Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Wij klussen rustig (nou ja rustig?? ) door... hahahahaha!! Vanavond moet het er eigenlijk nog van komen, maar vriendlief zit met zijn collega's aan de kerstborrel..... tsjaaaa... alcohol is nie zo goei voor de kwaliteit van het zaad hè... jammer..... maar dat zegt ook niet alles. Weet niet of hij straks nog zin heeft wanneer hij thuiskomt... ik ga er in ieder geval voor!! Hahahaha!!

Hoe gaat het met alle andere meiden? Lode heeft morgen haar NOD? De rest in 2008 of niet? Spannend........
@dreadlokje alcohol op de dag zelf maakt niet zoveel uit. Heb ergens gelezen dat het 3 maanden duurt voordat de uitwerking van alcohol op sperma weg is. Maar dit ging volgens mij vooral over zeer zware drinkers.

Als mijn vriend flink geborreld heeft roep ik altijd voor de grap dat die spermacellen nu vast in m'n blinde darm terecht komen.
dreadlokje, ik heb 28 -12 nog een NOD

groeten,

Amy
@lady, lode en terminator jammer dat het nog niet gelukt is! maar volgende maand weer nieuwe kansen.

@ sungirl en kusje, mijn borsten zijn nu ook al een cupmaat gegroeid van b naar c, maar ik heb gewoon een grotere bh bij de hema gehaald een mooie beugelbh voor nog geen 6 euro (ze zijn deze week met 30% korting). Geen zwangerschaps/voedingsbh, die koop ik denk ik tegen het einde van mijn zwangerschap pas. Dan schijnen ze nog weer verder te groeien Ik vond dit nu wel een mooiere en goedkope oplossing.

@ dreadlokje, succes met klussen
@meggie de b.h's bij de hema gaan maar tot cup d en aangezien ik nu e heb ben ik vandaag maar naar de prenatal geweest en 2 b.h's gekocht ook niet de mooiste maar beter als die witte sport b.h's maar waar ik hierna heen moet weet ik ook niet omdat de b.h's bij de prenatal ook niet verder gaan als e.En het is ook beter om geen beugel te dragen en het zit ook fijner vind ik.
Ik zou sowieso nog geen voedingsbh's kopen, kun je beter op het laatst kopen. Of kopen wanneer je bent bevallen.
Ik heb ook geen voedings b.h's gekocht maar meegroeib.h's ik weet ook nog niet of ik wel borstvoeding wil geven dus als ik dat wel wil dan koop ik die wel aan het eind van mijn zwangerschap.
@terminator, jammer hoor! Op naar de volgende ronde.

Mooi dat je zo positief blijft

@ dreadlokje ook heel veel succes in de komende ronde, ik duim voor je!

@ kusje Hoe is het met het kopstand slapen?? Lijkt me helemaal niks

@ Lode,Terminator, Amy, Lady1 en Kittepetit en voor wie ik vergeten ben heel veel succes in deze ronde!!

Wij zijn flink aan het klussen, tot nu toe om de dag en daarna een kussen onder mijn kont en dan blijf ik een tijdje liggen.

Nu maar duimen dat het helpt.

Volgens mij kan het niet lang meer duren voordat ik mijn eisprong heb.

Dus afwachten maar....

Ik zou ook geen voedingsbeha's kopen, na de bevalling als je borstvoeding wilt geven worden ze nog groter.

Tenminste dat heb ik al bij verschillende uit mijn omgeving gezien.

Lijkt me ook wel wat een iets grotere maat (heb nu B) en dan moeten ze eigenlijk wel blijven, hihi

Fijn weekend allemaal!
Gisteren en eergisteren was het er niet van gekomen (klussen)..... maar vandaag gaan we er weer voor! Ben best wel moe..... maar ja, het is voor een goed doel hè!

Succes allemaal!! Ik duim voor iedereen!! Hopen dat ik geen rsi krijg. Hahahaha!
He Dames,

Wat is het stil hier!,ligt iedereen te klussen of zo ?

Nog een paar dagen en dan heb ik mijn NOD.

Voelt alsof ik wel ongesteld ga worden,heb af en toe een weeig gevoel en mijn buik is giga opgezet pfff(en ik wil nog wel een jurk aan met de kerst

Komen zwangerschapsklachten overeen met menstruele klachten? Volgens mij wel heh? Ik heb het idee dat ik pas zwanger ben als ik voor mijn NOD niks voel.Hoe hebben de zwangeren onder ons dit ervaren? Hadden jullie wel of geen menstruele klachten? Ik kan er geen pijl op trekken,want mijn klachten zijn bijna altijd anders.(behalve pijnlijke borsten en 1 of 2 pukkels

gr Amy
Hey hallo, ik ben weer terug, heerlijk uitgewaaid! Maar maar even een kort berichtje, want ik moet nog uitpakken...(minder leuk deel van een paar daagjes weg)

Weet niet wie voor het schema zorgt, maar mag mijn nieuwe NOD op 15 januari? Hmmm...realiseer me net dat eisprong dan met oud en nieuw moet zijn.....geen champie voor mij dus...

Tot morgen ennuh...klus ze?!
Ja waar is iedereen???

Druk met de kerstvoorbereidingen??

Nu 2 dagen achter elkaar geklust, niet bevordelijk voor de zaadkwaliteit maar goed....dit weekend moet ik mijn eisprong hebben (gehad).

Volgens mij voelde ik gisteravond steekjes onderin mijn buik.

Dus gelijk manlief weer opgetrommeld om te klussen, hij weet niet wat hem overkomt hahaha.

Dus ik hoop maar dat het raak is! Nog even afwachten.

Maar ik benut in ieder geval alle kansen.

Stomme vraag misschien maar wanneer laat je precies de alcohol staan???

Of is dat verstandig vanaf het begin dat je zwanger wilt worden?

Niet dat ik veel drink ofzo maar een wijntje met de kerst is toch wel erg lekker...

Iedereen heel veel succes!!
Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig gezond en vruchtbaar 2008.

@amy ik had helemaal geen klachten wat ik normaal wel heb zere rug,hoofdpijn,krampen,zere borsten en dat een week van te voren en dan de hele week ik had alleen op de dag dat ik ongesteld moest worden wel krampen ja en zere borsten maar dan ook heel erg zeer mijn vriend mocht er niet aan zitten het deed al zeer met lopen.

@tijn ik zou met kerst nog wat lekker drinken ik heb toen ik 2 dagen zwanger was me nog vol laten lopen en ik drink echt bijna nooit iedereen staat ook altijd te kijken als ik eens een x ga zuipen normaal wordt er altijd standaard cola voor mij gehaald.Is wel grappig we waren gister ook uit geweest en dan vragen ze wel weer en wat je vannacht doen zuipen of cola en ik doe maar cola oke want ik dacht vorige ben je ook aan de zuip gegaan en dacht laat ik het maar eerst vragen hahahahaha.
Druk weekend gehad! Ook met klussen ja... hahaha!! Nee, zaterdag hebben we wel geklust (lijkt wel Eigen Huis & Tuin) en vanavond wil ik er ook weer voor gaan. Alle kansen benutten hè! Hihihi!

@ Lode, ik verzorg het schema, heb jouw NOD net weer aangepast.

@ Amy, ik duim voor je!! Spannend hè! Ik hoop voor je dat ik snel een smiley in het schema mag zetten voor jou...

Het ligt aan je menstruatieklachten of ze op mekaar lijken... die van mij zouden ook zwangerschapsklachten kunnen zijn... lekker handig. NOT!

@ Tijn, ik drink eigenlijk ook bijna nooit. Maar gisteravond heb ik toch wel wat wijntjes gedronken hoor... Kan jouw vraag niet beantwoorden helaas. Maar een wijntje moet kunnen toch?!

Ook ik wens jullie allen een fijne kerst en een supergoed en vruchtbaar 2008 toe!! Dat in 2008 maar een smiley bij iedereen mag staan:
@tijn, volgens de boekjes is het het beste om al meteen als je gaat beginnen geen alcohol meer te drinken. Maar volgens de boekjes zou je ook meteen niks meer mogen wat lekker is en als je dan na een jaar nog niet zwanger bent, heb je ook al een jaar niets lekkers meer mogen hebben. Das ook maar saai...Volgens mij kan het, zoals wel meer meiden zeggen, in de eerste weken niet zo heel veel kwaad, zolang het met mate is. En natuurlijk zodra blijkt dat je wel zwanger bent gewoon niet meer drinken he?! Ik heb iig besloten dat ik met oud en nieuw gewoon een glaasje champie neem.

@sungirl: ja, zo ben ik ook. Ik drink eigenlijk nooit, dus daar ben ik niet zo bang voor. Lekker makkelijk!!
Iedereen fijne feestdagen gewenst!! Weinig tijd inderdaad om te schrijven, met alle kerstdrukte voor de deur. Heb net de laatste inkopen gedaan voor de kerst, nu nog een beetje opruimen, en dan ben ik klaar.

Doeii, X Sari.
@allemaal: hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2008!!!

@ Dreadje goedzo, blijven klussen! Mijn NOD is trouwens 15 januari, als je hem in het schema zou willen zetten, graag!

Groetjes,

Terminator
@dreadlockje: thanx! ff vraagje trouwens: bereken jij wanneer je het beste kunt klussen? Ik ga uit van mijn eisprong op dag 14, denk dan te 'klussen' op dag 9, 11, 13 en 14 ( 13 en 14 omdat dat oud en nieuw is, 1 januari zullen zijn soldaatjes een beetje scheef zwemmen door de champie ben ik bang , dus het zekere voor het onzekere dan maar...) Maar ik twijfel of ik niet beter op de even dagen kan 'klussen' . Lastig hoor, maar ik denk ook eigenlijk dat rekenen misschien niet zo veel nut heeft, dat geluk een heel belangrijke rol speelt. Maar ik wil de kans gewoon zo groot mogelijk maken...

@terminator: nu hebben we onze NOD allebei op 15 januari, voor jou dus ook oud en nieuw eisprong...Hoe ga jij dat doen? Gezellig trouwens, NOD op dezelfde dag
Hallo meiden!!!

Alles goed met Tommie hoor!

Heb het druk met het bijhouden van het juli-forum en we zijn nu ook een juli hyves begonnen, dus al 2 sites bij te houden. Maar was toch wel even benieuwd hoe het met jullie is. Het is voor jullie echt een klus-kerst he! Jammer dat er geen nieuwe zwangeren bijgekomen zijn. Hou vol meiden!

Vorig weekend verloor ik bloed met stolsels, grote paniek in huize Tommie. Meteen de verloskundige gebeld en die vertelde me heel eerlijk dat dit wel eens het begin van een miskraam zou kunnen zijn. Ze heeft me helemaal uitgelegd wat ik kon verwachten als het een miskraam zou worden (wat ik dan zou voelen en zou zien en moest doen) en als het geen miskraam werd mocht ik maandag een echo laten maken.

Het bloedverlies is toen weer gestopt, maar maandag toch maar een echo laten maken. Was heel spannend. De vrouw die de echo maakte had er na mijn verhaal weinig vertrouwen in dat er nog iets zat. Maar na even zoeken lag daar onze genetisch gemanipuleerde tuinboon te spartelen. Ineens ga je van de emotie 'misschien zit er wel niets' naar 'ja er zit echt een kindje in mijn buik'. Heel maf. Dus gelukkig alles goed afgelopen. En zitten we op een knalroze wolk. Het is nu heel tastbaar.

@ sungirl. Ik herken het kokhalzen tijdens het tandenpoetsen. Ik heb niet het idee dat het bij mij aan de tandpasta ligt maar meer dat ik mijn keel aanraak met de borstel als ik mijn achterste kiezen poets. Heb al een kleinere tandenborstel gekocht. En dan kan ik toch zeker alle tanden een keer aangeraakt hebben voordat ik weer moet kokhalzen. Maar lekker is het niet.

Heb ook zitten denken aan spoelen met mondwater. Maar vind het niet fijn als ik een minuut moet spoelen zonder adem te kunnen halen door mijn mond.

Ook mijn borsten zijn gegroeid. Heb nu een bh van een vriendin te leen. Had geen zin om in die kerstdrukte een nieuwe bh in de stad te gaan kopen. Morgen als het wat rustiger is zal ik eens kijken of er iets comfortabels te scoren valt.

@tijn, ik drink sowieso niet. Maar vriendlief heeft ook zijn biertjes en wijntjes laten staan toen we zwanger wilden worden. Tja, hij moest er ook maar wat voor doen. Maar hij deed het geheel uit zichzelf hoor, de schat. En nu ik me te moe voel drinkt hij zelfs niet bij het kerstdiner zodat hij naar huis kan rijden.

Meiden, zet hem op enne... ik heb nu toch vakantie dus wat meer tijd om met jullie mee te lezen. Voel me alleen een beetje lullig omdat ik al zwanger ben en jullie zo hard je best doen! Ik gun het jullie ook zo!

Liefs Tommie
Tommie, je hoeft je echt niet lullig te voelen hoor! Onze tijd komt ook nog wel! Leuk om weer eens wat van je te horen! Maar je liet me wel even schrikken hoor, met je verhaal. Hoe voel je je nu? Nergens meer last van? Hopelijk blijft het goed gaan, ik duim iig voor je!!
Hebben jullie ook allemaal een leuke kerst gehad? Wij hebben een heel speciaal kadootje gekregen op kerstavond! We hebben ons babietje voor het eerst aan de buitenkant gevoeld!! Ik had al een anderhalve week het gevoel dat ik iets van binnen voelde, een heel licht gefladder soms, een beetje zo'n gevoel alsof je een zenuwtrekje hebt aan de binnenkant van de buik ,wat je ook wel eens aan een oog kunt hebben. Maar zeker weten doe je het niet, maar het gevoel werd steeds sterker en mijn idee dat dit de baby wel eens kon zijn ook, en op kerstavond liggen we in bed nog wat tv te kijken toen ik het dus weer voelde en nu had ik mijn hand op mijn buik liggen, en heb het dus nu ook aan de buitenkant voelde. Ik lief meteen gezegd dat hij moest voelen en hij heeft het dus ook gevoeld. Dat was het mooiste kerstkadootje voor ons!

Tommy, wat fijn dat het allemaal goed is met je, ik heb hier echt de hele tijd zitten kijken naar een berichtje van jou. Ik ben blij voor je dat het goed is.

Liefs Sari
OOooh Sari wat een leuk kerstcadeautje! Hoeveel weken ben je nu? Ik denk dat ik nog heeeeel lang moet wachten voordat ik wat voel. Lief zei vanmorgen: volgens mijn wordt je buik een beetje dikker. haha.

liefs tommie
Ik ben van afgelopen maandag 18 weken zwanger, ik begin ook al aardig uit te dijen, ben al 6 kilo bijgekomen....in de ochtend valt het nog mee met de buik, maar s'avonds dan staat het echt op spanning.
Hoi lieve dames.

Morgen is mijn NOD,willen jullie allemaal voor mij duimen?

Ik voel weinig,(alleen een beetje zere borsten en darmen,maar dat laatste komt door wat anders,hihi) maar ja dat zegt bij mij niks.Heb wel eerder gehad dat ik verbaasd was die dag ongesteld te worden,omdat ik niks had gevoeld.

Wist ik maar waar ik het aan kan herkennen(zwanger zijn),maar dat zal misschien wel nooit komen of wellicht bij de tweede?

Iedereen een goed uiteinde en doe voorzichtig met vuurwerk haha

XXX Amy
Ik duim voor je amy!

achteraf gezien had ik de hele week voor mijn NOD al steken in mijn tepels. Alsof er iemand van binnenuit met een speldje in zat te prikken.

succes!!

liefs Tommie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven