Borstvoeding en menstruatie

02-09-2012 18:50 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
-
Mijn zoontje dronk ook onrustiger toen mijn menstruatie naderde (al met 8 weken ). In de lichamelijke klachten herken ik mezelf niet, dus dat zou ik niet durven zeggen, sorry!
En.. Domme vragen bestaan niet!:)
Zwanger?

Wil je niet bang maken,maar zo kreeg mijn nichtje 3 kids in 13 maanden!

Eerste 10 jaar over gedaan,met IVF,en toen na 4 maanden spontaan zwanger van een tweeling.
Dank je. Dus dat kan er in ieder geval mee te maken hebben? Ben benieuwd, heb al wel erg lang last.
-
Als je je zo voelde toen je zwanger was zou ik toch maar even een testje doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sorry hoor maar dit vind ik onverantwoord, naief gedrag van een onvolwassen moeder die liever de kop in het zand steekt dan zeker te weten of ze zwanger is of niet..

Of je nou wel of niet een test gaat doen, als je zwanger bent komt het er toch wel uit.
Ik zou er even een test tegenaan gooien, al was het alleen maar om te stoppen met piekeren. Heb je er nog 1 in huis? Anders morgen even naar het Kruidvat of de Trekpleister, 2 voor 5 euro, daar kun je geen buil aan vallen.
Nuttige bijdrage ook wel Cookie.

TO, dat vele drinken/onrustige drinken was bij mij wel teken dat menstruatie op gang kwam.
Ja, inderdaad Star. Beetje bijzonder om het onverantwoord gedrag te noemen.
-
Vivastef hier een soort zelfde probleem. 3x ongesteld geweest vanaf 4 maanden na bevalling. Nu bijna 8 maanden en 2 weken overtijd. Zelfde lichamelijke klachten maar geen ongesteldheid. En ik vrij ook met condoom en heb wel getest (negatief). Borstvoeding schopt de boel dus toch gewoon in de war!
Dank je voor de rest van de reacties trouwens. Kan het echt weken vol klachten zijn voor de menstruatie doorzet?
Je kunt wel weer zwanger zijn hoor, vraag maar aan Djoels.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
-
http://forum.viva.nl/foru ... vaart/list_messages/85130

Dit dus.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ah Vivastef laat gaan, jullie gebruiken notabene condooms. Lekker laten zeuren.
Ik geef zoon nog bv. En heb hetzelfde voor m'n menstruatie. Al een à 2 weken ervoor. Het voelt alsof je in t begin van zwanger zijn zit.

En zoon drinkt dan ook onrustig. Slaan op de borst tijdens het drinken. Loslaten en weer aanhappen.

Maar ik zou, al is t maar voor jouw gemoedstoestand, zeker even een testje doen.
Onrustig drinken kan komen door menstruatie. Ik heb ook wekenlang klachten gehad voor het echt doorzette (pas na 16 maanden voeden). Máár: zwangerschap kan dezelfde klachten geven! Dat remt ook je melkproductie. Als ik het me goed herinner merkte Djoels dat ze zwanger was doordat de melkproductie terugliep. Dus al is het een hele kleine kans, testen kan nooit kwaad.
-
Succes, vivastef!
Ik herken het nog wel, toen ik ongesteld werd dronk dochter ook zo onrustig. Ging weer over toen de menstruatie begonnen was.

Laat je niet direct bang maken.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven