Buitenlandse vriend dochter, wat moet ik doen?

25-05-2015 20:53 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds kort heeft mijn dochter een relatie met een jongen van haar school. De jongen zit in het laatste jaar van het vmbo, en hij komt uit Marokko. Mijn dochter is stapelgek op hem, maar mijn man en ik zijn erg huiverig. Hij heeft na twee weken al een nieuwe telefoon voor haar gekocht! Je hoort toch dat Marokkanen vaak crimineel en/of islamitisch zijn. Moet ik dit gewoon even aankijken, of moet ik er actief wat voor doen? Vroeger speelde ze heel leuk met haar Nederlandse buurjongen van dezelfde leeftijd, misschien dat ik ze samen met mijn man eens kan meenemen naar een pretpark als uitje?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik zou de politie bellen.

Hoe oud is je dochter?

En is die jongen niet gewoon hier geboren?
ik had een tante uit Marokko
Dit kan niet echt zijn
O god! Schakel de krijgsmacht in!
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Waarschijnlijk is die knul gewoon hier geboren. Daarnaast loopt ook niet iedere Hollander op klompen, maw niet iedere Marrokaan is crimineel.
nodig de jongen uit op de koffie. Maak kennis met hem. Licht je dochter voor en hou het in de gaten. Net zoals bij elke jongen die wat met haar wil.
Crimineel en/of islamitisch
Ik wilde net de pc afsluiten, je wordt bedankt TO.
quote:jo12345 schreef op 25 mei 2015 @ 20:57:

Dit kan niet echt zijnIk denk dat dit vaker voorkomt dan je denkt.
Am Yisrael Chai!
Zie mijn avatar.
En serieus: doe wat je bij een 'gewoon Hollands vriendje' (kots) ook zou doen.
Wow. Jullie dochter heeft toch wel een geluk zeg dat jullie als ouders niet rasistisch zijn.

Echt lees je OP eens terug, schaam je je niet.

Die nieuwe telefoon is natuurlijk belachelijk maar dat zou dan ook het enige zijn waar ik het niet mee eens zou zijn.

Die zou dochter weer terug moeten geven, veels te duur cadeau.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:fashionvictim schreef op 25 mei 2015 @ 20:59:

[...]

Ik denk dat dit vaker voorkomt dan je denkt.Helaas wel ja, maar die hebben de capaciteit niet om hier een nick aan te maken.
Hoi, mijn dochter is zestien, en of Nabil hier geboren weet ik niet. Ik denk het wel. Hij praat Nederlands met een accent, maar soms, als ik hem hoor bellen praat hij altijd in het Arabisch. Ook heeft hij bepaalde opvattingen die niet echt heel leuk zijn, en dat hoor ik dan weer via mijn dochter, heel summier. Dat hij Geert Wilders niet zou leuk vindt, dat snap ik nog wel weer. Maar hij zegt bijvoorbeeld ook dat ISIS door Israël is bedacht en dat Mark Rutte een zionist is.
Ik zou mijn dochter met de buurjongen in de draaiende theekopjes bij Disney zetten. Dan komt het wel goed.

Snap best je zorgen hoor maar naar pretpark nemen is echt te suf voor woorden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Oh kom je ff rellen? Ik geloof er geen ruk van. En anders; stel je niet zo aan!
quote:Elsa1897 schreef op 25 mei 2015 @ 21:01:

Hoi, mijn dochter is zestien, en of Nabil hier geboren weet ik niet. Ik denk het wel. Hij praat Nederlands met een accent, maar soms, als ik hem hoor bellen praat hij altijd in het Arabisch. Ook heeft hij bepaalde opvattingen die niet echt heel leuk zijn, en dat hoor ik dan weer via mijn dochter, heel summier. Dat hij Geert Wilders niet zou leuk vindt, dat snap ik nog wel weer. Maar hij zegt bijvoorbeeld ook dat ISIS door Israël is bedacht en dat Mark Rutte een zionist is.Nou dit is na twee pagina's al een epic fail.
quote:yasmijn schreef op 25 mei 2015 @ 20:58:

O god! Schakel de krijgsmacht in!Je zit in het verkeerde topic
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 25 mei 2015 @ 20:58:

O god! Schakel de krijgsmacht in!

Die zitten in Mali.

@TO;

Even ademhalen hoor. Hij heeft een Marokaanse achtergrond. Hij komt niet uit een ander zonnestelsel. Gewoon binnenhalen die jongen. Misschien is hij een zachtaardig mietje van binnen. Waarom neem je hem niet mee naar een pretpark? leuker voor je dochter ook.
quote:Elsa1897 schreef op 25 mei 2015 @ 21:01:

Hoi, mijn dochter is zestien, en of Nabil hier geboren weet ik niet. Ik denk het wel. Hij praat Nederlands met een accent, maar soms, als ik hem hoor bellen praat hij altijd in het Arabisch. Ook heeft hij bepaalde opvattingen die niet echt heel leuk zijn, en dat hoor ik dan weer via mijn dochter, heel summier. Dat hij Geert Wilders niet zou leuk vindt, dat snap ik nog wel weer. Maar hij zegt bijvoorbeeld ook dat ISIS door Israël is bedacht en dat Mark Rutte een zionist is.

Jammer je valt nu al door de mand.

Zeer ongeloofwaardig dit.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Star schreef op 25 mei 2015 @ 20:59:

Crimineel en/of islamitisch Één pot nat 😂
quote:Star schreef op 25 mei 2015 @ 21:01:

[...]

Nou dit is na twee pagina's al een epic fail.

Pas één!

TO, volgende keer langzamer opbouwen!

Niemand gelooft dat jij na zo'n Op Mark Rutte kent.
Haha naar een pretpark als uitje!

Sorry hoor TO je hebt flink wat vooroordelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven