Auto-ongeluk

20-03-2015 00:07 1566 berichten
Dat overkomt mij/mijn kind niet, denk je dan, als je leest over ernstige auto-ongelukken waar kinderen bij zijn betrokken. Nou, valt dat effe tegen. Zo sta ik nog lekker te werken in mijn wasserette, en zo staat mijn wereld op zijn kop. Telefoon: zoon heeft een ongeluk gehad, hij leeft nog. Even later: hij wordt nu afgevoerd met een traumahelikopter, geen idee naar welk ziekenhuis. En weer even later: de politie komt je ophalen om je naar Nijmegen te brengen. Nijmegen. Politie. Oeps. Affijn, wij met gillende sirenes en 160 km/h naar Nijmegen.

Het is nu 36 uur later en zoon doet het best goed. Zijn schedel ligt erbij als een gekraakt eitje, zijn oogkas is gebroken, zijn milt en lever zijn gescheurd en hij heeft een stuk of wat botbreuken. Hij wordt in slaap gehouden en hij ligt aan de beademing, kortom een grote puinhoop. Maar hij leeft, hij is stabiel, en in die 36 uur hebben ze al een paar medicaties kunnen terugdraaien. Zoon heeft ook al een paar keer geprobeerd om wakker te worden, das ook een goed teken. En zijn hersenen zien er wonder boven wonder prima uit, en zwellen ook niet op.

Maar wat een zootje zeg. We zijn nu even thuis, om een schone onderbroek op te halen en zo. En nu ligt ie daar, alleen. De verpleegsters m/v zijn echt hartstikke lief hoor, en voor ons wordt ook heel goed gezorgd. Maar ik wil hem gewoon weer thuis hebben verdomme. Al maakt hij nog zo veel herrie en al wil hij pas om drie uur gaan slapen, het maakt me niks uit. Klotenzooi.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws!
Hoe is het vandaag met zoon?

En met jullie?
Hopelijk vandaag weer mooie stappen vooruit!
Ik hoop dat het een goede dag voor jullie wordt vandaag.
Life is short. Eat dessert first.
oh, wat een fijn bericht! Blij voor je!
Super goed nieuws lv! Stoere en sterke kerel heb je!
Life is a fairytale told by an idiot
Hier wordt ook aan jullie gedacht !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
aai over het gekneusde bolletje van je zoon.

Wat een goede berichten blijven er komen!
Goedenavond, ook ik denk elke dag aan jullie en hoop dat het een goede dag is vandaag met nog meer herstel
LV! Wat fijn om te horen!
Goed nieuws!
Super zeg en wat leuk de wappertenen.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hij praat! En hij mag zeer binnenkort naar de kinderafdeling, want ze vinden hem te goed voor de IC .

Hij vond het wel stoer dat ie met een helikopter was gekomen en dat ie een auto had gesloopt, en de zusters vindt hij nog steeds lief. Hij wilde zelfs de radio aan, maar na een uurtje of wat verzocht hij ons die uit te zetten, het licht uit te doen en even op te zouten, want hij wilde graag slapen .

Hij heeft alleen enorm veel last van zijn darmen, dat is wel zielig. Volgens de verpleging is dat een goed teken, omdat het erop duidt dat de boel weer gaat werken. Jammer dat die morfine nou net niet helpt tegen darmkrampen .

Hij heeft al een heleboel kaarten gekregen, maar die hangen we morgen of overmorgen wel op zijn nieuwe kamer
Oh wat heerlijk!!! Heel erg hartelijk gefeliciteerd! Echt geweldig nieuws!
Jeetje mineetje LV wat een kanjer!
O PB adres eens? Of kan ik dat hier vinden?
Wat een goed nieuws!
Wat een super nieuws!
Wat een heerlijk nieuws, LV!
Waaaaah! LV, wat een topper is die zoon van jullie!!!! Prachtig om het vanuit zijn perspectief te horen en dat hij het op dit moment alleen maar tof vind van de heli en de auto.

Jullie zweven een halve meter boven de grond van geluk neem ik zo aan?
Fijn LV! Die zoon van jou lijkt uit hardhout gesneden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh, ik ben zo blij voor jullie! Geweldige zoon heb je (wist jij allang )!!
Ow wauw!

Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!

Oh, wat zullen jullie opgelucht zijn.

En alweer praatjes ook, kinderafdeling, het komt weer helemaal goed!

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Goed zo, je zoon is echt een kanjer. Wat een fijn nieuws
Wat fijn voor jullie allemaal! (Kan uit ervaring zeggen dat paracetamol wel helpt tegen darmkrampen, wellicht een tip al zullen ze dat in het zh ook wel weten)

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven