Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Jee troela, heftig hoor!!!

Ik kan me voorstellen dat je je heel boos voelt!!!!

Dat is echt ook een heel vreemde situatie ook vind ik, als je pa in elkaar geslagen is!

Enne, ook een heel vreemde gozer om dat zo maar te doen, was hij bezopen ofzo???
Jemig Troela! Wat heftig!!! Ik zou ook zo ontzettend kwaad zijn!!! Maar het is idd beter om je in te houden, want je zult het waarschijnlijk niet van die engerd winnen... Sterkte!
ja hij had inderdaad al een hoop bier in zijn lijf.. we hebben gehoord dat hij later in een supermarkt ook de bedrijfsleider probeerde te slaan. hij heeft mijn vader die avond ook 30 keer gebelt, waarschijnlijk om excuses aan te bieden. maar ook mijn vader is helemaal klaar met hem (hoewel hij nogal vergevinsgezind is) dus hij heeft zijn telefoon niet opgenomen..

maar pfff...... het maakt me wel echt kwaad hoor! ok, mijn pa is ook geen heilige maar als ze aan mijn familie komen word ik echt link gewoon! ik moet die gozer ook voorlopig niet tegenkomen denk ik..
Nouja Troela, wat een bizar verhaal!

Kan me voorstellen dat je op springen staat zeg, zou ik ook hebben. Idioot gedoe. Eng ook. Je vader zal ook wel geschrokken zijn. Bah.

En Bloempje, jullie zijn weer goed bezig. Misschien niet helemaal de juiste timing maar dan vervolg je je marathon straks toch gewoon! Leuk trouwens, oppassen op de baby van je vriendin!

En Lode... wat is het spannend nu! Misschien lig je wel te puffen as we speak. Heel veel sterkte en succes meis. Ik wacht het verlossende woord af. Kan nooit lang meer duren!

En nu rennen naar mijn werk!

xxx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hoi meiden.

Jee, wat balen voor je dreadje...goed van je dat je zo positief blijft "klinken". En fijn dat jullie er zo goed samen over kunnen praten. Nu is de eerste hoop gericht op 12 nov! Bij een vriend van mij zag het de tweede keer er ook veel beter uit. De eerste keer was iets van minder als 10%. En ik hoop dat als het niet beter is dat het dan de zaadleider is. Ik heb ook wel eens gehoord dat ze zaadcellen rechtstreeks uit de bal kunnen halen.

Troela, wat een raar verhaal, hoe kan die kerel dat nu doen. Wat een idioot! Mijn vader heeft een soortgelijk geval ook meegemaakt. Ook een dronken kennis die vond dat mijn vader iets verkeerd zei en het meteen nodig vond om er bovenop te slaan. Met als gevolg een blauw oog. Wat kunnen mensen toch agressief reageren.....

Lode, is de bevalling nu echt begonnen? Spannend!

Hier is vandaag de rode ellende weer begonnen. Ik had natuurlijk al niet veel hoop door te weinig actie tussen de lakens door buikgriep van mijn vriend. Dus mijn nieuwe NOD zal zijn 1 dec.

(Ik had eigenlijk gehoopt een "bepaald goed nieuws" tijdens kerst aan de ouders te kunnen vertellen mmmm Jammer. Nou ja weer op naar de volgende ronde.)

Groetjes Inci
Hey meiden!

Troela, welke idioot slaat nou jouw vader in mekaar?? Bah, ik heb een gruwelijke hekel aan agressie....... Laat je niet kennen hè!!!!!

Lode, ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt en dat jullie kindje gezond ter wereld mag komen! Sterkte!!!

Inci, jammer dat je weer ongesteld bent geworden..... Tsjaaa, ik hoopte vorig jaar met Kerst leuk nieuws te kunnen vertellen aan mijn familie, maar ja...... zo zitten we al bijna een jaar later........

Met mij gaat het wel aardig goed. Vriendlief zat er gisteren even doorheen....... echt zielig!! Het doet hem allemaal meer dan hij zelf had verwacht. Maar ja, logisch ook! Ik kan de weken wel vooruit kijken......... leef niet meer van Nod naar Nod...... maar nu van onderzoek naar onderzoek.
@ Inci, 1 december weer D-Day dus? Ik denk dat we allemaal op een mooie kerstboodschap hopen. Ik zat vorig jaar precies hetzelfde te hopen. En nu weer. Net als Dreadlokje en, ik denk, alle meiden hier. Maar het kan nog steeds hoor! Werk aan de winkel dus

@ Dreadlokje, tuurlijk grijpt het je vriend behoorlijk aan. Echt sneu voor hem hoor. Ik hoop zo dat de tweede test wat anders uitwijst. Is dat deze week al of volgende week? Petje af voor je positieve instelling hoor! Maar ook jij mag je af en toe wel even afreageren, ook hier.

Lode zal inderdaad wel bezig zijn nu. Ik heb de laatste paar dagen ook een paar keer "gegluurd" bij het november-topic maar daar is het nu even stil sinds gister. Ik hoop dat we snel mooi babynieuws krijgen.

@ Troela, hoe is het met je vader? Een beetje over de schrik heen? Stomme idioot, die vent. Wat bezielt sommige mensen?

En Bloempje hoe is het met jou meissie?
Hey Winterdip!! Volgende week woensdag (12 nov.) moet mijn vriend weer een potje inleveren en dan 10 werkdagen later krijgen we waarschijnlijk uitslag...... spannend....... maar ga er niet vanuit dat dit onderzoek een andere uitslag uit zal wijzen.
En lode is je kleine man de wereld al aan het verkennen?

Ikke isse helemaal niet nieuwsgierig hoor.
hey ladies!

inci, jammer zeg! maar kop op hè, volgende ronde beter misschien!!

lode, zet 'm op! goh, misschien is hij er al wel... we wachten het verlossende woord af.

dread, geef je mannetje maar een lekkere dikke knuffel hoor!! ik kan me wel een beetje voorstellen hoe hij zich voelt.. het is echt heel rot!

winter, met jou ook alles goed? jullie gaan toch binnenkort nog op vakantie of duurt dat nog even?

hier is de grootste schrik al weer wat weggezakt. maar de woede nog niet! ik moet hem echt niet tegenkomen want dan spring ik er bovenop!! vandaag gaat de politie bij hem langs dus we zullen nog wel horen hoe en wat.

vorig jaar rond deze tijd waren we druk bezig om de bruiloft voor te bereiden. toen hoopte ik ook dat ik op die dag een maand of 2 zwanger zou zijn en dan het goeie nieuws kon brengen aan de familie.. maar we zijn nu al weer bijna een jaar getrouwd. wat gaat de tijd toch snel. ach, ik kan er niet meer zo mee zitten hoor. ik wacht nu tot het 1 december is en dan zien we weer wel verder.. dan zal lief waarschijnlijk ook wel weer een keer HET potje in moeten leveren. en dan gaan ook wij, net als dread, van onderzoek tot onderzoek leven en niet meer van NOD tot NOD.

hoe zit het met de rest? nog geen ziekenhuisbezoekjes in de planning? jullie gingen toch binnenkort ook een keer winter?
Nou ja zeg, dacht ik ongesteld te zijn geworden zet het niet door. Lekker irritant. Hoe eerder het door zet, hoe eerder er weer nieuwe kansen zijn tenslotte... Ik heb overigens niet de illusie dat het toch raak is, daarvoor voel ik me al te veel ongesteld. Wel heb ik vannacht erg leuk gedroomd: namelijk dat ik moeder werd van een jongetje... het geeft een mens toch hoop dat het een keer gaat gebeuren.

Ik vind pasen overigens ook een heel leuke dag om nieuw leven aan te kondigen hihi. Voor ons allemaal graag......

groetjes Inci
Hey innci, misschien dat het met de maanstand te maken heft ofzo, bij mij zet het ook niet zo door als normaar, maar heb wel een heel zeurderig gevoel al 2 dagen. begon zondag met wat spikkels en maandag wat meer rood. vandaag nog wat meer, maar echt zoals normaal (meteen de eerste dag lekker heftig en daarna afzakken) is het niet.

Mijn nieuwe NOD= ook 1 dec! hihihi!

Troela, wij waren ook vorig jaar om dit tijdstip druk bezig met ons huwelijk (in januari) en er zijn al mensen ook al met verwachting hebben gevraagd of we dan misschien niet "voor de kinderwens" zijn getrouwd. Aangezien dat meestal wel zo is en anders trouwt men gewoon niet... Maar ik hoop toch ook wel zwanger te zijn voor dat ik 1 jaar getrouwd ben!

Mijn vriend durft geen sperma test te doen... Hij is juist bang voor wat hij dan te horen zou kunnen krijgen: als het geen goed sperma is, of als dat het juist niet is en dat de problemen misschien erger zijn en bij mij liggen. beide antwoorden wil hij niet... Ik heb trouwens niets verteld van jullie op het forum. maarja, ik wil zelf toch ook nog het jaar vol maken. Alleen dat duurt steeds minder lang!
wat gek dat het bij jullie niet doorzet! ligt misschien inderdaad aan de maanstand..

nou bloem, ik hoop toch ook zwanger te zijn voordat we een jaar getrouwd zijn.. en dat is ook in januari. maar ik geloof er niks van..

alhoewel.......... ik stap net van onder de douche en ben eens naar mezelf gaan kijken hihi! maar ik zie er verdomd zwanger uit!! voor mijn gevoel is mijn buik dikker geworden, terwijl ik helemaal niet veel eet de laatste tijd. en dan de meisjes.. die zitten onder de blauwe aders. nu zie je die normaal gesproken ook wel goed bij mij maar nu viel het me echt op! en er is al twee keer aan me gevraagd of ik zwanger ben omdat ze toch wel wat zagen.. mijn reactie is natuurlijk meteen: nou bedankt... maar dat is toch gewoon echt mijn rubenslijf hahahaha. en puisten!! verschrikkelijk gewoon! normaal heb ik er 's 1 tegen dat ik ongesteld moet worden, maar nu zit er gewoon permanent 1 op mijn kin! dus.. of ik moet nodig aan de lijn of ik krijg 1 december te horen dat ik al 6 maanden zwanger ben hahahaha. dat zou een bak zijn!
ik dacht al dat jullie ook in jan. getrouwd waren, maar ik wist het niet zeker meer...

Zou wel bizar zijn, als je te horen kreeg dat je al 6 mnd zwanger bent... Ik zit er soms ook wel aan te denken... Je hoort toch wel verhalen er over, dus waarom niet...

Zeker als je zelf zo naar je lijf kijkt en het ook nog echt mogenlijk lijkt! hihihi!

Nou, allemaal in volle verwachting van 1 december dan maar weer!
Bloem, bij jou ook al? wat gek he?

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik hoop niet dat het nu raak is....ik heb namelijk net rontgenfoto's laten maken bij de tandarts omdat ik toch dacht dat het niet raak zou zijn. Ik had toch echt bloedverlies...shit... Rontgenstralen zijn superslecht voor de foetus. Laat het nu helemaal maar komen, anders maak ik mezelf gek....wat denken jullie? zou dat echt zo slecht zijn.

sorry voor het egobericht, maar het schoot ineens door me heen....

Inci
Nou meiden, grappig zeg! Toevallig stond ik afgelopen weekend nog zo vertwijfeld naar mezelf te kijken. Ik zou gaan stappen en alles wat ik aantrok stond voor geen meter. Ik had ZO'N enorme buik dat ik even dacht: "Zou ik dan toch...?" Onzin natuurlijk want ik was hartstikke ongesteld. En bovendien, dan zou ik in mijn geval echt olifantendracht hebben want die buik zit er al jaren!

Maar ik heb jullie toch wel eens verteld over dat meisje dat ik kende, die 8 maanden zwanger bleek te zijn en echt niets door had. En dus 2 weken later een zoontje kreeg... Bizar!

Bloempje, wat vervelend dat je vriend zijn sperma niet wil laten testen. Maar geef hem wat tijd. Als ik dat een half jaar geleden tegen mijn vriend had gezegd had hij dat ook niet gedaan. Maar door hem langzaamaan een beetje die "mogelijke richting" op te sturen zou hij er nu wel voor openstaan. Mits ik het seintje geef. Dus misschien is het bij jouw vriend ook wel een kwestie van aan het idee wennen. Ik wil sowieso dit hele jaar nog uitzingen. En waarschijnlijk gaan we eind februari eerst nog lekker een week of 5 op vakantie dus eventuele onderzoeken schuiven we denk ik door tot het voorjaar. Tenzij het niet meer nodig is tegen die tijd (hoop, hoop natuurlijk!)

Inci, kan me voorstellen dat je daar even van schrikt. Misschien wel zwanger... Maar ik vraag me af of dat heel veel kwaad zou kunnen hoor. Zo vroeg. Je kan voor de zekerheid je huisarts even bellen. Maar ik verwacht dat je dan toch te horen zal krijgen dat ze niets voor je kunnen. Eerst afwachten of je uberhaupt zwanger bent. Kan me niet voorstellen dat iedereen die zwanger is maar het nog niet weet, gelijk een probleem heeft hoor. Er zullen genoeg zwangere dames rontgenfoto's hebben gehad omdat ze niet wisten dat ze zwanger waren. Ik zou me niet teveel zorgen maken.

Hoe zou het met Lode zijn?
Gelukkig, paniek om niets....deze ochtend zette het eindelijk goed door. Ik vond het toch geen fijn idee want rontgenstralen zijn extreem schadelijk vooral voor een kind in de eerste weken van zijn ontwikkeling (wel gevonden op internet)(fijn he dat internet). Winterdip wel bedankt voor je gerustelling, echt lief van je.

Bloempje, mijn vriend is ook niet zo voor onderzoeken. Maar ik denk dat als ik perse zou willen dat ik hem wel zou kunnen overhalen. Eerst nog wat meer maanden bezig zijn. We hebben het er ook wel eens over gehad als het niet zou mogen lukken, maar daar gaan we nog niet vanuit hoor.

Zet het inmiddels al wel bij jou door?

Je zult maar al 8 maanden zwanger zijn en het niet door hebben, wat gek moet dat zijn als je er dan achter komt. Een oud jeugdvriendinnetje heeft 9 maanden verzwegen dat ze zwanger was, ze was toen 17 jaar. Toen de baby kwam is ze met een kruik op bed gaan liggen, maar ja die baby komt er toch uit of je nu wil of niet. Toen moest ze het wel bekennen aan haar moeder en zijn ze snel naar het ziekenhuis gegaan. Dat was een grote schok in de buurt kan ik je verzekeren.

Mijn buik is juist eindelijk wat kleiner geworden door gezonder eten en niet meer te vaak aan de chips en m&m's. Ook met oog op een baby. Het lijkt me niet gezond om zoveel gewicht te moeten meeslepen en dat deed ik al. Ook voor een gezonde bloeddruk enzo.

Ik ga eens aan het werk!

x Inci
hahaha, nou winter, ik ken dat wel hoor, want toen mijn zus 2 maanden zwanger was van haar 2e (ze is nu nog zwanger hoor) toen had ze net zo'n buikje als ik normaal! Tja, zij is nog al een slanke den, dus ja... Maar ik heb zo ook wel eens staan denken dat er best wel een kleintje in kon zitten... Maar ik denk het toch niet hoor... Anders is mijn ongi echt niet goed lijkt me...

Enne inci, het lijkt wel door te zitten, maar toch vind ik het vreemd... *Dirty talk modus aan* want normaal heb ik, zeker in de eerste dagen, ook hele klonten er in zitten, maar nu is het allemaal zo vloeibaar, alsof ik limonade sta te schenken ofzo! hahaha! ook als ik naar de wc ga lijkt het of ik blijf druppelen! beetje irritant. (net als senseo apparaten trouwens, ook dat nadruppelen vind ik irritant)* Dirty talk modus uit*

Nouja, genoeg daar weer over... inci, super goed dat je op je voeding let! Zou ik ook weer ens moeten doen, de afgelopen paar dagen heb ik behoorlijk wat naar binnen zitten schuiven... NIET GOED! Maarja, als je ongesteld bent gelden er andere regels toch?!?!

Maarja, het zal wel goed zijn...
Hey meiden!

Maandag om 14.53uur is het mooiste mannetje van de hele wereld geboren! Hij heet Bram, weegt 3835 gram en is 54 cm lang.

Zodra ik weer een beetje kan zitten (sta nu even snel aan de rand van het bed te typen) kom ik even vertellen over de bevalling enz.

Nu ga ik weer genieten van mijn ventje!

Heel veel liefs, Lode
van harte gefeliciteerd lode!!!!!!!!!!! geniet er met volle teugen van!!! maar als ik het zo lees heb je een paar hechtingen.. kom het maar een keertje vertellen hoor, maar geef de komende tijd alle aandacht eerst aan bram!!! superleuk!

hihi gaat lekker met jullie ongesteldheid.. ach de ene keer is het toch wel eens anders als de andere keer. maak jullie maar geen zorgen hoor!

met de anderen ook alles goed?
Snel uitgebreidere reactie van mij maar ik val om van de slaap. Ik kruip alleen niet eerder mijn bed in voordat ik heb gezegd:

LODE!!!!! Van harte gefeliciteerd met Bram! Leuke naam. Geniet er lekker van en we horen wel weer wat meer als je weer een beetje op de been bent. Heel veel geluk gewenst meid, eindelijk is hij er!

En natuurlijk Sungirl, jij bent jarig vandaag. Op Brammetje zijn verjaardag Ook voor jou: Van harte gefeliciteerd!

Overige dames, dikke knuffel en later meer.

xxx
Van harte gefeliciteerd met Bram geniet ervan!!!!!!!

Weet je wat helpt om beter te zitten een hoofdkussen onder je kont leggen is lekker zacht,ik sleepte dat ding elke x mee na buiten,binnen,bed.

Dank je winter.
Ik kom maar weer eens aangewaaid....

Lode, van harte gefeliciteerd!

Troela, wat erg dat iemand zo agressief is. Hoe gaat het nu met je vader? Heeft hij al aangifte gedaan?

Ik ga maandag NIET naar de gyn, maar ik ga zo direct de verloskundige bellen voor een eerst afspraak. Want... geheel onverwacht ben ik gewoon zwanger!

Er is echt nog hoop als je na (ongeveer) een jaar nog niet zwanger bent. Al voel ik me wel een beetje schuldig toe naar dreadlokje, nu ik deze spontane zwangerschap hier kom melden. Sorry dreadlokje, ik hoop zo voor jou dat je heeeeeeeel snel zwanger bent.

En natuurlijk ook voor bloempje, winterdip en troela. En... als ik dantoch bezig ben voor alle anderen die graag zwanger willen worden.

Ik moet wel zeggen dat ik het zwanger zijn mogelijk nog veel spannender vind, dan het zwanger worden. Wat er ook gebeurt, we hebben in ieder geval het bewijs dat we het kunnen.
Hallo lieve meiden!!

Lode: Gefeliciteerd met Bram!!! Wat heerlijk dat hij er nu is! Geniet er maar lekker van!

South: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja de eerste 12 weken zijn altijd even spannend... maar vliegen zo om! Daarna begint het echte genieten!

Sungirl, gefeliciteerd met je verjaardag!

Jammer weer die menstruaties meiden! Ik hoop het iedere keer zo enorm voor jullie en kijk iedere keer hoopvol of er nog positief nieuws is.

Hoe gaat het met jou dread? Vind je zo sterk klinken in je berichtjes, respect! Hou dit vast en geef niet op!

Hier verder alles goed, zit alweer in mijn 24e week. Ze doet het zo te voelen nog steeds geweldig en trapt steeds harder, wel gezellig behalve als het tegen mijn blaas is haha.

Komend weekend lekker een weekendje weg met mijn lief, heb er echt enorm veel zin in!!

Hoe is het eigenlijk met Kaatje? ie schiet ook al op!

Nou lieve meiden zet hem op allemaal!

Liefs kusje
hey sungirl, van harte gefeliciteerd nog!!

south, nou jaaaa!!!!!!! wat super zeg! hartstikke gefeliciteerd!! er is nog hoop voor ons hihi.. hou je ons op de hoogte van alles?

kusje, lekker genieten van je weekendje weg! en het lijkt me heerlijk om die kleine te voelen schoppen.. IK WIL OOK!!!!!

winter, lekker gslapen?

hier gaat het goed, weinig nieuws.. de politie is langs geweest bij die man maar daar hebben we nog niks van gehoord. die gek heeft wel zelf naar mijn vader gebeld om te vragen of het nodig was om het op deze manier te doen en of ze het niet gewoon konden vergeten en verder gaan om dezelfde manier.. tsss die heeft zijn verstand niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven