Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Fijn dat het goed was in het ziekenhuis troela

Dread de duimen draaien door.

Bloempje beterschap.

Hier is alles goed Kayne kan nu rollen.En al even zitten.

Winter heb je al geboekt?

Ik was ff op svb aan het kijken hoe vaak mensen de naam Kayne hebben gegeven en dat was 9 keer in deze schrijfwijze.Maar toen ging ik dus verder kijken naar namen en er was er toch een die echt het top punt was.En dat was fictief kind nou je noemt je zoon toch geen fictief kind.Echt waar somigge namen zoals en,de,a,i enz.mijn moeder was hier ook en we lagen helemaal dubbel wat een namen.
Dread, hoe is het vandaag gegaan? Duimen draaien nog door hoor!

Winter, ik heb een peniciline kuur gehad en een neusspray.

Ik verwachtte een simpele spray trouwens, maar toen ik de bijsluiter bekeek bleek die heftigere bijwerkingen te hebben (hallucinaties & coma, bij bijvoorbeeld overdosering, mag ook niet langer dan 1 week gebruikt worden) dan de peniciline kuur! Dat had ik niet verwacht...

Sungirl, wat een geweldig bericht! Het lijkt me zooooooooo gaaf om die vooruitgang te zien bij je kleine! Hij is dus al flink de spieren aan het trainen!

En die namen... ik kon het niet geloven toen ik het las.. Ik dacht eerst dat ik het verkeerd begreep ofzo, maar na 3x lezen begrijp ik er echt uit dat de naam van het kind "fictief kind" moet zijn. (of lees ik het nog verkeerd?)

Vreemde mensen zijn er hoor! De naam Apple vind ik al vreemd voor een kind...
dreadje??? ben je al terug uit nijmegen? ben zo benieuwd hoe het was!! heb nogal eens aan je gedacht vandaag...

getsie bloem... dat klinkt niet zo mooi die bijwerkingen! kijk je wel uit? met zo'n kuurtje voel je je al snel veel beter!!

enne... winter? je mag best tussendoor even een rookpauze houden hoor!! straks ga je nog overwerkt op vakantie..

sungirl, ik moest toch ook even een paar keer lezen voordat ik het doorhad.. ik dacht eerst: "hè? dat kan toch niet? gekke troela, je leest het vast verkeerd!" maar ik kan er niet meer van maken dan dat het arme kind 'fictief kind' heet.. "fictief kind jansen?" "present meneer!" nou jaaaaa!! belachelijk zeg!

ik had net zoiets ranzigs!! ben er nog een beetje onpasselijk van... blèh! (voor degenen die nu aan het eten zijn: ik zou even wachten) maar ik stond net onder de douche en ik had zo'n raar gevoel down under... dus ik even kijken natuurlijk.... hangt er een hele sliert uit! toen ging ik met mijn washandje erlangs om het weg te halen en ik voelde het echt zo eruit komen!! man, ik ga bijna over mijn nek nu ik dit zo typ! maar dan ga ik weer terug denken aan vorige week... toen zat er ook een mini sliertje op mijn washandje. ik kon het niet plaatsen wat het was dus ik stak het er maar op dat het een pluisje van onze rode handdoeken was... maar wat ik nu dus net had, had dezelfde kleur als dat mini sliertje! oh mèn, foei toch! maar wat het nou geweest is? misschien toch nog iets van dat achtergebleven vloeistof wat ze toen in me gespoten hebben? brrrrr.......ik kan naar elke horrorfilm kijken maar hier word ik echt onpasselijk van!!
Sorry dat ik ff niet op jullie berichten reageer, maar ik ben bekaf..... maar wil toch ff berichtje achterlaten over hoe het vandaag ging in het ziekenhuis... maar doe het wel in 't kort...

We zijn bij uroloog geweest en gynaecoloog. Mijn vriend's ballen zijn bekenen en alles lijkt in orde. Ik heb inwendige echo gehad en alles lijkt ook in orde bij mij!! Dat is fijn! We hebben allebei bloed geprikt... vriendlief voor DNA en hormonen en ik voor Hep. A en B en HIV. 9 febr. worden wij gebeld door uroloog, dan krijgen we de uitslag van bloedonderzoek van m'n vriend. En laat ze weten of vruchtbaarheidsbehandeling mogelijk is of niet. Als het wel mogelijk is dan gaan zij bij ons voor icsi in combi met pesa of tese (zie google voor uitleg ). Er is nauwelijks een wachtlijst voor, dus willen we die behandeling, dan zijn we zo aan de beurt.

Spannend, spannend..............
Oh ja, we moeten allebei stoppen met roken en alcohol (vooral vriendlief). De uroloog zei dat één avond veel drinken (dus pieken) veel invloed heeft. Ze zei dat je beter iedere avond 1 biertje kon gaan drinken... dussssssssss Hahahahaha!!

En mijn vriend rookt heeeeeeeeel af en toe een jointje (wiet) en dat is al helemaaaaaal slecht voor je zaadkwaliteit!! Dus, ook maar laten staan!
oh nou.... dan klinkt best positief allemaal! maar ik blijf toch wel heel benieuwd naar hoe het dan komt dat je vriend geen zaadcellen heeft, maar dan wijzen de uitslagen van het bloed misschien wel uit! nou meid..... dan gaan we nu duimen op goeie uitslagen 9 februari! 3 1/2 weekje maar.. dat redden we wel hihi!

tja het roken en drinken........... moeilijk punt blijft dat toch. ik moet echt stoppen maar ik heb er de moed niet voor! lief heeft zichzelf een drank verbod van 6 weken gegeven vanwege de antibiotica en omdat hij een heel goed potje met sperma wilt inleveren hahaha! vind ik wel superlief van hem! binnenkort ga ik toch echt proberen om te stoppen met roken.... zie er nu al tegen op.
Nou Dread, dat klinkt niet al te negatief. En super dat er geen wachtlijsten zijn. Met een beetje geluk zou je misschien in maart of april al zwanger kunnen zijn. Shit om van dat alcohol en roken te lezen trouwens. Je weet het natuurlijk wel, maarja... Mijn vriend kan hem ook aardig raken. Die drinkt dan doordeweeks niet maar in het weekend compenseert hij ruimschoots. Pieken dus. Maar hoe ik hem daar vanaf krijg.... Iedere keer als ik er wat over zeg, zegt hij: "Ja, en wie zou er ook al weer stoppen met roken als ze 30 werd?" En daar heeft hij helemaal gelijk in.

Maar goed, 9 februari dus. Da's nog net 2 dagen voor mijn vakantie. Kan ik dus nog volledig op de hoogte vertrekken.

Troela, ik moest lachen om je ranzige verhaal. Zag het helemaal voor me. Klinkt als een lintworm hahahaha! Maar als je je zorgen maakt bel je je huisarts toch even?

En Bloempje, heftig kuurtje zeg! Ik hoop dat je snel weer opkrabbelt want ik hoor zoveel mensen die al weken lopen te klooien. Vermoeiend is dat.

Sungirl, leuk van je te horen. En die namen?! Net als dat jochie in Amerika dat uit de voogdij van zijn ouders is gehaald. Hebben jullie dat mee gekregen? Kindje heet Adolf Hitler. Verschrikkelijk he? Dat dat zomaar mag! Daar begrijp ik echt helemaal niets van. Een land waar je als verdacht wordt aangemerkt als je Achmed heet maar waar A.H. door de burgerlijke stand wordt toegestaan. Krankzinnig toch?!

Ik heb vandaag betalingen over gemaakt. Vakantie is dus geregeld. Helemaal fijn. Nou realiseerden we ons alleen dat we 32 dagen weg gaan. En, stom, stom, als je langer dan 30 dagen in Thailand blijft heb je een visum nodig. Grrrr... moeten we dus voor die twee dagen nog even naar de ambassade of het consulaat. Irritant.

Meiden, ik ga slapen.

Welterusten!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Jaaaa... en bikiniklaar gaat ook wel lukken. Ik ben al 4 kilo kwijt in nog geen 2 weken! En ik heb nog een kleine 4 weken te gaan tot mijn vakantie. Moet vast lukken om er in die tijd nog 5 of 6 kilo vanaf te krijgen. Ik begin het nu een beetje te zien aan mijn buik. Nu nog die aan elkaar klevende bovenbenen en slasaus-armen....

Sorry voor het futiele nieuws hoor, er spelen natuurlijk veel belangrijker zaken. Maar ik was erg blij toen ik op de weegschaal stond en wilde dat even delen!
Dread fijn dat het wel goed is.En ik weet het zeker dat icsi mogelijk is.

Troela als ik ongesteld ben heb ik meestal ook wel slierten heb ik ook altijd al gehad.Ik gebruik ook bijna nooit tampons nou waarom niet hoor ik jullie denken nou omdat we toen 12 jaar geleden op vakantie waren en ik dus ongesteld.Kreeg ik die tampon er niet meer uit touwtje was weg.Ik wou niet in Frankrijk naar de dokter.Omdat we de volgende dag toch naar huis gingen.Maar goed wij dus weer thuis en dat ding zat er nog steeds in.Ik zou de volgende naar de dokter gaan.Maar ik dus naar de wc en jajajaja hij was helemaal gezakt en kon ik het er zo uithalen.Maar ik ben er dus wel flink ziek van geweest.Maar om ff terug te komen op mijn slierten verhaaltje ik denk dat als je wel tampons gebruikt het minder ziet.

Ja en dat van Adolf had ik gister gelezen in de spits whahahahahaha en alleen omdat die man een taart wou bestellen met hartelijk gefeliciteerd adolf hitler.Je bent toch echt niet wijs als je je kind adolf hitler noemt.Mijn vriend is ook helemaal 2e wereld oorlog gek hij heeft ook dingen die ik echt niet aan iedereen laat zien.Zo krijgt hij binnenkort een orginele spiegel met arbeit mach frei erop.En het boek mein kampf staat hier ook wel in de kast en zo zijn er wel meer dingen hier in huis.Hij heeft ook gewone dingen van de oorlog het is gelukkig niet allemaal dat nazi gezeik.En hij is gelukkig geen nazi fanaat.Moest er nog eens bijkomen dat hij zei en wat vind je van Adolf dan is toch ook een leuke naam.
quote:_Sungirl_ schreef op 16 januari 2009 @ 12:12:

Ja en dat van Adolf had ik gister gelezen in de spits whahahahahaha en alleen omdat die man een taart wou bestellen met hartelijk gefeliciteerd adolf hitler.Je bent toch echt niet wijs als je je kind adolf hitler noemt.Mijn vriend is ook helemaal 2e wereld oorlog gek hij heeft ook dingen die ik echt niet aan iedereen laat zien.Zo krijgt hij binnenkort een orginele spiegel met arbeit mach frei erop.En het boek mein kampf staat hier ook wel in de kast en zo zijn er wel meer dingen hier in huis.Hij heeft ook gewone dingen van de oorlog het is gelukkig niet allemaal dat nazi gezeik.En hij is gelukkig geen nazi fanaat.Moest er nog eens bijkomen dat hij zei en wat vind je van Adolf dan is toch ook een leuke naam.Gatverdamme. Wat moet je nou met zulke spullen en zo'n spiegel?
winter wat goed!!!!! dat wordt een sexy winter in een sexy bikini op het thaise strand! wel jammer dat je dat geouwehoer van de ambassade en consulaat er nog bij krijgt.. maar dat mag de pret niet drukken toch?

getsie sungirl! lijkt me niet echt leuk als je vriend helemaal gek van de tweede wereldoorlog is.. ik zou dat ook echt niet aan jan en alleman laten zien nee. dat verhaal had ik gisteren ook meegekregen! echt belachelijk hoor! zo noem je je kind toch niet?

ik gebruik trouwens ook geen tampons... vind ik gewoon kutdingen! letterlijk en figuurlijk!! op de één of andere manier zitten die bij mij gewoon nooit goed. ik voel ze altijd en ze zakken binnen no time naar beneden! maar goed, mijn lintworm is er uit dus ik maak me er niet meer druk om ook...
goh, wat grappig om te lezen dat jullie ook niet zo dol zijn op tampons... Ik gebruik ze ook liever niet (behalve als ik iets sportiefs ga doen ofzo) omdat ik dan het idee heb dat de dikke proppen er niet goed uit kunnen komen. maar iedereen hier om mij heen vind juist maandverband vies! ik ben gelukkig ook niet zwaar ongesteld en kan vaak al gauw over naar een inlegkruisje, dat zit ook veel fijner vind ik.

Troela, ik kan me best voorstellen dat je dan schrikt met zo'n sliert hoor!!!

Dread, fijn dat alles er positief uit ziet! Zal je zien, zijn jullie gewoon de eerst volgende!

Sungirl, ik kan me voorstellen dat je moeite hebt met de verzameling van je vriend, maar aan de andere kant gaat het hem om alles van die oorlog en niet alleen om de nazi spullen toch? Dan is hij gewoon een historisch verzamelaar. Ik moet wel zeggen dat ik het bijzonder vind dat hij een versie van mijn kampf heeft, want niet iedereen mag een exemplaar van dat boek inzien toch? Ik dacht dat dat behoorlijk was afgeschermd door de wet ofzo...

Oh, en met dat tampon verhaal: je hebt best geluk gehad, je had makkelijk TSS kunnen op lopen!!! (zie verpakking tampons) En zoiets kan dodelijk aflopen als men er niet snel genoeg bij is...

Winter: goedzo! de kilo's vliegen er af!!!
Mein Kampf is inderdaad bij wet verboden. Ik krijg altijd een beetje de kriebels bij die "oorlogsverzamelaars", sorry hoor Sungirl, no offence. Maar ik vind het wat anders als je cultuurhistorische boeken hebt staan, of een dvd-box van een serie over WO II dan Mein Kampf en meer van dat nazi-spul. Brrr...

Maar goed, jullie krijgen een ander huis dus misschien kun je het allemaal wegdouwen achter 1 deur Het zou er bij mij onder geen beding inkomen overigens.
Hij heeft dus van alles ook gewone dvd's en die groene verzamel boeken over WO II en andere boeken ik snap ook niet goed wat je er mee moet maar goed alles staat in dozen.Ik bedoel wat is er zo bijzonder aan een voedselbonnen boekje ik heb het al vaker gezegd je kan het beter naar een museum brengen het staat er maar te staan in die dozen.Maar ja aan de andere kant hij was al met verzamelen begonnen toen ik nog geen relatie met hem had.Nou ja ieder zijn eigen hobby beter dan dat hij elke avond in de kroeg zit.Ik vind sommige dingen ook wel boeiend zoals die boeken daar staan dingen in die ik niet wist.
ik baal een beetje..... morgenavond is er iets leuks te doen! iets van de carnaval of zo en lief moet daar gaan werken.. nu wil ik daar ook heel graag naartoe maar niemand wil met me mee *snik*... en in mijn eentje ga ik echt niet!! dus dat wordt zielig alleen op de bank zitten op een zaterdagavond hihi. en morgen zie ik lief dus ook van heel de dag niet, ik moet werken en als ik thuiskom is hij al weg. dan zie ik hem pas weer zondagochtend als ik wakker word....

hè bah! dat wordt verplicht naar bert visscher (vind ik echt niks aan!) kijken omdat er voor de rest niks op tv is.. zullen wij dan maar niet met z'n allen op stap gaan??

och arme... wat een klaagzang weer hahah!

dan nu even naar hart van nederland kijken... een nicht van mijn kapster is verkracht in nieuw-zeeland (dacht ik?) en dat komt in hvn. wel triest hoor! haar vriend heeft moeten toekijken... het zal je overkomen...
troela, ik moet er niet aan denken dat dat iemand moet gebeuren!!! Ik word daar helemaal eng van!!!!

Enne, je bent niet de enige die in het weekend zielig is: mijn vriend moet zaterdag en zondag werken (= extra werken, hij heeft dus geen weekend deze week) en zal dan vroeg op de zaak zijn en pas thuis zijn als alles voor die dag een beetje goed loopt... Kan dus dat hij er lekker om 18.00 uur is, maar kan ook pas om 01.00 uur zijn als alles mis gaat! En ikke ben ook nog niet helemaal beter, dus puf om wat te ondernemen heb ik denk ik nog niet. Zal een saai weekend worden... :(

Sungirl, om eerlijk te zijn, zou ik ook wel eens in alle boeken bij jou thuis dan wel eens willen kijken! Want was wij als volk te leren krijgen, is alleen hetgeen dat de regering vrij wil geven voor ons. En bij jou thuis zal een schat aan info liggen dat misschien helemaal niet wordt vrij gegeven... Daar wordt ik altijd een beetje nieuwsgierig van ;)
Lieve meiden, weet dat ik aan jullie denk en dat ik alles wel meelees, maar ik heb zelf even genoeg aan mijn hoofd en telkens reageren kost me energie die ik zelf zo hard nodig heb...

Omdat ik niet alles open en bloot op dit forum wil schrijven... het is te persoonlijk, zal ik eens even kijken of dat wel via een berichtje lukt, heb een aantal meiden als vriend toegevoegd, dus...

Naar aanleiding van het ziekenhuis-bezoek: ze gaan dus niet meer dmv contrastvloeistof kijken of zaadleiders goed zijn, dat doen ze niet meer en er zitten risico's aan. Ook zou dat niks uitmaken voor behandeling. De uroloog heeft dus wel het hele zaakie gevoeld en alles voelt goed. Ze kunnen dus in bloedwaardes aflezen of mijn vriend wel/niet zaad aanmaakt (ik schrijf het te zwart-wit hoor, er zit nog heel veel tussen) en of ze dus een pesa of tese willen gaan doen. Mochten ze goede zaadcellen te pakken krijgen via pesa of tese, dan wordt icsi gestart. Ook dat moet allemaal nog wel ff tot me doordringen hoor... het is wel wat ik zelf al, d.m.v. alles te lezen op internet, had gedacht. De gynaecoloog zag bij inwendige echo bij mij ook eiblaasjes zitten en eileiders, etc. Alles leek goed!!! Grappig om zo'n eiblaasje te zien op het scherm!

Liefs van Dreadlokje!
Weten jullie trouwens hoeveel buisjes bloed er bij mijn vriend zijn afgetapt??? 8 stuks!!! Hij ging met een rood hoofd naar binnen (omdat hij het zo warm had) en kwam er lijkbleek uit.... zielig hè! Hahaha!!
Jeetje Dread, wat een verhaal! Klote dat je dat er ook nog bij hebt zeg. Ik vind het goed dat ze scherp zijn maar dit vind ik wat ver gaan hoor. Maar zal ik er hier niet over zeggen.

En 8 buisjes bloed?! Dat is echt veel! Ik trok ooit al eens wit weg bij 4. Damn. Maar de uitslagen tot nu toe zijn redelijk positief. Volgens mij is icsi wel een veel gebruikte en succesvolle methode. Ik denk dat je in no-time zwanger raakt als bij jou alles er goed uitzag.

En Bloempje en Troela, komen jullie je weekend nog een beetje door zonder mannen? Ik geniet van mijn avondjes alleen in het weekend juist! Ik kom net terug van een feestje. Wat leuk even maar ik donderde bijna om van de slaap. En ik heb de slechtste wijn ooit gedronken. Ik ben benieuwd hoe de vetplantjes er in het voorjaar bij staan want daar heb ik mijn glas in leeg gekieperd hahahaha. Het is dus heel braaf bij een half glaasje gebleven. En dat is maar goed ook want ik zag vanmorgen dat ik al 4,5 kilo kwijt ben. Dat tempo moet ik dus nog even volhouden. Misschien lukt het wel om er 10 van af te hebben tegen de tijd dat we op vakantie gaan.

xxx
haaalllloooowww!!!!!!!!!!

alles goed met jullie?

dread, wat vervelend allemaal zeg! dat ze er wat van zeggen of iets dergelijks is logisch maar dit vind ik wel erg drastisch hoor!! sterkte ermee!!

8 buisjes is inderdaad wel veel! ze hadden bij lief 6 buisjes nodig en dat vond ik al heel veel, dus 8 helemaal.. maar ik weet zeker dat jij binnen no time zwanger bent!

winter, gaat goed met die kilo's hè? knap hoor!

ik zit door de week al bijna elke avond alleen en nu vond ik het echt niet leuk om op zaterdag ook nog alleen te zijn... dus ik ben rond half 11 richting dat feest vertrokken....... alleen!!! vond het doodeng maar ik was wel trots op mezelf haha. toen het klaar was heb ik ook maar geholpen met schoonmaken, ik kon niet meer rijden (alleen maar schrobbelaer gedronken hihi) dus ik moest wel op lief en broer wachten.. daardoor was ik om 5 uur pas thuis! maar het was heel gezellig!!! ben blij dat ik toch de moed had om alleen te gaan anders had ik er vast spijt van gehad! ik had mijn nieuwe marlies dekkers jurkje en bh aan (check foto op hyves, die charmante haha) dus ik viel wel een beetje uit de toon... maar ach, ik geniet er wel van om aandacht te krijgen hihihi!!
Morgen krijg ik nieuws w.b. dat andere....... spannend........ ik vind het ook veeeeeeeeeel te ver gaan............... maar ja.............. ze krijgen mij er NIET onder!!!!!!!!!! No way!!! Ze zullen mij straks nog lang herinneren daar!!

Ik zit erg te denken wanneer ik ga stoppen met roken (wil eigenlijk per direct... maar heb al zo ontzettend veel aan mijn hoofd...) en gynaecoloog raadde me aan om ook af te vallen............ Ik zelf wil er 14 kg af hebben......... dat is wat ik echt te zwaar weeg............. maar wil het wel goed en verantwoord aanpakken.............

Hoe gaat het verder?? KUT!!! Zit in 2 hele zware molens............
Troela, goed man! Gewoon gaan en hup, je hebt een leuke avond!

Je zag er mooi uit man (heb je foto's even bekeken). Sexbom hahaha!

En Dread, kan me voorstellen dat je je sigaret "even nodig hebt" nu. Probeer anders vast wat te minderen joh. Ga ik ook proberen zodra ik op gewicht ben. Als ik nu de sigaretten afzweer zitten mijn kilo's (5 inmiddels!) er ook zo weer aan. En je hebt gelijk, afvallen kun je beter verantwoord doen. Niet zoals ik want ik weet dat ik het ook niet heel handig aanpak nu. Ik ben wel blij met het resultaat, begin er ook opmerkingen over te krijgen nu. Maar ik vrees dat ik straks ook gewoon weer terug schiet hoor. Blijft een gevecht.

Succes met alles. En laat even weten wat er morgen uitkomt!

Kus!
en dread, weet je al wat meer?

tja, stoppen met roken en afvallen is niet echt een goede combinatie denk ik... ik zou het ook allebei moeten doen maar ja, geen zin en ik heb de moed er niet echt voor! niet al te zwaar aan tillen hoor, je maakt het jezelf zo moeilijk dan op den duur.. één ding tegelijk.

hahah winter, ja een sexbom hè? en het was maar 1 foto.. die andere zijn van veel eerder. als het carnaval is dan zal ik mijn fotocamera maar eens mee gaan nemen, het wordt hoog tijd voor nieuwe foto's!

het zou jammer zijn als die kilo's er straks weer aan zitten... maar op de manier hoe je nu bezig bent hou je ook niet vol denk ik.. dat is inderdaad wel een goeie manier om snel kilo's kwijt te raken om in bikini te kunnen!! maar om dat heel je leven vol te houden... lijkt me moeilijk!
Nog geen nieuws hier..... zit nog te wachten op post.........
hey Dread, heftig allemaal hoor! Lief dat je ons ff persoonlijk het eea hebt verteld... Ik vind ook dat de veel te heftig reageren, maar het is nu dus afwachten... Slopend is dat altijd...

Mijn duimen draaien weer warm voor je!!! Ik hoop dat de postbode wat goeds kan vertellen!

Winter, super van die kilo's joh! En heerlijk he, als mensen het gaan zien!!!

Troela, sexylexy hoor!!!! En super dat je toch naar het feest bent gegaan!!!

Nou, hier niet veel bijzonder nieuws hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven