Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Hier is babykamer ook al bijna klaar! Ben zooo blij! En bevallingsbed komt ook al in kamer, weten niet waar we die anders kwijt moeten. Ons waterbed is helaas niet goed voor bevallen.

Dus nog paar dingetjes doen en dan rust in huize ......

Kunnen we de laatste weken rustig aan doen.

Vanmorgen hele ochtend al pijnlijke harde buiken en pijn van onder, dus vermoed dat kleine aan indalen is.
veel plezier maya!

hier Atje een boterham op, en ligt nu op bed. Hopelijk gaat ie even lekker slapen...
Ach a'tje toch. Hij blijft maar kwakkelen met z'n oren he? Hopelijk blijft de boterham erin.

Beck, waar ging de ruzie over? Niet leuk en zeker niet 's nachts! Nog een voor het haaifs-bericht.

GW, is H alweer wat fitter?

Char, krijgen we nog een foto van de babykamer en van S haar nieuwe kamer?

Deb, wat een goeie nacht! Wat fijn dat M het weer zo goed doet.

Hus, hoe gaat het met het dag-nacht ritme van R? Heel irritant dat ze dat gaat omdraaien! Hoe kom je daar vanaf he? Honger is honger. Dus 's nachts maar laten huilen is (mijns inziens) ook niet echt een optie... Toch proberen er overdag meer in te "proppen"?

Hier gaat het wel oke. Ben zelf al een week niet helemaal fit. Veel hoesten enzo. Vooral 's ochtends vroeg. Dan lig ik 2 uur lang kriebelhoest in te houden (zodat de rest niet wakker wordt) en slaap ik dus niet.

Berendje is wel vrolijk. Kan redelijk goed zelf spelen momenteel, dus dat is fijn. En hij begrijpt kleine zinnetjes inmiddels ook al ("geef maar aan mama" "waar is de poes?" etc). Erg grappig. Hij zegt nog geen woord overigens (behalve "jaja dada tata..").
Met S haar vingertje alles ok. Is alleen nog een plekje van het kneepje te zien, maar ook dat trekt al weg gelukkig.

Meisje is niet helemaal fit: hoesten, snotteren, pieperig. Maar geen koorts ofzo. Ze is ook wel naar de creche geweest deze week, was daar alleen wat stilletjes, verder ging het wel. Steeds nog vroeg wakker, al maanden 5.45 ofzo. Vanochtend 5.15! Maar vriend legde haar nog even tussen ons in. Eerst 3 kwartier keten en daarna nog half uurtje geslapen. PFFF!

Leuk he die kusjes Beck! Hier vraagt ze op nog een kusje als ik wegga naar mijn werk ofzo. Ook zo lief!

Oh GW hier vraagt S ook steeds om een zakdoek: mama noosie zegt ze dan en wijst naar de zakdoekjes.

Speec: S ging eigenlijk ook pas echt kletsen met anderhalf hoor. daarvoor ze ze hooguit nijntje papa en mama

Hoera voor D!!! Gefeliciteerd Yaya met je kleine mannetje!!!

Moom en GW; beterschap voor A en H!
Speec: fotos van S dr nieuwe kamer staan al week op mijn hyves

Van babykamer zodra die klaar is.

Bevallingsbed stond op babykamer, nu in woonkamer. My god, wat een sta in de weg!
Aaaaaah echt grrrr N heeft van twaalf tot half vijf niet geslapen en nu ligt ze ook weer alleen maar in dr bed te keten. Om gek van te worden.
waar haalt ze de energie vandaan, he, beck?

gaan jullie nog carnavallen trouwens?
duuv, hoe was het gisteren trouwens?
Ze gaat gewoon niet slapen dus.... ik wilde zelf graag even maar helaas.....

Geen carnaval maar vakantie he.
Ja duuv, krijgen we nog een haives update? Ik dacht er net in bed nog aan.

H ligt ook in bed te keten, dus ben er zelf maar uitgegaan, maar is vents eigen schuld, hij heeft de hele ochtend met haar thuis gezeten ipv er even met haar uit te gaan.
Sjaak banaan er uitgehoest. Nu over vent heen. We staan dus weer quite.
irritant he dat hoesten waarbij het eten er dan uitkomt, gelukkig deze keer op papa

Ik heb net nog even online bestelling de deur uitgedaan, volgend weekend doop van neef en ik ben meter dus moet er natuurlijk wel een beetje schier op staan.

Meisje is hier trouwens nu wel gaan slapen.
Getver mom. Gelukkig heeft ie wel goed gemikt.

Char, sorry, loop een beetje achter (en check eigenlijk meestal alleen onze eigen haifs): maar leuk geworden die kamer!

Wat heb je gekocht GW?

Ooh, en ik ben D en yaya helemaal vergeten: Deee is alweer tweee! Gefeliciteerd!!
Meiden, het komt vast als een complete verassing voor jullie maar ik heb hier een hele lichte positieve test voor mij liggen. Meteen een digitale er achteraan gedaan maar die geeft aan niet zwanger. Maar goed, ik zou dan ook pas morgen ongesteld moeten worden met cyclus van 28 dagen en heb net getest dus urine is lang zo geconcentreerd niet......

Spannend weer zeg!!
Wááááát!!!??? Gaaf Rain!

(tsss, ons een beetje buiten sluiten van je wilde plannen )
Jeej, dat is inderdaad een verassing rain!! Kun je ene foto op hyves plaatsen? Kunnen we even mee oordelen!
Wow rain!! Spannend!
Nee dat vind ik nou geen verrassing. Spannend Rain! Zou het?
Waaat Rain!!! Postief is positief hoor!!! Morgenochtend nog eens testen met digitaal? Hoe kwam je erbij om te gaan testen?
Rain gefeliciteerd!!! Ik moet eerlijk zijn dat ik er niet van sta te kijken eigenlijk. Tof zeg!
Haha Annika, zo denk ik er ook over hoor! Maar heb geen digitale meer in huis maar nog wel een kruidvattest. Die doe ik morgenochtend nog. En dan maandag maar weer een digitale halen.

Tja, en hoe ik er bij kwam om te testen? Nou dit was ronde 3 dus je weet dat het mogelijk is en ben erg moe, rare krampjes enzo maar verder gewoon hetzelfde gevoel als ongesteld worden. Is een soort van onderbuikgevoel dat ik dacht ik ga eens testen.
Ronde 3, zou lekker vlot zijn Rain!
Heel eerlijk gezegd vind ik het ook geen hele grote verrassing, rain ontweek structureel alle vragen hierover

Maar alvast een voorzichtig gefeliciteerd!
Oh Rain, spannend !!!! Op de een of andere manier had ik hem ook nog niet aan zien komen !!! Wel heel erg spannend hoor..
Speec,

ik heb o.a. deze

nog een paars vestje waar ik geen foto van kan vinden die ik kan plakken, 2 blousjes en een shirtje (en het meeste dan in 2 maten dus een deel gaat wel terug).

maar er was lekker opruiming

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven