Baby 10 maanden verwend?

18-02-2008 08:47 153 berichten
Hallo mama's,

Ik zou heel graag jullie mening over het volgende willen weten.

Ik heb een dochtertje van 10 maanden. Sinds een tijdje wordt ze 's nachts wakker en zet het dan flink op een krijsen. (Gebeurt trouwens niet iedere nacht hoor, ze slaapt soms ook door). Ik weet niet waarom ze huilt, of ze geschrokken is ofzo. Ze ligt vaak erg met haar hoofd te draaien en met haar lijfje te schudden. Ik ga er dan uit, zing even een liedje voor haar of aai haar over haar bolletje en ga dan weer terug naar bed. Ik laat haar dan even huilen. Soms valt ze toch weer in slaap, zo niet dan ga ik er weer uit en geef ik haar wat te drinken. Meestal slaapt ze dan gelijk weer verder.

Mijn man vindt dit echter verwennerij. Hij vind dat ik gewoon helemaal niet mijn bed uit moet om even bij haar te kijken en haar gewoon moet laten krijsen. Zelf zet hij haar gerust bijvoorbeeld beneden in de box 's nachts, maar dat heeft als gevolg dat ze alleen maar harder huilt. Dit kan ik dan ook weer niet over mijn hart verkrijgen, voor mijn gevoel los je daar ook niets mee op. We hebben ook nog een dochter van 4 en ik zou het vervelend vinden als zij wakker werd. Dus vandaar dat ik mijn jongste niet een uur laat brullen. Dit kost mijzelf ook veel slaap namelijk als ik daar al die tijd naar moet luisteren. Voor mijn gevoel doe ik het niet verkeerd, zeker omdat het niet iedere nacht gebeurt.

Wat denken jullie hiervan? Doe ik het verkeerd? Verwen ik haar of is het beter haar gewoon te laten brullen?
Alle reacties Link kopieren
Hihi...dit is een topic van een jaar geleden...ga ik met m'n reactie...
Daar kwam ik dus ook achter
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven