Blote voeten in de sneeuw

vrijdag 25 januari 2019 om 08:42
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/239138/k ... jullie-wel
En social media gaat weer los.
Wat een verontwaardiging om niks weer.
En social media gaat weer los.
Wat een verontwaardiging om niks weer.

vrijdag 25 januari 2019 om 09:09
‘In hun ondergoed buiten..’
‘Kindjes in hun blote billetjes’
‘De begeleidster staat met een dikke jas aan’
Wat een gejank.
Op de foto’s zie je een paar blote benen, 1 kind in een luier en de anderen met opgestroopte pijpen en de begeleidster loopt ook op blote voeten en in een vestje.
Wat een gejank.
‘Kindjes in hun blote billetjes’
‘De begeleidster staat met een dikke jas aan’
Wat een gejank.
Op de foto’s zie je een paar blote benen, 1 kind in een luier en de anderen met opgestroopte pijpen en de begeleidster loopt ook op blote voeten en in een vestje.
Wat een gejank.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 25 januari 2019 om 09:15

vrijdag 25 januari 2019 om 09:21
Precies. En van binnen zitten met rondwarende virussen krijg je longontsteking. Niet van buiten lopen.Bedjeindezon schreef: ↑25-01-2019 09:19Zouden ze op meer kdv’s moeten doen. De meesten zitten hele dagen binnen met dit weer. Dat is veel ongezonder.
vrijdag 25 januari 2019 om 09:21
Ik was in de sauna. Stond na de opgieting buiten in de sneeuw. In mijn blootje.
Nu verkouden. Maar ik denk eigenlijk dat dat meer te maken heeft met dat afspraakje met mijn vriendin de afgelopen week, in een binnenspeeltuin......
Nu verkouden. Maar ik denk eigenlijk dat dat meer te maken heeft met dat afspraakje met mijn vriendin de afgelopen week, in een binnenspeeltuin......
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

vrijdag 25 januari 2019 om 09:35
Ja precies en daarna lekker aankleden want er dient wel gespeeld te worden.SallySpectra* schreef: ↑25-01-2019 09:27Die kinderen stonden toch maar 10 seconden in de sneeuw? Goed voor de doorbloeding ofzo.
vrijdag 25 januari 2019 om 10:01
Die methode gaat om met blote voeten in koud water. En deze methode zegt zelf alleen geschikt te zijn voor kinderen vanaf 4 jaar!!! Deze kinderen waren vele malen jonger.
Wat dit kdv doet is schandalig en schadelijk voor jonge kinderen. Blote voeten is heel wat anders dan in je luier zonder jas, broek of iets aan.
Daarbij geven diverse ouders aan hier niet van op de hoogte te zijn. Dit kdv viert de methode totaal verkeerd uit. Schandalig!!
Loop jij zelf ook buiten in je ondergoed in de vrieskou?? Dacht het niet.
Wat dit kdv doet is schandalig en schadelijk voor jonge kinderen. Blote voeten is heel wat anders dan in je luier zonder jas, broek of iets aan.
Daarbij geven diverse ouders aan hier niet van op de hoogte te zijn. Dit kdv viert de methode totaal verkeerd uit. Schandalig!!
Loop jij zelf ook buiten in je ondergoed in de vrieskou?? Dacht het niet.

vrijdag 25 januari 2019 om 10:03
Dat ben ik met je eens.evelien2010 schreef: ↑25-01-2019 10:01Blote voeten is heel wat anders dan in je luier zonder jas, broek of iets aan.

vrijdag 25 januari 2019 om 10:06
Wij lopen hier altijd even met blote voeten in de sneeuw als het net gesneeuwd heeft. Ik zie hier totaal geen kwaad in, is gewoon een geintje hier thuis. Ik zou er dan ook totaal geen problemen mee hebben, het is nou niet dat die kinderen uren in de sneeuw staan.
Jongste dochter heeft afgelopen maandag ook in haar onderbroek bij -7 graden de bloedmaan bewonderd
.
Jongste dochter heeft afgelopen maandag ook in haar onderbroek bij -7 graden de bloedmaan bewonderd
anoniem_380947 wijzigde dit bericht op 25-01-2019 10:07
1.90% gewijzigd
vrijdag 25 januari 2019 om 10:07

vrijdag 25 januari 2019 om 10:08
Wat is er gevaarlijk aan dan om een minuutje in de sneeuw te staan? Ik zie het echt niet geloof ik.evelien2010 schreef: ↑25-01-2019 10:07Daarnaast een goed kdv zal nooit foto's van kinderen in hun rompers op internet gooien...
Ik las dat diverse ouders intussen klachten hebben ingediend en de GGD het gaat bekijken.
Lekker naar buiten is prima. Maar goed aangekleed. Dit kan gevaarlijk zijn voor zulke jonge kinderen!!!

vrijdag 25 januari 2019 om 10:11
GGD gaat dit gewoon goedkeuren. Als je ergens geen hoge verwachtingen van moet hebben is het de vinger in de pap van de GGD.evelien2010 schreef: ↑25-01-2019 10:07
Ik las dat diverse ouders intussen klachten hebben ingediend en de GGD het gaat bekijken.
vrijdag 25 januari 2019 om 10:12

vrijdag 25 januari 2019 om 10:27
Maar ze stonden er maar 10 seconden.