blauw/paars handje
donderdag 1 januari 2009 om 18:03
donderdag 1 januari 2009 om 18:09
Ik zou er toch eens mee naar de ha gaan. Lijkt me niet goed. Misschien iets met de doorbloeding of zuurstofgehalte?
Wij zijn natuurlijk geen artsen hier op het forum (tenminste de meeste niet denk ik) en met dit soort dingen kun je in mijn ogen toch beter eerst naar de ha.
Succes met je kleine mannetje.
Wij zijn natuurlijk geen artsen hier op het forum (tenminste de meeste niet denk ik) en met dit soort dingen kun je in mijn ogen toch beter eerst naar de ha.
Succes met je kleine mannetje.

donderdag 1 januari 2009 om 18:28
donderdag 1 januari 2009 om 19:09
Heb dit gevonden op google. Je kan er veel meer vinden.
Maar als je ongerust bent altijd bellen . Voor je eigen gevoel.
Veel baby’s zien zo nu en dan wat blauw, ouders schrikken hier altijd erg van. Het is belangrijk te onderscheiden waar de baby blauw ziet. Blauwe handen, voeten, nagels zijn meestal niet ernstig, door kou kan dit al ontstaan. Ernstiger is het als de baby blauwe lippen en een blauwe tong heeft. Dit kan wijzen op een ernstige hartafwijking, longaandoening of een ernstige infectie.
Dus als de baby blauw ziet let dan op of de tong of de lipjes ook blauw zijn, als dit zo is bel je direct de verloskundige
Maar als je ongerust bent altijd bellen . Voor je eigen gevoel.
Veel baby’s zien zo nu en dan wat blauw, ouders schrikken hier altijd erg van. Het is belangrijk te onderscheiden waar de baby blauw ziet. Blauwe handen, voeten, nagels zijn meestal niet ernstig, door kou kan dit al ontstaan. Ernstiger is het als de baby blauwe lippen en een blauwe tong heeft. Dit kan wijzen op een ernstige hartafwijking, longaandoening of een ernstige infectie.
Dus als de baby blauw ziet let dan op of de tong of de lipjes ook blauw zijn, als dit zo is bel je direct de verloskundige
donderdag 1 januari 2009 om 21:12
Crini hij heeft het ook als ie gewoon bij mij op schoot zit, in de box ligt. Er is ook niet echt een regelmaat in ofzo. Als ie het nu altijd had na het badje of als we buiten zijn geweest dan kon ik nog wel een link leggen maar dat is niet zo.
Ben niet iemand die snel naar een doktor rent, maar nu ik moeder ben is dat toch even wat anders...
Ben niet iemand die snel naar een doktor rent, maar nu ik moeder ben is dat toch even wat anders...