Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Wat lief gemelitos! Vergeet steeds een beetje dat we ook meelezers hebben!
Fan: idd goed bezig, zal al wel beginnende nesteldrang zijn. Time flies, ben alweer 32wk!
Ja weet je char. Ik kan me niets voorstellen bij nesteldrang. Ik heb er namelijk bij zwangerschap van M. geen last van gehad...

32 weken alweer? jemig !!
Ja, 32wk

S dr kamer is klaar!!
Jeetje Poll wat leuk!!!! Fijn je weer te zien en met dit fantastische nieuws

Hier wat mindere dag en nacht achter de rug. Waar ik bang voor was is gebeurd. We zijn gisteravond om 18:30 met D. naar de SEH van het Sophia gereden.

D. was op de eetkamerstoel geklommen in een onbewaakt ogenblik. Toen ik naar hem keek begon hij te springen. Ik riep nog D. op je billen maar ik was te laat. D sprong verloor zijn evenwicht en klapte achterover de eetkamerstoel af met zijn achterhoofd op de grond.

Direct opgepakt en het noodnummer gebeld. Die vertelde ons dat we moesten komen en hem wilde bekijken.

Onderweg groeide er een groot ei op zijn hoofd.

In het ziekenhuis kwam bij mij de schrik pas. Ik barste echt in tranen uit kan ik jullie vertellen.

Maar D. vond het allemaal heel spannend en gezellig bij de verpleegsters.

Na hem te hebben nagekeken hebben ze hem de hoogste dosering van zijn medicijnen gegeven en hij mocht mee naar huis.

We moesten hem wel om het uur wakker maken dus ook niet echt een beste nacht achter de rug. .

Sorry voor het egobericht maar ik moest het ff kwijt en met jullie delen.

xxx
Fotos plaats ik morgen wel ff op haajf. We hebben dr ledikant nu direct van kamer af gehaald. Hopelijk wil ze vanaaf direct in grotere bed, anders moeten we ledikant weer terug sjouwen
oei yaya, schrikken. Je weet dat het wss wel een keer gaat gebeuren, maar de schrik zal er niet minder om zijn.

Char, ben benieuwd hoe het geworden is.

Wij hebben rondje meubelboulevard gedaan, vooral keuken gekeken, wil nu nog even op de zweed een proefberekening maken. H ligt nog op bed, wilde in de wagen niet slapen (hoop dat dit een eenmalig iets was).
He gets yaya, wat een schrik! Moet je nog een keer terugkomen, of is het zo goed? Dikke knuf!

Hier heeft A echt een kutdag, wil niets. Hoewel hij nu lief zit te puzzelen bij papa. Wat dit nou weer voor bui is?
Dat noemt men het papa tijdperk denk ik. Hier ook een tijdje last van gehad moom, Om gek van te worden.

Maar als het goed is, is het hiermee afgedaan. Als hij afgelopen nacht goed reageerde dan hoefden we niet meer terug.

Het zal inderdaad nog wel vaker gaan gebeuren maar, ik blijf het een zielig gezicht vinden.

En hij laat al de hele dag zijn Prikkie au! zien. hahahaha infuusnaald gekregen op zijn handje en een keer mis geprikt in de holte van zijn arm. gossie toch wel sneu hoor.
Hahaha D showt zijn oorlogswond.

Ooh nou weet niet of A specifiek zijn papa zoekt of papa's iPhone hahahahaha. Toch maar eens een iPad kopen dan... Kan mama ook de blits maken!

Welke apps speelt S graag, Rain? Hier (uiteraard) Bumba app, Dikkie dik en een of andere soundbox met diergeluiden.
die van mij sppelt geen apps!!! ouderwets zeker???? hahahahahah
Fotos op haajf, ging iets mis met uploaden, dus 1 foto is meerdere keren geplaatst
Haai even een vraagje, ik weet het namelijk zelf niet meer. Ik zit in dag 26 van mijn cyclus. Ik zou over een week ongesteld moeten worden. Heb nogal last van veel afscheiding vandaag en gister. Enorm pijn in mijn onderrug en onderbuik, soort van ongesteldheidspijn. het lijken wel weeën haha maar het is echt erg. Kan het zijn dat ik of al ongesteld wordt of dat dit een ovulatie is? Maar dan heel laat? Is toch gek. Ik denk het eerste eigenlijk.
mss een innesteling becky?

En hier ook ouderwets hoor yaya, geen apps voor H
Zou inderdaad innesteling kunnen zijn becks!

En wie houd trouwens het schema bij?

D. is nu 86 cm en 12 kilo

GW blij dat ik niet de enige ben dus, tv is hier ook niet veel aan. D. is lekker met zijn treinen, auto's, muppets en duplo aan het spelen.
S ligt in dr bed. Heeft 5 min gehuild en is nu stil!
Becks, dat had ik ook toen ik zwanger was! Dus zou best kunnen. Dus over een week tribune?
En S slaapt nog steeds! Ben zooooo trots! Hoop dat de nacht ook zo gaat
En ze is nog steeds stil
En nog stil char?

Hier druk met H's fotoalbum, ben nu bij juni, dus al bijna op de helft, zo leuk die foto's weer te zien!

Vanaf welke leeftijd zou een kind in een halfhoogslaper kunnen slapen?
Ja GW. Ben zooo verbaast. Zeker omdat ze altijd zo slecht slaapt!
GW: vrienden van ons hebben hun dochtertje al in een half hoogslaper, zij is bijna 2,5. Ze is met 2 jaar overgegaan in dat bed. En het gaat heel goed.

Char: wat goed zeg van S! Hopelijk slaapt ze lekker de hele nacht door!
Char: k hoor wel vaker dat kinderen slecht slapen, en dat het over is zodra ze in een groot bed liggen! Dus wie weet!!
En ze slaapt nog steeds (alleen ik niet )
Oh ja, Justdeb, morgen krijg je van mij berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven