Augustus 2012 deel 11!!
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:02
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
vrijdag 23 november 2012 om 11:12
Kroos! Jeetje het zou hem sieren als je een werknemer hebt met zulke klachten dat je er iets beter mee omgaat, ook al wil je er van af.
Anne, wat was nou het probleem? Wel fijn dat het opgelost is.
Do, fijn even haar wassen. Vies is dat he? Wel heftige operatie. Jeetje het zit je niet echt mee.
Maat, fijn een nieuwe coupe! En fijne avond vanaaf!`
Chryss, mannen.... je zou ze af en toe wat. Ik blijf roepen dat we het samen doen straks en ik niet meer alles alleen ga doen.
Mini weer op KDV, mama net in de parkeergarage weggegleden en door haar enkel gegaan. Zit nu met ijs er op. Hopelijk valt het mee en anders toch maar even naar de dokter.
Fijne dat allemaal vandaag. Er komt zo een vriendin. We gaan als het goed is samen lunchen of... samen naar de dokter.
Anne, wat was nou het probleem? Wel fijn dat het opgelost is.
Do, fijn even haar wassen. Vies is dat he? Wel heftige operatie. Jeetje het zit je niet echt mee.
Maat, fijn een nieuwe coupe! En fijne avond vanaaf!`
Chryss, mannen.... je zou ze af en toe wat. Ik blijf roepen dat we het samen doen straks en ik niet meer alles alleen ga doen.
Mini weer op KDV, mama net in de parkeergarage weggegleden en door haar enkel gegaan. Zit nu met ijs er op. Hopelijk valt het mee en anders toch maar even naar de dokter.
Fijne dat allemaal vandaag. Er komt zo een vriendin. We gaan als het goed is samen lunchen of... samen naar de dokter.
vrijdag 23 november 2012 om 11:23
Myself hoop ook voor de lunch.
Auw.
Maatje fijne dag
Kroos, herkenbaar zulke werkgevers. Ze werken niet echt mee aan een snel herstel. En laat je niet gek maken door je werkgever. En teken nu niets waar je niet achter staat.
Ik begrijp je standpunt van daar ben ik dan vanaf. Maar je bent niet beter en dan snijd je jezelf echt in de vingers.
Arbo artsen hebben slechts een adviserende taak.
De werkgevers moeten ook zo doen ivm het uwv zij moeten namelijk een reïntegratiedossier van je aanleggen. Zodat zij aan hen kunnen uitleggen en overhandigen dat zij hun best gedaan hebben om je weer aan het werk te krijgen.
Doen ze dit niet, dan krijgen ze een boete.
De enige die kan beslissen of je weer fit genoeg bent om te werken ben jij en eventueel je behandeld arts ( wat wel weer erg handig is om die mee te krijgen in bv een verklaring)
Hoop dat je er iets aan hebt.
En je kunt weerleggen dat je net met de psycholoog aan het opstarten bent en je nog geen idee hebt wanneer je beter bent.
Dodo heerlijk een hoofdmassage en een wasbeurt.
Hier ballenbak tijd over een uur. Kids hebben lang weekeinde. Zucht, met vriendin en haar kids daar afgesproken.
Lekker een paar uur laten draven.
Liefs beppe
Auw.
Maatje fijne dag
Kroos, herkenbaar zulke werkgevers. Ze werken niet echt mee aan een snel herstel. En laat je niet gek maken door je werkgever. En teken nu niets waar je niet achter staat.
Ik begrijp je standpunt van daar ben ik dan vanaf. Maar je bent niet beter en dan snijd je jezelf echt in de vingers.
Arbo artsen hebben slechts een adviserende taak.
De werkgevers moeten ook zo doen ivm het uwv zij moeten namelijk een reïntegratiedossier van je aanleggen. Zodat zij aan hen kunnen uitleggen en overhandigen dat zij hun best gedaan hebben om je weer aan het werk te krijgen.
Doen ze dit niet, dan krijgen ze een boete.
De enige die kan beslissen of je weer fit genoeg bent om te werken ben jij en eventueel je behandeld arts ( wat wel weer erg handig is om die mee te krijgen in bv een verklaring)
Hoop dat je er iets aan hebt.
En je kunt weerleggen dat je net met de psycholoog aan het opstarten bent en je nog geen idee hebt wanneer je beter bent.
Dodo heerlijk een hoofdmassage en een wasbeurt.
Hier ballenbak tijd over een uur. Kids hebben lang weekeinde. Zucht, met vriendin en haar kids daar afgesproken.
Lekker een paar uur laten draven.
Liefs beppe
vrijdag 23 november 2012 om 11:54
vrijdag 23 november 2012 om 12:04
Wat een ***nacht opnieuw, ik haat verstopte babyneusjes! We zijn elk uur eruit geweest om Jankert te troosten. En om half 6 flesje gemaakt omdat hij inmiddels ontroostbaar was. Alles uit de kast gehaald verder: ui naast z'n bed, neusspray, even op de buik om het eruit te laten lopen, uitzuigding (wat niet werkt), hoofdeinde bedje staat omhoog. Ik weet het ook niet meer... Overdag lijkt hij er niet zo'n last van te hebben, maar 's nachts is het een ramp. Ik hoop dat het snel beter wordt, want 2 nachten met nauwelijks slaap is wel slopend.
Kroos:
Kroos:
vrijdag 23 november 2012 om 12:13
@nico: Wij hebben dat ook al twee keer gehad, dat meisje snotverkouden was. Het enige dat hier enigszins hielp was zittend slapen, met haar tegen ons aan. Tja, niet ideaal. Maar hoe langer ze liggen, hoe meer die neus vol loopt en dan is het natuurlijk piepen.
@Myself: hoop dat lunchen is geworden, ipv de dokter!
@kroos: Wat een l*l, jouw werkgever! Bah.
@rammel: Haha, knalrood! Zal je vent wel even van opgekeken hebben!
@Maat: dus ook nieuwe haren en vanavond lekker uit eten. Fijn!
Ik ga snel even naar het sub.
@Myself: hoop dat lunchen is geworden, ipv de dokter!
@kroos: Wat een l*l, jouw werkgever! Bah.
@rammel: Haha, knalrood! Zal je vent wel even van opgekeken hebben!
@Maat: dus ook nieuwe haren en vanavond lekker uit eten. Fijn!
Ik ga snel even naar het sub.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
vrijdag 23 november 2012 om 12:31
Wahhaha, lang leve het sub, dikke pret 
Myself, ik hoop dat het meevalt!
Nico wat balen zeg, wij hebben dat ook gehad, echt niks aan.
Beppe dank je wel voor alle info, da's heel fijn! Arbo dienst kan weinig voor me doen vrees ik, ik ben al wat kalmer en ik laat t allemaal maar gebeuren, meer kan ik niet doen geloof ik. Mijn herstel is belangrijker. Het is gewoon balen, ik wil heus een andere baan maar voel ook dat ik dat nu nog niet aan kan.
Myself, ik hoop dat het meevalt!
Nico wat balen zeg, wij hebben dat ook gehad, echt niks aan.
Beppe dank je wel voor alle info, da's heel fijn! Arbo dienst kan weinig voor me doen vrees ik, ik ben al wat kalmer en ik laat t allemaal maar gebeuren, meer kan ik niet doen geloof ik. Mijn herstel is belangrijker. Het is gewoon balen, ik wil heus een andere baan maar voel ook dat ik dat nu nog niet aan kan.
vrijdag 23 november 2012 om 12:44
quote:Chryssa schreef op 23 november 2012 @ 12:13:
@nico: Wij hebben dat ook al twee keer gehad, dat meisje snotverkouden was. Het enige dat hier enigszins hielp was zittend slapen, met haar tegen ons aan. Tja, niet ideaal. Maar hoe langer ze liggen, hoe meer die neus vol loopt en dan is het natuurlijk piepen.
Ai, dat vind ik niet zo opbeurend. Dat dit erbij hoort vertellen ze je dan niet even voordat je zwanger wordt hè?
Ai, dat vind ik niet zo opbeurend. Dat dit erbij hoort vertellen ze je dan niet even voordat je zwanger wordt hè?
vrijdag 23 november 2012 om 14:23
@nico: Er zijn ook van die vochtverstuivers, in het Engels heten ze 'humidifiers' en dat schijnt goed te helpen bij verkoudheden. Ze zijn wel duur, geloof ik. Maar aangezien kleine kinderen gemiddeld 8 verkoudheden per jaar hebben (zeker in Nederland) is het misschien de investering waard.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
vrijdag 23 november 2012 om 14:50
Hey meiden! Ik heb alles in etappes bijgelezen maar lig ziek in bed dus weet niet wat er is blijven hangen...Maar beter dit weekend dan volgend weekend toch
@maat: wat een gezeik zeg bij die Arbo!! 8Hoop dat je baas wat kan betekenen! Enjoy tonight!!
@ann: heb je al contact gehad met het cb?
@rammel:
@myself: whaha leuk bericht op het sub!
@kroos: hoop dat je snel van het gezeur af bent!!
@do: jeej wat heftig zeg die ingreep! Lijkt me erg pittig ook om niet voor mini te kunnen zorgen
@nico: beterschap voor mini en sterkte voor jullie!!
@maat: wat een gezeik zeg bij die Arbo!! 8Hoop dat je baas wat kan betekenen! Enjoy tonight!!
@ann: heb je al contact gehad met het cb?
@rammel:
@myself: whaha leuk bericht op het sub!
@kroos: hoop dat je snel van het gezeur af bent!!
@do: jeej wat heftig zeg die ingreep! Lijkt me erg pittig ook om niet voor mini te kunnen zorgen
@nico: beterschap voor mini en sterkte voor jullie!!
vrijdag 23 november 2012 om 15:22
Zo, babyzwemmen is gebeurd, boodschappen binnen, tripp trapp afgeschilderd... Ik doe nix meer today! Mini is altijd lekker relax na t zwemmen, van half 10 tot 10 gezwommen, (mini wakker vanaf 7.30) is om half 11 in slaap gevallen tot 1.. toen flesje gemaakt, 10min in boxen nogmoe, dus weer naar bed vanaf half 2...en slaapt nu nog.... Haha, maak m om 4u maar wakker!
Sub: lachen!!!! Ik duim nooit voorhuil baby's, maar nu misschien toch wel
Bubb: balen! Beterschap!
Chyss: haha, in de blote poepert.... Zou best lachen zijn:) maar je hebt goed je punt gemaakt!
Ann: fijn dat mini weer wat kalmer is! Ik geef idd al 1,5 week eerder bambix, maarmerk er niks aan qua poepen/kramp... Hij is de 31e 4 mnd....
Mmaat: oh heerlijk, kapper! Geniet ervan en van je etentje straks! En wat een klote uwv zeg!!
Dodo: haha, frituurpan! Maar dan geniet je er t meest van als t weer lekker schoon is!
Rammel: ben benieuwd naar je kleur! Wat voor kleur?
Martje:
Sub: lachen!!!! Ik duim nooit voorhuil baby's, maar nu misschien toch wel
Bubb: balen! Beterschap!
Chyss: haha, in de blote poepert.... Zou best lachen zijn:) maar je hebt goed je punt gemaakt!
Ann: fijn dat mini weer wat kalmer is! Ik geef idd al 1,5 week eerder bambix, maarmerk er niks aan qua poepen/kramp... Hij is de 31e 4 mnd....
Mmaat: oh heerlijk, kapper! Geniet ervan en van je etentje straks! En wat een klote uwv zeg!!
Dodo: haha, frituurpan! Maar dan geniet je er t meest van als t weer lekker schoon is!
Rammel: ben benieuwd naar je kleur! Wat voor kleur?
Martje:
vrijdag 23 november 2012 om 15:23
vrijdag 23 november 2012 om 17:36
toetje, gave kleur geworden je trip trap stoel.
Chryssa wow.
Al die rollende baby's zeker het sub gelezen
Ik ga naar de hondentraining, even de fluit van de ballenbak uit mijn oren waaien.
Ow men wat een herrie daar en was het niet eens druk. Wel lekker geroddeld met vriendin over iederen ( behalve jullie )
Liefs beppe
Chryssa wow.
Al die rollende baby's zeker het sub gelezen
Ik ga naar de hondentraining, even de fluit van de ballenbak uit mijn oren waaien.
Ow men wat een herrie daar en was het niet eens druk. Wel lekker geroddeld met vriendin over iederen ( behalve jullie )
Liefs beppe