***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Aha, dus het griepvirus heeft hier ook flink toegeslagen! Kaj is gelukkig weer beter, maar Ole is de afgelopen 2 dagen ziek geweest. Koorts en zwaar ademig. Wel nog behoorlijk vrolijk.

Verder heb ik het heel druk, weinig tijd om veel te forummen.

Dus, ik ook maar even!

Beterschap voor alle zieken!
Even snel!

Laar, gezellig! Zeg maar hoe laat!

Hoe is het met Zahra en Finn?

Beterschap voor Ole!
hier een ziek fleurtje... gelukkig heb ik vandaag een thuiswerkdag en die ga ik lekker omzetten in zorgverlof. kan ik ook even een beetje slapen tussendoor gaap....

beterscap voor alle zieke mama's en kindjes!!
Zahra is nog steeds ziek, maar ze heeft niet zoveel koorts meer, vanmorgen alleen lichte verhoging.
Goedemorgen!

Ok, ik zit en Nina wordt wakker. Ik kom straks terug want de jongens zijn op de creche (huil).
Beterschap voor alle zieke kinderen! Hier een zieke vriend, heeft de hele nacht overgegeven...

Micha, sterkte! De jongens (en Nina!) vinden het vast hartstikke leuk!
Goedemorgen! Jeetje, wat een zieken allemaal. Beterschap voor de zieke kindjes en volwassenen. Hier ook een vriend met buikkramp en misselijkheid. Hoop dat t meevalt en wij t niet krijgen.

Zo, net alles bijgelezen van na ons weekendje.

Jeetje Lilien, wat een heftig verhaal! En dan naar huis gestuurd worden door huisarts. Echt belachelijk. Nu een "schone"start hopelijk. Voel je je alweer wat beter?

Muis en framboos: zijn jullie poezen alweer terug? Vind ik altijd zo naar als je niet weet wat er is of waar ze zijn. Hier nu ook een poes kwijt, maar pas een paar uur, wel hele huis ondergespuugd, dus is ergens weggekropen denk ik. Hopelijk snel weer thuis.

Mich: veel plezier met Nina, de mannekes vinden t vast leuk, maar dat maakt t niet makkelijker. Hier vanochtend ook wat drama met wegbrengen. Komt door het intensieve weekend dat we gehad hebben, dan is ie ineens erg gehecht aan papa en mama. Uiteindelijk ging t wel goed. Ik heb trouwens ook altijd moeite met wegbrengen als ik vakantie heb of zoals nu met verlof. Maar t is ook wel weer erg lekker om even wat tijd voor mezelf te hebben.

Wat een geweldige jurk layla! Ga snel eens kijken op die site en ook bij Icke.

Fijn dat je baarmoederontsteking met een sisser is afgelopen, Icke! Nu maar hopen dat t met schoonmama ook meevalt. Kan me wel voorstellen dat t en raar gevoel geeft, maar voor haar is het geweldig om jullie mooie meisje mee te maken. Hoe is Ruben eronder?

Wat heb jij een raar bedrijf, drop, idd alles op papier proberen te zetten, maar wel irritant. Hoop dat t financieel niet tegenvalt.

Witch: je hebt alles tot nu toe van je opleiding zo goed gedaan, de rest gat ook lukken!

En wat vervelend van hoe t gelopen is met die stage. Daar mag je je begeleider wel op aanspreken. dit soort dingen zijn niet goed voor je zelfvertrouwen en ook niet voor je CV.

Onze nieuwe auto wordt di geleverd!!! Ben helemaal benieuwd! Heb nog nooit een nieuwe auto gekocht, alleen maar 2e hands.

Ok, ff bellen met babyzaak of onze kinderwagen al klaar is.

FIjne dag iedereen!

Oh ja, grappig dat jullie vinden dat noah op mij lijkt, da zie ik dus helemaal niet en als baby was t 2 druppels M.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedenmorgen. Beterschap voor alle zieke kindjes en ouders. Ha Lara, ik dacht even dat we weer een inbreker hebben!

Finn was vanmorgen relatief ok. Hij had geen koorts meer (37.6), en heeft zelfs een melkje gedronken. Alleen heeft hij die ook weer voor de helft uitgegooid. Verder weigert hij nog te eten en veel te drinken. En hij is vreselijk hangerig.

Maar toch maar bij de creche afgegeven. Daar rende hij meteen op iemand af die op de grond zat. Toen kwam hij terugrennen naar ons, zwaaide heel lief en ging weer terug naar de begeleidster. Prima dus.

Muis, is Sjors eigenlijk alweer terug? Voel je je alweer een stukje beter?

Micha, de jongens hebben waarschijnlijk minder moeite met de creche dan jij. Lekker even quality time met Nina is toch ook niet verkeerd, of wel?

Gisteren lange dag gehad, ging om 22 uur pas van kantoor weg. Wou om 19 uur net weg toen de baas van mijn baas binnenkwam. Of we even een document konden bespreken (want baas was naar huis). Tuurlijk, daarna maar meteen alle veranderingen doorgevoerd. Wist niet of ik vandaag kon werken. Maar so far gaat het goed, misschien bellen ze man wel als Finn opgehaald moet worden.
Jeetje swissie, wat werk jij toch altijd hard. Wanneer krijg je eigenlijk je scan? En hopelijk doet Finn t verder goed op de creche.
hihi DN, ik klaag ook gewoon hard hoor! Maar ik ben idd wel een beetje een workaholic. Aangezien dit bijna niet meer kan met een kleine, maak ik "gebruik" van de dagen dat het wel kan. Verder staat de markt momenteel natuurlijk compleet op zijn kop, wat veel impact heeft op "mijn" investeringen.

Ik vind het wel leuk, ik hou wel van discusieren, en normaal gesproken spreek ik de CIO (chief investment officer) eigenlijk bijna nooit (gaat altijd via mijn baas). Kom nu weer uit een meeting met hem, volgens mij heb ik hem kunnen overtuigen!

Ik moet de afspraak voor de scan nog maken. Mijn dermatoloog is begin Febr weer beschikbaar (was zelf met ziekteverlof). Heb gelukkig nog niks van de creche gehoord.
Haha, ik was mijn avatar weer eens zat (ben nog steeds zoekende maar bij gebrek aan beter even deze)

Jeetje Swiss, wat een lange dag zeg. Kon je man op tijd thuis zijn? Jullie zien elkaar dan niet heel veel, of wel?

DN: wij moeten ook duidelijk opstarten sinds de vakantie. Het ritme is niet helemaal gehanteerd, dus moet er weer een beetje inkomen. Vanmorgen moest ik Puk dan ook om 8:15 wakker maken om hem na de creche te brengen. Sneu, want bij de creche lag hij praktisch te slapen op schoot... (maar hij was wel wakker genoeg om heel verdrietig te zijn toen ik wegging. Bah...)
Muis, hoe laat rollen de jongens ookalweer hun bedje in?
pffffffff.......mag ik van iemand een stukje ritme lenen?

Liselot is tussen 17.00 uur en 0.30 uur steeds klaarwakker en onrustig/ huilerig. Heel vermoeiend voor ons.Vervolgens komt ze of om de twee uur of om de drie uur voor een voeding. Nu sliep ze steeds de hele dag, dus ik had de indruk dat haar ritme omgekeerd was(dag en nacht) maar ze is nu vandaag ook al sinds 12.30 uur wakker, klaarwakker en huilerig.

Ons voornemen om geen speentje te gebruiken bij deze telg is als sneeuw voor de zon verdwenen, dat mag duidelijk zijn.....

Heb een beetje last van slaapgebrek enzo, dus ook weeeeeer niet bijgelezen. Hoop dat alles goed met jullie gaat.

Dag dag, ik hoop tot gauw! Als jullie wat ritme voor Liselot opsturen dan moet dat toch snel kunnen?
Ahh Icke, vermoeiend is dat, Yasemin heeft 'savonds ook haar wakkere uurtjes hoor, volgens mij hebben heel veel babies dat. Yasemin komt ook om de 2 uur voor een voeding (clusteren) dus voor mijn gevoel ben ik haar de hele avond eten aan het geven. Ze bouwt volgens mij een voorraadje in haar buikje op waarmee ze de nacht doorkomt. Misschien doet Liselot dat ook wel?
Och jeetje Ick, wat zwaar!

Ben je al begonnen met inbakeren? Of heb je haar overdag ook de hele tijd kunnen voeden? Drinkt ze tijdens de voeding wel lang, of heb je het idee dat ze een beetje aan het grazen is?
voor Icke en Liselot en een hele grote handvol met nachtslaapvibes!!!!
Knuf voor Icke. Vanuit hier wat ritme, want ik vind dat Gijs wel heel veel ritme heeft voor een kindje van 10 weken. Vanmorgen werd hij pas om 7 uur wakker, nadat hij gisteren om 20 uur in zijn bedje lag.

Laar: Ik moet wel wennen aan je avatar hoor.

Beterschap voor de zieke kindjes. Zieke kindjes zijn zielig.

Hier alleen een hoofd vol snot, maar verder alles ok.

Mich: hebben de jongens het vandaag leuk gehad? Had Morris het vandaag meer naar zijn zin. Koen heeft nu echt lol op de creche. Vanmorgen was hij me echt aan het 'wegzwaaien'.

Draakje: Je had toch niet zo lang geleden nog een keer gesolliciteerd. Is dat nog wat geworden.

Drop: Heb je al contact gehad over die nieuwe baan?
Ik moet ook een nieuwe hebben! Wie helpt me op weg?
Buitenmeisje: ja, had idd gesolliciteerd, ben het voor de 3e keer daar niet geworden, nu weer als reden dat ik als moeder van 2 kleintjes minder flexibel ben. Dat klopt ook, kan ik weinig tegenin brengen, wel jammer natuurlijk, hoewel ik daar wel veel meer diensten zou hebben dan nu op mijn praktijk. Heb nu afgesproken dat als ze weer iemand zoeken ze me alleen bellen als ik een baan krijg en niet meer om te solliciteren, was overigens wel een goed gesprek hoor! Gewel.dig trouwens dat Gijs t zo goed doet, net als Mees rouwens, wat een voorbeeldbaby's. Spreek alvast kleine in mijn buik toe, kijk naar naar Gijs en Mees, zo moet t!

Vanmiddag bij verloskundige geweest, Alles ok, bloeddruk mooi laag, goed gegroeid, bijna volledig ingedaald.

LL: hoe gaat t met jullie, trek je het allemaal nog met vriend intern?

Icke: ook vanit Tilburg veel slaapvibes en regelmaat voor Liselot en jullie. T komt echt goed!
Icke, heel knuffels voor je. Morgen stuur ik je ook slaapvibes, ik beloof het. Heb ze alleen vanacht zelf even hard nodig, loop een beetje op mijn tandvlees.

Ga Finn morgen dan ook naar de creche brengen, zodat ik even rust heb om te werken en vooral ook te studeren. En dat terwijl hij nog steeds niet helemaal lekker is. Voel me echt een erg slechte moeder, maar ik weet dat hij het daar goed naar zijn zin heeft.

Fijn DN dat het allemaal goed gaat, het gaat al lekker opschieten.

BM, leuk he dat wegzwaaien!

Lara, gelukkig was man gisteren de hele dag thuis. Aangezien man momenteel even niet in het buitenland zit, zien we elkaar toch wel hoor. We kijken 's avonds altijd samen even een van onze favo series. Momenteel een aantal hele interessante docu's op bbc, over banken en hedge funds etc. Helemaal gaaf.

Ken jij Hustle, en Spooks? Jullie zijn toch ook van het downloaden? Moet je eens zoeken, enorm goed (vinden wij).

Ga ff eten.
OOh ja, even update over mijn werk. Manager vond de brief vanuit de directie ook belachelijk. Heb dus een gesprek gepland.

Verder belde toevallig dat andere bedrijf gisteren weer en heb ik aangegeven dat ik met ze in gesprek wil. Ze bellen me een dezer dagen 's avonds op om een afspraak te maken. Ik kan hier niet te veel over zeggen, maar ik ken de persoon met wie ik het gesprek ga hebben al een jaar of wat, dus dat scheelt...

Fleur heeft bijna de hele dag geslapen of tegen mij aan gehangen. Ben stiekum wel blij dat ik morgen mag werken (gelukkig ben ik maar van 9 tot 1 de deur uit) en dat mijn moeder er is. Ze lijkt vandaag in ieder geval beter te slapen. Afgelopen nacht was het drama, waardoor ik man maar naar de zolder heb gejaagd zodat hij wel kon slapen. OOh jee te vroeg gejubeld.... nu begint ze net te huilen. Zielig klein meisje..
Het gaat echt hard bij jou nu Draakje. Je mag al bijna echt gaan bevallen! We moeten maar vast wat inkopen gaan doen voor op de tribune, je weet immers maar nooit!
He bah Lilien wat een naar verhaal! Hoe gaat het nu met je? Wat zal je geschrokken zijn!

Dn fijn dat het bij de verloskundige allemaal goed was, nog een paar weken en dan ben je voor de 2e keer mama, spannnend hoor!

Micha hoe vonden de jongens het op de creche? Ik begrijp je trouwens ook goed dat je het moeilijk vind om ze daar achter te laten. Ik zit nu te twijfelen of ik Luna komende dinsdag wel of niet laat gaan. Mijn vriend zit vanaf zaterdag een paar dagen in Barcelona en ik heb daarom vakantiedagen opgenomen. Ik kan Luna namelijk niet zelf naar de creche brengen als ik een dagdienst heb (want begin dan al om 07.30). aan de ene kant heb ik wel zin in een dagje helemaal voor mezelf maar aan de andere kant voel ik me denk ik erg schuldig als Luna op het kdv is terwijl ik thuis ben!

Witchke knuffel voor jou!
Even een (tijdelijk) nieuwe.

Swiss, bedankt voor de tips! Ik heb de series even gegoogeld en zag er goed uit! Ik heb het doorgegeven aan mijn vriend.

Dropje, goed dat je het hebt aangekaart. Ben benieuwd hoe dat met die andere baan loopt!

DN: jeetje, dat voelt wel wrang om zo te worden afgewezen zeg. Hoe voel je je verder? Red je het allemaal nog een beetje?
Lara: ik zat er niet zo erg mee hoor, zeker omdat het tweeledig zou zijn, dus meer diensten ed en een leuke baan met leuke collega's opgeven die ik nu heb. Maar wel irritant om voor de 3e keer te worden afgewezen. Eigenlijk gaat t erg goed momenteel, kan lichamelijk nog best uit de voeten en Noah is echt superlief op het moment, dus geniet daar erg van. En ook van de dagen dat hij lekker op het kdv zit en ik aan mezelf toekom

Noah krijgt echt soort van humor. Neemt me soms echt in de maling. Wijst iets aan en zegt dan dat t iets heel anders is om van mij de reaktie te krijgen van nee, dat klopt toch niet, om dan zijn woord te blijven herhalen en erg te moeten lachen. Een echte grappenmaker dus.

Chance: je kan Luna toch wegbrenen en vroeger ophalen? Heb je toch nog wat tijd voor jezelf. Maar als je je daar niet lekker bij voelt, hou je haar lekker thuis, toch?

Fach: hoe gaat t met jou en je man? Weer wat beter? En wat een leuke website met kraamkadootjes. Ik zal de link maar eens verspreiden, heb ik er nog lol van :-)

Framboosje, ook al zo leuk die vintage spullen. Ik ben heel hard op zoek geweest naar die beschuitbus met meneer de uil, hadden wij vroeger en mijn moeder had m weggegooid, uiteindelijk gevonden op een tweedehandsmarkt.

Drop: fijn dat je manager de brief ook belachelijk vond. En nu maar kijken wat het gesprek met het andere bedrijf je brengt.

Vermoeiend een ziek kindje he? Beterschap voor fleurtje!

En kleine blijft voorlopig nog even zitten heb ben we hier afgesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven