Breath holding spells
woensdag 6 april 2011 om 22:37
Hoi, onze zoon van 1,5 heeft al sinds zijn 4 maanden last van breath holding spells, dat houdt in dat hij bij pijn (voornamelijk) en frustratie gaat huilen en dan zijn adem inhoud waardoor hij flauwvalt. Ik vroeg me af of anderen dit herkennen, hoe ze ermee omgaan en wanneer het minder werd? Kinderen groeien er gelukkig overheen. Ik merk dat veel mensen echt in paniek raken, het ziet er ook wel eng uit maar gelukkig kan het geen kwaad. Mijn zoon heeft het gemiddeld 2x per dag en ik merk dat ik me steeds vaker verontschuldig voor zijn gedrag... 'hij is echt heel sociaal en lief hoor!'... hmmm zoals je kan lezen heb ik nog niet mijn draai erin gevonden....wie wel?
woensdag 6 april 2011 om 22:41
donderdag 7 april 2011 om 08:50
donderdag 7 april 2011 om 10:30
Mijn zoontje heeft dit ook gehad en daarbij hielp laten schrikken juist niet! Gewoon lekker vasthouden, laten voelen en horen dat je er bent. Er komt een moment dat het lichaam zelf in een reflex weer gaat adem halen.
Het is heel naar maar ze groeien er bijna altijd over heen meestal rond de 4 jaar. Bij ons kwam en ging het in periodes dus ik hoop dat het bij jou ook niet zo vaak blijft.
Sterkte!
Het is heel naar maar ze groeien er bijna altijd over heen meestal rond de 4 jaar. Bij ons kwam en ging het in periodes dus ik hoop dat het bij jou ook niet zo vaak blijft.
Sterkte!
donderdag 7 april 2011 om 21:41