuk hij het vindt nieuwe schoenen te passen zeg... Wat een lol had hij in de schoenenwinkel! Schattig.
Oh, ik hoor hem volgens mij. Dat is dan weer iets minder schattig.
donderdag 22 januari 2009 om 20:28
Oh, hier vanmorgen ook een lastig jochie dat weigerde alleen te spelen en veel zeurde. Nadat we een uurtje buiten waren geweest (tussen de buien door en tijdens de buien op de fiets met poncho) sloeg hij als een blad aan de boom om: alleen spelen, kusjes geven, lief doen. Hij moet gewoon echt veel naar buiten, maarja...dat is zo lastig met dit weer!
donderdag 22 januari 2009 om 21:04
Ja, hier ook een echt buitenmannetje. Waren wel ff naar speeltuin geweest, maar ruzie over kabelbaan, menner wilde samen met mij erop, doen we vaker, maar zag dat nu niet zo zitten met dikke buik. Brullen natuurlijk en daarna niks meer willen, nee, niet op de schommel, nee, niet op bijnaan (glijbaan), neem niet naar huis. Reuze vermoeiend!
Wel nog samen in bad geweest, vind ie altijd heel gezellig, dus dag nog wel positief besloten gelukkig.
Puk, slapen moet je!
Swiss, lekker samen tv kijken dus, gezellig!
Wel nog samen in bad geweest, vind ie altijd heel gezellig, dus dag nog wel positief besloten gelukkig.
Puk, slapen moet je!
Swiss, lekker samen tv kijken dus, gezellig!
You can't have a rainbow without a little rain
donderdag 22 januari 2009 om 21:49
bij vorige post was Finn ook weer op, dus met z'n 3en TV kijken. Nu ligt hij gelukkig weer te slapen, en ik volg snel. Hopenlijk een betere nacht dan gisteren.
Bekend verhaal van die kindjes die naar buiten moeten, hier ook zo een. Al is het naar de supermarkt, we moeten er echt even uit.
Haha leuk he, die woorden, bijnaan is leuk!
Welterusten meisjes
Bekend verhaal van die kindjes die naar buiten moeten, hier ook zo een. Al is het naar de supermarkt, we moeten er echt even uit.
Haha leuk he, die woorden, bijnaan is leuk!
Welterusten meisjes
donderdag 22 januari 2009 om 21:56
Haha, Fleur staat ook altijd voor de deur, buiten, buiten te roepen en vandaag mocht ze niet naar buiten en riep ze steeds klimmen, klimmen (ik begreep het niet totdat ik met haar naar de trap liep) Ze wilde gewoon naar boven...
Helaas heb ik vorige keer wel de rekening van de schoonheidsspecialiste betaald. Deze nieuwe heb ik via een vriendinnetje gevonen en ze schijnt goed te zijn, dus ben benieuwd. Ze doet ook veel andere dingen zoals manicure en pedicure, dus genoeg extra verwenmogelijkheden. Klinkt allemaal erg leuk!
Helaas heb ik vorige keer wel de rekening van de schoonheidsspecialiste betaald. Deze nieuwe heb ik via een vriendinnetje gevonen en ze schijnt goed te zijn, dus ben benieuwd. Ze doet ook veel andere dingen zoals manicure en pedicure, dus genoeg extra verwenmogelijkheden. Klinkt allemaal erg leuk!