Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
oke bedankt voor de uitleg!

Mijn NOD dag is 10-11-2007

ben begonnen in september 2007

ik wens iedereen een goed en vruchtbaar weekend

groetjes Amy
Amy, leuk dat je erbij komt!

Terminator, nou maar hopen dat die reactie snel weggaat inderdaad want dat klinkt niet zo plezierig. Goed dat je het gister voor elkaar hebt gekregen. Ikke vandaag (hiep-hoi!) hahaha... morgenavond wil ik weer. Kijken of dat lukt... anders maandagavond. Nouja, ik heb de ovulatietesten maar weer gelaten voor wat het is. Ik heb nu 2 keer op de dag van een positieve test seks gehad maar dat was beide keren niet raak. Ik denk dat ik een redelijk inzicht heb in mijn cyclus en mijn ovulatie zal tussen dag 11 en 14 liggen ofzo. Dus ik moet me maar gewoon een beetje op die dagen focussen en dan zien we het wel. Vandaag is dag 11 van mijn cyclus dus als het goed is zitten we in de goede periode! Hopen op nog een poging morgen of overmorgen. Mijn eisprong voel ik niet trouwens.

Ik vraag me trouwens ook af hoe lang ik het voor me kan houden zodra het raak is. Ik denk dat mensen het sowieso direct aan mij merken. (Huh, Winterdip zónder sigaret en/of een wijntje in haar handen?! Daar moet meer aan de hand zijn....) Ik denk dat ik me echt in huis moet opsluiten als ik wil voorkomen dat mensen het al in week 1 raden. Maar we zullen het zien.

groetjes!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Whahaha @Winter, vrouw naar m'n hart: wat jij schrijft, voel en denk ik.Alleen jij weet het te verwoorden

Wat jullie allemaal is ontgaan, maar mij uiteraard niet, is dat mijn NOD al twee dagen terug was....Maar ik doe er nog niks mee aangezien ik denk, dat mijn cyclus een beetje z'n eigen ding aan het doen is aangezien hij dat 15 jaar niet heeft gekund door het pil gebruik.Dus ik wacht rustig af...NOT!! Maar ik wacht wel want ik denk dat het elk moment weer vlaggen tijd zal worden.

@terminator, ik gebruik ook SSRI's(antidepressiva) maar heb daar geen/weinig last van. Ik wilde je al persoonlijk mailen maar heb geen idee of en hoe dat moet?Dan kunnen we misschien even, prive, zien of 'mijn middel' helpt voor jouw vriend? Zie maar...

Voor mij is dit een te gevoelig onderwerp om op het forum uitgebreid te vertellen(nu nog in ieder geval).

Iedereen even duimen voor mij dat die vlag wegblijft alsjeblieft?

Doe ik ook heus wel voor jullie hoor

Aaaahhhh... Doortje, Doortje, jouw NOD is al 3 dagen verstreken!

Ga jij eens snel testen!

Solly hoor... weer helemaal gepreoccupeerd met nobody but ME. Erg he? Ben ook zo blij met dit topic. Mijn lief is niet zo van het praten hierover. Vindt het al snel te plastisch, berekenend en medisch worden. En daar houdt your highness niet van. Hij zal ook niet snel ergens naar vragen. Wanneer de vruchtbare dagen zijn ofzo. En als hij al eens een keer iets vraagt, dan moet ik vooral kort antwoorden want als ik precies ga uitleggen hoe het allemaal werkt dan vindt hij dat al te veel informatie. Pfffff... geitenbreier. Maar wél MIJN geitenbreier. Ik zou hem voor niemand inruilen....

Oh, jee, daar ga ik weer... over mezelf. Doortje, wanneer ga je testen?
Ik zou ook niet weten hoe lang ik het voor me zou kunnen houden als ik zwanger zou zijn, ik heb het zelfde probleem als winterdip, ik ben iedere week bij vriendinnen en dan drinken we gezellig een wijntje en ik rook ook,ik ben me nou al aan het bedenken wat ik voor een smoesje moet gebruiken, misschien zeggen dat je aan medicijnen hebt waarbij je niet mag drinken, antibiotica ofzo maarja dat kan je ook niet een paar weken volhouden.

Als ik zwanger ben wil ik ook stoppen met roken als dat gaat lukken.

Mijn vriend zal zijn mond ook niet kunnen houden denk ik,

we waren gister op een feestje en dan zegt hij tegen mijn moeder dat ik gestopt ben met de pil, maar we zouden het tegen niemand zeggen,

dus heb ik maar gezegt dat het niet waar is.

Aan de ene kant wil ik het wel zeggen dat we een kind willen maar als het niet zo snel lukt en iedereen vraagt iedere maand of je al zwanger bent dan word ik daar denk ik ook niet vrolijker van.

Na hoeveel weken is de gevarenzone eigenlijk voorbij?

als je 6 weken zwanger bent? is dan het grootste risico voorbij dat het nog mis kan gaan?

Is drinken als je zwanger wilt worden erg slecht of maakt dat niet zo veel uit?

Groetjes
Lady,

Stoppen met roken lijkt mij ook moeilijk maar daar ga ik toch zeker voor hoor.

En stiekem heb ik natuurlijk ook de hoop dat ik het ineens vies vind als ik zwanger zou zijn. Dat maakt het alleen maar makkelijker. Maar daarnaast, ik zou denk ik niet eens durven roken met een zwangere buik. Dat vind ik zo vreselijk armoedig en asociaal staan (sorry als ik mensen tegen de schenen schop), maar ik vind dat echt not done. Ook een rokende vrouw op straat achter de kinderwagen. Getver, géén gezicht. Dus dat scheelt (hoop ik).

Drinken, ook dat moet je echt laten hoor. Ik kan me voorstellen dat je 1 of 2 keer per maand, (bijvoorbeeld bij een gezellig etentje), één (half) glaasje meepikt. Waar je dan vervolgens de hele avond aan nipt. Ik denk dat ik dat bij hoge uitzondering nog wel een keer zou doen. Maar wat ik zeg, echt bij hoge uitzondering en nooit meer dan een (half) glaasje om te nippen. Pffff... zou wel moeilijk worden. Ik heb ook een heel gezellige familie die allemaal graag hun wijntje lusten hahahaha!

Gevarenzone is in principe het 1e kwartaal (12 weken). Je hebt nog wel wat huiswerk te doen hoor!

Oja, mogelijke smoesjes:

`Nee, geen alcohol: ik heb nog een kater van gisteravond / ik wil een paar kilootjes kwijt / ik heb wat hoofdpijn / ik moet nog rijden´

´Nee, geen sigaret, er zit volgens mij een flinke keelontsteking aan te komen / ik heb een weddenschap met mijn vriend dat ik een maand zonder kan`

Ik ken mensen die het slim aanpakten met de alcohol. Iedere keer als zij met vrienden aan tafel zaten bestelden ze gewoon hun witte wijntjes en een glas water erbij. Zij dronk gewoon haar water (misschien heel af en toe een nipje van haar wijn), en hij dronk gewoon de wijn maar pakte de ene keer zijn glas om een slok te nemen en de andere keer haar glas. Als die glazen naast elkaar staan merkt niemand dat. Beide glazen werden dus leger maar niemand had door dat hij van beide glazen dronk. Slim he?

Groetjes!
Nou Winterdip, ik zou bijna denken dat jij de broer van mijn vent te pakken hebt, hahaha ik hoor veel overeenkomsten! De mijne leeft op zich wel mee met wanneer mn eisprong is en als ik 's ochtends vroeg mn bed uitgeslopen ben om te testen en ik kom terug vraagt hij altijd of mn ei al gesprongen is, maar als ik dan vervolgens dromerig fantaseer over een positieve zwangerschapstest na een potje seks dan haakt hij af. En na de seks met mn benen in de lucht vindt ie ook bespottelijk! Volgens mn ovulatietest is mn eisprong binnen 24-36 uur maar ik vrees dat ik hem vanavond niet zo ver krijg, we hadden mot omdat ik vond dat hij veel te weinig betrokken was bij die hele zwanger-wordt gebeuren. Tja krijg je met een nuchtere Noorderling! Dan moet ik mn ei hier maar kwijt!

Mijn NOD is trouwens 21 november maar laatst was mn cyclus ineens 35 ipv 30 dagen dus ik weet het niet zo zeker meer.

@ Noortje hoe hou je het uit, al een paar dagen overtijd en niet testen! Ik zou het liefst direct na de daad testen hahaha! Ik wil graag met je mailen over jouw ervaring met SSRI's ik denk dat de Angels wel kunnen helpen met ons bij elkaar brengen. Mijn vriend heeft er al heel wat geprobeert en is blijkbaar gevoelig voor de bijwerking: Geen libido meer. We hebben ook al kruidenpilletjes geprobeerd die libidoverhogend moesten werken maar so far no luch. Ik ben best bang dat hij vanwege die stomme allergische reactie moet stoppen met deze pillen die hij nu slikt (geen SSRI) want dan is er niets meer dat we nog kunnen proberen en dat een redelijke kans van slagen heeft...

Ik vroeg me trouwens af hoe dat nou eigenlijk zit, met die kansen om zwanger te worden. Ik bedoel, waarom zou het niet in een keer lukken maar pas na 6 maanden ofzo? Er verandert namelijk niets aan het proces, je krijgt een eisprong, je dumpt er op tijd een lading sperma bij en dan moet er een zaadcel bijzitten die een beetje goed kan zwemmen en die eicel ingaat. Elke maand moet er hetzelfde gebeuren dus waarom zou je meer kans hebben na een paar maanden? Het blijft een wonderlijk gebeuren. Ik vraag me ook af of je er zelf invloed op hebt door gestresst te zijn of het heel graag te willen ofzo maar ik kan me dat niet voorstellen, het blijft tenslotte een heel cellulair proces en er worden ook vrouwen zwanger na een verkrachting en dat lijkt me dan toch het laatste dat ze willen.

Groetjes,

Terminator
Hey Terminator,

Hahahaa... ja die mannen he? Die van mij kwam vannacht (vanochtend) thuis na een feestje. Met een stuk in zijn hoeven. Begint´ie (om 06.00 uur!) hele verhalen over hoe leuk hij het zou vinden als ik zwanger word. Dat hij het daar voor een groot gedeelte van de avond met een vriend over heeft gehad en dat hij wil dat ik per se in het ziekenhuis beval want daar is tenminste alles in de buurt (stel dat het mis gaat). etc. etc. En of hij echt per se mee moest naar pufklasjes. Ik zei: Nee schat, ik weet niet eens of ik zelf wel naar een pufklasje wil. Misschien ga ik wel yoga of haptonomie doen. Waarop hij zei: Oh, nou, pufklasjes lijken me vreselijk maar aan de andere kant vind ik het wel belangrijk om te weten hoe ik jou kan steunen. Dus misschien moet ik dan toch maar mee. Hij begon erover dat het hem zo´n vreselijk en machteloos gevoel lijkt als ik zou bevallen en pijn zou hebben enzo. Dat hij daar echt radeloos van zou worden omdat hij dan niks kan doen en ik dat helemaal alleen moet doorstaan. Dat vindt hij zo´n rotidee (Aaahhh... schatje!)

Toen zei hij ineens: Dus vandaag was dé dag? (we hadden het in de middag gedaan). Dus ik zeg: Dat weet ik niet zeker. Dit is wel de goede periode maar als we onze kans echt willen benutten moeten we ook zondag- en maandagavond!

En toen was het ineens stil. ´Oh... nou ok. In ieder geval zondag óf maandag maar allebei, ik beloof niks hoor...` Zucht.

Nouja, we zien wel.

Ja, dat proces... je weet nooit precies wanneer je eisprong plaatsvindt. En ik dacht precies hetzelfde; dat als je té graag wilt, dat je het ook negatief kan beinvloeden. En iedere keer neem ik mezelf voor niet mijn dagen te gaan berekenen en het los te laten. Maar dat lukt niet. En net als jij dacht ik: Maar vrouwen die zwanger raken van een verkrachting dan? Moeilijk he?

Waarom het vaak niet lukt, ook ligt er vers zaad op een eitje te wachten... geen idee. Misschien is het zaad niet snel genoeg. Zit er niet eentje tussen die sterk genoeg is. Wil het ei niet. Tja, wie zal het zeggen.

Mijn lief is eind van de maand jarig. Een paar dagen na mijn NOD. Lijkt me zo gaaf om hem dan te vertellen dat hij vader wordt.
@winterdip het is beter om de dag te sexen want het zaad is dan beter,en heb je dus meer kans.

Vriendlief is er net zo mee bezig als ik hij zei v/d/w dit is de goeie week he hij is al namen aan het uitzoeken.

En met alcohol heb ik geen moeite ik drink toch bijna nooit dus dat valt ook niet als we b.v uit zouden gaan.En ja roken dat zien we wel denk niet dat ik kan stoppen.
Jajaja, we weten nu wel dat jij mensen blij wil maken met het kadootje voor jezelf op hún verjaardag Winter

Je had je lief meteen moeten bespringen toen hij zo enthousiast en mee levend was met je, dat was je kans!!

Toch vind ik dat allemaal moeilijk te begrijpen hoor, dat jullie lieffies niet 'aldoor' willen.Ik heb hier nl de aller liefste rondlopen die de hele dag wil! Gelukkig gelooft hij nu dat het niet goed is om het elke dag te doen

@Terminator heb geen idee hoe we dat kunnen doen.

Heb al bij jouw profiel zitten kijken of ik je een berichtje kon sturen..

Misschien moet ik je eerst 'maak vriend' maken voordat ik berichtjes kan sturen?Iemand anders de oplossing?

Aangezien mij huishouding nog wel in de war zal zijn, wacht ik tot donderdag af, want dan zou mijn ongesteldheid over moeten zijn(volgens de brabbel tabel) en als er dan nog niets is ga ik vrijdag testen.

En nu, elke keer als ik naar het toilet ga, vol verwachting het wc papiertje nakijken...YES!! Nog steeds niks!!

Het is ook heel raar want elke keer heb ik wel het gevoel van 'ok, nu ben ik het geworden' en dan blijkt het nog steeds wit wc papier te zijn! Dus, alle ongesteldheids klachten/gevoelens zijn er wel maar er komt niks.

Spannend hoor!!

Jemig de pemig... wat wordt er gezellig veel geschreven hier zeg!! Alleen beetje lastig om alles te volgen, omdat ik afgelopen week en ook dit weekend weinig tijd heb/had...

@ Doortje, ik hoop heel erg voor jou dat het dus raak is dit keer!! Duim voor je!

Mijn vriend is er ook niet zo heel veel mee bezig. En erover praten vind 'ie ook best lastig soms. Hij moet het allemaal ook nog een beetje laten bezinken... Maar geeft niks, hij heeft het nodig om er op deze manier mee om te gaan, komt vanzelf wel.

W.b. de namen... ik heb al 2,5 jr. een lijstje met babynamen... èrg hè!! Whoehahaha!! En als ik zin heb dan kijk ik op internet of ik nog leuke namen vind en werk ik m'n lijstje bij.
@ Doortje (sorry, niet Noortje!) we kunnen mailen naar vivaangel4@gmail.com en dan brengen ze ons bij elkaar als we aangeven dat we elkaar willen mailen.

Spannend joh, ik hoop echt dat je zwanger bent!!! (Mag jij trouwens zwanger worden met de AD die jij slikt? Ik dacht dat er maar weinig AD veilig waren voor zwangerschappen, daarom was ik ook zo blij dat mijn vriend en niet ik die pillen moest slikken.)

@Winterdip, hahaha wederom precies zo'n actie die mijn vriend ook zou kunnen doen, straalbezopen thuiskomen en dan beginnen over hoe leuk het zou zijn als ik zwanger zou worden! Wij blaten nooit de hele dag tegen elkaar hoeveel we wel niet van elkaar houden maar als hij gedronken heeft wordt ie altijd emotioneel en dan kan ik er de klok op gelijk zetten dat ie gaat zeggen hoeveel hij wel niet van me houdt! We gaan ook altijd naar de kroeg als ik vindt dat we te lang niet romantisch hebben gedaan want met een paar wijntjes erin is ie dat ineens wel. Ach als je de gebruiksaanwijzing kent is er prima mee te leven hahaha!

Ik ga maar eens kijken of ik hem nog in actie kan krijgen met wat massages ofzo. Vanmiddag alvast een voorproefje gegeven op de bank en dat beviel hem erg goed. En op mijn opmerking dat ie wel niet zou willen vanavond zei hij dat hij dat nog helemaal niet wist dus er is nog hoop!
@terminator, done! Mailtje is verstuurd! Overigens, wat je vriend in z'n lichaam heeft, brengt hij ook weer over tijdens de bevruchting hoor.Weet niet of dit verder door werkt in de vrucht of dat het alleen met de kans op bevruchting te maken heeft. Denk overigens het eerste...

Ja, met mijn AD kun je veilig kinderen krijgen(ben wel eerst geswitched voordat we voor het eggie gingen).Hoewel ik moet invoegen dat het zowieso niet goed is als je aan welk medicijn dan ook zit en zwanger wilt worden.Maar ja, wat moet dat moet en als ik zonder deze medicijnen zou moeten, komt het helemaal niet goed.

Áls we er dan al aan waren begonnen...

Doortje ik zal voor je duimen dat het is gelukt.ik zal echt niet zo lang kunnen wachten met testen ben ik veel te nieuwschierig voor,

Mijn vriend is er gelukkig zelf ook erg mee bezig met de zwangersschap, om de dag sex en niet vaker want dat is niet goed.

en als we klaar zijn dan moet ik blijven liggen en niet bewegen, de eerste paar keer hield hij zelfs mijn benen omhoog, wij kunnen er dan wel om lachen en hebben het eigenlijk daarna wel vaak erover dat het wel leuk zou zijn als het meteen lukte.

Namen vinden vindt ik maar lastig, ik heb wel al op pagina's gekeken bijbabynamen maar vind er niet zo veel leuk, dus dat gaat denk ik nog lastig worden maarja nog tijd zat.

groetjes
Het gaat goed met ons topic! We zijn lekker actief met z'n allen...

@ Doortje, echt superspannend! Inmiddels nog steeds niks?

De gynaecoloog van een vriendin van mij geeft het advies om drie maanden lang om de dag te sexen (slik!) tussen de menstruaties door. Zo'n beetje 90% van die mensen komt inderdaad niet meer bij hem terug omdat ze inmiddels zwanger zijn! Dus dames (en heren!) er is werk aan de winkel, het komt nu eenmaal niet aanwaaien!!!

Groetjes!
Doortje, je maakt het wel spannend voor ons.........WANNEER GA JE TESTEN???????
@ Doortje: ik ben het met de rest eens: we kunnen de spanning niet meer aan!!!! Heb je al getest???

@ Kaatje: 3 maanden lang om de dag sexen???????? Poeh, in het begin van de relatie kon dat nog makkelijk, maar ik weet niet of ik dat wel volhoud, laat staan mijn lief.... hahaha, maar goed, je moet wat:)
3 maanden lang om de dag sex-en??? Hahaha!! Zou mijn vriend ab-so-luut niet erg vinden... Hahaha! Ik ook niet hoor, maar ik wil er niet te veel nadruk op leggen om zwanger te worden... maar ja... wil het wel erg graag!

@ Doortje, we willen het dus allemaal weten!! En en en?

Hier alles oké! Lekker bezig met op m'n nieuwe werk!! Fijn hoor!
Hee meiden, ben ik weer! Heb het ontzettend druk gehad met werk, geen tijd gehad om ff te lezen en te posten tussendoor. Maareh, heel herkenbaar allemaal, en inderdaad, om de dag zou het beste zijn om zwanger te raken. Moet wel zeggen dat dat voor ons niet haalbaar is nu, liggen allebei vaak uitgevloerd op de bank savonds dusseh, niet echt veel energie om ff te knuffelen zeg maar.. Even nieuwsgierig, Doortje, is het zover? Ben zo benieuwd, hoop dat het raak is! Aan de ene kant ben ik niet zo heel erg op gefocussed, aan de andere kant wil ik het liefst ieder weekend naar de Prenetal om vast dingetjes te kopen, hoe ziek! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik al iets van kleertjes heb gekocht, en ik ben niet eens zwanger! En volgens mijn buikgevoel zit het er ook niet in deze keer, voel de gemene steken in mijn buik al gaan. Ik zou het woensdag moeten worden, en dat gaat ook wel gebeuren denk ik. Maareh, ik heb het in vertrouwen tegen mijn schoonouders verteld, dat we 'bezig' zijn. Beetje jammer dat mijn schoonmama d'r klep niet kan houden, want heel veel mensen weten nu dat we zwanger willen worden. Daar baal ik wel een beetje van, achteraf. Volgens mijn lief is dat normaal gedrag van een aanstaande oma, maar goed, ben het niet helemaal mee eens. Het is mooi geweest voor vandaag, heb net pas gegeten en wil eigenlijk alleen nog maar douchen en naar bed.... ga ik ook gewoon doen! Meiden, succes allemaal met klussen en tot later!

Groetjes Janneke
Ooooooh wat ben ik blij!!!! Nee ik ben niet zwanger (nou ja misschien ook wel dat weten we pas over een paar weken) maar we hebben gisteravond zowaar WEER gesekst, en dat is voor het eerst in 3 jaar dat wij het 2x in 1 weekend hebben gedaan dus ik loop de hele dag al met een enorme smile op mn kop die er niet af te rammen is!! Ik had echt niet verwacht dat ik hem nog eens zover zou krijgen maar zowaar, het lukte! En nu heb ik dus een knoop in mn maag, zo spannend vind ik het! Het liefst breng ik de komende weken door met mn benen in de lucht maar dat slaat ook nergens op dus ik hoop dat ik die knoop kwijtraak want dat voelt niet fijn. Mn agenda zit walgelijk vol deze week dus afleiding genoeg zou je denken. Maar het blijft maar door mn kop spoken, het zou zooooo gaaf zijn!

@Doortje, ik heb ook gemaild net! Ik heb voor we begonnen uitgebreid gecheckt met de apotheek of de medicijnen van mijn vriend invloed hebben op de vrucht of zijn zaad en dat is niet het geval gelukkig. Maarre ik ben ook heeeel erg benieuwd of jij nu zwanger bent!! Je kunt al testen 1 dag na je NOD, dat weet je wel he? Maar je zei dat je het onregelmatig was dus ik snap dat je wilt wachten. Alleen...ik zou het niet kunnen want ik ben veel te nieuwsgierig!!

Ik heb het ook verteld aan een paar vriendinnen en mn schoonzusje, ik kan nooit goed dit soort dingen voor me houden en vind het super dat ze zo met ons meeleven! Mn schoonmoeder en ouders vertel ik niks, ik denk dat ze van hun stoel vallen van verbazing, ik ben namelijk de carrierevrouw denken ze, hahaha!

Kan niet wachten om hun gezichten te zien als het straks (hopelijk, ooit!) zo ver is!

Groetjes,

Terminator
x
@tommie, welkom meid! En zet 'm op!!

Pfff, inderdaad, kan het niet meer opbrengen om te wachten en ga morgen een test halen die ik dan woensdag ga doen als er nog niks is morgen.Die onzekerheid maakt me niet gezellig en elke keer als ik naar de wc ga is het spannend.Bungy jumpen is óók spannend maar wel leuk(denk ik) dit niet...En ik moet ook nogal wat keren naar de wc!! Hahaha En inderdaad Tommie, aldoor voel je wel iets wat op zwanger zijn lijkt maar waar ook áltijd een andere verklaring voor te verzinnen is.Heb gister, denk ik, wel 10 verschillende 'ovulatekalenders' zitten invullen op het www en uiteindelijk zeiden ongeveer 7 van de 10 dat het raak zou zijn. Berekend met verschillende 'cyclus duren' dus 28 of 30 of soms meer als ze te fanatiek zeiden dat ik zwanger zou zijn Ik geloofde het aldoor niet, vandaar dat ik er zoveel ingevuld heb Dus, morgen óf overmorgen weten we meer...

En Doortje...heb je al getest...

Hier is alles oké. Ik ben 2 jul uitgerekend en heb 27 nov mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ben erg ongeduldig en kan niet wachten totdat die verrekte eerste 12 weken voorbij zijn. Heb ook al tegen veel mensen verteld dat ik zwanger ben. Ik wilde eerst wachten maar dan kan ik het geduld niet voor opbrenge. Hoop dat alles goed gaat...
zo zien mijn dagen/gedachten eruit nu mijn vriend en ik voor ons eerste kindje gaan:

* shit nu ben ik weer een foliumtablet vergeten

* s'nachts in bed mij bedenken dat ik op dat feestje wel mooi 3

glazen wijn heb gehad en stel dat ik nu zwanger ben?

* oei ik heb een zeer oog,zou ik zwanger zijn?

* gatver wat ben ik moe,zou ik nu zwanger zijn?

* op mijn vruchtbare dag elkaar niet zien,nou ja dan maar 's ochtends om 5:30 sex

* met mijn moeder aan de tel kletsen over koetjes en kalfjes(oh mam je moest eens weten waar wij mee bezig zijn,ik wil je het zo graag vertellen)

* shit ik ben maar 3 dagen ongesteld,ben ik wel vruchtbaar?

* er loopt zoveel sperma weer terug dan kan vast niet goed zijn!

* stiekem hopen dat ik ook snel zwanger raak,omdat ik dan niet zo vaak hoef te vrijen

Al weten naar welke basisschool mijn kind gaat.

jeetje en wij zijn nog maar net begonnen... haha

groetjes Amy
Doortje.... we wachten!!

Tommie girl, welkom!

Tafeltennis, leuk joh, een mooie datum, 12/07/2008. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk naar de VK wilt.

Amy, zo denkt volgens mij iedereen hoor. Ik kan je lijstje nog wel even aanvullen:

zo heb ik stiekem al uitgerekend wat het me gaat kosten als ik een paar uur minder ga werken of ouderschapsverlof opneem hahaha!

Ik zit ook allerlei scenario´s te bedenken hoe ik het mijn omgeving ga vertellen als het raak is. Daar kan ik echt op los gaan! Alleen zover als Janneke ben ik nog niet gegaan hoor! Alvast kleertjes kopen hahaha! Dat vind ik wel een goeie. Ik denk niet dat ik dat zou durven. Ik zou daar het gevoel bij hebben dat ik het lot tart ofzo... Ik zal binnenkort eens de prenatal binnenlopen om iets leuks te kopen voor mijn vriendin. Zij bevalt in februari. Dan kan ik wel alvast wat kopen maar dan is het niet voor mij. En als ik dan volg mag ik het vast van haar terug hebben als ik bevallen ben!

Doortje..... KOM OP JOH! What are you waiting for? Ik vind je wel een vrouw met stalen zenuwen hoor. Ik had al lang boven die teststaaf gehangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven