Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
maandag 18 mei 2009 om 14:41
maandag 18 mei 2009 om 14:56
Au Toet. Da's niet leuk zo van je fiets vallen. Dat soort valpartijen maakt dus sat ik fietsen inmiddels eng vind. Watje dat ik er ben.
Hoe is het nu Meave? Lekker je bed ingedoken?
Vrienden hebben vanmorgen een dochtertje gekregen. Een klein popje van net over de 6 ons. Ik ben zo benieuwd. Ik had vanmorgen vroeg een hele blije papa aan de telefoon. Vriendin zou morgen 42 weken zwanger zijn, dus ik was blij om te horen dat mevrouw zich toch nog spontaan heeft aangediend.
Hoe is het nu Meave? Lekker je bed ingedoken?
Vrienden hebben vanmorgen een dochtertje gekregen. Een klein popje van net over de 6 ons. Ik ben zo benieuwd. Ik had vanmorgen vroeg een hele blije papa aan de telefoon. Vriendin zou morgen 42 weken zwanger zijn, dus ik was blij om te horen dat mevrouw zich toch nog spontaan heeft aangediend.
maandag 18 mei 2009 om 18:03
Wow wat leuk, een meiske erbij
Heb alles gelezen maar weet niet te reageren.. Jullie kennen trouwens mijn spin-in-auto verhaal, toch? Ik vind Bentetje echt toppunt van koelbloedigheid! Ik heb de auto bij zien van SPIN op m'n arm (!!!!) linea recta op de vluchtstrook gezet en ben pas weer in de auto gestapt, nadat 8 man marachausse op de kop in m'n auto hebben gezocht en niets gevonden. Toen door marachaussee (hoe schrijf je dat?? zo niet, geloof ik) naar huis gereden De kinderen sliepen hier overigens gewoon doorheen.
Vallen van fiets is niet leuk
In kinderzitje passen.. eh..
Knap!!! Ook knap van de Toetjes!!
Ik zoek nu eigenlijk deel 3 van D. Brown, Delta iets..
qua boek dan. Ben je donderdag en vrijdag ook vrij, Kjong? En kun je dan ook es rustig aan doen?
Verder zoek ik rust.. nog 2 dagen en dan vrij
(ja, woensdag ook vrij, maar volgeplempt)
Vanmiddag controle of meer, Bambi?
Thuis om uit te rusten of ziek, Meave?
Een draaimolen voor de deur... de geneugten van een nieuwe woning
Ben benieuwd of gekleurde vakjes werken voor Dot.. en of ze morgen ook heel slim alle vakjes ineens heeft gekleurd, omdat papa dan weer thuis is. Ik zie haar er wel voor aan
Zo, heb ik toch nog geprobeerd te reageren.
tot later weer
Heb alles gelezen maar weet niet te reageren.. Jullie kennen trouwens mijn spin-in-auto verhaal, toch? Ik vind Bentetje echt toppunt van koelbloedigheid! Ik heb de auto bij zien van SPIN op m'n arm (!!!!) linea recta op de vluchtstrook gezet en ben pas weer in de auto gestapt, nadat 8 man marachausse op de kop in m'n auto hebben gezocht en niets gevonden. Toen door marachaussee (hoe schrijf je dat?? zo niet, geloof ik) naar huis gereden De kinderen sliepen hier overigens gewoon doorheen.
Vallen van fiets is niet leuk
In kinderzitje passen.. eh..
Knap!!! Ook knap van de Toetjes!!
Ik zoek nu eigenlijk deel 3 van D. Brown, Delta iets..
qua boek dan. Ben je donderdag en vrijdag ook vrij, Kjong? En kun je dan ook es rustig aan doen?
Verder zoek ik rust.. nog 2 dagen en dan vrij
(ja, woensdag ook vrij, maar volgeplempt)
Vanmiddag controle of meer, Bambi?
Thuis om uit te rusten of ziek, Meave?
Een draaimolen voor de deur... de geneugten van een nieuwe woning
Ben benieuwd of gekleurde vakjes werken voor Dot.. en of ze morgen ook heel slim alle vakjes ineens heeft gekleurd, omdat papa dan weer thuis is. Ik zie haar er wel voor aan
Zo, heb ik toch nog geprobeerd te reageren.
tot later weer
Later is nu
maandag 18 mei 2009 om 19:50
Het leek zo'n goed idee: een kalender voor Dot, met 9 in te kleuren blaadjes voor even zoveel nachten dat GG afwezig is: iedere dag blaadje kleuren/voltekenen/-plakken en hij is weer terug! Hard aan gewerkt vanmorgen. Mooi geworden. Veel over gehad. Iedere dag kleuren. 's Avonds voor het slapen. Afgesproken. Veel ernstig geknik van De Dot. Blaadje kleuren, papa terug. Goed.
Kom ik net op haar kamertje, waar ze al een tijdje druk bezig was aan haar tafeltje terwijl ik bij Zoon was, in haar nachtpon, lieve blote voetjes haartjes los, tandjes gepoetst, klaar voor bed. Ingespannen bezig. Hard gewerkt. Negen blaadjes vol gekrast. Slaakt een zucht, kijkt mij aan: "Zo mama, is vol. En nóu komt papa weer terug."
Kom ik net op haar kamertje, waar ze al een tijdje druk bezig was aan haar tafeltje terwijl ik bij Zoon was, in haar nachtpon, lieve blote voetjes haartjes los, tandjes gepoetst, klaar voor bed. Ingespannen bezig. Hard gewerkt. Negen blaadjes vol gekrast. Slaakt een zucht, kijkt mij aan: "Zo mama, is vol. En nóu komt papa weer terug."
maandag 18 mei 2009 om 20:48
En slimme Dream, die dat zo mooi had voorspeld. Wat een domper voor het meiske dat haar strategie niet heeft gewerkt.
Dream, het boek heet de delta deceptie. Daarnaast heb je nog het juvenalis dillema. Het een is geen vervolg op het ander, dus ze zijn ook prima in andere volgorde te lezen. Allebei erg leuk en spannend.
Tja, en nu hebben we dus pillen om Bikkel in slaap te krijgen. Het lijkt te werken, want meneer is al 4 avonden probleemloos in slaap gevallen. Jammer dat Bink het stokje nu van hem over heeft genomen en nog steeds ligt te keten in bed.
Dream, het boek heet de delta deceptie. Daarnaast heb je nog het juvenalis dillema. Het een is geen vervolg op het ander, dus ze zijn ook prima in andere volgorde te lezen. Allebei erg leuk en spannend.
Tja, en nu hebben we dus pillen om Bikkel in slaap te krijgen. Het lijkt te werken, want meneer is al 4 avonden probleemloos in slaap gevallen. Jammer dat Bink het stokje nu van hem over heeft genomen en nog steeds ligt te keten in bed.
maandag 18 mei 2009 om 21:46
he meisjes!
Jemig, in een kinderzitje passen...ik kwam er laatst achter dat ik niet meer in het stoeltje pas, waar ik voorheen met gemak in paste (op slaapkamertje van Zeefje). Dus naast dikke buik, heb ik nu ook een vette ass. Tis jammer.
Bam, wat heerlijk dat weekend lekker was!
Wij zijn ook een weekend wegggeweest en dat was leuk!
Zelfs met Alex
Hebben jullie Slumdog millionaire al gezien? Wat een goede film zeg!
Hier weinig nieuws, ben druk met van alles moet ik zeggen. Van de week lekker wat daagjes vrij!
Jemig, in een kinderzitje passen...ik kwam er laatst achter dat ik niet meer in het stoeltje pas, waar ik voorheen met gemak in paste (op slaapkamertje van Zeefje). Dus naast dikke buik, heb ik nu ook een vette ass. Tis jammer.
Bam, wat heerlijk dat weekend lekker was!
Wij zijn ook een weekend wegggeweest en dat was leuk!
Zelfs met Alex
Hebben jullie Slumdog millionaire al gezien? Wat een goede film zeg!
Hier weinig nieuws, ben druk met van alles moet ik zeggen. Van de week lekker wat daagjes vrij!
maandag 18 mei 2009 om 21:57
Ach.. die Dot.. Zo werkt het toch in het kinderbrein. Ik had dus al vaker van dat soort acties gehoord, anders had ik dit vast niet zo voorzienig neergezet.. Heb je het nog uit kunnen leggen?
En gaat ze nu opnieuw knutselen?
Nog 2 boeken dus? Mooi! Morgen even kijken of ik biebtijd heb, ergens tussendoor, en of ik vervolgens niet ineens een overkill Dan Brown heb.
Lekker zeg, dat het slaapprobleem van Bikkel opgelost is. Balen dat Bink nu inhaakt, maar hee... het is er in elk geval maar 1 dan, toch?
Wat denk je Ely, gaat die ass ook weer weg? Bij mij issie gebleven.. ach.. het is een gezellige ass en ik kan de kinderen er de schuld van geven.. dus wat zou het
Zwemmen ging niet lekker vanaaaf.. ben moe, dus ga nu lekker naar bedje toe
truste!
En gaat ze nu opnieuw knutselen?
Nog 2 boeken dus? Mooi! Morgen even kijken of ik biebtijd heb, ergens tussendoor, en of ik vervolgens niet ineens een overkill Dan Brown heb.
Lekker zeg, dat het slaapprobleem van Bikkel opgelost is. Balen dat Bink nu inhaakt, maar hee... het is er in elk geval maar 1 dan, toch?
Wat denk je Ely, gaat die ass ook weer weg? Bij mij issie gebleven.. ach.. het is een gezellige ass en ik kan de kinderen er de schuld van geven.. dus wat zou het
Zwemmen ging niet lekker vanaaaf.. ben moe, dus ga nu lekker naar bedje toe
truste!
Later is nu
maandag 18 mei 2009 om 23:08
Soms kan ik me zo eenzaam voelen.
Tijdens slingers ophangen voor mezelf.
Of met een nog ongebruikte zonnecreme inpakken.
Of bij de ontbijttafel dekken en een roosje naast mijn bord plaatsen.
Alles voor de kinderen.
Maar ik wil dit gewoon niet zo.
En als klap op de vuurpijl vermoed ik een wederom zieke Chip. Daar doet een extra crecheplek niks tegen.
Aan een bed zonder lakens ook niet.
Dus ik ga maar weer aan de zorg en arbeid.
Tijdens slingers ophangen voor mezelf.
Of met een nog ongebruikte zonnecreme inpakken.
Of bij de ontbijttafel dekken en een roosje naast mijn bord plaatsen.
Alles voor de kinderen.
Maar ik wil dit gewoon niet zo.
En als klap op de vuurpijl vermoed ik een wederom zieke Chip. Daar doet een extra crecheplek niks tegen.
Aan een bed zonder lakens ook niet.
Dus ik ga maar weer aan de zorg en arbeid.
maandag 18 mei 2009 om 23:27
Och lieve Kjong, dat is ook helegaar niet leuk!
Logisch dat je je daar eenzaam door voelt. He lieverd toch!
Al zoveel jaar wensen we je toe dat het volgend jaar anders zal zijn. En al zoveel jaar doet dat aan de eenzaamheid van vandaag niets af. Maak het niet minder, misschien zelfs nog wel verdrietiger. Waarom nou volgens jaar, waarom nou neit dit jaar al.
En toch, allerliefste Kjong, blijf ik hopen, duimen, bidden. En weet ik vrijwel zeker dat volgend jaar jij haast niet meer weet hoe deze eenzaamheid ook al weer voelde. Dat is mijn verjaardagswens voor jou; alle eenzaamheid op de storthoop!
En verder wens ik je over een half uurtje natuurlijk heel veel geluk, gezondheid en geile sex toe, enzo. Gewoon, omdat je dat verdient!
Zo!
Logisch dat je je daar eenzaam door voelt. He lieverd toch!
Al zoveel jaar wensen we je toe dat het volgend jaar anders zal zijn. En al zoveel jaar doet dat aan de eenzaamheid van vandaag niets af. Maak het niet minder, misschien zelfs nog wel verdrietiger. Waarom nou volgens jaar, waarom nou neit dit jaar al.
En toch, allerliefste Kjong, blijf ik hopen, duimen, bidden. En weet ik vrijwel zeker dat volgend jaar jij haast niet meer weet hoe deze eenzaamheid ook al weer voelde. Dat is mijn verjaardagswens voor jou; alle eenzaamheid op de storthoop!
En verder wens ik je over een half uurtje natuurlijk heel veel geluk, gezondheid en geile sex toe, enzo. Gewoon, omdat je dat verdient!
Zo!
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 19 mei 2009 om 01:02
dinsdag 19 mei 2009 om 01:07
Blof - Aanzoek Zonder Ringen
Het ging anders dan we dachten
Wie verwacht er ook dat alles blijft, zoals het is
Maar nooit hetzelfde aanvoer het is een kwestie van het zonlicht
En een kwestie van gewicht van de dingen die we doen
En ook de dingen die we zien
In alle landen waar we wonen
En de dochters en de zonen elke ochtend naast de weg