Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Suffe moeder???? Huhuh, natuurlijk. Suffe moeders zitten thuis op de bank te klagen dat ze niet op vakantie kunnen omdat ze geen vent hebben die de buitenlandse autobanen trotseert terwijl zij de pakjes sap uitdeelt aan de achterbank.

Jij rijdt zelf naar je vakantieadres met je mooie meisje en vermaakt haar, let op de weg, zingt K3 met haar en zet 's avonds lekker moe je auto aan de kant om gezellig met ons te gaan slapen in een hotelletje. Daar is nix sufs aan.
Ja Mims, natuurlijk. Dat zijn die mensen die ik van de straat heb gesleurd om asjeblieft vrienden met mij te worden om zoveel mogelijk Hyvesvrienden te hebben. En Dries natuurlijk.

Maar zonder gekheid; ik heb nog zó gezegd tegen MM dat hij zijn vrienden weg moet doen omdat ik jullie al heb maar dat doet ie maar niet...... Asociaal hoor....
Whoehahaha, tss, gekke MM, dat ie zijn eigen vrienden nog wil aanhouden als ie ons al heeft
90 man!!!! djiezzzzz, dat is nog eens een feest!
Nou ja zeg. Da's toch nergens voor nodig. Gelijk afserveren zo'n man.

Ik ben een beetje moe en weet daardoor niet echt meer wat ik heb gelezen, behalve dat het overal erg gezellig klinkt.

Ik zal binnenkort wel weer wat in de AK zetten, maar dan moet ik er even geen kinderen of echtgenoten bij hebben.
Die Madootje, die houdt er stiekem meerdere echtgenoten op na!
Tja, wat zal ik zeggen. Ik hou van een beetje variatie in het leven
90??????????? Wow. Je bent Brabander of je bent het niet, hahaha!

Al zou ik het willen, volgens mij leven op deze hele aardkloot geeneens 90 mensen die mij dermate lief vinden dat ze op een feessie van mij zouden willen komen.......

Ah, samen reizen, dus. Nou, helemaal gelijk aan. Lijkt me heerlijk; veel safer!
Aan vakantie toe, Mado! Gaan jullie ook nog weg? Of blijf je, net als wij, thuis omdat de verhuizing a) best veel geld heeft gekost en b) de vakantiedagen op zijn?!
Optie a + b Xop.
Let's shake hands
Missen jullie in elk geval de ellende van het inpakken van tassen!!!! Ik word gek hier!
Ik wil nog niet nadenken over inpakken voor twee volwassenen en zes kinderen. De goden zei (?) dank dat we niet gaan kamperen. Hm, zo maar eens eten koken. Vandaag was Vietjes laatste dagje op het kdv na zijn échte verjaardag gister. Ik heb me er makkelijk vanaf gemaakt met bellenblazen met fotootje van Vietje er aan en ijsjes om uit te delen.

Nu zit het heerschap na een dag kdv en bso op de bank met hun DS. Alledrie uitgeteld.

Holy, 90 mensen. Hier hetzelfde idee als Xop.

Oh, vandaag is Noisette jarig. Dus Verano, als je meeleest: van harte. Ik hoop dat het jullie goed gaat!!!

Poe, vannacht beroerd geslapen na een lange en fikse discussie met Mlief. Vanavond er samen maar eens vroeg in. Morgenochtend heb ik deel I van het longonderzoek waar ik nog steeds de zin niet van inzie, maar vooruit. De gezondheidszorg in Nederland is niet voor niets zo duur denk ik dan.
Waarom heb je dan een longonderzoek, Meef?

Man man, ik hoor wel eens vriendinnen zeggen dat het inpakken al de voorpret is.. yeah right, wat een gedoe altijd ondanks tig lijstjes. Maargoe, ben bijna ingepakt. Morgen nog wat laatste dingetjes. Bambo is de kat wegbrengen naar vrienden, ik heb hem in zijn oor gefluisterd dat-ie lief is geweest en een mooi leven heeft gehad dus misschien kan 't het laatste zetje zijn en blaast hij daar zijn laatste levensadem uit.. je weet het niet en een mens moet altijd nog wat te wensen hebben, nietwaar? Achgoss.. arme Gijs.

Lees ik net ook nog dat er een hittegolf gaande is in la bella Italia! Jihaaaaaaaaaaaa, here we come!
Vanwege de hoofdpijn natuurlijk Bam. (Is nog waar ook, neuroloog dacht vanwege ernstige vermoeidheid en tintelingen in mijn handen aan iets van hyperventilatie en dus word ik binnenstebuiten gekeerd door de longarts: hartfilmpje, uitgebreid bloedonderzoek, een of ander longonderzoek en een hyperventilatieprovocatie-onderzoek en longfoto's. Morgen moet ik dus voor het een of andere longonderzoek en dan ergens in augustus voor dat provocatieding. En dan voor het vonnis - waar ongetwijfeld niks bijzonders in staat - direct door naar de longarts.
Ooh Bam, je bent er bijna!! Mocht ik je niet meer hier "spreken": Prettige vakantie meid. Ik wens je zon, niks doen, rosé drinken, leuke ontmoetingen, heerlijk eten, relaxte kindjes en alles waar je verder maar zin in hebt!!

Meave, ingewikkeld verhaal. Ik hoop dat er niks uitkomt, maar je, je wilt ook een reden weten voor je klachten, toch??
Net even klein fotoalbumpje gemaakt van Schiervakantie. Leukleukleuk.
Kom er net achter dat ik in twee dimensies leef. Eén is vakantie, andere is werk.

Morgenochtend werkafspraak. Had alles al bijna klaar daarvoor, op klein ding na. Ga ik nu maar eens doen
Getverderrie, Meave, al die onderzoeken. Maar hopelijk kunnen ze binnenkort dan wel iets aan die verschrikkelijk hoofdpijnen van je doen...

En Madootje, zo moe. Arme jij, het is ook wel veel en heftig allemaal.

Ik heb net What's eating Gilbert Grape zitten kijken. Heb ik al honderd keer gezien, maar weer moest ik huilen.

Dit keer om de moeder, die enorm veels te zware moeder, die aan het eind snikkend aangeeft nooit zo te hebben willen zijn, dat ze nooit gepland heeft zo dik te worden. En ik herken dat zo. Ik ben weer zwaarder al in jaren, echt veel te zwaar, maar krijg het niet omgedraaid. Het lukt me maar niet om dit proces om te keren. Ik ken de theorie, weet precies wat ik doen moet, en ken de tips en trucs voor een duurzaam gezond leven van buiten. Maar het ook toepassen in mijn dagelijkse leven.... lukt me niet. En dat frustreert me mateloos.

Oke... meer dan frustreren, eigenlijk. Ik vind mijn huidige lichaam afschuwelijk en ben teleurgesteld in mijzelf dat het me niet lukt om slank(er) te worden en te blijven.

Tja, en dan krijg je van die angsten; dat ik over 20 jaar ook opgesloten zit in mijn eigen huis, omdat ik te zwaar ben om de trap op te lopen... Brrr...

Nou ja, dat soort gedachten dus.

Gezellig he, op de dinsdagavond....
Wat wilde ik nou toch typen?
voor Mims.

Been there, felt that, didn't buy the t-shirt (cause it didn't fit).

Het is niet de oorzaak, het is een symptoom. Dat eten dan. Waardoor we dik worden/blijven.

Waar een ander rookt, of drinkt, of slikt, of spuit, of gokt, of rondneukt, of... nou ja, wat dan ook, eet ik. Uit stress, frustatie, als beloning, als gezelschap. En daarnaast kun je niet geheel afkicken, want je moet wel blijven eten om te blijven leven.

Ik ben er ook (nog) niet zo goed in. Zie mijn blog op vrouwonline waar ik er al een jaar over schrijf

Maar Mimsekind, zo erg als je vreest wordt het niet, geloof ik niet. Daarvoor ben je je er teveel van bewust.

Ik weet wel dat het meer een hoofd- dan een buik- of billenprobleem is. En dat alleen rust, acceptatie en kracht in je geest het kan realiseren dat dat lijf gaat "luisteren".

Zoen, mooi mens dat je bent. Mijn therapeut woont iets te ver weg voor je, en ik ook. Dus hierbij een virtuele hug.
Lieve Mims en Toet, jullie zijn zo ongeveer de prachtigste mensen die ik ken, dus helemaal "snappen" doe ik het niet. Alhoewel ik ook al gruwel van de paar kilo die ik teveel weeg en daarmee snap ik de frustratie wel.

Dan maar een dikke vette knuffel. En veel kracht om te keren wat je keren wilt.

We hebben gewoon vannacht ruim een uur aan de telefoon gehangen, Mims en ik. Kletsten zo hard dat we niet konden eten :-)

Vervelende bij mij is gewoon dat ik niet een paar kilo te veel weeg, maar een hele Lil berekende ik gisteren met Mims!

Je bent lief Bloes.

En nu ga ik me optutten en tas inpakken en op stap voor de Baas.
En ik ga op de fiets naar kantoor... (stiekem noodgedwongen want auto bij garage voor APK).

Wel met een ontbijtje in mijn mik, want dat moest ik van Toet

Peptalk van Toet vannacht was fijn.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Toet schreef op 15 juli 2009 @ 07:38:

We hebben gewoon vannacht ruim een uur aan de telefoon gehangen, Mims en ik. Kletsten zo hard dat we niet konden eten :-)

Vervelende bij mij is gewoon dat ik niet een paar kilo te veel weeg, maar een hele Lil berekende ik gisteren met Mims!

Je bent lief Bloes.

En nu ga ik me optutten en tas inpakken en op stap voor de Baas.

Sorry, maar hier moest ik toch even ontzettend hard om lachen . Zolang jullie me maar niet kwijt willen... Maar zonder dollen, het lijkt me zo ontzettend kut om je zo rot te voelen in en om je eigen lijf.

Gisteravond wijn gedronken, muziek geluisterd en ontzettend gelachen met de Gitarist. Het zou zomaar kunnen dat ik er een mannenvriend bij heb, en dat is in mijn geval best bijzonder (in het verleden belandde ik met mannenvrienden uiteindelijk toch in bed als ze niet homo bleken, en de ene echte oprechte Mannenvriend met wie ik al jaren bevriend was en met wie dat nooit speelde, ging op een achternamiddag zomaar dood, wat ook een behoorlijke belemering voor de vriendschap bleek.) Afijn, het was gezellig en hij kan nog koken ook. En daarna kon ik gewoon weer slapen bij mijn eigen man, ook fijn
quote:lilian02 schreef op 15 juli 2009 @ 09:15:

[...]

Sorry, maar hier moest ik toch even ontzettend hard om lachen . Zolang jullie me maar niet kwijt willen... Maar zonder dollen, het lijkt me zo ontzettend kut om je zo rot te voelen in en om je eigen lijf.

Gisteravond wijn gedronken, muziek geluisterd en ontzettend gelachen met de Gitarist. Het zou zomaar kunnen dat ik er een mannenvriend bij heb, en dat is in mijn geval best bijzonder (in het verleden belandde ik met mannenvrienden uiteindelijk toch in bed als ze niet homo bleken, en de ene echte oprechte Mannenvriend met wie ik al jaren bevriend was en met wie dat nooit speelde, ging op een achternamiddag zomaar dood, wat ook een behoorlijke belemering voor de vriendschap bleek.) Afijn, het was gezellig en hij kan nog koken ook. En daarna kon ik gewoon weer slapen bij mijn eigen man, ook fijn

en ondanks het verdrietige moet ik hier dan weer ontzettend om lachen!

Ach lieve toet en mims, ik had jullie zo kunnen vergezellen, ware het niet dat ik jullie berichtje nu pas zie. Ik zit met hetzelfde, het frustreert en het is gewoon ontzettend stom dat je niet kan doen wat je eigenlijk gewoon wil (afvallen). Raar he, dat het zo moeiijk is om die knop om te zetten!

Lief hert, je bent zeker al op pad naar Italy? Toch nog even zwaaien!!!

Zo, ik ga de kinderen even bij ene vriendje brenegn en dan ga ik met mijn ega een nieuwe bril uitzoeken (en daarna koffie in de zon denk ik, je moet tenmslotte het nuttige met het aangename verenigen!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven