Augustus 2012 deel 10!!
zondag 16 september 2012 om 14:05
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.
We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!
Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi
Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.
Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.
Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!
Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi
Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.
Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.
Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
donderdag 25 oktober 2012 om 15:12
@rammel: fijn weekend! Mooi dat het goed ging in de trein.
@nico: vreselijk he zo'n jankbui! Mini hier ook erg onrustig laatste dagen.
@maat: veel plezier vanavond! Goed dat je er even uit gaat!
@ann: heeft mini nu weer een normale dag? Heb je al meer zicht op werk?
@ziv: beterschap voor je minis. Wel fijn denk ik dat oudste even bij oma is?
@fles: mini accepteert nu officieel de fles! Gister en vandaag heeft mn moeder paar keer de fles gegeven! Ideaal!
Ook is mini bij mijn eigen familie totaal niet eenkennig....
@kwim: ik heb me ook allang neergelegd bij het feit dat er geen tot weinig ritme is! Ik kon alleen wel rekenen op vast slaaptijden snachts maar dat is de laatste dagen ook weer weg...
Ben nu alleen met mini in mn ouders huis. Lekker languit op de bank bijkomen van de gebroken nachten! Morgen shoppen met mn zusje en mini!
@nico: vreselijk he zo'n jankbui! Mini hier ook erg onrustig laatste dagen.
@maat: veel plezier vanavond! Goed dat je er even uit gaat!
@ann: heeft mini nu weer een normale dag? Heb je al meer zicht op werk?
@ziv: beterschap voor je minis. Wel fijn denk ik dat oudste even bij oma is?
@fles: mini accepteert nu officieel de fles! Gister en vandaag heeft mn moeder paar keer de fles gegeven! Ideaal!
Ook is mini bij mijn eigen familie totaal niet eenkennig....
@kwim: ik heb me ook allang neergelegd bij het feit dat er geen tot weinig ritme is! Ik kon alleen wel rekenen op vast slaaptijden snachts maar dat is de laatste dagen ook weer weg...
Ben nu alleen met mini in mn ouders huis. Lekker languit op de bank bijkomen van de gebroken nachten! Morgen shoppen met mn zusje en mini!
donderdag 25 oktober 2012 om 15:36
Ik pulk die snotjes eruit als ze aan t begin van de neus zitten met een opgedraaid puntje van een billendoekje. Soms kan ik er met m'n pink ook wel bij. Ik heb geen neuspeertje oid in huis, ga ik ook niet kopen.
Dodo ik laat 3,5 uur tussen de tijden en voed wanneer ze wakker wordt of huilt. Dus als de tijd drie uur zegt dan mag het ook n half uur eerder, dus half 3 en mocht ze slapen dan kan het tot half 4 zeg maar. Ondanks dat babies misschien geen ritme hebben heb ik de flessen wel in n ritme en dus niet geheel op verzoek.
En verder ga ik nu maar spelen als ze spelen wil en anders slapen of bij mij zitten.
Mini is nu weer rustig en slaapt veel.
Ik ben bezig met werk, daarover later meer.
Dodo ik laat 3,5 uur tussen de tijden en voed wanneer ze wakker wordt of huilt. Dus als de tijd drie uur zegt dan mag het ook n half uur eerder, dus half 3 en mocht ze slapen dan kan het tot half 4 zeg maar. Ondanks dat babies misschien geen ritme hebben heb ik de flessen wel in n ritme en dus niet geheel op verzoek.
En verder ga ik nu maar spelen als ze spelen wil en anders slapen of bij mij zitten.
Mini is nu weer rustig en slaapt veel.
Ik ben bezig met werk, daarover later meer.
donderdag 25 oktober 2012 om 15:50
Ik heb mijn haren in de krul, nieuwe broek en nieuw shirt aan, en hakken!!oh en een normale bh
Oppasvriendin heeft er ook helemaal zin in. Gaat mijn ventje ook lekker in bad doen.
En ik mag maar 1 keer appen.
@ anne, je hebt de uitknop gevonden dus?
@ bubb, wat fijn dat mini de fles accepteert!
Hoevaak kolf jij?
Oppasvriendin heeft er ook helemaal zin in. Gaat mijn ventje ook lekker in bad doen.
En ik mag maar 1 keer appen.
@ anne, je hebt de uitknop gevonden dus?
@ bubb, wat fijn dat mini de fles accepteert!
Hoevaak kolf jij?
donderdag 25 oktober 2012 om 16:17
donderdag 25 oktober 2012 om 16:34
Have fun maat!!!
Hier ook vaak poepen tijdens fles idd!!!
Gaap, nu moe na poets actie en klein rondje stad. Zin Om Even buiten de deur te kijken. Geen succes nog steeds, ze valt snel in slaap in
wagen maar vervolgens bij ieder minste If geringste weer (huilend) wakker.
gauw weer terug dus. Baal er wel van!
Hier ook vaak poepen tijdens fles idd!!!
Gaap, nu moe na poets actie en klein rondje stad. Zin Om Even buiten de deur te kijken. Geen succes nog steeds, ze valt snel in slaap in
wagen maar vervolgens bij ieder minste If geringste weer (huilend) wakker.
donderdag 25 oktober 2012 om 18:44
Oh ben dus niet de enige met een baaldag! Alles zat vandaag tegen... Mini huilde veel en wil alleen maar in een hanghouding vastgehouden worden, vermoed misschien toch koemelkallergie ofzo. Heb maandag een afspraak met de dokter. Hij bijt sinds kort ook steeds op de speen van de fles, eet alleen kleine beetjes en wil om de 3 uur alweer eten. Ritme zoals sommigen hebben, hier ver te zoeken met die flessen. Ik leg me er al weken bij neer, maar misschien heeft hij toch pijn. Maar waarom dan niet altijd? Ik snap er niets van, kan iemand mij de handleiding geven?
Bij mijn Moeder en zus moest ik vandaag huilen. Nu past zus eventjes op en ga ik met man pizaatje eten. Oh en de bieb was ook dicht toen ik voor de deur stond... Toen moest ik ook bijna huilen, haha!
Bij mijn Moeder en zus moest ik vandaag huilen. Nu past zus eventjes op en ga ik met man pizaatje eten. Oh en de bieb was ook dicht toen ik voor de deur stond... Toen moest ik ook bijna huilen, haha!
donderdag 25 oktober 2012 om 19:12
@liz: misschien krijgt je mini tandjes. Dat vermoeden heb ik hier namelijk. Mini kwijlt veel en lijkt jeuk te hebben in dr mondje. Het voelt ook anders als ze aan de borst drinkt...Het is wel vroeg maar ik was op dezelfde leeftijd toen ik tandjes kreeg... voor jou! Baaldagen zijn nooit leuk en worden alleen maar erger als je overal om moet huilen
Pizza is dan wel weer lekker! Hier staat mn broertje te kokerellen, ben benieuwd!
@ziv: das niet leuk dat mini niet mee op stap wil! Hoe is ze verder? Nig steeds ziekig?
@maat: aan het genieten? Hoop dat dat lukt! Hoe was het om mini bij de opppas te laten?
Pizza is dan wel weer lekker! Hier staat mn broertje te kokerellen, ben benieuwd!
@ziv: das niet leuk dat mini niet mee op stap wil! Hoe is ze verder? Nig steeds ziekig?
@maat: aan het genieten? Hoop dat dat lukt! Hoe was het om mini bij de opppas te laten?
donderdag 25 oktober 2012 om 20:09
@Liz: Wat een ellendige dag zeg! MiniLiz is niet de makkelijkste hè. Goed dat je met hem naar de huisarts gaat. Als er iets aan de hand is dan is het goed om te weten en kun je er wat aan doen, en als er niks specifieks is dan geeft het je misschien wat meer rust. Ze zeggen dat het na 3 maanden makkelijker wordt, iets om je aan vast te houden!
@Maat: ik hoop dat je een fijne avond hebt, geniet ervan!
@tandjes: zou heel vroeg zijn, ik verwacht ze pas rond 6 maanden ofzo. Maar wie weet. Ze krijgen meestal dan ook diarree en luieruitslag, toch? Minico kwijlt trouwens altijd, tandjes of niet, ha ha!
@Maat: ik hoop dat je een fijne avond hebt, geniet ervan!
@tandjes: zou heel vroeg zijn, ik verwacht ze pas rond 6 maanden ofzo. Maar wie weet. Ze krijgen meestal dan ook diarree en luieruitslag, toch? Minico kwijlt trouwens altijd, tandjes of niet, ha ha!
donderdag 25 oktober 2012 om 22:26
Hug voor anne, t komt wel weer goed meissie.
Zal morgen verder reageren. Vanaaf weer lekker naar yoga geweest, metime.
Vannacht had mini een luier die heel sterk naar ammoniak rook. Dat kan ook een teken zijn van doorkomende tandjes? Wel erg voorlijke kindjes hebben wij zeg. Wanneer gaat de eerste kruipen? Minimart heeft zich ook al 1 keer omgedraaid van buik naar rug, trotse mama!
Zal morgen verder reageren. Vanaaf weer lekker naar yoga geweest, metime.
Vannacht had mini een luier die heel sterk naar ammoniak rook. Dat kan ook een teken zijn van doorkomende tandjes? Wel erg voorlijke kindjes hebben wij zeg. Wanneer gaat de eerste kruipen? Minimart heeft zich ook al 1 keer omgedraaid van buik naar rug, trotse mama!
donderdag 25 oktober 2012 om 22:36
Ik word er moedeloos van hoor en kan me er slecht bij neerleggen!
Mini heeft zich ook 1x omgedraaid maar daar is het tot nog toe bij gebleven.
Mart minimart had al tandjes ook toch? Ik voel hier niets in het mondje, nou zegt dat niks want ze hoeven nog niet door te komen maar ik vraag me af of dat het is.
Ze is zo onrustig! Dan ligt ze op de arm en valt ze in slaap, ze slaapt even en wordt vervolgens krijsend wakker en dat gaat zo ver dat ze er gewoon bijna in stikt!
Ze heeft ergens last van, maar waar?
Ze heeft verder geen sympthomen, uitslag ofzo en drinkt goed en de flessen gaan ook leeg. Tijdens het drinken is ze rustig. Af en toe een 'weke' poepluier maar dat is bijna nooit. Koemelkallergie kan het dus in principe niet zijn, want dan zouden er meer en al veel langer sympthomen moeten zijn die daar op wijzen. Misschien verborgen reflux maar ook dat lijkt me sterk omdat ook daar de sympthomen niet voor zijn. Pff waarom praten babies niet??
Mini heeft zich ook 1x omgedraaid maar daar is het tot nog toe bij gebleven.
Mart minimart had al tandjes ook toch? Ik voel hier niets in het mondje, nou zegt dat niks want ze hoeven nog niet door te komen maar ik vraag me af of dat het is.
Ze is zo onrustig! Dan ligt ze op de arm en valt ze in slaap, ze slaapt even en wordt vervolgens krijsend wakker en dat gaat zo ver dat ze er gewoon bijna in stikt!
Ze heeft ergens last van, maar waar?
Ze heeft verder geen sympthomen, uitslag ofzo en drinkt goed en de flessen gaan ook leeg. Tijdens het drinken is ze rustig. Af en toe een 'weke' poepluier maar dat is bijna nooit. Koemelkallergie kan het dus in principe niet zijn, want dan zouden er meer en al veel langer sympthomen moeten zijn die daar op wijzen. Misschien verborgen reflux maar ook dat lijkt me sterk omdat ook daar de sympthomen niet voor zijn. Pff waarom praten babies niet??
vrijdag 26 oktober 2012 om 00:32
Ik heb het heel gezellig gehad! Was even slikken toen ik weg ging, maar Minimaatje heeft het heel goed gedaan. Hij is lekker met zn 2 weken oudere vriend in badje geweest. En heeft een fles van 180cc opgedronken. En weinig gehuild.
Nu is hij nog even mn klaptieten aan het leeg drinken. Ik had wel een paar wijntjes op, maar ach, moet kunnen.
En zitten we daar in dat restaurant, komen al de verpleegsters van de verlosafdeling binnen lopen!! flashback!!
@ anne, wat rot joh dat je mini zo ontevreden is!! Hoop dat deze fase snel over is!!
@ liz, ik hoop dat de ha je kan helpen!!
@ tandjes, hier ook sinds een week ofzo een kwijlbaby. Wat grappig te lezen dat toch meer babies dat rond deze tijd doen.
Nu is hij nog even mn klaptieten aan het leeg drinken. Ik had wel een paar wijntjes op, maar ach, moet kunnen.
En zitten we daar in dat restaurant, komen al de verpleegsters van de verlosafdeling binnen lopen!! flashback!!
@ anne, wat rot joh dat je mini zo ontevreden is!! Hoop dat deze fase snel over is!!
@ liz, ik hoop dat de ha je kan helpen!!
@ tandjes, hier ook sinds een week ofzo een kwijlbaby. Wat grappig te lezen dat toch meer babies dat rond deze tijd doen.