Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Meurning, zo voel me al iets minder beroerd.

De hele week is N pas rond zeven wakker en vandaag juist op zondag om 05.50 uur.
Goedemorgen! S is vannacht paar keer heeeel even wakker geweest te hoesten of naam knuffel te noemen. Verder was ze nu pas weer wakker. Kortin: ik ben super trots!
Morning!

ZIt te kijken wat we vandaag zullen gaan doen...

had dit uitgezocht

maar kom er net achter dat dit onverwarmd is.... dat is niet zo'n goede optie vrees ik
Goedemorgen!

Char: wat goed van S zeg!!

Becky: Gelukkig voel je je weer wat beter!! Das balen dat N uitgerekend vandaag zo vroeg wakker was.

GW: nou, onverwarmd zou ik op dit moment ook niet doen nee.. brrrrr...

Hier een goede nacht gehad, M was 2.30 en 6.30 voor een voeding. Vanacht heeft man ze gedaan, zodat ik lekker door kon slapen. Had ik ook wel even nodig..

Kleine mannetje heeft nog wel veel last van krampjes, en last van heel veel slijm!! Zijn neusje zit niet verstopt, maar hij heeft wel veel slijm in zijn keel wat hij niet kwijtkan. Hij rocheld af en toe met ademhalen. Maar als hij slaapt hoor je niets.. ook geen gerochel.. Van de week maar even aankaarten op het cb.

Man is nu met T onderweg naar verjaardag naar schoonzus en zwager.. Heb maar besloten om lekker thuis te blijven met M.
Oef, schrikken Yaya!

Hier gaat t eindelijk iets beter met mij.. Pfff, wat een ellende zeg.. Sinds vannacht niet meer enorme buikkrampen, en kan ik het wc-bezoek weer wat meer zelf reguleren.. Zo, die hersteltijd is toch aanzienlijk langer met zo'n garnaal in je buik.. Nog wel vreselijk moe en weinig eetlust, maar goed..

Nu ging F. gisteravond met 38,9 naar bed, en werd ze vanmorgen om 6 uur krijsend van de pijn wakker, beentjes helemaal opgetrokken, dus ik zag de bui al hangen.. Maar vanmorgen haalt vriend haar uit bed, en t is de vrolijkheid zelve, echt helemaal niets meer aan de hand.. Gelukkig maar!!
Sjaak lijkkt ook weer beter te pruimen. Moest alleen zijn pap nietecht. Hij heeft onwijs goed geslapen, nauwelijks gehoest, slechts een mieuw. Maar niet eens muziek voor hoeven aanzetten.
Fijn die betere nachten.

Had vandaag ook wat willen doen maar vent is net zijn bed uit. Eer we gedoucht en alles zijn moet N weer naar bed dus we zitten weer de hele dag thuis ben ik bang. Had nog wat voor de wintersport willen kijken maar das pech.
Duuv, hoe vaak krijgen we je trouwfoto nog te zien?
Duvel, in het begin moest ik J1 met 2 handen ondersteunen op de schaatsjes, maar na een tijdje gaf ik hem 1 hand, ging best goed.

Vandaag geen tijd, maar zal morgen wel even filmpje op hyves of facebook zetten

Yaya, wat zul je geschrokken zijn! Waarschijnlijk zal t niet de laatste keer zijn dat je er zit

Ow becky juist op zondag mag dat wel wat langer natuurlijk

Char, wat goed dat S in der grote bed geslapen heeft

Kath, dat heeft lang geduurd dat je er weer een beetje boven op bed. Hopelijk blijft het F bespaart

Pfff ik kom echt tijd te kort en het is hier echt een puinhoop in huis.

Ik kan alleen wat in huis doen als de kids slapen, dinsdag gewerkt, woensdag wilde J2 niet slapen, donderdag en vrijdag waren we toen al bij mn moeder zodat we s middags konden slapen, gister was ik de hele dag werken en vent was naar zwager en schoonzus voor de auto…

Donderdagavond heb ik nog gesport, vrijdag avond hadden we een feestje, gister personeelsfeest. Vanmorgen veel te lang in bed gelegen (tot half 12!). kortom druk druk druk…

Vent is nu de kinderen halen, ik zal mn koffie opdrinken en dan eerst boven even afstoffen, zuigen en dweilen. En dan kan ik weer richting mijn werk.
Maya, herkenbaar! Hier zou vent me dit weekend helpen beneden verdieping te doen. Hij is nu weer extra aan werk ivm drukte. (extra inkomsten zijn ook fijn hoor) maar ook alsof er bom ontploft is hier...

Hopelijk is hij op tijd weer thuis, kunnen we t samen afmaken. (Ik heb net al één en ander gedaan)

Nu weer plat, want bekken kraakt er over als ik loop
Ik had vanmorgen wat naars! S zat aan de douchedeur te duwen om hem dicht te doen, terwijl ik in de gaten hield of dat wel goed ging, deed ik haar slaapkamerdeur ernaast dicht....bleek ze haar andere handje daar te hebben! Oftewel: vingen tussende deur (aan de kant van scharnier)! Gillen! Het was helemaal ingedeukt en zag er heel naar uit. Eerst maar gekoeld en toen ze een beetje rustiger was gekeken of het nog heel was, maar het was gelukkig niet gebroken. Het deed wel erg pijn, want ze hield haar handje steeds slapjes bij zich en wilde hem niet gebruiken. Als ze het even vergat gebruikte ze hem wel en daardoor zag ik dat het wel meeviel. Ze is even met vriend wezen wandelen en daarna had ze er helemaal geen last meer van en deed ze er alles weer mee en mocht ik het ook aanraken. Maar wat afschuwelijk naar!!!

Hier ligt ook aardig wat sneeuw, dus vrijdag S wat eerder van de creche opgehaald en lekker met haar in de sneeuw geweest. Ze vond het erg leuk om in rond te stappen. Nog snel voor ik haar van de creche op haalde snowboots gehaald, want die had ze nog niet ('t was ook niet echt winter natuurlijk).

Leuk om te horen dat alle kindje snu zo'n sneeuw/ijspret hebben (behalve H, die niet van kou houdt!).

Yaya: schrikken zeg! Hoop dat het niet te vaak gebeurt!

Char: lekker dat S zo goed heeft geslapen! In haar grote bed al!

maya: hier dus vrijdag de keus gemaakt voor sneeuwpret ipv schoonmaken. Normaal ben ik vrijdagmiddag vrij en dan doe ik boodschappen en maak ik schoon, maar nu heb ik snel boodschappen gedaan en daarna dus S opgehaald. Met als gevolg dat het hier ook een zooitje is nu...
quote:DJ.Momo schreef op 05 februari 2012 @ 10:29:

Duuv, hoe vaak krijgen we je trouwfoto nog te zien?Sorry! Hij staat er bij mij nog steeds niet tussen.. Maar begrijp dat hij dus geplaatst is!
Schrikken annika! Gelukkig heeft ze er niet zoveel last meer van..
Jeetje Annika, dat is zeker schrikken! Gelukkig valt het mee!

Hier ligt S al vanaf half 1 op bed en ze ligt er nu nog, stil. Hoor ook geen gedraai oid op babyfoon.
Agut, die arme S, en mama ook.. Bah, wat voel je je dan rottig he?

A vond de sneeuw vandaag nog veeeeel leuker dan vrijdag. Iets hoger taludje opgezocht. Hilariteit alom als ie daarvanaf ging!
Oh, vandaag de kaakjes nog geen moment stil gestaan trouwens. Heeft echt een kletsdag! Waar hij normaal relatief stil is, zit ie vandaag al de hele dag te babbelen op zijn manier. Lief hoor! (en zoveel gezelliger dan gisteren dus...).
A een nieuwe puzzel gegeven. Nu een waar geen plaatjes achter de stukjes staan. Hij kijkt er viijf minuten naar, gooit alle stukjes er uit en legt ze een voor een op de juiste plek. Geen fout gemaakt! Ik vind dat best knap!
Kwartet!
Knappe vent Moom!
Grrrrr, vriend zou bijspringen vandaag. Nou... Hij is er nog niet weer. Vind k niks aan. Bah!

Zo, dat lucht op!
Annika: wat schrikken zeg met S! Gelukkig is het goed afgelopen!

Char: balen dat je vriend er nog niet weer is! Of issie inmiddels al wel thuis??

Moom: A vind sneeuw dus toch wel leuk! En dat geklets, heerlijk he!

Hier vanmiddag ook lekker naar buiten geweest, M lag heerlijk warm ingepakt in de kinderwagen te slapen, en T is met man op het ijs geweest.. Eerst even wat rondlopen, en daarna met de slee. Ze vond het geweldig!!

M lijkt inmiddels wat minder last van krampjes te hebben, de infacol werkt in elk geval goed (te horen aan alles ).

Vanmorgen was ie de hele tijd wakker, en nu ligt ie al vanaf 3u k-o. Heeft alleen even een voeding tussendoor gehad, en nu ligt ie boven in zijn bedje te slapen..
Oh Annika, wat sneu! En wat voel je jezelf dan rot he! Gelukkig viel het toch mee.

Kath het gaat de goede kant op dus. Kan me voorstellen dat je er inmiddels helemaal klaar mee bent.

Yaya hoe gaat het nu met D.?

Wij zijn vanmiddag ook naar buiten geweest, maar volgens mij is R. een echte koukleum of zo want ze begon meteen de huilen, ondanks skipak, muts, sjaal en handschoenen...

Deb mooi dat de inf@col goed werkt voor M.!

Knap van A. Moom! En dat is inderdaad gezellig, dat geklets.

Oh heb ik hier wel eens verteld dat R. mijn grootste fan is? Ik zeg wel eens dat ik nog nooit iemand heb gezien die zo blij is dat ik thuis kom, en dat ze dus mijn grootste fan is. Zaten we vanmiddag te eten, zegt I. opeens "mama, ik ook jouw fan!"
Jeetje Annika, dat zal schrikken geweest zijn !!

Deb, even over inf@col, gebruik het niet te lang... M. kreeg op een gegeven moment last met poepen van de inf@col. Eerst sloeg ze 1 dag over, toen 2 dagen, en toen ging het ineens richting 3... toen zijn we het af gaan bouwen en kwam het weer op gang... (erg he, geef je een middeltje om de krampjes te stoppen, en wat gebeurt er : gaan ze huilen omdat ze op een gegeven moment niet meer kunnen poepen...)

Moom, wat een knapperd die A. van jou !! Waar is die puzzel van?

Yaya, hoe gaat het met je? Alweer bijgekomen van de schrik?

Wij kregen van de week bericht dat we al na moeten gaan denken over de BSO... als we voor haar 3e jaar haar inschrijven dan kunnen ze garanderen dat er op dezelfde dagen plek is als de dagen die we nu afnemen op het kdv... anders ben je gewoon te laat en kom je op de wachtlijst... Dus voor september willen we haar eigenlijk ingeschreven hebben... Waarschijnlijk ga ik weer een halve dag meer werken en hou ik alleen de woensdag vrij...
Fan, ik heb I. al aangemeld voor de BSO... Voor de dinsdag hebben ze hier een wachtlijst van 2 jaar...
Serieus Hus? Jemig... dat is een lange wachtlijst zeg... sodeju...

Hier is het allemaal dezelfde organisatie, en die garantie vind ik wel fijn. Er werd ons wel verteld dat de wachtlijsten korter zijn geworden, blijkbaar zijn er toch een hoop mensen die minder gaan werken of zo?

Vind het trouwens wel heftig... 2 dagen overblijven + 2 dagen bso. Ze krijgt er vast niets van, maar ik vind het nogal wat voor een klein kleutertje van 4 jaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven