Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Oh en fan, weer een van het lijstje af.... straks "moeten" wij ook nog
Wahahhaaha, ja hou op schei uit GW... Maar je beseft dat het dan tussen ons gaat he, dus duurt het misschien nog wel 10 jaar
Rain!!! Wat gaaaaf!! Ook ik had hem op de een of andere manier wel verwacht Hopelijk zijn de volgende testen ook gewoon positief, en was het gewoon nog te vroeg voor de digitale test! Spannend!!!
Nou, over 10 jaar mag jij er alleen voor gaan fan, ik denk dat het dan voor mij technisch echt niet meer mogelijk is
GW, over 10 jaar haak ik ook af hoor. Alsjeblieft hahahaha.

Denk dat wij er nog steeds allebei hetzelfde instaan. Misschien ooit, misschien nooit
quote:germanwings schreef op 11 februari 2012 @ 20:37:

Nou, over 10 jaar mag jij er alleen voor gaan fan, ik denk dat het dan voor mij technisch echt niet meer mogelijk is jawel hoor, alleen moet je er iets meer moeite voor doen, bij een of andere kliniek in Italie of zo.
Op dit moment zeg ik niet, niet nu, maar idd mss ooit wel (al weet ik nog niet wanneer dan).
haha becks, nou mocht er ooit een 2e komen, dan zonder medische molen, lukt het niet dan niet en de kans dat het spontaan over 10 jaar nog lukt is vrij klein.
Zie je ons al zitten GW, samen bij een Italo wonder dokter
Snap ik hoor. Als er hier ook een tweede gegund is, is het ook klaar. Mocht het bij de tweede niet lukken, zou ik dat wel heel verdrietig vinden. Dan zou ik denk ik alsnog de mmm in gaan mits het niet te ver gaat.
quote:fanatic schreef op 11 februari 2012 @ 20:47:

Zie je ons al zitten GW, samen bij een Italo wonder dokter ik zou het met dit in mijn hoofd bijna overwegen fan, lijkt me wel gezellig met zijn tweetjes
quote:Becky26 schreef op 11 februari 2012 @ 20:47:

Snap ik hoor. Als er hier ook een tweede gegund is, is het ook klaar. Mocht het bij de tweede niet lukken, zou ik dat wel heel verdrietig vinden. Dan zou ik denk ik alsnog de mmm in gaan mits het niet te ver gaat.mss is dat het verschil tussen jouw wel bestaande wens voor een 2e en mijn (nog?) niet bestaande wens.
Ja maar becks, wanneer gaat de mm te ver? Ik heb wel eens gehoord dat je je grenzen gaat verleggen als je eenmaal in "het traject" zit. Elke keer gewoon een stapje verder.

Ik zou het verdrietig vinden als M. alleen blijft, maar ga niet aan een zwangerschap beginnen om haar een plezier te doen. Voorlopig wil ik echt nog niet. Maar ik weet ook niet wanneer dan wel (net als jij dus GW)
quote:germanwings schreef op 11 februari 2012 @ 20:50:

[...]

mss is dat het verschil tussen jouw wel bestaande wens voor een 2e en mijn (nog?) niet bestaande wens.Dat denk ik wel ja. De wens is er wel, nu nog afwachten of het ooit gaat lukken. Maar ik zou ook niet tot het uiterste gaan denk ik. Ik ben heel happy met mijn meisje. Maar het is nog niet 'af' zeg maar. Een tweede past wel bij ons.
Ik zag vanmiddag een jongetje van een jaar of 7 heel lief spelen met zijn broertje van ongeveer H's leeftijd, dus leeftijd verschil hoeft volgens mij niet zoveel uit te maken en volgens mij is het voor jezelf wel veel makkelijker als een kind al wat groter is.
Ik weet niet wanneer dat te ver gaat eigenlijk. Ben natuurlijk ook niet meer de jongste en als het jaaaaren zou gaan duren zou ik het ook niet tof vinden denk ik.

Heb geen idee hoe de mmm eruit ziet, wat je opties zijn en wat het met je doet.
Ik moet wel zeggen dat van alle mensen die voor een 2 gaan of gegaan zijn ik voor jou wel ongeveer het meeste respect heb, jullie hadden (en hebben) het met N niet altijd makkelijk en dan toch voor een 2e gaan, dan moet de wens wel echt diep zitten, dus ik gun het jullie van harte (en hoop dan op een iets rustiger kind, lijtk me wel fijn voor jullie)
GW, mijn vriend en zijn zusje schelen 7 jaar. Dat is wel veel hoor. Die leven allebei op een hele andere planeet... zij is met hele andere dingen opgegroeid als hij.

En denk ook wel dat het makkelijker is als de oudste al flink zelfstandig is, alleen lijkt het me dan logistiek gezien weer moeilijker...
GW, ik ga er gewoon vanuit dat een tweede, onze zoon , veel rustiger is. En tja, weet je, ik ben niet anders gewend met N. Dus ik weet niet hoe het is om een ander kind te hebben zeg maar. Ik vind het zwaar, maar we maken het ons zelf ook natuurlijk ook wel zwaarder. Beide zo goed als fulltime werken, vent vaak in de avonden en weekend.

Maar goed, die nachten, pfff ik ben er nog steeds niet bovenop. Wat Kath ook een tijd geleden zei, dan ben je er maar vanaf. En dat is ook wel zo, ook carrierewise gezien. Ik wil op een gegeven moment verder in mijn werk en dat doe ik niet zolang die wens voor een tweede er nog is. Maar met twee kindjes zal het nog zwaarder zijn, zeker in het begin.

Fan, ik denk bij ons dat het het meest fijn is om een tweede te krijgen als N. 4 is.

Dan kan vent haar naar school brengen en ik de baby naar het kdv, omdat hij ook pas laat begint en ik eerder.
Tja, dan ben je er maar vanaf....

ik denk dat ik daar heel anders in sta, het maakt toch wel uit of je er voor 1 af moet of dat je er eerst voor 1 af meot en daarna nog weer voor nr 2?

Nu slaapt H bijna altijd door, dus dat speelt in mijn/onze overwegingen niet echt mee.

En heel eerlijk gezegd weet ik niet of (bijna) ft werken nu zoveel zwaarder is. Ik ervaar het niet zo, zeker zolang we nog gewoon schoonmaakster hebben. Enige stressige is dat je vast zich aan ophaaltijden kdv/go.
nou wat ik heel zwaar vind, is dat N op de dagen dat ik werk, op het kdv zit EN dat vent die dagen pas om 22.30 uur thuis komt. Ik vertrek om half zeven of kwart over zeven (of ik N, wel of niet wegbreng), moet met de trein heen en weer, werken, N. ophalen, met haar eten, spelen, in bad doen, naar bed brengen en dan is de avond bijna om. Bij wijze van. Vaak moet/ga ik nog aan het werk. Dan wacht ik vaak nog tot vent thuis is en dan wordt het vaak toch 23.30 uur voor ik op bed lig.

Maar GW weet wel hoe dat gaat en meerdere van jullie hier gelukkig.

Maar we doen dat wel zelf, zoals ik aangeef. Nu N. wat beter slaapt gaat het wel beter hoor.
Becks, ik vind het knap dat je nog op je benen staat. Je klinkt altijd zó druk en dan met die korte nachten... Energiek type, dat moet wel!

Leuk fleurig (hoe kan het ook anders? ) vestje GW!

Rain, ik had niks aan zien komen hoor. Wel superleuk! Ik vind het wel grappig dat we hier in het begin elke slijmdraad met elkaar deelden (virtueel dan) en dat we nu dit soort dingen toch weer een beetje geheim gaan houden. Maar het maakt me niks uit hoor. En ronde 3, wow, dat lukt ons al niet meer. Maargoed, dat zou ook echt een wonder zijn geweest.

Ik was 21/1 ongesteld en toen 2 weken later weer!! Dat is nu net over. Ik ga vanaf nu elke dag ovulatietesten doen. Wil weten of ik uberhaupt een eisprong heb. Met een cyclus van 16 dagen in ieder geval niet, lijkt me. Getver, ik heb geen zin in gedoe, dus ik hoop dat m'n lichaam gauw weer normaal gaat doen en ik snel zwanger ben.

Net nog even geschaatst. Lekker!
quote:speculaas78 schreef op 11 februari 2012 @ 21:27:

Becks, ik vind het knap dat je nog op je benen staat. Je klinkt altijd zó druk en dan met die korte nachten... Energiek type, dat moet wel!Wie?? Mijn dochter of ik? Ze heeft het niet van een vreemde, mijn moeder zei pas geleden nog 'boontje komt om zijn loontje' haha. En zij had wel een tweede kindje toen ik nog geen 1.5 was.
Ik ben eigenlijk ook wel beneiuwd naar de reden waarom rain niets gezegd heeft over haar plannen (hoeft ook niet, maar ben wel gewoon benieuwd naar het waarom ervan, of is dat te nieuwsgierig).

Oh, 16 dagen is wel een korte cyclus, lastig speec. Geef je eigenlijk nog bv? Zou dat er nog invloed op kunnen hebben?
quote:Becky26 schreef op 11 februari 2012 @ 21:21:

nou wat ik heel zwaar vind, is dat N op de dagen dat ik werk, op het kdv zit EN dat vent die dagen pas om 22.30 uur thuis komt. Ik vertrek om half zeven of kwart over zeven (of ik N, wel of niet wegbreng), moet met de trein heen en weer, werken, N. ophalen, met haar eten, spelen, in bad doen, naar bed brengen en dan is de avond bijna om. Bij wijze van. Vaak moet/ga ik nog aan het werk. Dan wacht ik vaak nog tot vent thuis is en dan wordt het vaak toch 23.30 uur voor ik op bed lig.

Ik heb op dit moment dan nog wel verlof, maar als ik weer werk en man heeft avonddienst, zien mijn dagen er ook zo uit ongeveer.. Ben heel benieuwd hoe ik dat met M erbij allemaal ga doen, want die moet ook eten, badderen en aandacht/spelen..

Vind het momenteel af en toe al "lastig".. Man had avonddienst afgelopen week, van 13 tot 22u... Op zich allemaal prima te doen, tót ongeveer 16.30... Dan is het koken, eten met T, haar in bad doen (en de ene keer wil M nog eten voor T in bad gaat, de andere keer na die tijd), dan nog met T spelen, even tv kijken samen, T op bed brengen.. Zodra zij ligt, wordt M vaak onrustig/huilerig of heeft last van krampjes, dan moet er nog afgewassen en opgeruimd worden, M getroost worden, M nog badderen.. Dus voordat ik helemaal klaar ben is het algauw na 21.00... En soms nog later, ligt eraan hoelang M huilerig is, want die gaat wel even voor natuurlijk...

Heb afgelopen week wel eens gedacht: waaaaaarom wou ik dit ook alweer?? hahaha... Maar dat ben ik alweer vergeten als ik mijn moppies weer zie...

Maar als ik dan denk, dat als ik weer werk, ik dan 's middags al veel later thuis ben..... en dan alles nog moet, M dan dus ook moet eten, badderen enz, dan vraag ik me af waar ik de tijd weg moet halen dan...

Maaaaaaar....... Het komt vast allemaal wel goed hoor

Is niet om jullie te ontmoedigen hoor, want iedereen heeft een ander ritme, en andere kinderen, maar zo zag mijn week er afgelopen week uit, na 16.30... vermoeiend....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven