Blauw met witte ruiten

09-08-2010 07:52 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zwaar achter gesteld. Door en Whis kunnen hun (toekomstige) dochter helemaal volplakken met rood met witte stippen, en Barbazoon kan ik dat moeilijk aan doen. Het kan wel, maar het mag niet van zijn vader (echt heel gek )

Nu dus het Blauw met witte ruiten topic als tegenhanger!

"ik ben het, Barbabelladingdong"
Echt niet!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:VivaAngel6 schreef op 09 augustus 2010 @ 16:50:

Gauw naar Kinderen jullie. Ik wordt scheel van al die blokjes.Foei.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Ow, even voor de zekerheid, dat ik niet de indruk wek dat ik een angelbeslissing in twijfel trek: dat vingertje krijg je als je een koe van een spelfout maakt.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Leuk topic! Het kan niet op tegen rood met witte stippen. Maar ja, je moet wat als je geen dochter krijgt
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2010 @ 17:43:

Ow, even voor de zekerheid, dat ik niet de indruk wek dat ik een angelbeslissing in twijfel trek: dat vingertje krijg je als je een koe van een spelfout maakt.
Doortje!
Waarom kiezen? Onze babykamer (j/m) wordt rood met witte ruiten en rood met witte stippen! Lekker rustig toch ? (Okee, er gaat ook nog heel wat wit in hoor, om het arme kind niet helemaal hyperventilerend de wereld in te sturen.)
Aaatje en dan neem je er zeker alles van de Nijntje Holland serie bij? Want die heeft dat. Boxkleden, speelgoed, alles in jouw thema

Wat een leuke dingen allemaal...

Ik weet nu al het thema als baby 2 een jochie wordt!:)

Zowel dit als het rood met witte stippen-thema past goed bij onze wieg, dus dames, bedankt!
Ja leuk Doortje!!! Bij mij moet het alleen dan weer allemaal rood zijn, dat dan weer wel. Anders is het weer te makkelijk natuurlijk

(Jullie blauw met witte ruiten vind ik trouwens ook supercute voor een kinderkamer... Maar goed, ben rood-liefhebber dus ik bewonder van een afstand!)
Je spreekt tegen de Koningin van de Rood met Witte Stippen Eens dus. Wist je dat er een Rood met witte stippen topic is? Ook op deze pijlerT.
Ja leuk, zag het! Ga zeker even neuzen daar! Veel plezier hier met de blauw-witte ruiten - en doe eens wild en smokkel er gewoon wat rood-witte stippen tussen (Nijntje-collectie is een goeie! of kastpapier of iets anders verstopts)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven