Bijten?

01-09-2010 16:46 62 berichten
Hallo,

Ik heb even een andere nick aangemaakt, vind het nogal een gevoelig onderwerp. Iemand in mijn directe omgeving bijt haar kinderen in de neus als straf.

Ik schrok er zo van toen ik het zag, ik kon niets zeggen. Maar nu denk ik toch; zal ik er wat van zeggen?

Eigenlijk ben ik een beetje bang voor de reactie, ik heb zelf geen kinderen, en zij vindt dat ik niet goed met kinderen ben.

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er geen beeld bij vormen... dus je wordt kwaad op je kind, en je zegt: Héé... kom jij 'es even hier met die NEUS! Je beent met grote passen achter je kind aan, pakt het bij een arm en draait het naar je toe, je bukt (neem ik aan) en hapt??

Beetje primitief naar mijn idee.
wellicht is het gezin groter dan ze aan kan? Ik heb ook weleens gehoord van moeders die het gezicht van hun kinderen aflikken als vorm van schoonmaken. Dus tja..........
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
quote:Perel schreef op 01 september 2010 @ 17:30:

Ik kan me er geen beeld bij vormen... dus je wordt kwaad op je kind, en je zegt: Héé... kom jij 'es even hier met die NEUS! Je beent met grote passen achter je kind aan, pakt het bij een arm en draait het naar je toe, je bukt (neem ik aan) en hapt??

Beetje primitief naar mijn idee.Kan er niets aan doen, maar moet erg lachen. Het is ook gewoon bizar. Die keer dat ik het zag was het in de auto, ik denk ook dat het vaker aan tafel voor komt, bij naar bed gaan. Dus wanneer ze zelf ook echt actief met die kinderen bezig is.
quote:Dorah schreef op 01 september 2010 @ 17:31:

wellicht is het gezin groter dan ze aan kan? Ik heb ook weleens gehoord van moeders die het gezicht van hun kinderen aflikken als vorm van schoonmaken. Dus tja..........

Tja, je hebt moeders in alle varianten natuurlijk.

Denk wel dat ze het erg druk heeft met haar gezin en werk.
Dit is gewoon strafbaar, punt uit.
komt me nogal primitief over.
quote:EvenWatAnders schreef op 01 september 2010 @ 17:23:

[...]

Herkenning? vertel..Oh sorry Ik bedoel ermee; mocht ze je herkenning van dit topic, kent ze alleen je nick évenwatanders' en hoe jij erover denkt. Daarom is het ook goed dat je een andere nick hebt genomen, zo kan ze niks anders van je elzen Belangrijker lijkt me het welzijn van de kids, en dat vind jij geloof ik ook, anders had je dit topic niet geopend
quote:EvenWatAnders schreef op 01 september 2010 @ 17:35:

[...]

Kan er niets aan doen, maar moet erg lachen. Het is ook gewoon bizar. Die keer dat ik het zag was het in de auto, ik denk ook dat het vaker aan tafel voor komt, bij naar bed gaan. Dus wanneer ze zelf ook echt actief met die kinderen bezig is.

Ja je bedoelt dus meer een lik-op-stuk actie, gelijk erbovenop, dat valt voor mij dan meer in de stijl waarop dieren hun kroost tot de orde roepen.

Ik geloof als dit een vriendin van mij zou zijn, ik toch wel iets zou durven zeggen, niet zo zeer vermanend als wel geïnteresseerd.

Joh, wat ik jou laatst zag doen, dat heb ik nog nooit gezien. Ik heb er daarna steeds aan terug moeten denken, en hoe meer ik erover nadacht, hoe vreemder ik het ben gaan vinden. Vragen of ze dat misschien zelf heeft meegekregen van vroeger, en zo nee, hoe ze daar dan zo bij komt. En of ze zelf denkt dat het een goeie manier is. Iets in die trant.
Over andere nicks gesproken, Garden of Sarah, heb jij soms ook een eerste nick (waar deze dan weer wel gedeeltelijk in voorkomt?)
quote:Garden_of_Sarah schreef op 01 september 2010 @ 17:56:

[...]

Oh sorry Ik bedoel ermee; mocht ze je herkenning van dit topic, kent ze alleen je nick évenwatanders' en hoe jij erover denkt. Daarom is het ook goed dat je een andere nick hebt genomen, zo kan ze niks anders van je elzen Belangrijker lijkt me het welzijn van de kids, en dat vind jij geloof ik ook, anders had je dit topic niet geopend

Verkeerd gelezen...

Maar vind die kinderen inderdaad belangrijker.
quote:Perel schreef op 01 september 2010 @ 17:58:

[...]

Ja je bedoelt dus meer een lik-op-stuk actie, gelijk erbovenop, dat valt voor mij dan meer in de stijl waarop dieren hun kroost tot de orde roepen.

Ik geloof als dit een vriendin van mij zou zijn, ik toch wel iets zou durven zeggen, niet zo zeer vermanend als wel geïnteresseerd.

Joh, wat ik jou laatst zag doen, dat heb ik nog nooit gezien. Ik heb er daarna steeds aan terug moeten denken, en hoe meer ik erover nadacht, hoe vreemder ik het ben gaan vinden. Vragen of ze dat misschien zelf heeft meegekregen van vroeger, en zo nee, hoe ze daar dan zo bij komt. En of ze zelf denkt dat het een goeie manier is. Iets in die trant.

Ik krijg hier goede tips hoe dat te brengen!

Ik was ook echt gewoon verbaasd dat dat gebeurde. En tja, als ik die kinderen zo hoor, wordt het wel eens tijd om iets te zeggen.

Bedankt voor alle tips, en mooie krantenberichtjes :D , ik ga hier nog even over nadenken, hoe ik dit wil gaan zeggen.
quote:Perel schreef op 01 september 2010 @ 18:00:

Over andere nicks gesproken, Garden of Sarah, heb jij soms ook een eerste nick (waar deze dan weer wel gedeeltelijk in voorkomt?)Ja (en tis geen geheim hoor) Sarah wilde graag van haar loepje af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven