borstvoeding of flesvoeding en waarom?

18-09-2009 15:09 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen weten wie van de moeders kiest voor borstvoeding of flesvoeding, en waarom???

Ik ben zelf niet zwanger, maar ik vraag het me gewoon af, omdat ik weleens hierover nadenk wat ik later zou doen....
Gaan we weer.... Gewoon even naar beneden scrollen, dan weet je het.
Ik zit klaar!!
Het wordt zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Hier zijn denk ik al wat topics over geweest, die je via google weer kan terugvinden...
Kijk eens hier

Alle informatie die je zoekt
Ik geef borstvoeding omdat ik na de bevalling melk produceerde en mijn kind honger had.
Dit onderwerp is al vaker ingebracht.. Heb je dat niet gezien? Volgens mij was het vorige week nog
Maar dit onderwerp is nogal uitgemolken.
Oei, je hebt nog geen idee waar je aan begint volgens mij

Stressed is just desserts spelled backwards
maar goed, als je nog niet zwanger bent, zou ik me er nog niet zo druk over maken. Wanneer je zwanger bent heb je 9 maanden om uit te zoeken hoe je het gaat doen.
Ik heb trouwens nooit over deze vraag getwijfeld of nagedacht. Voor mij was BV de meest logische keuze. Als het niet was gelukt dan had ik altijd nog voor FV kunnen gaan.
Borstvoeding: omdat dat voor mij de meest logische keuze was.
Toch best knap dat een aantal van jullie de vraag serieus beantwoorden. Respect!
hahaha.................. uitgemolken.............hahahha,

die is leuk op de vrijdagmiddag
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Joh, meiden, wat is de moeite om gewoon even fatsoenlijk een antwoord te geven? Als iemand zich dit dus afvraagt en er misschien niet naar gezocht heeft of niet WIST dat die zoekfunctie er uberhaupt is, waarom antwoorden we dan niet gewoon?

Ik zie zooooo vaak vervelende antwoorden, da's toch nergens voor nodig?

Borstvoeding of flesvoeding... ik weet er weinig van, maar zowiezo is borstvoeding goedkoper en krijgt het kind de immuunstoffen van de moeder mee, dus t is ook gezonder! Maar wel lastiger als je werkt en je moet telkens kolven...
quote:chocolatelover schreef op 18 september 2009 @ 15:24:

Joh, meiden, wat is de moeite om gewoon even fatsoenlijk een antwoord te geven? Als iemand zich dit dus afvraagt en er misschien niet naar gezocht heeft of niet WIST dat die zoekfunctie er uberhaupt is, waarom antwoorden we dan niet gewoon?

Borstvoeding of flesvoeding... ik weet er weinig van, maar zowiezo is borstvoeding goedkoper en krijgt het kind de immuunstoffen van de moeder mee, dus t is ook gezonder! Maar wel lastiger als je werkt en je moet telkens kolven...Bewaar dit berichtje even, dan kunnen we het volgend jaar bekijken of je er nog steeds zo over denkt. Wel aardig op iedere zelfde vraag blijven antwoorden dan hé??
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 18 september 2009 @ 15:25:

[...]

Bewaar dit berichtje even, dan kunnen we het volgend jaar bekijken of je er nog steeds zo over denkt. Wel aardig op iedere zelfde vraag blijven antwoorden dan hé??
quote:Sientje 2 schreef op 18 september 2009 @ 15:16:

Maar dit onderwerp is nogal uitgemolken.Whaha, geweldige term in dit verband. Uitgemolken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Flauw hoor...
quote:chocolatelover schreef op 18 september 2009 @ 15:24:

MG is lang genoeg lid om dit wel te weten hoor.
jeetje zeg, is het zo erg dat ik gewoon benieuwd ben naar dat???

waarom moeten mensen altijd meteen zo FLAUW reageren op zoiets....

een forum is oa om vragen te stellen, en bij deze stel ik dus een vraag.... als je alleen maar flauw kan reageren, reageer dan niet.....
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom iemand die nog niet eens zwanger is gaan vragen aan andere vrouwen waarom ze BV of FV hebben gekozen. Lijkt mij een gevalletje vrijdagmiddagverveling. Zoveel vrouwen zoveel meningen en je zult het toch uiteindelijk zelf moeten doen. Bv of FV.
Als ik gewoon benieuwd ben naar dat, is dat zo erg dan ookal ben ik niet zwanger???

Iedereen vraagt zich dingen af, en het doet er niet toe of andere vinden of het terecht is, het gaat om diegene die het wil weten.. en als die het wil weten, dan is het zo en daar kan je niet over oordelen...

En ik weet ook al wat ik ga doen als ik een kindje zou krijgen... ik ben alleen benieuwd WAAROM andere vrouwen kiezen voor borst of flesvoeding....
MG, maar wat heeft het voor toegevoegde waarde voor jou dat je nu al zo'n topic opent. Net of jij over 2 jaar (ik noem maar wat) als je zwnager bent of net bevallen, nog weet dat Maleficent erover zei, of fleurtje of Suze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven