Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Ik neem Barbie op voor straks. Gaat ze nu eindelijk eens bevallen??

Ik wil ook weer aan de slag zodat alles weer zoveel mogelijk als van ouds voelt en is..
@ann; ben nu net aan het kijken,wil toch wel es weten waar jullie het altojd over hebben

whaba hoezo 'floep' wat een doos!
Wat heeft Barbie n lieve mama zeg maar wat reageert dat kind dom my god hoe dom kun je zijn.
Hey Ladies,

Ben net bijgelezen. Ik trek me even terug. Ben vandaag superhormonaal. Sip. Mis mijn moeder (moest zelfs huilen net door moeder van Barbie) en maak me zorgen over het vinden van een opdracht na verlof. Voorderest is alles eigenlijk perfect.

@Maatje

Baywatch Babe!! Oh, heb die graanreclame gezien. Gruwelijk gewoon

Tot snel weer allemaal
Rijst ondanks dat ik niet echt hormonaal ben moest ik ook n traantje wegpinken :'( haar mamsie is lief!
Ik zit voetbal te kijken... Verplicht...

Bub gaaf he!
Dames! Ff gauw.. ik lig op bedje met flinke borstontstekingdus.. 39 graden koorts, antibiotica.. dus ben kapot!hoop dat ik me morgen wat beter voel dan ga ik ff flink bijlezen en reageren...

Xxx
Oh god, Uk ligt met grote ogen naar Barbie te kijken
Ach meiden toch ik sluit me snikkend bij jullie aan hoor. Ik had ook tranen. Wat zijn mama's toch bijzonder he <3
Katalin, je moet je doek recht naar boven aantrekken. Niet naar voren. Alleen dan kan je hem goed strak krijgen. Kijk anders even naar het filmpje bij het draagdoektopic. Is heel duidelijk.

Oh barbie, morgen uitzending gemist kijken. Lig al boven op bed en heb daar geen aangesloten tv.

Mini geeft best veel terug vanavond. Ook weer de hik. Zou ze teveel krijgen?
Oh bah toet, beterschap
Anne je bent heel normaal hoor,bij de eerste kon ik ook niet wachten om weer te beginnen. Nu is de situatie anders en hoeft t van mij even niet zo. Gaat de tijd me te snel.
Toet, arme meid! Beterschap!
:hug; voor Toet!! beterschap meid!

voor Rijst!! het komt goed schat

Barbies mama is idd lief. Ik ben weggezapt, krijg toch echt de rkriebels als ik lang kijk...
@Anne

Ik ben zo'n klotesnob. En als ik dan zie hoe liefdevol die moeder is, schaam ik me voor al mijn vooroordelen

Toch heeft ze iets fout gedaan, het resultaat is om te janken

@Kwimmie

Dikke virtuele zoen
Toet beterschap

Dodo volgende week bevalling!

Ik vind t een leuk programma kan niet anders zeggen!

Mini lijkt last te krijgen van de prikjes ze is erg hangerig. Geen koorts, zouden jullie n para geven voor de nacht??
@ann: mijn mini had dat toen ook. Ik zou geen para geven alleen als ze echt koorts krijgt of gaat schreeuwen van pijn. Ze is nog zo klein joh...vind para dan een btje tricky...
Anne, misschien slaapt ze wel heerlijk. Je kunt hem altijd vannacht geven als ze onrustig wordt. Na een half uur werkt het.

Rammel mooie doek!!!

Toet knuf en beterschap.

Rijst gaat je lukken meid!

Anne en je laatste opdracht van je studie? Al het interview gedaan?

Ben je al het solliciteren?

Kwim

En voor iedereen die ik ben vergeten

Liefs Beppe
Ik vind t moeilijk pijlen.. Maar slapen wordt het zo niet vannacht.. Ze os jammerig en hangerig. Ik ga straks nog maar eens tempen.
http://columns.baby-wens.nl/?p=373

Hier een goede tip op wel te bakeren na een inenting. Ik ga het proberen vanavond.

Beppe ik ben druk druk met het afmaken en solliciteren dat laatste wil nog niet echt vlotten
Zo, barbies baby weer gezien. Ze is echt niet de slimste he mijn hemel... die baby floept er toch zo uit?! Haha!

@ draagdoek, lijkt me ook zo fijn! Maar ben gewoon bang dat ik te veel last van mn schouders krijg. Heb al last van het gewicht van mn tieten!! En dan is het gewoon te veel geld vind ik.... jammer!

@ toet, wat een ellende meisje! Het zit je echt niet mee he"

@ rijst

En ja, erg he die reclame!!

@ anne, zou gewoon alleen para geven als ze koorts heeft, desnoods een keer extra tempen vannacht.
Ik zou geen para geven als het niet nodig is.

Toet beterschap!

Wil Barbie kijken maar als ik t zo lees wordt t huilen..
Maat misschien kun je op mp een koopje op de kop tikken? Bevalt dat niet verkoop je m weer toch?
Hè beetjegek heeft wel gereageerd op de datumprikket van juut?!

BEETJE WAAR BEN JE??

Allemaal invullen meiden dan kunnen we plannen!
Anne, fijne bakerlink, thanks! Uk had vanmorgen zn bakerslaapzak ondergEpoept, dus in de was en nu nog niet droog, dus wij gaan dat ook proberen. Sterkte met je mini, ik hoop dat jullie een goede nacht hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven