Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Wow Rain, dikke stiekemerd! Die had ik ook niet aan zien komen! Maar supergaaf!! En met zo'n knapperd als 1e, wordt dit ook vast weer een beauty!
Speec, hou je cyclus goed in de gaten he. Toen ik eenmaal van M. bevallen was ben ik niet meer aan de pil gegaan. Voelde me beter zonder hormonen. Cyclus was de eerste paar maanden perfect, precies 28 dagen zoals het altijd geweest was bij me. En ineens na een paar maanden ging het van 40 dagen naar 12 dagen, naar 16 en weer naar 34... Ben er wel mee naar de HA geweest en die vond het ook vreemd maar zei wel dat ik misschien pcos zou hebben. Maar omdat ik geen directe kinderwens had na het krijgen van M. heb ik het niet laten onderzoeken.

Let op, ik zeg niet dat dit het bij jou hoeft te zijn hoor, maar ik bedoel alleen te zeggen dat je het even bij moet houden
En weer wakker... Mn dagen worden steeds langer...
Morning!

Hier was ze helaas "al" om half 8 wakker.... pff vind het maar vroeg, we gaan zo eerst nog even als gezinnetje zwemmen, wordt ze lekker moe dus ik denk dat ze vanmiddag dan wel lekker lang slaapt
Smsboom gister bij mij blijven hange, las nu net pas het smsje. Fan en gw jullie hebben hem wel doorgezet hoop ik…

Maar Rain, wat spannend!

Char, bevallingsbed is zo in elkaar gezet, kan vent dat niet doen op t moment dat de weeën beginnen? Dan hoeft hij niet alvast te staan. Zo zouden wij het iig bij j2 doen, maar ja ik moest in zh dus niet nodig geweest

De moeder van 2 oppaskindjes van mijn moeder is nu zwanger van de 3e via IUI. Van de 1e 2 was ze heel snel zwanger en nu wilde t dus niet gewoon lukken. Maar als je de wens hebt ga je er toch wel voor de mmm

Gister na dikkie dik geweest, was erg leuk!

Arme j2 is moe, maar mag van mij niet op bed. Ze gaan zo naar mn ouders, ga ik nog ff tocht schaatsen
hier ook beroerde nacht, later thuis dan gepland, en wakker van de jeuk! Justdeb, respect voor jou. Is er nou nog iets uit dat leveronderzoek gekomen?

Pff, vandaag wassen wassen wassen, met dat gespuug van A ligt de wasmand vol met halve wasjes, maar wel klamme vieze troep, wat ik niet nog een week wil laten liggen. Gelukkig heb ik een zelfdenkende wasmachine.
Maya: vriend ziet dat niet zitten om dat dan te doen. Hij gaf gister heel schattig toe dat hij het reuze spannend vind allemaal.
Char waarom staat ie er nu al dan. Je mag toch pas vanaf 37 weken thuis bevallen.
Maar ik weet niet precies hoe ver je bent eigenlijk.
Maya, ik heb geen sms gehad eigenlijk...
Rain, al nieuwe test gedaan trouwens?
Becky: anders moet ie eerst op zolder en er over 3wk weer van af. Ben alweer 33wk
Ha ha, ik moet zo lachen: F. is dol op foldertjes, kan daar echt uren mee spelen. Zit zoetjes naast me de foldertjes te lezen, maar heeft een enorme stinkkont. Vriend zegt dat hij haar luier even gaat verschonen, en ze wordt echt hysterisch! Dit komt de laatste weken op, die lekkere driftbuien. T is toch ook wel heel schattig hoor.. Maar goed, dit duurt dus tot ze 3 zijn ofzo..?
Goeiemorgen!

Ja hoor, vanmorgen weer getest natuurlijk en streepje is alweer wat donkerder. Voor de liefhebbers (Duuf) een foto op Hyves gezet.
ik hoor het wel als je jompel wil.
Wow Rain, gefeliciteerd!!!! Ik heb geen sms gehad, vandaar dat ik nu pas kom binnenvallen...

Deb, als je straks weer aan t werk bent en man heeft avond dienst dan kun je toch ook rustig een keer het bad overslaan? I. en R. gaan sowieso maar om de anderse dag, hebben allebei droge huid. En handjes, gezichtjes, billen, die worden toch al de hele dag gepoetst

Uitslag van de ontlasting van I. was goed, dus ze kunnen echt niks vinden. Over 3 maanden wordt ze weer helemaal onderzocht, en gewogen natuurlijk om te kijken of ze dan wel weer is aangekomen.

Speec volgens mij heb ik t ritme van R. weer redelijk terug gedraaid, eerst een paar dagen elke 2 uur wen fles gemaakt om er zoveel mogelijk in te stoppen en groente weer gepureerd omdat ze die stukjes niks vindt. Toch bleef ze s nachts komen, toen gewoon een beetje lauw water in een flesje gegeven en daar had ze geen zin in natuurlijk en na 2 nachten water heeft ze nu al 2 nachten doorgeslapen.
Rain: feli!
Maya hoe gaat het met je moeder eigenlijk? Dat vroeg ik me al een tijdje af, maar vergeet het elke keer te vragen.

Duuv, hoe gaat het met de zindelijkheid van D. Nog steeds goed? Knap hoor! Bij I. blijven we steken dat ze roept "mama ik plassen!" dan naar de wc of potje rent, maar dan niet wil dat haar luier uit gaat, dus gaat ze met luier aan op het potje zitten plassen

Char, slaapt S. nog steeds goed in haar nieuwe bed? Heeft ze een 1 persoonsbed of een peuterbed of meegroeibed of hoe heet dat?

I. ligt nog steeds in haar ledikantje. Ze wil niet in het grote bed. Maar misschien moet ik het ledikantje dan gewoon een keer van haar kamer weghalen, dat ze niet meer kan kiezen of zo. Nou ja, het heeft ook niet echt haast of zo.

Yaya, nog gefeliciteerd met D.! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Moom, sneu voor A. (en jullie, ondergekotst worden is niet leuk ) R. is ook zooo verkouden en aan het hoesten, dat ze tijdens een voeding wel een paar keer zo hard gaat hoesten dat ik bang ben dat alles eruit komt.

Haha Kath, dat kan inderdaad nog wel eens heel lang gaan duren. Of je denkt een tijdje dat de driftbuien weg zijn, en zomaar opeens... daar zijn ze weer!

Maya hoe gaat het met de waterwratjes van J1? Bij I. zijn ze opeens weg/afgevallen. Ze had er best wel veel op haar buik, in de knieholten en oksels, nu nog 1 in de knieholte, de rest is allemaal weg. Ze heeft ze dus een maand of 3 gehad.

Rain hoe is de stemming thuis? Hoteldebotel of twijfelen jullie nog aan de test? Ik heb 'm op hyves gezien, maar volgens mij is het gewoon 100% feliciteren waard hoor! Hoe reageert manlief?

Becky is de ruzie weer bijgelegd?

Ik vind de dagen dat man laat thuis is van zijn werk (lees: nadat beide meisjes in bed liggen) ook lastig, eerst langs kdv, eten koken, terwijl R. mega moe is na een dagje kdv, maar die wil ik dan ook weer niet direct als ik thuis kom het bed in doen, als dan alles in bed ligt ben ik er best even klaar mee. Vorige week een dag zaten ze allebei te huilen, R. omdat de kwark opwas (daar kun je haar wel mee vol gooien) en I. omdat ze alleen bij mij wilde zitten en niet samen met R.

Soms bel ik mijn ouders dan nog wel eens even, die wonen hier 800 m vandaan en komen dan even langswandelen. Kids blij, en mijn ouders blij, en ik kan even rustig de bende opruimen.

GW lekker gezwommen?

I. en R. hebben een gezamenlijke missie op het moment, namelijk de boekenkast uitpakken. Heeft I. al tijden niet meer gedaan, maar nu R. dat ontdekt heeft, doet ze graag weer mee.

Och, I. ziet piggy hiernaast in beeld, "doe maar die, ook met de kikker" zegt ze nu de hele tijd
Hus: wij hadden ledikant en peuterbed op dr nieuwe kamer gezet. Totdat ze zelf aangaf dat ze in grote bed wilde. Toen direct ledikant eruit en haar op peuterbed gelegd.

We hadden hier altijd slaapdrama's toen ze in ledikant sliep, nu helemaal niet meer.
Ik denk dat ik vooral een luie mama ben , H gaat ook niet elke dag in bad. Eten doet ze 's middags warm bij de go, dus's avonds een broodje is voldoende (ik kook wel eens, maar zeker niet standaard).

En qua huishouden doe ik ook niet veel op werkdagen (of beter gezegd eigenlijk gewoon niets )

Nu scheelt het dat de schoonmaakster komt en we verder niet veel thuis zijn.

Heerlijk gezwommen, we waren keer naar ander zwembad geweest, deze was in oude mijnsferen, wel grappig en hele leuke glijbanen met zo"n band waar je dan in zit. H was terug in de auto in slaap gevallen, slapend uit de auto getild maar natuurlijk wakker op het moment dat we haar in bed legden dus die is nu nog even het zwembad met zichzelf aan het doornemen
Hus: hier gaan T en M ook om de dag in bad hoor, elke dag doe ik alleen als het écht nodig is (als het 30 graden is buiten, óf als ze heel vies is van het spelen, ondergepoept is oid..) Ook ivm een droge huid bij beiden..

Smsboom: ik had het dus hier gelezen gisteren, maar ook geen sms gehad verder??

Hmmpf, hier sneeuwt het!! Bah, dat hoeft van mij dus helemaaaaal niet! We gaan straks naar vrienden op visite en dat is ruim een half uur rijden.. Dus hopelijk valt er niet teveel.

En vanacht was hier weer goed, gisteravond om 21.30 al gehad (hij gaat steeds vroeger ipv later) en toen om 3.00 en 8.00.

Krampjes lijken ook wat beter onder controle nu.. Spruw is zo goed als weg..

Rain: de test dus alweer wat donkerder! Zo was het bij mij ook bij M, eerste dag licht streepje, 2e keer wat donkerder en toen de cb test die meteen zwanger aangaf! Wanneer ga je morgen weer testen?? Dan ga ik vast klaarzitten!
Tja, met 1 kind is het natuurlijk een stuk eenvoudiger allemaal, maar ik zorg dat ik op de avonden dat ik het alleen moet doen, ik iets in de vriezer heb wat ik kan opwarmen (chicken 2night of pastasaus ofzo). Ik hoef dan alleen rijst of pasta te koken. Tijdens het koken zet ik F. op de bank voor Sesamstraat en dan gaan we eten.

In bad gaat ze 's avonds nooit, dat wordt veel te laat. Op vrijdag doet man t terwijl hij doucht, op dinsdag doet de oppas het, en op zondag doe ik het, op een tijdstip dat t uitkomt.

Opruimen/schoonmaken doe ik 's als ze in bed ligt, soms lukt het om het te doen als ze wakker is (stofzuigen vindt ze mega-interessant). Maar goed, ik snap ook dat ik dit ritme wel even moet omgooien als ik 2 van die dreutels heb..

Ik vind ook wel dat een aantal van jullie hele hoge eisen aan het huisvrouwenschap stelt hoor..! Maak het jezelf toch lekker makkelijk, daar wordt iedereen volgens mij veel gelukkiger van.

En Justdeb: moet je echt afwassen? Hebben jullie geen afwasmasjien?

Goed, ik nog maar weer even aan t werk.. Leuk na zo'n week ziek zijn.. Lekker alles inhalen in t weekend..
quote:Kath76 schreef op 12 februari 2012 @ 13:57:

Tja, met 1 kind is het natuurlijk een stuk eenvoudiger allemaal, maar ik zorg dat ik op de avonden dat ik het alleen moet doen, ik iets in de vriezer heb wat ik kan opwarmen (chicken 2night of pastasaus ofzo). Ik hoef dan alleen rijst of pasta te koken. Tijdens het koken zet ik F. op de bank voor Sesamstraat en dan gaan we eten.

In bad gaat ze 's avonds nooit, dat wordt veel te laat. Op vrijdag doet man t terwijl hij doucht, op dinsdag doet de oppas het, en op zondag doe ik het, op een tijdstip dat t uitkomt.

Opruimen/schoonmaken doe ik 's als ze in bed ligt, soms lukt het om het te doen als ze wakker is (stofzuigen vindt ze mega-interessant). Maar goed, ik snap ook dat ik dit ritme wel even moet omgooien als ik 2 van die dreutels heb..

Ik vind ook wel dat een aantal van jullie hele hoge eisen aan het huisvrouwenschap stelt hoor..! Maak het jezelf toch lekker makkelijk, daar wordt iedereen volgens mij veel gelukkiger van.

En Justdeb: moet je echt afwassen? Hebben jullie geen afwasmasjien?

Goed, ik nog maar weer even aan t werk.. Leuk na zo'n week ziek zijn.. Lekker alles inhalen in t weekend..Whaha, onder die categorie val ik in ieder geval niet
Deb, ik ga denk morgenmiddag even naar de stad lopen dus zal rond een uur of 15 zijn dat ik de digitale test ga doen. Maar ik voel me verder gewoon zwanger eigenlijk dus die test is meer om het zwart op wit te zien staan. Stom eigenlijk hè?

Dus moom, je mag een jompel zetten hoor en uitgerekende datum is 21 oktober.

Tuurlijk mag je vragen waarom ik niets heb gezegd gw! Ik schrijf hier natuurlijk niet zo veel meer mee dus echt moeilijk was dat ook niet. En het was een stukje zelfbescherming. Ik weet natuurlijk dat het even kan duren en wilde niet elke maand geconfronteerd worden met het feit of het gelukt was ja of nee. Ik moet zeggen dat ik er zelf al wel een stuk relaxten in stond dan de vorige keer. Het mocht wel maar moest nog niet perse ofzoiets.

En dat is dan ook meteen een beetje de stemming die hier nu heerst hus. Tuurlijk ben ik blij en man ook geloof ik maar omdat je er minder mee bezig bent sta je er minder bij stil. En als je er over nadenkt zijn dat op dit moment de praktische dingen enzo. En hoe dat dan allemaal in hemelsnaam moet met 2 van die kids!!
Nee GW, jij valt in dezelfde categorie als ik.. De luie huisvrouw.. (Hoewel, sinds onze schoonmaakster uit de running is, moet ik toch toegeven dat ik best fanatiek ben.. Maar kannie wachten tot ze terug is!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven