Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
@myself: welcome back! Fijn dat je weer opgeladen bent door de vakantie. Tof ook dat mini het zo goed deed!

@rammel: hoe is het nu ?

@mart: lekker chillen vandaag! Wat balen dat je nog steeds zo down voelt! Misschien ook even met de ha over hebben?

@ann: yeah bijna werken

@bep: sterkte voor jou! Hoop dat de ellende snel is opgelost!!

@toet: fijne vakantie!! Ga je nog wat bijzonders doen?

Net terug van het cb, voorlopig de laatste prikjes gehad

Mini is nu 6100gr en 59,5cm!

Vriend heeft zich een consult bij de kinderfysio aan laten praten...Nou ja als hij daar voor zn gemoedsrust heen wil zullen we dat maar doen!
Ziv hoe is het met jou??
Grappig ik moet zo ook naar cb

Waarom maar de kinderfysio??
Het lijkt iets beter te gaan bub! Minder zere tepels en rustiger drinkgedrag bij Rammeltje. Pfffff wat een gedoe zeg!! ik voed nu wel steeds liggend dat werkt het beste voor nu. Het voeden vind ik nu ook niet zo erg als afgelopen dagen. Pijn in je tepels is a bitch

Kinderfysio!? Waarvoor? Grappig de verschillen in al onze kinders! Rammeltje is net zo lang als bubbeltje alleen 500gr lichter hihi!

Hoe lang zijn jullie baby's wakker overdag? Rammeltje vaak wel 2 uurtjes achter elkaar.

We hebben de box verplaatst en voor het raam gezet, rammeltje blij!! Lekker naar buiten gluren!
@ann/rammel: mini kan haar hoofdje niet altijd goed recht houden. Ik vind dat normaal op deze leeftijd masr vriend maakt zich wat zorgen...Arts op cb suggereerde dus fysio...

Vriend is nu naar werk dus we hebben nog niet echt erover gepraat...

@rammel: haha dan is mijn mini echt een dikkerdje ze is gewoon 700gr in 3 week gegroeid!!
Mini kan soms 4uur wakker zijn...Ze doet vaak vsn die korte slaapjes overdag (10min) en van 17-19 slaapt ze vaak. Dan om 22u weer tot een uur of 10 sochtends.
Grappig bub, rammeltje slaapt vaak 45min a een uur en dat een keer of 4 overdag en dan tussen 19:00 en 21:00 gaat ze slapen voor de nacht tot een uur of 8 alleen tussendoor wel voedingen of mama momenten.. Ach als ze 18 is zal dat wel over zijn.
Myself! Welkom terug!! Irritant zeg die mensen in het vliegtuig! Wat goed dat jullie het fijn hebben gehad!!
5500 gram en 60 cm nu wachten op de arts.
@ myself, welkom thuis!! Fijn dat jullie zo hebben genoten. En ja, gewrichten heb ik ook last van, maar ik ben niet zo'n goed voorbeeld.

Ga jij met de trein naar de meet? Dan kunnen we dezelfde trein nemen.

@ bubb, lekker moppie van jou! En baadt het niet schaadt het niet de fysio toch?

@ mart, jammer dat je zo down bent, dat zit toch een beetje in je? Wat deed je daar voorheen aan?

@ anne, hoe was het verder op het cb?
APK goedgekeurd. Geen op of aan merkingen verder.
Hey anne onze meiden zijn hetzelfde! Haha!

@mart, balen dat je zo down bent en dat dat zn weerslag heeft op jullie samen! : hug:

Hai maat!! Hoe is het met je!? Lukt het veelvoeden wat?? Hier vandaag best aardig
Ann: slanke dame heb je

Gewrichten: heb ook af en toe pijn in mn knieen en polsen. Niet erge pijn of zo maar wel vervelend soms. Vooral na lang autorijden voel ik mn knieen.

Gaat vanzelf wel weer over!

Rammel: lekker dat jou mini zo vroeg slaapt savonds! Wij moeten de box ook nog verplaatsen, zaterdag maar es kijken!

Zoete lees jij ook nog mee? Hoe is het? Je komt ook naar de meet toch ¿
@ rammel, het veelvoeden gaat goed. Heb vandaag een joggingbroekdag en lig vaak met minimaatje in bed. Kan hij lekker eten en slapen en heb ik verplicht rust. Is ook wel eens goed.
Dat is heel goed maat!! Lekker rusten! Ook voor jou idd..
Lekker maatje en nu rust

Rammel fijn dat de tepels minder auw doen :-)

Lang dun en lekker Anne je mini. Verder alles goed bij de arts?

En ook de laatste prikjes gehad?

Morgen ct als bloed goed is. Dus even duimen.

Volgende week vrijdag uitslag.

Uroloog kon niet goed zien of het balletje ( werknaam) in de wand van de nier zit of los in de nier op de echo. hopen dat de ct meer uitkomst biedt.

Liefs Beppe
Maat chilse! Hoe ist met maximaat?

Beppe *duimduim* hopen dat t morgen doorgaat en je meer duidelijkheid hebt.

Laatste prikken gehad we zijn er voorlopig weer vanaf. Alles was goed!

Cb was wel n beetje verbaasd dat ik nog steeds 5 x 150 geef en dat dat ook voldoende is en dat ze daarop dus groeit als kool. Tot nu toe elke controle steeds bijna een kilo erbij!

Ik heb 180 geprobeerd als laatste maar ze drinkt t niet op. Verder was ze erg sterk in schouders, benen en bek. En hoefde ik haar niet meer op d'r buik te leggen of extra te stimuleren om te draaien. De arts zij dat dat zomaar in eens er is of je nou oefent of niet.
Mart wat vervelend! Wordt t minder denk je als je straks weer gaat werken? Geef jij nog deels bv trouwens?

Als juut zich weer meldt dat krijgen SOS n mail over de meet!
Goedenavond,

Vandaag gepoetst en opgeruimd in het huis. Begint nu echt ergens op te lijken. Meisje zat verschrikkelijk verstopt vandaag, het was echt zielig. Keiharde poep, ik moest het er zelf uithalen, want het zat muurvast, Gillen natuurlijk, zo sneu. Dus maar weer meer lactulose geven, denk ik.

Ze wilde absoluut niet in haar kamertje slapen, dus maar weer in de Ergo (dat is dus een drager) gedaan en toen sliep ze wel.

@Maat: lekker, zo'n rustdag!

@martje: Wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit en dat jullie daardoor veel ruzie hebben. Enig idee waar het aan ligt?

@anne: Inderdaad verbazend dat jouw meisje voldoende heeft aan 5x150. Hier drinkt ze 180 en met minder neemt ze meestal geen genoegen.

@beppe: Dus nog steeds niet echt duidelijkheid. Vervelend, dat wachten.

@bubblezz: Kinderfysio dus. Het lijkt mij eerlijk gezegd niet zo vreemd dat je meisje haar hoofdje nog niet de hele tijd recht kan houden. Maar inderdaad, als je vriend zich beter voelt bij fysio, waarom dan niet.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Chryssa raar hè! Na die relnacht hebben we de laatste fles naar 180 gedaan dat heeft ze 2 dgn genomen en daarna liet ze het staan dus maar weer terug naar 150 want steeds weggooien is ook zonde. Miss ga t straks weer eens proberen, maar ik wacht nog ff.
O bub ja fysio is misschien wel wat overdreven. Hier heeft mini ook echt nog wel n wiebelhoofd. Heeft de cb arts dat niet gezegd dan tegen vriend?
@chrys: ja dat vond ik ook hoor, maar ja als vriend zich er goed bij voelt....

Fijn dat het huis steeds verder af word!

@ann: ja de arts heeft dat ook gezegd hoor tegen bubman, maar ze zegt erbij als je je zorgen maakt kun je altijd nog even langs de kinderfysio...Anyway ik heb het er morgen nog wel even over met hem want ik vind het onzin.

@bep: duim voor je!!
Aahhhh ja dat zijn dus krampjes ook alweer... gillende en spartelende rammeltje, ontroostbaar... En steeds windjes laten en dan weer lachen en dan ineens weer gillen.. Mijn hemel wat zielig.
Hoelag ben jij nou gestopt metvinfacol dan rammel? Of heb je je zelf volgestopt met zuivel

Haha kan me voorstellen dat je het onzin vindt. Maar ff met bubman babbelen dus
@bubblezz: Hier is man ook veel paniekeriger dan ik als het om de kinderen gaat. Bij iedere scheet heeft 'ie zoiets: "Oh jee, is dat wel goed, kan dit geen kwaad, is dat niet gevaarlijk?". Ik ben wat lakonieker, heb sneller zoiets van dat het wel wat los zal lopen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven