***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedemorgen

Voor een balansdag hebben wij een heel goede nacht gehad hoor. Gijs is om 19.30 naar bed gegaan en werd om 4.00 voor het eerst weer wakker. Daarna weer netjes om 8.00 uur dus ik klaag niet. Gelukkig was Koen gisteren naar de creche dus was het wel te doen....

Puk had dus ook een balansdag. Vond het wel een grappige term. Onze kleine Gijs is al best wel een reusje dus hij dacht vast dat het iets minder kon.

Maar al wat fitter vandaag? Zo'n hoofd vol snot is echt niet lekker en niet goed voor je denkvermogen. Hopelijk is het snel over. Goed stomen!

Finn al rustig wakker geworden? Half 7 is ook wel heel vroeg hoor! En voor jou ook een heel lange dag. Want hoelang blijf je dan op kantoor om te leren? Ik vind het knap dat je het op kan brengen hoor! pff zou er niet aan moeten denken. Ik vind mijn werk leuk maar na 9 uurtjes heb ik het echt wel gezien en is mijn concentratie op.

Ik ga eens bellen voor een speelafspraakje. Tot later!

Layla: Heb jij trouwens al iets gehoord van Bugaboo? Verkopen ze ook buggyboards? Die wil ik ook wel hebben met 70% korting...
goedenmorgen BM, nee, ik heb Finn hardhandig wakker moeten maken. Ben eerst maar eens begonnen met zijn naam zeggen, toen licht op de gang aan, maar hij weigerde echt vanmorgen. Had ook een "nee" dag. Totdat ik vroeg of hij een "nee"-dag had, toen zei hij JA!

Grapjas. Op de creche was degene die de creche leidt (dus niet een groep, maar het geheel), om de kinderen in ontvangst te nemen, en Finn vindt haar GEWELDIG! Dus die liep snel aan de hand mee om te "essen", hij krijgt thuis nooooooooooooooooit wat!

Ik blijf vandaag weer zeker tot 20 uur, morgen en donderdag is man in London, dus moet ik morgen Finn halen en brengen en donderdag zijn we een dagje samen thuis. Maar dan komt er ook niks van mijn studie. Als je A zegt, moet je ook B zeggen. Nog 2 maandjes (veeeeel te weinig tijd).
BM, we houden de balansdag er in! Wat een geweldige term!

Je bent trouwens altijd welkom! Laat maar weten wanneer je van plan bent om langs te komen!

He bah Laar, verkouden zijn is niet leuk! Vooral snipverkouden zijn is zo vervelend!

Swis, ik moest zo lachen om de Nee Dag van Finn!

Ik ben met MeesjeMees naar de huisarts geweest vanochtend en hij heeft inderdaad flink last van eczeem. We hebben een of andere powercreme meegekregen en we hopen maar dat dit helpt. In ieder geval moet Mees over twee weken weer naar de huisarts om te kijken hoe zijn huid er dan uit ziet.

Ik ben een slechte moeder. Gelukkig is mijn moeder dat niet! Ik wilde Mees vanochtend een fles geven en Hugo stond naast me. Op de een of andere manier ben ik tegen hem aangelopen en is hij met zijn knarretje op de punt van het dressoir gevallen.(voor de kenners: dat mooie, witte ding bij de televisie. Levensgevaarlijk zeg ik je!) Gevolg: Hugo heeft een gat/gaatje in zijn hoofd! Het bloedde als een rund en ik heb er maar een mooie Bert en Erniepleister op geplakt. Gelukkig was mijn moeder hier en kon zij Mees de fles geven, zodat ik een gillend en overstuur Hugo'tje kon troosten. Gottegot, wat voelde ik me slecht zeg!

Mees heeft gisteravond voor het eerst in zijn eigen kamer geslapen en ik heb hem eigenlijk erg gemist. Ik vond het wel gezellig om zo'n llief baby'tje naast me te hebben liggen 's nachts, maar A. was er een beetje klaar mee. (de romantiek was heel ver te zoeken in ons hitsige hol!) Toch vind ik het jammer dat Mees niet meer bij ons/mij ligt...

Had ik trouwens al verteld dat Meesje een soort van kan zitten? Ik pak hem bij zijn knuistjes als hij ligt en trek hem dan voorzichtig overeind. Hij neemt zijn hoofdje mee en gaat dan lekker zitten! Okee, het is wel met steun, maar toch vind ik het knap en ben ik trots!
Arme Huug! Gelukkig was je moeder er. Ik wist trouwens niet dat jullie weer contact hadden. Was het gezellig?

Heeft Mees ook jeuk, of is het alleen maar een uiterlijk iets?

Zo, Puk slaapt en ik duik er ook eventjes in. Vanmorgen naar het speelhofje geweest en dat was erg leuk. Vanmiddag naar Puks vriendinnetje toe.
even snel; framboos en fachat:

zaterdagmiddag doen? Na 15.00 uur is Ruben ook wakker.Maar jullie mogen ook wat eerder komen hoor, als dat beter uitkomt.
fachat waar ben je????

Komt jou begin van de middag naar icke gaan uit? Of in de loop van de ochtend??
Ow daar was icke ook al! hihihi

Nou ik kom liever iets eerder zodat ik tegen 5uur iig thuis ben ivm eten van de kleintjes enzo....Tommy laat ik thuis (wel zo relaxed, en hij slaapt ook nog tot 13uur dus niet handig)

Livia neem ik wel ff mee!

Fachat wat komt jou het beste uit in combi met icke?
ickje,fachat hoe zitten jullie tussen half 2 en 2? optie?
Laar, mijn moeder en ik hebben het contact weer aangezwengeld vlak voor de geboorte van Mees. (had oppas nodig, hihi!) Het gaat best aardig, vooral als we het over de jongens hebben. Over andere zaken praten we eigenlijk niet en dat is maar goed ook!
Gelukkig Muis!
Ff heel snel, want eigenlijk geen tijd.

Muis, goed van Mees en zielig van Hugo. Ik kan als tip geven om van die hoekbeschermers te plakken. Wij hebben op elke gevaarlijke hoek een handje van de IKEA. Ideaal. Finn is op zich best handig en kukelt niet zo vaak, maar het gebeurt inderdaad wel eens dat hij toch valt. Dan is het echt alleen maar fijn als er bescherming op de hoekjes zit.

Lara, hoe gaat het vandaag? Weer een beetje beter?
Is goed Framboos, half twee of twee uur.

Zondag mag ook als dat beter uitkomt?
Hier ben ik, heb het druk!

Even snel: Icke en Framboos, voor mij komt dan twee uur het beste uit! Op zaterdag dan he!

Vanavond (misschien) meer!
ok, doen we twee uur zaterdag, gezellig!!

adres staat op geboortekaartje:)
FF snel, ik heb een mail van Bugaboo gekregen en ze verkopen geen bugaboards (helaas):

Tijdens de warehouse sale worden alleen de volgende producten verkocht

(geen meerijdplankjes):

Bugaboo’s organizing a warehouse sale on the 14th, 15th and 16th of February.

During this warehouse sale, which is on invitation only, previous collections will be sold.

- Bugaboo Frog strollers, accessories and parts

- Bugaboo Gecko, accessories and parts

- Bugaboo by Bas accessories

- Bugaboo Cameleon former chassis

- Bugaboo Cameleon accessories, colours of previous collection

Dus alleen overjarige modellen en accessoires.

Ik zou best een aanvullende bekleding willen in roze, maar om daar nou dat hele eind voor te rijden zie ik ook niet zitten, dus ik denk dat ik maar niet ga.

Probeer vanavond wel bij te lezen en op iedereen te reageren.
Heb alles over opleiding enzo op hyves gezet.
Muis wat vervelend dat Mees last heeft van eczeem, Xander heeft dit al van babyafaan, en het gaat op en af. Je doet de crème eraan en het verbetert, en je stopt en het komt terug.

Dropje fijn dat je weer goedgekeurd bent door de vk, ik gok trouwens in jouw poule dat je bevalt op 13 maart. Dat is een bijzonder leuke dag om jarig te zijn :D
Muis wat vervelend dat Mees last heeft van eczeem, Xander heeft dit al van babyafaan, en het gaat op en af. Je doet de crème eraan en het verbetert, en je stopt en het komt terug.

Dropje fijn dat je weer goedgekeurd bent door de vk, ik gok trouwens in jouw poule dat je bevalt op 13 maart. Dat is een bijzonder leuke dag om jarig te zijn :D
baaaah, stomme badkamer.... ik kom thuis en er blijkt vandaag van alles mis te zijn gegaan. Heel veel water!!!!! Alles is weer opgelost, maar leuk is het niet... ben moeeeee
Arme Drop!! Lekker op de bank vanavond. laat je maar verwennen door je man...

Net mijn eetafspraak maar afgebeld -leek me wel zo verstandig- en vriend erop uitgestuurd chinees te halen. Puk ligt al een half uur in bed en ik ga he-le-maal niets meer doen. Zo.
Drop dikke knuffel, ik hoop dat je badkamer heel snel klaar is.

Lara, beterschap, verstandig dat je lekker thuis blijft bank hangen.

Layla, die opruiming schiet dus niet echt op, tenzij je er natuurlijk naast woont, dan is het wel leuk.

Ik ga zo lekker mijn spullen pakken. Heb wel een beetje kunnen leren, maar niet zo veel als gehoopt. Een vriendinnetje van me belde, wat natuurlijk erg gezellig was, maar daarna had ik helemaal geen zin meer.

Heb ook honger, thuis lekker stokbroodje maken, alleen jammer dat dat nog een uur duurt. Fijne avond allemaal.
Goed zo Laar, een relaxte avond gewenst!

Drop, wat vervelend, rust lekker uit!

Spitsmuis, heeft Mees ook jeuk? Heb je een hormoonzalf ofzoiets gekregen? Hoe is het met Hugo?

Ik ben vanmiddag voor nacontrole van de gyneacoloog geweest. Hij heeft tijdens die curretag toch wel e.e.a. weggehaald en volgens het rapport van de patholoog anatoom waren het toch echt resten van de miskraam van toen. Nu is alles schoon en mogen we weer gaan proberen :-)

Kaj gat nu eindelijk ook beter praten. Hij snapt alles en praat de hele dag door, maar vaak in zijn eigen taaltje met hier en daar een herkenbaar woordje. Maar opeens gaat hij met sprongen vooruit. Ik ben trots! Begon me al zorgen te maken als ik las wat julie kleitnjes allemaal al zeggen...

Ga even op hyves kijken.
Fijn Lilien, dat je weer helemaal schoon bent en jullie weer kunnen gaan proberen. Wat leuk dat Kaj nu zo snel gaat met praten, bij Zahra gaat het ook ineens heel snel. Ze onthoudt woordjes ook heel snel, ik hoef het maar een paar x te zeggen en dan zegt ze het na.

Vandaag wel een gezellige dag gehad. Man had een ADV dag en dat was ik vergeten dus dat was een leuke verrassing, was ik vanmiddag niet alleen. Vanmorgen ben ik met Zahra en Yasemin boodschappen gaan doen en dat ging best goed. Ik had de mc op het onderstel van de bugaboo geklikt en Zahra gewoon laten lopen en ze bleef netjes in de buurt van mij dus het was niet zo stresserig als ik had verwacht. Ze eet overigens ook weer wat beter dan de afgelopen dagen, ik maakte me wel een beetje zorgen want ze at echt niks overdag, geen fruit, geen brood, geen warm eten. Nu heeft ze wel wat fruit en brood op gelukkig.

Muis, wat zielig voor Hugo zeg! Het zou mij overigens ook kunnen gebeuren hoor, Zahra valt ook wel eens.
Goedenmorgen
Goedemorgen Swiss, jij bent er ook al weer vroeg bij.

Hier werd Yasemin om 6 uur wakker en Zahra om half 7, dus we zitten nu met zijn allen beneden. Yasemin ligt in haar wipstoeltje te dutten, dus die ga ik zo even naar bed brengen.

Zahra zit Sesamstraat te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven