Buitenlandse vriend dochter, wat moet ik doen?

25-05-2015 20:53 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds kort heeft mijn dochter een relatie met een jongen van haar school. De jongen zit in het laatste jaar van het vmbo, en hij komt uit Marokko. Mijn dochter is stapelgek op hem, maar mijn man en ik zijn erg huiverig. Hij heeft na twee weken al een nieuwe telefoon voor haar gekocht! Je hoort toch dat Marokkanen vaak crimineel en/of islamitisch zijn. Moet ik dit gewoon even aankijken, of moet ik er actief wat voor doen? Vroeger speelde ze heel leuk met haar Nederlandse buurjongen van dezelfde leeftijd, misschien dat ik ze samen met mijn man eens kan meenemen naar een pretpark als uitje?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
quote:beetjegek schreef op 26 mei 2015 @ 11:47:

[...]

Nope, de Oostblokkers zijn nu in opkomst. En die zijn meestal blank. Ik moet nog een paar jaar voor mijn dochter echt zo ver is, maar ik houd mijn hart vast, ze is een ideale prooi nl voor een Loverboy, dol op aandacht en ziet nergens kwaad in.Wat moeten die nou weer met Nederlandse meiden? Oost-Europese meiden zijn veel knapper.
quote:Morrowind schreef op 26 mei 2015 @ 14:31:

[...]

Wat moeten die nou weer met Nederlandse meiden? Oost-Europese meiden zijn veel knapper.Precies. Die nemen gewoon hun eigen meiden mee uit Roem.
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
quote:holymadder schreef op 26 mei 2015 @ 14:36:

[...]

Precies. Die nemen gewoon hun eigen meiden mee uit Roem.Verandering van spijs doet eten.
Nah. Koken, dat kunnen die Tatjana's ook al veel beter.
Tatjana's klagen en zeuren ook een stuk minder...lol

life is to celebrate
quote:LeolaMarie schreef op 25 mei 2015 @ 23:07:

[...]

Als je een leuke knul bent hoef je het niet te bewjzen. Dan ben je het gewoon!

Deze knul van het VMBO geeft zijn vriendinnetje een telefoon!

Joh al die verwende kutkoters van tegenwoordig hebben allemaal de nieuwste iPhone op hun 12e.
quote:beetjegek schreef op 26 mei 2015 @ 07:02:

[...]

Bij ons op werk komen ze er niet eens in. Mijn werkgever zit niet te wachten op rellende Marokkaanse jongens.Moet je eens bij een fatsoenlijke werkgever gaan werken.
quote:Star schreef op 26 mei 2015 @ 18:39:

[...]

Moet je eens bij een fatsoenlijke werkgever gaan werken.Wij zijn zo fatsoenlijk om ze keer op keer een kans te geven. Jammer dat niet één knul normaal zijn werk kon doen. Dan is het toch niet gek dat je daar dan een keer mee stopt? Ben je dan gelijk onfatsoenlijk? Niet ieder bedrijf is een filantropische instelling!
quote:Pientjexxxx schreef op 26 mei 2015 @ 19:07:

[...]Wij zijn zo fatsoenlijk om ze keer op keer een kans te geven. Jammer dat niet één knul normaal zijn werk kon doen. Dan is het toch niet gek dat je daar dan een keer mee stopt? Ben je dan gelijk onfatsoenlijk? Niet ieder bedrijf is een filantropische instelling!

Helaas denken veel mensen zo wel...,

Rachid.

Deze jongen vind ik echt wel tof! Jammer van z'n muziek...

Maar het is wel ff humor toch?

TO, kunnen we hem niet aan je dochter voorstellen over een paar jaar...
life is to celebrate
quote:Star schreef op 26 mei 2015 @ 18:36:

[...]Joh al die verwende kutkoters van tegenwoordig hebben allemaal de nieuwste iPhone op hun 12e.

Ik snap dat echt niet! Die ouders zijn gek...

Net als of je hele indentiteit van een telefoontje afhangt..
life is to celebrate
quote:Pientjexxxx schreef op 26 mei 2015 @ 19:07:

[...]

Wij zijn zo fatsoenlijk om ze keer op keer een kans te geven. Jammer dat niet één knul normaal zijn werk kon doen. Dan is het toch niet gek dat je daar dan een keer mee stopt? Ben je dan gelijk onfatsoenlijk? Niet ieder bedrijf is een filantropische instelling!

Beetjegek had het over rellende Marokkanen. Daar zie ik dan geen fatsoenlijk bedrijf bij maar eerder, wat iemand al noemde, een supermarkt ofzo.

Wij hebben een flink percentage mensen met een andere dan de Nederlandse afkomst in dienst en gerel nog nooit meegemaakt.
quote:LeolaMarie schreef op 26 mei 2015 @ 19:45:

[...]

Ik snap dat echt niet! Die ouders zijn gek...

Net als of je hele indentiteit van een telefoontje afhangt..Kijk naar de ouders zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven