Buisjes plaatsen, nog tips?

28-11-2008 19:59 282 berichten
Hallo allemaal,

Onze dochter (13 maanden) krijgt binnenkort buisjes en wellicht worden ook haar neusamandelen verwijderd. Hebben jullie nog tips ter voorbereiding of dingen die handig zijn om in huis te hebben voor na de ingreep?

Alvast bedankt!
Bij Mannie is de ontsteking weg maar zijn amandelen zijn nog steeds groot. Volgens de huisarts is dit heel normaal, zolang het niet ontstoken is, is er niets aan de hand. Daar gaan we dan maar vanuit. Ben allang blij dat ik niet wéér naar de kno hoef.

Heeft Soepje nu nog last?
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het na de derde dag in zijn AB kuur alweer stukken beter qua gesnotter, benauwd bleef hij wel vanwege al het slijm in zijn longen. Nu zijn we sinds 4-5 dagen klaar met de AB kuur en sinds gisteren heeft hij weer dikke groene snottebellen en het gerochel in zijn longen wordt erger, balen hoor.

Volgende week heeft hij weer controle bij de kinderarts (dus niet KNO arts) en dan maar overleggen hoe en wat. Ik wil dat hij er eindelijk eens vanaf komt!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Soepje heeft nu nergens last van, alleen van groen snot, maar niet meer zoveel als het was. We geven wat meer neusspray, dat lijkt te helpen.

Louise, wat balen dat het gewoon weer terugkomt, zeg. Ben benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen. Is de kuur wel sterk en lang genoeg geweest? Dat heb ik me bij Soepje wel eens afgevraagd namelijk.

Pammie, dan duimen we maar dat de ontstekingen wegblijven. Raar dat die amandelen dan zo groot blijven.
In de apotheek vroegen ze hoe zwaar hij is en toen heb ik gezegd 15 kilo terwijl hij daar volgens mij nog niet aan zit. De kuur duurde 10 dagen (volgens arts) en op de bijsluiter stond dat je hem minstens 6 dagen moest geven dus we hebben alles ruim genomen.
In de apotheek vroegen ze hoe zwaar hij is en toen heb ik gezegd 15 kilo terwijl hij daar volgens mij nog niet aan zit. De kuur duurde 10 dagen (volgens arts) en op de bijsluiter stond dat je hem minstens 6 dagen moest geven dus we hebben alles ruim genomen.
Up voor Scoop.
Mijn zoon is vandaag geopereerd aan de neusamandelen en voor buisjes in de oren. Het ging goed en we zijn al weer thuis.

Nou had ik begrepen dat er bloed uit de neus kan komen, maar bij hem komt er nu ook bloed uit de oortjes. Dat is mij niet verteld en daarom vroeg ik mij of dit ook bij jullie kinderen is gebeurd.

Alvast bedankt,

Lein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven