Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Jajajajajajajajaja, dat was hem , Alex.

Dat bedoel ik.

Magic Girl. En ik had inderdaad ook de blauwe. Tenminste, toen ik eindelijk mijn moeder zodanig sufgezeurd had dat ik er ook een deo mocht voor mijn haarloze okseltjes..

Oh, hoe jaren tachtig:

magic girl
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik duik bed in, niet met Lief (die zit te werken), maar met Mr Paracetamol.. Schouder steeds auwer en nu ook nek. Blegh :(
Ach jakkes, beterschap!

Ik duik er ook in!

Magic girl ken ik helemaal niet!
Ja, maar Pim, jij komt dan ook uit de provinzieieieie!

Jakkes Toet, dat klinkt naar.

Tja, dan moet jij dus ook heftig aan de wijn, volgens Bam werkt het!
Hoe laat ben jij op Slemplocatie, Bent? Dan probeer ik er ook te zijn en help je met in de zon zitten uitruimen van de boodschappen enzo.

Bam nog nuchter?

Ik ga in bed liggen nadenken wanneer ik mijn eerste orgasme had. Ik vrees dat het etterlijke jaren was na mijn eerste sexuele ervaring..... Intussentijd dacht ik altijd dat tot het randje komen al een orgasme was. Tsk, wat een doos; als je over het randje gaat is het veul leuker.....

~kruipt in de slaapzak tegen een vermoeide MM aan~

Ik hóu zo van die man......
quote:Toet schreef op 13 april 2009 @ 23:46:

Ik duik bed in, niet met Lief (die zit te werken), maar met Mr Paracetamol.. Schouder steeds auwer en nu ook nek. Blegh :(He gatsie, wat vervelend! Mag je van de HA niet een NSAID? Voltaren bijvoorbeeld of Ibu?
quote:pimpel schreef op 13 april 2009 @ 22:55:

(en ik heb van die 5 katers alleen de rooie op Monster gezien, maar die deed wel iets niet helemaal goed) )

Zat ie in heur kont dan?

Excuseer voor mijn flauwe reactie. Ik ben nog aan het afkoelen van Ontharings-gate en had een pagina gemist alhier.
Nou, misschien is het nog wel waar ook!

Ik weet alleen dat ik (door mijn vingers heen kijkend, want vind het toch wel ietwat vunzig allemaal dat gedoe met die dieren..) Monsters júíste gaatje vrij zag terwijl die rooie er dus wel bovenop zat en ze allebei raar deden.

(En Lientje: "Ah mama, kijk nou hoe lief, ze knuffelen! Ze zijn verliefd!! Gaan ze nu trouwen?")
Zeg, ik ben toch zeker niet de laatste vandaag?
Nee, Meave, je was de eerste vandaag,

Maar zat de Rooie dan niet juist op de goede plek en weet jij gewoon weinig van de anatomie der katten, Pim?

Het is niet eerlijk. Kom ik vandaag de school van Mops in, overal nog kinderen op de gang, juffen aan het kletsen, ouders in de klas...kom ik bij Mopsey's klas; deur dicht. Zijn ze al begonnen!!! Ik was op tijd; zij waren te vroeg!

Gelukkig kon de juf wel lachen om mijn verbouwereerde hoofd.

Vanmiddag naar De Baas. Ik heb een Fout gemaakt, een Grote Fout. Een Fout die Geld kost.

Dat wist ik al voor dit weekend, heb het de afgelopen dagen proberen te negeren (anders had ik echt niet meer geslapen) maar zit nu met serieus grote bal in mijn maag. Bah!
Goedemorgen!

Jakkes, Pim! En dat tiep jij dan even tussen de regels van de rapportage door! Maar wel fijn dat je lekker opschiet voor Werk! Ik zal eens gaan lezen als ik tijd heb.

Jongste is vandaag vrij, Oudste naar school met buikpijn. Ze heeft een toets vandaag over spijsvertering en gisterenavond nam ze nog even de tekst door, met haar groene hoofd. Gossie, dapper ding! Want lezen over maagsap en darmsap en poep is niet leuk als je misselijk bent!

Ik hoor Jongste trouwens dansen op haar kamertje. Lief altijd, hoe ze dan vol toewijding staat te draaien met haar heupjes en playbackt op Rihanna. Of vals meezingt, ook altijd leuk!

Nu werken en straks naar nieuwe klant dus eerst maar eens kijken of ik de verf uit mijn haar krijg.

Bentetje, geveeliciteerd met je meisje! Hoe oud ook weer? Ik ben de tel kwijt....
Wat een gezelligheid hier.

Wat vervelend Lil dat zoon zoveel van je geduld en humeur vergt momenteel. Ik herken het gevoel enorm met Bikkel. Ik ben hartstikke gek op het ventje, maar kan ook hartstikke gek van hem worden. En dat voelt niet leuk.
He Mims en Bloes inmiddels ook in da jouse. Succes Mims. Dat zijn geen leuke gesprekken. Komt vast goed, maar ondertussen zit je er wel mee in je maag.

Oei arme Oudste. Maar wat een toewijding om toch nog de boeken in te duiken als je helemaal niet lekker bent.

En (oeps, bijna vergeten) gefeliciteerd met KK Bent! Heeft ze lekker geslapen in haar "nieuwe kamer" of was te opgewonden bij het idee dat ze vandaag echt jarig is?
Oeh Mims, da's niet leuk, en ook niet dat je daar dan hele weekend toch mee in je maag zit. Sterkte. Kompvasgoe!

Lang zal KK leven! Hoera! (wat heerlijk Bentetje, zo'n blije verjaardaggup!)

Iedereen succes met alles vandaag!

*gaat voorzichtig in goede houding zitten en toch maar wat typen*
Oh ja..scherp, Bloes en Madootje (zat teveel bij sores, is niet slim; focussen op de Goede Dingen van vandaag is veul fijner, dus...: )

Gefeliciteerd, lieve KK!
~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ * Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaa voor KK!!!! ~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ *

(die vandaag 6 wordt als ik me niet vergis?)

Ai Mims... wat akelig! Veel sterkte vandaag! En je moet maar denken dat die rottige bal in elk geval weg is na vanmiddag...
ja, 6! 6 alweer!! Mijn kleine meisje over wie iedereen zich 6 jaar geleden zo`n zorgen maakte. Die al 6 jaren een heerlijk en gezond wijffie is en die over welgeteld een kwartier haar zesde verjaardag op school gaat vieren (wat dan tevens de laatste verjaardag op school is die ik mee ga krijgen ...). De schat liet vanmorgen op het schoolplein de grote schaal vallen met de traktaties erin, in duzend stukken. Kind in tranen, zo sneu. Ik heb alle traktaties maar op een dienblad geveegd en het zand eruit geklopt, ben ik nu heel slecht?

Oei mims, wat rot voor je, ik hoop dat er coulant gereageerd wordt en dat je vanmiddag opgelucht bent!!

bloes, ik kan er zijn wanneer ik wil. Moet nog even weten of er nou geopend moet worden of niet, maar heb de tijd aan mezelf.

Heb er zo`n zi in!!! Heb helemaal niet het gevoel dat het al zo snel is!

Gefeliciteerd met je meisje, Bent!
HOERA voor KK!

6 jaar alweer.. poeh.

Fijne dag vandaag, Bent!

Hier ook veel zin in Slempweekend.. zit nog wel heel erg in soort vakantieroes, zo'n leuk lang weekend gehad.. is het ineens weer een normale doordeweekse dag! Straks weer rondje huisarts en hopelijk betere AB want zonder wijn is het nog steeds bagger. Volgende wk zouden er weer 2 tanden getrokken moeten worden, gaat ab-so-luut niet meer gebeuren! No Way!

Arme Mims, wat vervelend.. hoop dat je goed gesprek gaat hebben en je straks opgelucht bent!

Ik weet wel dat we er eigenlijk niet over mogen praten van de Keuningin maareh.. wat een heerlijk weertje is het toch he..

Gesprek is met heuze Advocaat, dus ik schijt 7 kleuren bagger...

Advocaat is niet van mij, maar voor mij. Grote Fout heeft namelijk te maken met een oplichterspraktijk, dus we gaan proberen er nog onderuit te komen. Maar opgelost en klaar, zand erover, is het vanmiddag dus niet. Baal!

Bent, jouw lieve meisje toch. En waarom zou het in vredesnaam ontaard zijn dat je de traktaties op een dienblad hebt geveegd? Je hebt het probleem opgelost; het gaat niet om de schaal maar om wat erin zat, jammerdepammer maar droog je tranen want het is feest, lief kind! Maar wel snue voor KK, tranen op haar feestdag.

Wel bijzonder ieder jaar weer, jouw zorgenkindje, jouw kleine krummel weer jarig. Weer een goed jaar achter de rug, weer een jaar waarin ze onbewust een lange neus heeft getrokken naar alle medici. Jouw Kleine Krummel. Knappe Kanjer is meer van toepassing
WAT EEN SUPERLIEF BERICHTJE MIMS, DANKJEWEL!!!

oeps caps lock. Shit zeg, dat klinkt wel als erg groot probleem inderdaad, jemig...sterkte meid!

Dankjewel whopper!

djiezzz bam, gaat het nou nòg niet beter??
Tjees Mims, dat klinkt heavy!

Zei net ook nog tegen Bloes dat ik me erg verheug op slemp, maar dat ik me nog niet goed besef dat het vrijdag al is. Ik weet het wel, maar het voelt nog niet zo. Omdat ik het retedruk heb deze week en me niet kan voorstellen dat ik vrijdag om 12 uur alles mag laten liggen om te gaan slempen!

Bam, kan me voorstellen dat je dit niet nog eens wilt!

Waar trakteerde jouw KleinegroteKanjer op Bentetje?
Halloooo

zo, ik kom ook eens langs..

En een 6-jarige KK alweer

Oei Mims, veel sterkte dan vandaag... maar als het met oplichterspraktijken te maken heeft, is het toch niet geheel en al jouw schuld? Is schuld van oplichters!! (stomme lui!)

Bloes, heb je breiblads hoofd al kaalgeschoren? Omdat dat ook niet op zo'n hoofd past, dat haar, zeg maar? Grmbl.. ik kan daar toch wel behoorlijk kwaad over worden, dat iemand zo met jouw meisje aan 't rotzooien is

Ik heb een heerlijk rustige morgen gehad, moet vanmiddag, anders dan anders, aan het werk maar ben dan morgen weer vrij

Toedels
Later is nu
Hiep hiep hoera voor de dappere Krummel van Bentetje! (O, weet je nog dat we tiepten over allergie en bakeren en wanhopig huilen... o mensen, wat een kleine eeuwigheid geleden).

Mims, getsie; wat is er aan de hand...? Meisje toch. Succes en sterkte!!

Ik ga snel even lunchen met oppas en Dot, en dan naar en klant hier om de hoek
ik weet ut nog lil, ik weet ut nog. Eeuwen geleden lijkt het!!

Spiesjes met spekkies waren de traktatie, ondanks het eventuele aanwezige zand is er gesmuld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven