Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Inderdaad Winterdip: superknap die 2 kilo eraf!!

(hier nog steeds geen rode duivels te bekennen)
tjee dread dit is niet leuk ik hoop dat de dokter een bloedtest doet dan weet je het wel zeker wat k........ en onzeker is dit.
Ow dread wat spannend voor je zeg!!!

we duimen voor een sinterklaascadeautje!
Nog steeds geen rode duiveltjes hier!! Hahaha!

Gisteravond met een vriendin van me gekletst en heb haar verteld dat ik nu 7 dagen overtijd ben. Maar dat ik nu 2 keer een zwagnerschapstest heb gedaan en dat daaruit blijkt dat ik niet zwanger ben. "Oh", zegt ze: "ik heb bij mijn 1e wel 7 keer een test gedaan (om de 3 à 4 dagen) tot bleek dat ik zwanger was" en toen was zij al 7 weken zwanger. En ze kent veel meer vrouwen die wel een aantal testen hebben moeten doen voor bleek dat ze zwanger waren.

Ik denk eigenlijk dat ik wel echt zwanger ben, dit zegt mijn gevoel ook al een hele tijd en nu kreeg ik soort van bevestiging dat het dus wel kan, ook al heb ik 2 negatieve testen gehad. Had er alleen nog nooit van gehoord.

Terminator, jij hebt hetzelfde gevoel als ik hè: dat ik wel zwanger ben... Hoop het eigenlijk best wel!!

Morgen ga ik waarschijnlijk afspraak maken bij huisarts voor dinsdag (dan ben ik vrij)... en dan ga ik daarvoor nog wel een zwangerschapstest doen (dinsdagochtend) voor de zekerheid.

@ Kaatje, PhalanxXx en Amy: weten jullie al iets meer??
Oh ja, heb net ff online een zwangerschapstest van symptomen gedaan en die zegt: "De symptomen geven aan dat u zwanger bent. Spannend!"

Verschijnselen waar ik o.a. last van heb: gespannen borsten (heel anders dan bij menstruatie), kramp in baarmoeder/buik, donkere tepels (sindskort), vermoeidheid, misselijkheid, vaker plassen, rommelende darmen en uitblijven menstruatie. Ook krijg ik meer blauwe aderen op m'n borsten te zien..... en heb hele tijd beetje hoofdpijn.....
Nou dread, als dit geen zwangerschap is, dan vraag ik me af of ik zelf wel echt zwanger ben! Waar doe je een online zwangerschaps test??

Ik heb de laatste dagen van die gedachten van hmmm, als ik nou niet zwanger was, dan zou ik nu zo ongeveer al weer ongesteld moeten worden. Stel nou dat ik niet zwanger ben maar het me allemaal inbeeld. Sta ik mooi voor schut bij iedereen tegen wie ik het al verteld heb. Maar goed, dan had ik ook geen positieve test gehad en ook niet alle kwaaltjes. Dus denk wel dat ik echt zwanger ben.

Groetjes Tommie.
Hahaha Tommie tuurlijk ben jij zwanger! Een test kan wel ten onrechte negatief zijn maar niet ten onrechte positief, nooit vergeten! Maar ik snap dat je er soms onzeker van wordt zo zonder dikke buik!

@Dread, ben je vaker een week te laat ongesteld? Als je anders heel regelmatig menstrueert dan zou ik niet weten waarom je nu zo lang overtijd bent. Dussss...... volgens mij ben je toch echt gewoon zwanger!!

Maar ja ik ben geen dokter natuurlijk dus echt weten doe ik het helaas ook niet. Spannend allemaal hoor!

Ik had ook vandaag geen positieve ovulatietest en ik baal er onwijs van. Straks heb ik om de maand en niet elke maand een eisprong, schiet lekker op! Ikj hoop zo dat ie morgen dan een positieve uitslag geeft... Anders ga ik eens bellen met de servicelijn van die testen om te vragen tot wanneer het zin heeft om te testen. Die dingen zijn reteduur en om nou tot aan mn volgende menstruatie te blijven testen lijkt me niet zo heel zinvol. Pffff ik ben jaloers op de zwangere dames, ik wil ook zo graag!!

Ben ook benieuwd hoe het met Lady en Amy gaat!

Liefs,

Terminator
Tommie, jij bent ècht zwanger. Een positieve test is zwanger!! Kan niet anders. Andersom kan het wel, je kunt wel een negatieve test hebben en toch zwanger zijn. Schijnt dat wel meer vrouwen dat hebben... sommige vrouwen maken in het begin nog helemaal niet veel HCG-hormonen aan en anderen weer wel.

Ik zal de link ff plaatsen naar die test: Online zwangerschapstest
Nou Dreadje.... jij bent zwanger hoor.

Ik feliciteer je nog niet want ik heb de neiging bijgelovig te zijn en dat zou dan misschien ongeluk brengen maar als jij niet zwanger bent.... SUPER JOH!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
@ terminator, ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest. Heb een vrij regelmatige cycles... altijd rond de 29/30 dagen. Nu ben ik al een week overtijd...

Ik ben er ook continu mee bezig merk ik... wil het best ff van me afzetten, maar het voelt best onzeker nu... ik voel me zwanger... symptomen zijn er ook naar... ben week overtijd... alleen die stomme test kan me nog geen zekerheid geven... grrrrr...

Wat vervelend van die ovulatie-testen, Terminator... inderdaad dure dingen... heb je al eens op internet rond gekeken? Daar kun je testen voor veel minder geld aanschaffen! Proberen waard toch?!
@ Dread, je hebt gelijk, er zijn wel goedkopere op internet maar ik ben zo'n muts, ik denk dat die van Clearblue het betrouwbaarst zijn... Ik las trouwens op internet dat je 11 tot 15 dagen na je ovulatie menstrueert en mijn cyclus is normaal 29 dagen dus die eisprong kán nog komen. Overigens was ik de afgelopen maand na 26 dagen ongesteld en de maand daarvoor na 35 dagen dus het is allemaal erg onregelmatig de laatste tijd.

Als jouw cyclus normaal heel regelmatig is dan denk ik toch echt dat het raak is hoor! Er zijn inderdaad meerdere mensen die zeker wisten dat ze zwanger waren maar de test zei zelfs na een paar weken nog altijd dat het niet zo was. Raar hé? Waar kun je nou wél op vertrouwen? Er zit niks anders op dan afwachten denk ik... Ik blijf voor je duimen!
Dread wel heeeeeeeeeeeeeeel erg spannend
Phalanx,Kaatje en Amy al ongesteld?
@ dreadje, wat spannend zeg. naar mijn idee ben je wel zwanger, maar wat vervelend dat die stomme testen dat nog niet aan willen geven. Dan kan je vriendje nu wel nog wat langer wennen of wil hij het nu al net zo graag weten als jij?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Met mij gaat het momenteel niet heel erg lekker. Ik ben heel vaak misselijk (ook overdag en 's avonds) en dat valt me nu dus wel een beetje zwaar. Ik denk dat ik juist heel veel van het hcg hormoon produceer. Bij mij was op mijn NOD de test ook al super positief. Hopelijk gaat het snel wat beter, want zo is de decembermaand met alle gezellige feestdagen toch een stuk minder leuk. Maarja ik heb gelukkig nog voldoende vakantie dagen over om een extra lange kerstvakantie te houden. Dan kan ik gewoon lekker rustig aan doen. Als het goed is is het vanaf begin januari al weer een stuk minder, nog maar vijf weekjes te gaan

Ik blijf voorlopig gewoon meelezen en schrijven, alleen wel op een iets lager pitje. Als ik me weer lekkerder voel dan schrijf ik weer vaker.
Meggie, wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Ik heb bij de apotheek van die acupunctuur bandjes besteld. Klinkt heel naalderig maar dat is het niet. Het zijn armbandjes met een plastic bolletje er op en die drukken op je polsen op de plaats waar de drukpunten tegen misselijkheid zitten. Vraag me niet hoe het werkt, maar toen ik ziek werd op een boot geloofde ik er ineens wel in. Kijk maar eens op www.seaband.be Je kunt ze kopen bij de apotheek, 12 euro of zo. Het is ook voor zwangere vrouwen... het proberen waard toch!

Dread, al een afspraak bij de huisarts kunnen maken?

groetjes Tommie
@Meggie wat vervelend dat je zo misselijk bent joh! Zo is die roze wolk ff niet zo heel roze meer kan ik me voorstellen. Inderdaad, hopen dat het meevalt rond de Kerst, zo jammer van al die lekkere dingen anders! Lijkt me ook nogal moeilijk te verbloemen voor anderen, dat je zwanger bent, als je steeds moet overgeven.

@Tommie had jij er baat bij, die armbandjes? Ik vind het wel een goeie om te onthouden, mocht ik ooit ook misselijk zijn.

Hoerahoera zowaar vanmorgen een smiley dus weer een eisprong!!

Ik had er al bijna niet meer op gerekend en werd er erg chaggerijnig van maar zowaar, op dag 16 toch nog een eisprong. Nu nog mijn vriendje verleiden vanavond, da's nooit het makkelijkste onderdeel... Maar voor het goeie doel is ie meestal wel te porren en hij was ook blij toen ik vanmorgen een smiley had!

En aangezien hij weet dat van alleen knuffelen ik niet zwanger ga worden...

Nou Dread, ben onwijs benieuwd naar wat de dokter zei!

Liefs, Terminator
Helaas meiden, Dreadje is vanmorgen toch spontaan ongesteld geworden... maar geeft helemaal niks, nu weet ik tenminste iets. Had het superleuk gevonden als ik zwanger was geweest, maar vind het ook geen drama dat het nu niet zo is. Heb wel een lange cycles gehad deze keer zeg, 38 dagen op precies te zijn.

Maar goh, wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg... niet normaal meer! Maf hè!

Naast m'n enorme buik- en rugpijn (heb ik altijd in 't begin van m'n menstruatie) voel ik me goed hoor! Ben helemaal niet down ofzo. Ik ga gewoon positief door. Dit is geen groothouden van mij, maar zo ben ik nou eenmaal.

@ Meggie, vervelend dat jij je zo misselijk voelt. Hopenlijk hou je hier niet te lang last van...

@ Terminator, wat fijn dat je een smiliy hebt! Klussen maar!! Succes hè!! Nu ga ik duimen draaien voor jullie allemaal tot ze eraf liggen! Hahahaha!!!
Jammer Dreadje, dat de rode fiets toch bij je langs gekomen is. Knap dat je er zo positief in staat, fijn ook voor je dat je dat kunt. Jeetje, een cyclus van 38 dagen is dan ineens ook wel weer heel lang. Op naar de volgende ronde.

Nou terminator, dat wordt klussen vanavond. Lekker je vent verleiden voor het goede doel, jieha!

groetjes Tommie
Och dreadlokje wat jammer nu!!! Idd raar he hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik kan er helemaal over meepraten. Ik heb het ook een maand gehad dat alles er toch wel op wees, was ruim een week overtijd, had alle bijverschijnselen en toen ik voor de tweede keer een test deed werd ik daarna ook meteen ongesteld. Het kan natuurlijk zo zijn dat je dan onderbewust toch je menstruatie tegenhoudt. Of dat je wel even zwanger bent geweest maar dat het niet ingenesteld is. Dat schijnt namelijk ook maar in 2/5 van de gevallen te gebeuren.

Maar hupakee op naar de volgende ronde! Een nieuwe ronde vol nieuwe kansen. Maar balen is het wel!

@ terminator: wat fijn een smiley! hoop dat het een lucky shot is geweest!

@meggie en tommie: een vriendin van mij heeft die bandjes ook gebruikt en was meteen van de misselijkheid af!!

Hier gaat verder alles goed: mijn vruchtbare week zit er weer op dus nu afwachten. Voel natuurlijk weer vanalles: misselijk, moe, pijnlijke opgezwollen borsten etc, maar vertrouw mijn lichaam voor geen meter meer, dus laat me niet gek maken!

kusje
Ik ga ook voor de volgende ronde... 't was nog even spannend, een dagje te laat, maar goed... Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Fijne dag!
Dread, wat klote zeg! Maar het kan hoor, dat er toch wel bevruchting heeft plaats gevonden en dat het toch niet is goed gegaan. Komt heel vaak voor. Heb ik ook gehad, was ik een week overtijd, test gedaan die positief was. Eigenlijk ging het direct daarna toch al mis. Kan bij jou zijn gebeurd. Of je cyclus was dit keer gewoon wat langer, dat kan natuurlijk ook.

Terminator, is het gelukt met de verleiding?

Meggie, inderdaad even van die armbandjes proberen. Schijnt te helpen. Ik heb ze ook ooit eens gekocht omdat ik een ruige zee op moest (big chance on severe seasickness, stond erop het waarschuwingsbord, toen heb ik ze maar gelijk gekocht). Wil je niet ontmoedigen maar bij mijn zeeziekte hielp het niet. Maar da´s natuurlijk weer heel wat anders dan zwangerschap. Niet geschoten, altijd mis!

Kusje, heb je al je kansen benut?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
@ Dreadje knap hoor, dat je er zo koelbloedig onder blijft! Ik was echt diep teleurgesteld geweest in jouw plek! Maar wat kusje zegt klopt, het kan dat je heel even zwanger was en dat het toch weer afgestoten is.

@Kusje, wel irritant dat dat maar 2/5 x goed gaat, dat innestelen... De moed zou je in de schoenen zinken!

Wij hebben gisteravond goed geklust! Trouwens, stom genoeg heb ik dit keer dus wel weer DE tekenen van vruchtbaarheid: draderig slijm. Maar er gaan ook maanden voorbij dat er helemaal niets te zien is. Ik hoop dat ik vriendlief nog 1x kan verleiden vanavond, beter te veel dan te weinig toch?

@Kaatje jammer dat je ongesteld geworden bent... Maar inderdaad, nieuwe ronde nieuwe prijzen!
@Kaatje, voor jou ook jammer zeg. Toch altijd weer eventjes zuur he!

@terminator, lachen he, dat draderige slijm. Ik vond dat ook heel maf om te zien. maar het is wel weer een teken dat je vruchtbaar bent. Klussen dus!

Het is maar goed dat je het meestal niet merkt of weet dat het innestelen niet goed is gegaan. Maar goed, als je zo veel dagen over tijd bent lijkt het er toch wel heel erg op.

fijne avond

groetjes tommie
Hoi allemaal,

Ook ik ben helaas gewoon ongesteld geworden.

Ga snel weer verder met werk

doei
@ Dreadlokje balen zeg! Wel knap dat je er zo positief onder bent!

Op naar de volgende ronde.

Wel vreemd dat je lichaam je zo voor de gek kan houden dat je vanalles voelt en dat het dan toch niet zo is.

@ Amy en Kaatje veel succes in de volgende ronde.

Ik ben nog steeds niet ongesteld!

Ik zit er echt op te wachten, misschien voor de zekerheid binnenkort maar een test halen je weet maar nooit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven