Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Dread, ik was degene die naar je dreads had gevraagd

Enne... 3dagen bezig met het uitkammen phoe! Werd je er niet helemaal gek van??? Hoefde je die dagen ook de deur dan niet uit? want om met half doorkamde dreads op straat te lopen lijkt me ook erg vreemd...

En ik kan ook niet zonder glurende buren "klussen" in de tuin, dus dat is ook heeeeeeeeeeeelemaal niets voor mij hoor! hahaha!!!

Troela, suuuuuuuuuuuuuuuuper spannend!!! Hou ons op de hoogte!!!!

Kaatje, het gaat echt snel he... Nog volop aan het genieten zeker van je zwangerschap!

Hier verder niets bijzonders, maar de tuin ziet er al weer beter uit in iedergeval! En ik ken het goed, dat je dan bijna het idee hebt dat je zelf ook mee geplant bent! hahhaha! ik ben erna ook maar meteen gaan douchen. Maar wel weer een mooi kleurtje opgedaan in het zonnetje! Da's dan weer mooi meegenomen vind ik!
dat is dan weer de meevaller bloempje, een kleurtje opdoen!! en dat je eer van je werk hebt natuurlijk.

ja kaatje je krijgt dan binnenkort je 20 weken echo zeker?? spannend of niet?

ik ben vanochtend om 5 uur wakker geworden met kramp van heb ik jou daar.. en ja hoor, het was zo ver!! ben ik even blij dat ik mezelf niet gek heb lopen maken! moet toch morgen bellen naar de dokter want lief heeft nogal last van zijn spataderen en dan ga ik toch maar eens even met hem mee om mijn grafieken te laten zien, wie weet wat hij zegt.. ik ben daar zomaar nieuwsgierig naar.

nou dread, dan zijn nu alle ogen op jou gericht!! maar we duimen niet!!
oh ja, nieuwe nod heb ik nu dan 31 augustus, ik zet hem maar op een dag later..

en nu gaan we verder zonder temperaturen en ovulatietesten, puur natuur hahah!! maar deze maand zal er niet veel van komen want als ik op mijn vruchtbaarst ben, is het bij ons 3 dagen feest in het dorp dus dat wordt alleen maar zuupen en roken hahaha.
Winterdip, wanneer is jouw nieuwe NOD ook alweer?? Heb ik nog niet in schema gezet namelijk.....

Hier alles oké! Druk weekend gehad, maar wel gezellig! Gisteren een verjaardag gehad, vandaag ook hele dag op pad geweest. Morgen weer werken......

Ben benieuwd wat me deze week gaat brengen...... maar ik duim ook voor mijzelf NIET!! Hahahahaha!!
hallo lieve meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij!!! Zo te lezen zitten er weer spannende NOD's aan te komen!!! Ik denk aan jullie!!

Kaatje wat heerlijk dat je alweer op de helft zit. Wanneer heb je je 20 weken echo?

Hier gaat het allemaal super. Het was even vette paniek dit weekend want vrijdagavond heb ik 2 druppeltjes bloed verloren. Schoot natuurlijk meteen gigantisch in de stress. Mijn verloskundige probeerde me wel gerust te stellen maar dat was maar van korte duur. Zaterdag ook nog de hele dag bruine afscheiding dus uiteindelijk (ik was bij mijn zus) ben ik overstuur naar de huisartsenpost vertrokken zaterdagavond, ik trok de spanning niet meer. Die hebben me doorverwezen naar de gyneacoloog en daar heb ik dan een echo gehad. Alles was gelukkig helemaal goed. Na inspectie met de eendebek bleek het een vaatje in mijn baarmoedermond te zijn die is geknapt en dat komt heel vaak voor, niets om zorgen om te maken. De baby doet het geweldig, 9,5 week vandaag en het was vrolijk met zijn armpjes en beentjes naar ons aan het zwaaien. Vandaag had ik al een intake en echo bij de verloskundige staan dus heb weer een echo gehad. In week 12 krijg ik er nog een en nog een van de combinatietest.... kortom een miskraam op je naam heeft ook nog zijn voordelen! Heb straks al 5 echo's gehad!

De kans op een miskraam is nu echt bijna nihil dus de roze wolk wordt steeds groter!!!

Winterdip en dreadlokje, jullie zijn al bijna een jaar bezig. Gaan jullie hier binnenkort mee naar een dokter??? Ik weet zeker dat je dan zo zwanger bent. Ik heb 2 collega's die maar niet zwanger raakten en toen ze eenmaal een afspraak hadden in het ziekenhuis voor onderzoek waren ze meteen zwanger. Bij mij is het ook een beetje zo. ik had ook een afspraak staan vanwege mijn onregelmatige cyclus en was meteen zwanger.Je lichaam is vaak zo met je emoties verbonden. Het komt vast helemaal goed bij jullie!!!!

Nou allemaal heel veel succes, met de laatste loodjes (amy, sungirl) groeien (kaatje) en zwanger raken (winterdip, dread, bloem en troela) en veel liefs!

kusje
Troela, jammer joh! Jij dus ook weer op naar de volgende ronde! ben benieuwd wat de arts jou te vertellen heeft bij het zien van de grafiekjes. Hou ons op de hoogte!!!

Dread, lekker he van die leuke (maar drukke) weekenden! lekker gezellig in iedergeval!

kusje, geweldig om te lezen dat hetgoed met je gaat! Wel jammer dat je toch in paniek raakt bij alles wat misschien weer op een miskraam kan duiden. maar wel beter dat ze wel meteen gaan kijken voor je! Ik hoop voor je dat je lekker op die grote rose wolk kan blijven voor de rest van je zwangerschap!

Liefs!
poeh dread, ik ben toch ook wel erg benieuwd hoor!! ik hoop natuurlijk dat deze week je alleen maar veel goeds brengt!

kusje, dat was weer even spannend dan! maar inderdaad, een miskraam heeft blijkbaar ook z'n voordelen.. nu maar lekker op die roze wolk blijven hoor!!!! laat je niet gek maken!

bloempje, voor jou komt het ook al weer dichtbij! hoe denk je zelf dat je er voor staat??

afspraak bij de huisarts staat voor donderdagochtend.. ik was vandaag in een melige bui naar astro tv aan het kijken en heb eens gesmst hahaha! zij zag dat ik binnenkort in verwachting raak van een tweeling(!!!), maar wel met medische hulp. hihihi ben benieuwd!! gelukkig ben ik te nuchter voor dat soort dingen dus ik neem het allemaal maar met een korreltje zout! was wel grappig..

de nummers 'papa' van stef bos en 'geen kind meer' van karin bloemen kwamen achter elkaar op televisie, heb ik me daar toch een potje gejankt. nou ja!!!! ik dacht(zoals hans teeuwen dat zegt): wat ben ik nou aan het doen?! hahhaha mixed emotions today.. verder alles goed hoor hihi.
Ha meiden,

Troela wat jammer. Maar wie weet, een tweeling hahaha! Pfff... lijkt me wel heel erg druk hoor! Ik ben ook altijd wel into het alternatieve, astrologie etc. Maar naar Astro-tv kijk ik niet hoor, dat vind ik echt geldklopperij. Mocht je inderdaad zwanger worden van een tweeling dan stel ik mijn mening misschien nog wel bij!

Dread, mijn nieuwe NOD is 18 augustus geloof ik. Maar de ogen zijn nu op jou gericht! Hoe voel je je?

Kusje, jee meid wat zul je geschrokken zijn, kan me voorstellen! Fijn dat je gelijk een echo en geruststelling kreeg!

Al 9,5 week, dan ben je inderdaad behoorlijk uit de gevarenzone. Lekker van gaan genieten nu. Ik hoop niet dat je al te misselijk en moe bent. Volgende week moet ik naar de gyneacoloog voor mijn jaarlijkse check. Dan zal ik gelijk aankaarten dat ik al bijna een half jaar ovulatietesten heb gebruikt en waarom het nog steeds niet zo ver is. Waarschijnlijk zegt ze dan dat ik over een half jaar nog maar eens terug moet komen. Geen idee. Ik hoop niet dat ik de mm in moet want ik geloof dat mijn vriend daar weinig trek in heeft. Laten we hopen dat het binnenkort vanzelf een keer lukt.

Bloempje, tuin klaar? Wij hebben vorige week ook flink de heggenschaar overal ingezet. Lijkt wel of de tuin nu 2x zo groot is. Voor mij voorlopig weer genoeg geklus, ik ben niet zo van het tuinieren (alleen van het resultaat )

Fijne avond meiden.

ps. weten jullie nog dat verhaal van mijn zusje, en haar abortus onlangs? Vandaag vertelde ze dat ze toch maar niet doorgaat met dit vriendje. Er miste toch iets... Achteraf dus toch maar een goede keuze geweest denk ik. Een kind had echt ab-so-luut niet in haar leven gepast.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
ja het is inderdaad een goede keus van je zusje geweest dan!! je zal er maar mee zitten.. ben wel erg benieuwd wat je gyneacoloog zegt hoor! ze zal je toch niet nog een half jaar naar huis sturen? je bent toch gewoon al een jaar bezig, ovulatietesten of niet. lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft eigenlijk..

hihi en nu niet denken dat ik hele dagen astro tv kijk hoor! maar ik had vandaag de oppas op mijn neefje en toen hij op bed lag, was ik zomaar aan het zappen.. en dan kan ik wel eens gekke dingen doen hahahah!
nou troela, net als de vorige keren heb ik geen idee en ik wil mezelf ook niets wijs maken. We hebben maar 1x echt de kansen benut dus lijkt mij de kans maar heel klein dat het raak is. Aan de andere kant hoeft het ook maar 1x raak te zijn natuurlijk. maar volgens de kalender zou op 1 aug mijn ovulatie zijn, en we hebben het zondag 27 juli gedaan... lijkt me wel een heel kleine kans dus.

Maar ik heb al wel vanaf afgelopen vrijdag een zeur buik, maar denk meer dat er een klein buik griepje aan zit te komen. Alhoewel ik me verder goed voel.

Ach, nog 10 dagen wachten en we weten alles!

De eerst volgende is Dread! haar NOD staat op 6 aug, ben ook benieuwd wat het haar zal brengen...

Hey winter, als ik vragen mag, waarom ga je naar de gyn voor een jaarlijkse check eigenlijk? heeft dat ook betrekking op de zwanger wens? ga je al lang jaarlijks naar de gyn?

Ik ben er zelf namenlijk nog nooit van mijn leven geweest eigenlijk... Maar ben idd ook benieuwd wat zij jou te vertellen heeft natuurlijk!

Mijn tuin is nog lang niet klaar, we gaan hem helemaal verbouwen alleen nu doen we in de weekenden een beetje voorbereidend werk en vanaf 18 aug heb ik vakantie en hoop hem dan lekker snel echt af te hebben... Houten vlonders op het terras en een mooi stenen paadje... Nu hebben we er nog van die waaltjes in liggen waar vreselijk veel onkruid tussen komt En daar word ik echt gek van. Dus ik kan niet wachten tot die teges er uit zijn.
Hey hey!

Nou hier ook weinig de kansen benut hoor. Dit weekend te lam geweest (letterlijk... kwam rond 07.30 uur thuis zondagochtend. En ik ben ZIEK geweest de hele dag hahaha!) Gisteravond voor de vorm toch nog maar even een poging gewaagd dus ook hier weer een herkansing volgende maand.

Bloempje, ik ga jaarlijks naar de gyn omdat ik altijd vrij veel buikklachten had. Toen heb ik een echo gehad, 2 jaar geleden. Er bleek "iets" te zitten. Een cyste waarschijnlijk. Maar de kans is dus groot dat dat endometriose is. Echter, dat kun je pas 100% diagnosticeren dmv een kijkoperatie. En voordat ze een kijkoperatie uitvoeren moeten er meerdere "stolsels" te zien zijn. Of moet de cyste groter worden, moet ik meer last krijgen etc. etc. Daarom ieder jaar een check om te kijken of het er meer/groter zijn geworden.

Maar dit keer kaart ik de kinderwens ook aan. Vorig jaar ook gedaan, maar toen had ik net een maand daarvoor die miskraam gehad. Dus daar kon ze toen weinig over zeggen behalve dat het een goed teken was. In die zin, dat ik zwanger kón worden. Waar ze wel erg op hamerde was dat ik echt moest stoppen met roken.

En dat heb ik nog niet gedaan. Daarom verwacht ik ook dat ze zegt: "Stop eerst maar eens met roken voordat we gaan onderzoeken o.i.d.".... En geef haar eens ongelijk.
dat is toevallig, ik zat net op internet iets te lezen over endometriose en zo kom ik hier en vertel je er over.. maar dan zullen ze nu toch wel verder bij je gaan kijken? krijg een beetje een dubbel gevoel als er tegen je gezegd word dat je eerst moet stoppen met roken. tuurlijk heeft ze gelijk maar aan de andere kant kan het toch ook aan wat anders liggen? je hebt toch niet voor niks buikklachten? ik weet niet hoe ik het goed moet verwoorden, maar steken ze dan alles op het roken? ik begrijp dat ze niet zomaar een kijkoperatie doen maar ik zou dat toch liever wel hebben dan.. of zie je dat zelf anders? ik zou er moedeloos van worden.. MAARRRR, je hebt wel een leuk weekend gehad hihi!!!

bloempje, je hebt maar 1 zaadje nodig hè? wie weet..

voel me vrij k.u.t vandaag! heb 1 week vakantie gehad en op het werk is het gelijk een zootje. ik weet niet wat er is gebeurd(want iets opschrijven kunnen ze ook niet meer) dingen zijn niet gedaan en het is een grote rotbende! ik kan maar beter geen vakantie meer nemen, dan is er tenminste orde in de tent grrr. dus ik heb voor de verandering weer maar eens hoofdpijn. en daar word ik dan weer moe en misselijk van.. bah bah. nou ja, gaat weer wel over.
Dreadje is vandaag ook ongesteld geworden......... om moedeloos van te worden zeg.......... BAH!! Heb nu enorme buikpijn en een ontzettende zere rug..... au!! Ben misselijk van de pijn..... Dus ga ff snel wat mailtjes lezen en dan languit op de bank.

Mijn nieuwe NOD is 2 sept............. maar ja, zover is het nog niet..........
quote:dreadlokje schreef op 05 augustus 2008 @ 18:49:

Dreadje is vandaag ook ongesteld geworden......... om moedeloos van te worden zeg.......... BAH!! Heb nu enorme buikpijn en een ontzettende zere rug..... au!! Ben misselijk van de pijn..... Dus ga ff snel wat mailtjes lezen en dan languit op de bank.

Mijn nieuwe NOD is 2 sept............. maar ja, zover is het nog niet..........
Hoi,Hoi

Gatverdamme wat schrikken of niet kusje?

Gelukkig brengt jou voorgeschiedenis ook "betere" kanten met zich mee.Ik heb al met al ook geluk gehad met 5 ! echo's.

Alleen hoe groter het kind hoe minder je iets (herkenbaars) ziet haha.

Troela jou verhaal ook heel herkenbaar,wat is jou beroep?

Gisteren hebben vriendlief en ik geboortekaartjes bekeken en vandaag via de mail een eerste opzetje gehad.

Ik vond ze prachtig en was helemaal ontroerd.

Nog 2 diensten en ik mag met verlof

gr Amy
tjee kusje maar gelukkig is alles goed.

Ik dacht zondagavond/nacht ja hehe eindelijk gaat het beginnen ik heb de hele avond en nacht last gehad van erge voorweeën.Maar het ze werden niet erger en ook niet regelmatig.Ik ben om 11 uur maar naar bed gegaan met als het dan gebeurt vannacht of morgen heb ik nog wat geslapen maar goed ik kon natuurlijk niet slapen en heb om 2 uur de strijd maar opgeven en ben ik achter de pc gekropen en heb maar een spelletje gedaan tot half 6 toen werd het wat rustiger in mijn buik.Maar het zet gewoon niet door de voorweeën zijn nu wel heviger en nog meer afscheiding en bijna de hele dag harde buiken.Ach ja we wachten maar rustig af.Ik zei al als hij er deze week uit wil doe het dan maar vrijdag dan is het 08-08-08.Ben het nu ook wel zat.Maar verder voor de rest is alles goed.
Hey sungirl! Ja de laatste loodjes wegen altijd het zwaarsr he...

Zo en dan weten wij ook weer wat ons te wachten zal staan al wij zo ver zijn... 08-08-08 zou wel stoer zijn trouwens

Amy, leuk joh dat je al de opzet van de kaartjes hebt! ik vond het uitzoeken van mijn trouw kaartjes ook zo leuk! Het zijn toch bijzondere gebeurtenissen!

Dread, sterkte met je buik en rug pijn, ik hoop dat het vandaag al weer wat beter gaat! Ook van mij een

Troela, vervelend he, als ze dr echt een zooitje van maken op je werk zo in jou vakantie.... tegen de tijd dat alles weer op rolletjes loopt ben je eigenlijk al weer aan vakantie toe!

Winter, het lijkt me toch dat ze nu dan wel serieus zou leusteren naar de kinder wens van je. Perslot zijn er legio dames die gewoon met het grootste gemak zwanger worden en roken als een schoorsteen…

Ik vind niet dat ze dat als een argument kan gebruiken, maar alleen als een advies.

Maar dan zou de eerste stap toch zijn dat ze het zaad controleren lijkt me, en daarna pas onderzoeken bij jou?

Ik ben in ieder geval benieuwd …

Nou, hier alles op rolletjes, het is lekker rustig op het werk en buiten wordt het super mooi weer volgens mij(en ik zit hier binnen met climate control tot 17.30 uur).

Liefs!
dread, voel je je weer wat beter? ik hoop het wel hoor! want het is zo rot om overal last van te hebben... een paar nurofen en een middagje/avondje bankhangen doet vaak wonderen. beterschap!!!!

lekker amy om straks met verlof te gaan!! kun je het lekker rustig aan gaan doen de laatste weken! welk verhaal vond je herkenbaar? ik ben teamleider verkoopafhandeling(oftewel kassa) bij appie..

leuk sungirl! eindelijk is het bijna zover!! jij had toch een site voor je kindje gemaakt? kunnen we daarop gaan kijken natuurlijk, want zoals je gelezen hebt vinden wij het erg leuk om medeforummers te bekijken hahaha!!!

ja dat is inderdaad zo bloempje, gisteren was de eerste dag weer na mijn vakantie en gatver wat was ik het alweer beu zeg!!! maar nu is het weer over.. en dat is lekker dan, dat je tot half 6 binnen zit!!! hihi het is nu 3 uur en ik zit ook binnen hoor(ben niet zo'n zonaanbidster, geef mij maar 3 meter sneeuw)

ben het wel helemaal met je eens over dat roken, het is een advies inderdaad! maar volgens mij ziet de vriend van winter het niet zo zitten om onderzoeken te ondergaan.. tijdje terug zei ze nog dat ze echt hoopt dat dat niet nodig is omdat haar vriend het er niet mee eens is. als ik het mis heb winter moet je het maar zeggen hoor.. dus ik snap wel dat ze het zo lang mogelijk probeert uit te stellen. ben inderdaad ook erg benieuwd met welk bericht ze terugkomt volgende week!!!
Bloempje en Troela,

Geen idee of ze iets over roken gaat zeggen hoor, vast wel. Ik ga gewoon in eerste instantie voor de check-up. Kijken of er meer cystes bij zijn gekomen of gegroeid zijn. En dan vraag ik wel waarom het nog niet is gelukt na 6 ronden met een ovulatietest. Kan natuurlijk van alles zijn. Maar ze zal zeker willen weten of ik nog rook. Ik ben wel een beetje huiverig hoor. Stel je voor dat ze inderdaad zegt: "Als het na een half jaar met ovulatietesten nog niet is gelukt moet je vriend maar eens langskomen met zijn zaad." Hij voelt daar weinig voor, weet ik nu al. Dan zegt hij: "Hoezo? Vorig jaar is het toch gelukt!" En als ik heel eerlijk ben, ik moet er ook niet aan denken dat ik nu zo'n proces in moet stappen. Misschien heb ik dan nog even een half jaartje nodig om aan dat idee te wennen hoor (en om mijn vriend zover te krijgen).

We zien wel.

Troela, jij morgen naar de dokter. Laat je even weten wat hij zei?

Amy wat leuk dat je kaartjes hebt uitgezocht! Dan kun je ook alvast adresetiketten gaan schrijven. Alle tijd zometeen, als je verlof is ingegaan. Heerlijk hoor. Ik hoop dat het nog even een mooie zomer wordt.

En Sungirl, 08-08-2008 zou wel mooi zijn! Acht is het geluksgetal voor de Chinezen. Maar 20-08-2008 is net zo'n mooie datum. Alleen moet je dan nog even, hoop het niet voor je maar het kan natuurlijk heel goed. Lijkt me een vreemde gewaarwording "proefweeen".

Amy en Sungirl, zijn jullie niet heel bang dat je midden in de Albert Heijn straks ineens een plens vruchtwater verliest? Daar zou ik dus nogal benauwd voor zijn.

Dread, voel je je weer een beetje beter vandaag?

xxx
tuurlijk laat ik het weten, ben wel erg benieuwd wat hij zegt!!

hihihi amy en sun, als jullie vliezen breken dan laat ik wel iemand komen met het schuurapparaat om het op te ruimen en ik help jullie wel met puffen(heb toevallig wel m'n bhv) hahahaha..

20-08-2008 is idd een leuke datum zeg!! had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. ik stem er voor dat wij vieren dan op 09-09-2009 of 20-09-2009 gaan bevallen! wie doet er mee?

ga je ook nog vragen over dat temperaturen winter?
JA! Daar gaan we voor, september 2009! Mag ook eerder, maar september 2009 is ook prima. Op zich nog wel beter want dan kan ik wel in januari en mei/juni nog lekker op vakantie

Ik weet niet of ik ga vragen over temperaturen Troela. Het zal wel ter sprake komen als ik begin over vruchtbaarheid enzo. Misschien doe ik dat wel voordat ik het onderzoek krijg. Dan kan ze namelijk tijdens het onderzoek gelijk op (mogelijke) andere dingen letten als ze dit van me weet. Als ik achteraf met die vragen kom zegt ze vast niet: "Oh, trek maar weer uit die kleren want dan ga ik nog even hier of daar naar kijken".

We zien wel hoe het gesprek loopt. Misschien zegt ze tijdens de echo wel: "Hey... daar zit wat! Je bent 2 weken zwanger!" (Zou theoretisch kunnen, zou dát geen leuke verrassing zijn?!)
Ik heb ook wel hyves ik weet alleen niet hoe ik het moet doen hier.Ikke isse net zo nieuwsgierig hoor.Maar hier is mijn site

http://kindjevanons.toddler.nl/

En ja als de vliezen breken en ik sta in de winkel nou ja jammer dan.Ik ben er niet zo bang voor.Hebben ze ook weer wat schoon te maken.Ik ben er denk ik te nuchter voor.Blijf er vast niet voor thuis.Is goed troela als het zover is roep ik je wel.Hahahahahaha

En 20-08-2008 is ook een mooie datum maar laat hem maar eerder komen.

ach winter dat gezeik over roken tuurlijk het is niet goed maar daar ligt het echt niet aan.Mijn vriendin heeft/had ook altijd last van cystes en verklevingen en bij haar heeft ook ff geduurd voordat ze zwanger was.En ze hebben niet tegen haar gezegd stop maar eerst met roken voordat we verder gaan kijken.
Met Dreadje gaat het vandaag stukken beter weer!! Gisteren inderdaad Ibuprofen op en languit op de bank.....

Sungirl, ik zal jou ook Viva-vriendje van mij maken en jou mijn Hyves-pagina sturen..... maar dan wel aanmelden hè, wil jou ook zien! Hahahahaha!!

Leuke datum inderdaad 08-08-'08!!!!
we komen net terug van de dokter en lief moet zijn zaad morgen in gaan leveren en dan weten we over een week meer.. als zijn sperma goed is moet ik daarna naar de gynaecoloog. dus we wachten het af, maar ik moet wel NU stoppen met roken! daar was ie nogal streng op. misschien dat ik het binnenkort wel eens ga proberen!
Oh leuk, Sungirl als jij en Dread hyven zoek ik je bij Dread wel even op. We hebben hier alleen wel de afspraak te hyven maar alleen om bij elkaar te kijken. We krabbelen niet bij elkaar. We willen namelijk geen van allen verwijzingen naar zwangerschapswens en het viva-forum. Allrightie?

Wat betreft dat roken, ik denk toch dat ze daar wel iets over zegt. Maarja, dat doen dokters natuurlijk altijd. Volgens mij beginnen ze al over roken als je voor een blaasontsteking of zwemmerseczeem komt. Beroepsdeformatie denk ik dan maar.

Maar dat het invloed heeft op de vruchtbaarheid is natuurlijk al lang bewezen dus dat ze zeggen: "Eerst stoppen met roken!" vind ik eigenlijk wel heel logisch. Maar ik heb nu andere prioriteiten. Ben namelijk STRENG aan het lijnen. Als ik er acht kilo vanaf krijg wordt stoppen met roken mijn volgende project. Mag ook wel een keer aangezien is al bijna 20 jaar (!) aan die stinkstokken verslaafd ben... Dus dat alleen al lijkt me reden genoeg om er een keer een eind aan te breien.

Of zal ik eerst maar 12 kilo afvallen en dán stoppen? Dan heb ik wat extra buffer want van stoppen met roken schijn je ook altijd weer wat aan te komen.

Dread, blij dat je je weer beter voelt!

xxx

winterdip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven