Ben ik zwanger ja/nee?

24-07-2007 15:01 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is het oude topic! bewerkt door moderator,
@quimi; heb je inmiddels al getest? Ben erg benieuwd, ook omdat ik hetzelfde meemaak; al 4 dagen wat bruinige afscheiding (vrijdag leek het een druppel helder bloed) en verder niks! Heb een enórme dikke buik en zere borsten/tepels en voel me regelmatig misselijk. Maar ja, da's ook op sommige dagen weer weg! Aangezien ik wat onregelmatig ongesteld ben wil ik nog niet testen, wil nog wachten tot woensdag of donderdag (en dan zul je zien.....word ik tóch nog ongesteld).
Volgens de Persona heb ik nu eisprong, maar goede hemel, wat heb ik een buikpijn!! Is dat normaal? Echt zo'n zeurende, brandende pijn. En niet een beetje, maar echt erg. Ervaringsdeskundigen?
Ja, zo voelt het bij mij ook. Een stekende pijn aan 1 kant. Vooral rechts is bij mij altijd heel erg. Duurt een paar uur meestal, die echte erge pijn. De opbouw ervan is niet zo erg, in totaal meestal maar 1 dag. Dus 's morgens voel ik t al een beetje en de volgende dag is t over zeg maar.

Het is de ene keer erger dan de andere. Soms zo erg dat je er voorover van wilt buigen zeg maar. En ik heb altijd heel erg zin om in bad te gaan, en dat helpt ook meestal wel.

Volgens mijn temperatuur is de eisprong trouwens de dag nadat ik de pijn heb gehad. En dat klopt ook wel want de pijn is de follikel die groter en groter wordt.
Dank Kaetje! Bad klinkt inderdaad goed!
Hey meiden kom op met dat april 2008 topic, we w8ten al zo lang !!

Witchke van april 2007 topic (maar eigenlijk is X geboren in maart)
Dames!!! Niet te geloven! Ik ben zwanger! Na wat buikkrampjes en misselijkheid toch maar de clear blue tevoorschijn gehaald - ook omdat ik al enkele dagen achter elkaar twee strepen op de Persona staafjes had en Mostlyhappy al een keer had gezegd dat dat op zwangerschap kon duiden. En ja hoor, luid en duidelijk: ZWANGER!!

Kom maar op met dat april 2008 topic!
wow! Dat is heel wat anders dan een eisprong, haha!

Gefeliciteerd!
Fyrin van harte gefeliciteerd!!! Ik kan je nog herinneren van je berichtje in ons topic -Eindelijk, vanaf juni gaan we ervoor-, inmiddels -zomer vol klussers-. We zagen je daar nooit meer, niet erg hoor, maar toch bij deze even feliciteren. Geweldig nieuws! (ben zelf nu 7 weken zwanger!)

jeeeeeeeej een lid voor april 2008topic eindelijk !!
Fyrin, ga je nu een april 2008 topic starten? Echt leuk voor je dat het raak is meis, wanneer ben je dan nu ongeveer uitgerekend?
Fyrin! Gefeliciteerd meis!!
Fyrin,je hebt trouwens wel geluk joh,meteen de 1e ronde! Jaloersss........
Gefeliciteerd Fyrin,Hoe voel je je? Ik zag net dat er al een april 2008 topic is gestart.. ik wens je een fijne voorspoedige zwangerschap!

Heureka (Maart 2008)
Voel me prima, heb een dag of twee wat buikpijn gehad, maar dat lijkt nu weg te zijn. Niet extreem moe of misselijk, af en toe wat weeig gevoel in maag, maar dat is het wel. En ik vind het heel onwerkelijk maar ben heel blij en en vriendlief blijft maar vragen hoe ik me voel, haha.
Jaaaaaa!!!! Dus ik had (natuurlijk) hartstikke gelijk!

Je melde ook al dat je twee weken na mijn opmerking alweer twee streepjes had op de Persona dus ik vond ook al echt dat je zwanger moest zijn. Tadaa, wat ben ik blij dat ik gelijk had, hihi. Nu maar lekker genieten joh!
Hallo meiden,

Wie van jullie heeft weleens getest met de zwangerschapstesten (casette) van Romed???

Ik heb nl zojuist getest en ik zie een heel dun, licht roze streepje.....

Ik weet dat een licht streepje ook een streep is en dat ik dan misschien eindelijk echt zwanger zou kunnen zijn.... Maar ik twijfel zo....het streepje is echt erg licht...

Wat denken jullie??

Oh ja, ik ben vorig jaar april met de pil gestopt en va januari altijd een cyclus van 30 dagen gehad, vandaag is de 33ste dag. NIet misselijk ed, wel beetje rommelend gevoel in mn buik.....

Groetjes Malou.
Ow Malou wat spannend! Dan test je toch nog een keer? Ik hoop voor je dat het raak is:)

Iemand nog iets van Amkje gehoort??
Hoi meiden,

Help me aub uit een droom. Ik wil jullie het volgende voorleggen, want ik beeld me vanalles in.

Op 20 juli heb ik mn laatste pil geslikt.

Op 25 juli ben ik ongi geworden.

Op 31 juli ben ik gestopt met roken.

Op 4 aug sex gehad met condoom.

Vanaf 6 augustus heb ik de volgende klachten:

Overgevoelige borsten (vooral tepels), koude rillingen, pijn in de onderbuik (heb het gevoel dat mn baarmoeder keihard is, voel ook een harde bal als ik op mn buik lig), steken in mn lies, vaker plassen, slechter slapen, veel zweten, veel witte afscheiding, last van mn rug, erg vermoeid.

Op 10 aug 1 druppel bruin bloed (zeker niet meer) daarna niets meer gezien.

Volgens mij heb ik bijna alle mogelijke zwangerschapsverschijnselen, al is het wat vroeg. Ik moet pas (denk ik) 22 aug ongi worden.

Als ik dat condoom niet had gebruikt, had ik het nog wel geloofd, maarja wie gebruikten we dus wel. Voor enige zekerheid moet ik wachten tot de 22e, maar ik voel me beroerd en denk er dag en nacht aan. Conclusie zal dus wel zijn dat ik het me inbeeld. Zouden deze klachten horen bij het stoppen met de pil en roken?

Wat denken jullie?

Liefs Bep
Jaaa...vanochtend 2e x getest en weer een licht streepje... Kan het gewoon niet geloven nog.

Ik koop morgen een ander merk test en doe het dan nog 1 keertje..... Voor de zekerheid hi hi hi...

Bep: Het klinkt wel als tekenen van een zwangerschap, maar het lijkt mij wat onwaarschijnlijk gezien je condoomgebruik...maar ja 100% zekerheid biedt dat natuurlijk niet. Afwachten dus, spannend.

Wil je het graag of juist helemaal niet???? Succes!!!!
En... Malou, hoe was de test vanmorgen? Gefeliciteerd!

Ben stikjaloers, dus daarmee heb je gelijk antwoord op je vraag

Ik heb huilbuien om niets en tel de dagen af tot mn NOD....

Geniet ervan!

Liefs Bep
Wat een rot dag, ik heb me nog nooit zo klote gevoeld als nu.

Ik heb drie dagen gedacht dat ik dus eindelijk zwanger was, 3 testen gedaan met een positieve uitslag.

Maandagmiddag en vanmorgen nog een keer getest en die twee waren allebei negatief... En net ongesteld geworden.....

Hoe kan dat he, 3 positieve testen en dan dit....

Bep, jij ook veel succes en sterkte aankomende dagen/weken....
He Malou, geen troost, maar waarschijnlijk heb je een heel vroege miskraam gehad. Veel vrouwen hebben dit, maar doordat ze niet actief zwanger willen worden hebben ze het zich nooit gerealiseerd. Balen meid. Klein lichtpuntje, ik heb gehoord dat je meer kans hebt om zwanger te worden na een miskraam..
Hoi Bep, als je stopt met de pil reageert je lichaam ineens heel anders op je maandelijkse cyclus als voorheen. Dus dit kunnen normale gevoelens zijn. Toen ik stopte met de pil voelde ik ineens de ovulatie en had van ovulatie tot NOD alle zwangerschapsverschijnselen die je je kon bedenken (zelfs voordat we zwanger probeerde te raken). Toen ik uiteindelijk zwanger werd had ik geen een van de verschijnselen..quote:bep28 schreef op 12 augustus 2007 @ 13:21:

Hoi meiden,

Help me aub uit een droom. Ik wil jullie het volgende voorleggen, want ik beeld me vanalles in.

Op 20 juli heb ik mn laatste pil geslikt.

Op 25 juli ben ik ongi geworden.

Op 31 juli ben ik gestopt met roken.

Op 4 aug sex gehad met condoom.

Vanaf 6 augustus heb ik de volgende klachten:

Overgevoelige borsten (vooral tepels), koude rillingen, pijn in de onderbuik (heb het gevoel dat mn baarmoeder keihard is, voel ook een harde bal als ik op mn buik lig), steken in mn lies, vaker plassen, slechter slapen, veel zweten, veel witte afscheiding, last van mn rug, erg vermoeid.

Op 10 aug 1 druppel bruin bloed (zeker niet meer) daarna niets meer gezien.

Volgens mij heb ik bijna alle mogelijke zwangerschapsverschijnselen, al is het wat vroeg. Ik moet pas (denk ik) 22 aug ongi worden.

Als ik dat condoom niet had gebruikt, had ik het nog wel geloofd, maarja wie gebruikten we dus wel. Voor enige zekerheid moet ik wachten tot de 22e, maar ik voel me beroerd en denk er dag en nacht aan. Conclusie zal dus wel zijn dat ik het me inbeeld. Zouden deze klachten horen bij het stoppen met de pil en roken?

Wat denken jullie?

Liefs Bep
Hey allemaal, ben net terug van vakantie en het lijkt erop dat ik zwanger ben!!! Ik heb drie testen gedaan (twee x predictor, één deense test) en allemaal hebben ze een licht streepje. ik kan het nog nauwelijks geloven, ook omdat de streepjes zo licht zijn! Maar ze zouden er niet zijn als er geen HCG in mijn urine zat, toch :D???

de piba-man is ook echt erg blij! Na de eerste test waren we gematigd optimistisch, de tweede had een vager streepje, toen waren we teleurgesteld, en de derde (vanmorgen vroeg) gaf dus toch weer een positief resultaat!!!!
Ik heb ook altijd gehoord dat een streep hoe vaag ook een streep is!!! Dat is nog eens leuk thuiskomen van vakantie, gefeliciteerd samen! je klinkt alsof je het nog niet helemaal kan geloven, over een paar dagen nog een keer testen? Geniet van de dromen! en ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap!

Liefs!

Heureka!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven