Bewust kindvrij sinds 2010. Deel 27

01-01-2021 00:40 4682 berichten
[....]

Kletstopic deel 27 alweer

(voorheen ook wel bekend als Vanaf oktober 2010 kindvrij).

Voor iedereen die er voor kiest om geen kinderen te krijgen.

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-07-2021 16:48
Reden: Link verwijderd
1.53% gewijzigd
AeonOfWinter schreef:
04-01-2021 19:30
"Onze" grote vriendin zit daar ook weer lekker te oreren/stokpaardjes te berijden. (nou ja, waar niet eigenlijk)
Wat een vermoeiende zuigert is dat toch.

Ja, niet best dat mens. Nog even en dan verdwijnt ze weer voor een paar maanden en komt dan onder een andere nick terug.
Alle reacties Link kopieren
Blijenvrij schreef:
04-01-2021 19:38
Ja, niet best dat mens. Nog even en dan verdwijnt ze weer voor een paar maanden en komt dan onder een andere nick terug.
Die heeft een repeat knop.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
04-01-2021 19:42
Die heeft een repeat knop.
He, ik heb haar nog niet herkend. We hebben het niet over onze onlangse fittie, maar de meermaals terugkerende forumster toch? Met het perfecte leven?
Denk het wel, maar ik ben onwetend.
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
04-01-2021 19:48
Denk het wel, maar ik ben onwetend.
Hehe :) Waar hadden we het ook weer over? :muziek:
Alle reacties Link kopieren
Luistervink schreef:
04-01-2021 19:55
Hehe :) Waar hadden we het ook weer over? :muziek:
Over dat het leuk is om een mede-wandelende encyclopedie te ontmoeten. :hello:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Luistervink schreef:
04-01-2021 19:45
He, ik heb haar nog niet herkend. We hebben het niet over onze onlangse fittie, maar de meermaals terugkerende forumster toch? Met het perfecte leven?
De enige echte.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
04-01-2021 19:57
De enige echte.
Perfectie wordt overschat en is saai.

Ik moet mijn kerstcadeaubon van mijn werk inruilen. Ik twijfel tussen 10 nummers van de Linda en 10 x een Donald Duck pocket...
De Linda heeft een betere value to money (denk 80 euro en 50 betalen), DD 57,50 voor 50 euro...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-01-2021 19:57
Over dat het leuk is om een mede-wandelende encyclopedie te ontmoeten. :hello:
Haha :) Doe jij A tm N, dan doe ik O tm Z
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
04-01-2021 19:57
De enige echte.
Ooooh, ik weet het al.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-01-2021 19:58
Perfectie wordt overschat en is saai.

Ik moet mijn kerstcadeaubon van mijn werk inruilen. Ik twijfel tussen 10 nummers van de Linda en 10 x een Donald Duck pocket...
De Linda heeft een betere value to money (denk 80 euro en 50 betalen), DD 57,50 voor 50 euro...
Oh kak, ik moet ook nog wat uitzoeken, kan dit jaar alleen echt niks vinden.
Soms best irritant om een wat afwijkende smaak te hebben. Misschien dat ik dit jaar maar doneer.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar ook voorbij zien komen. Ik vraag mij echt af wat er in haar hoofd omgaat. Is alles een grote grap of gaat het mentaal slecht met haar? Ik vind het een beetje griezelig gedrag.

Ik vraag me af of ze zelf ziet hoe herkenbaar ze is.
Emboldened by the flame of ambition
AeonOfWinter schreef:
04-01-2021 19:30
"Onze" grote vriendin zit daar ook weer lekker te oreren/stokpaardjes te berijden. (nou ja, waar niet eigenlijk)
Wat een vermoeiende zuigert is dat toch.
Nu ben ik benieuwd! Er is bij mij nog geen belletje af gegaan.
redbulletje schreef:
04-01-2021 20:10
Nu ben ik benieuwd! Er is bij mij nog geen belletje af gegaan.
PB
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-01-2021 19:58
Perfectie wordt overschat en is saai.

Ik moet mijn kerstcadeaubon van mijn werk inruilen. Ik twijfel tussen 10 nummers van de Linda en 10 x een Donald Duck pocket...
De Linda heeft een betere value to money (denk 80 euro en 50 betalen), DD 57,50 voor 50 euro...
Ik kon ook (onder andere) kiezen uit tijdschriften, ik heb ook de Linda gekozen :) Vind het wel een fijn blad maar zo pokkeduur.. Dus dit komt wel mooi uit haha.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ook wel grappig: sinds de lockdown vertel ik mijn vriend wel eens over discussies hier (bij gebrek aan 'echte' avonturen) en meestal mompelt ie zoiets als: 'waar jij je druk over maakt'. Maar ik vertelde hem zojuist over het 'ik wil geen kind'-topic en hij was meteen mee over de rooie. Als ik dat zou flikken dan zou ie een morning-afterpil-pil door mijn eten roeren (volgens mij is dat als iets te laat voor TO), dan 'weet je dat alvast', haha.

En ik vroeg me nog wel eens af of hij kindvrij was voor mij, maar dit is wel duidelijk ;-D
Alle reacties Link kopieren
Luistervink schreef:
04-01-2021 20:30
Trouwens ook wel grappig: sinds de lockdown vertel ik mijn vriend wel eens over discussies hier (bij gebrek aan 'echte' avonturen) en meestal mompelt ie zoiets als: 'waar jij je druk over maakt'. Maar ik vertelde hem zojuist over het 'ik wil geen kind'-topic en hij was meteen mee over de rooie. Als ik dat zou flikken dan zou ie een morning-afterpil-pil door mijn eten roeren (volgens mij is dat als iets te laat voor TO), dan 'weet je dat alvast', haha.

En ik vroeg me nog wel eens af of hij kindvrij was voor mij, maar dit is wel duidelijk ;-D
Denk dat mijn man dat ook zou doen. :-D
Blijft wel vervelend als je allebei een andere wens hebt. Maar die actie vind ik toch wel zo laag!
FIjn zo'n vriend :)

Oude bekende nog niet gespot geloof ik (bij dat beruchte topic al vroeg gestopt met lezen). Mijn negeerknop wacht geduldig :devil:
Alle reacties Link kopieren
Mag je geanonimiseerde nicks nog wel noemen? Want dan heb ik een rijtje al ben ik er met de jaren wat kwijt (wordt ook een dagje ouder XD)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lap, ik vergeet altijd de vorige namen maar onthoud wel hun stokpaardjes.
Enige oude naam die ik nog ken is Elninjo, maar wie zou dat toch zijn... :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Oh dat topic van die man wiens vrouw stiekem met de pil gestopt is, wat een breuk in het vertrouwen is dat zeg! En dan zegt er iemand, je had toch ook zelf een condoom om kunnen doen? Ja in het prille begin van een relatie lijkt mij dat verstandig om te doen maar als je potverdorie 10 jaar bij elkaar bent en je partner weet dat jij geen kinderen wilt, dan ga je er toch vanuit dat iemand dat respecteert en niet stiekem met de pil gaat stoppen in de hoop dat zijn mening nog veranderd. Ik vind het bizar en heel erg sneu voor de man in kwestie. Denk dat de relatie wel voorbij is nu (denk ook het beste).
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Hendrikje106 schreef:
04-01-2021 21:06
Oh dat topic van die man wiens vrouw stiekem met de pil gestopt is, wat een breuk in het vertrouwen is dat zeg! En dan zegt er iemand, je had toch ook zelf een condoom om kunnen doen? Ja in het prille begin van een relatie lijkt mij dat verstandig om te doen maar als je potverdorie 10 jaar bij elkaar bent en je partner weet dat hij geen kinderen wilt, dan ga je er toch vanuit dat iemand dat respecteert en niet stiekem met de pil gaat stoppen in de hoop dat zijn mening nog veranderd. Ik vind het bizar en heel erg sneu voor de man in kwestie. Denk dat de relatie wel voorbij is nu (denk ook het beste).
Als ik mijn geld mag inzetten: ik denk dat hij ongelukkig is, maar het zich allemaal laat aanleunen. Zij gaat huilen en heeft spijt, maarja, ze moeten toch verder en misschien blijkt ie toch wel niet zo'n waardeloze vader. En anders is het zielig voor het kind en voor haar. Niet bang zijn, we gaan dit samen doen! Schoonpa er nog even overheen: ik zag mezelf ook nooit als vader, maar het is het beste wat me overkomen is. En dat hij dan over 30 terugkijkt en denkt: ik had er meteen uit moeten stappen en ik heb nooit kunnen doen wat ik wilde. Afwijken van het pad wat voor je ligt kost zoveel meer moeite en ik denk dat hij het met zijn verleden en gebrek aan sociale kring het niet in zich heeft.
Alle reacties Link kopieren
Luistervink schreef:
04-01-2021 21:14
Als ik mijn geld mag inzetten: ik denk dat hij ongelukkig is, maar het zich allemaal laat aanleunen. Zij gaat huilen en heeft spijt, maarja, ze moeten toch verder en misschien blijkt ie toch wel niet zo'n waardeloze vader. En anders is het zielig voor het kind en voor haar. Niet bang zijn, we gaan dit samen doen! Schoonpa er nog even overheen: ik zag mezelf ook nooit als vader, maar het is het beste wat me overkomen is. En dat hij dan over 30 terugkijkt en denkt: ik had er meteen uit moeten stappen en ik heb nooit kunnen doen wat ik wilde. Afwijken van het pad wat voor je ligt kost zoveel meer moeite en ik denk dat hij het met zijn verleden en gebrek aan sociale kring het niet in zich heeft.
Oh, of mag dit niet eigenlijk? Ik ken de regels niet zo goed, want ik ben altijd heel braaf.
Moirmel schreef:
04-01-2021 21:02
Lap, ik vergeet altijd de vorige namen maar onthoud wel hun stokpaardjes.
Enige oude naam die ik nog ken is Elninjo, maar wie zou dat toch zijn... :sarcastic:
:P
Skadí schreef:
04-01-2021 20:08
Ik heb haar ook voorbij zien komen. Ik vraag mij echt af wat er in haar hoofd omgaat. Is alles een grote grap of gaat het mentaal slecht met haar? Ik vind het een beetje griezelig gedrag.

Ik vraag me af of ze zelf ziet hoe herkenbaar ze is.

Ik twijfel al jaren of ze nu een trol is of gewoon vrij naief.

Over dat topic met het ongewenste kind. Ik vraag me af of dat echt is. Is iemand die pas een paar dagen lid is, en heel weinig reageert. Zijn het niet een paar pubers die erachter zitten?

Maar goed, helaas gebeurd dit vaak genoeg echt en het is best goed dat dames die dit stiekem overwegen eens lezen wat de reacties zijn. Zodat ze hun nog een keer bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven