Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Hm, moet www.kidstomove.com zijn...
:D daar mist nog een kok!!

Hier ook een leuke dag gehad: was naar vriendin ivm jarige dochter. Was wel 170 km rijden, maar ala. Zo`n 10 km van het doel kregen we een lekke band. Shit. Gelukkig is de lief van vriendin echt lief en is hij gekomen om mijn band te wisselen (snap wel waarom ze met hem trouwen wil ). Dus toen het vooruitzicht om 170 km 80 km/u te moeten rijden.... weer shit. Toen verplichtte mijn vriendin me haar auto mee te nemen, ze vond het niet verantwoord, zo`n eind met een thuiskomertje,. De schat. Zij gaan op vakantie en over 3 weken krijg ik mijn auto (waarschijnlijk gerepareerd en wel) terug. De schatten.

Nu kindjes op bed, ik gedouched en in joggingpak achter de pc, zo achter de tv. Bentos is naar Genesis, zou ik ook, maar ben dus hier.
quote:

De schat. Zij gaan op vakantie en over 3 weken krijg ik mijn auto (waarschijnlijk gerepareerd en wel) terug. De schatten.

Wie goed doet, goed ontmoet ofzoiets? :D

Kom me afmelden, morgenochtend vertrekken we. Ben beetje brak van feestje bij de Onmisbare Buren vannacht.  Maar sta nagenoeg volledig ingepakt, nog even wat dingen nalopen en dan vroeg naar bed.

Kjong: dikke knuffel. Goed plan om morgen een nieuwe poging tot volwassen gesprek aan te gaan. Kan me jouw reactie erg goed voorstellen. Niet normaal wat een takkezooi, zeg. Zoen je kleine meisje plat en neem een koud glas rosé.

Bam: succes met Y morgen. En veel plezier ook op vakantie!

Daag lieverds!!!!!
Songejonge, Kjong. *; Wanneer zit het nou gewoon eens ronduit MEE?

Is Chipita nog zo lekker aan het lachen de hele tijd? Je hebt gelukkig je lekkere wijfie bij je (al mag ze best even gaan doorslapen natuurlijk. Bloes kan babyfluisteren; Bloes? Kan je nog even in het wichtje herur oor blazen voordat je met vakantie gaat?)

Verder hier geen Grote Dingen, maar beetje te druk voor rust. En Zoon en Dochter zijn hele weekend aan het dreinen over wie wat eerder mag dan de ander. Daar word ik zo gestoord van, ik heb echt geen gram geduld meer over. Vnmiddag klommen ze beide in hun autostoeltje, gaan ze schreeuwen over wie het eerse de riem vastgemaakt mag hebbn (lukt ze door vreemde achterbankconstructi nog niet zelf, helaas). "Ik mag eerst!" "Nee ik!" "Nee, IK!" "Mama; IK!" Krijsschreeuwkrijs. Ik was het zo zat. Heb ze gezegd dat ze maar zelf een oplossing moesten bedenken, kan geen 2 riemen tegelijk doen, en dat ik anders niet kon vertrekken met ze (was naar feestje waar ze zin in hadden want taart, dus ze waren wel gemotiveerd om oplossing te bedenken). Dat hielp, gelukkig. Vermoeiend volk, kinders.
herkenbaar lil...... en vermoeiend ook!

Lieve bloes, veel plezier op vakantie. Weet niet of je dit nog leest, maar GG vond het jammer dat we niet even in jouw durp stopten. Hij had geloof ik de bloesjes nog even gedag willen zeggen. KK had het nog over de zeeslakjes, lief!

Geniet lekker van je vakantie en kom heelhuis weer terug!
~bakt wat hartige taarten voor de reizigers, lekker voor onderweg!~

Fijne vakantie, allemaal....

Nee, Pim..ik was het absoluut niet vergeten. Zeker niet nadat er vorige week een halve verstandskies afbrak. Hoopte alleen dat júllie het vergeten waren. Durf écht niet...zucht!

~herpact zichzelf~

Oké..ik blijf erbij, ik ga dit jaar naar de tandarts...

Stomme vraag trouwens, maar Bam en prille moeders, hebben jullie kortgeleden een kaartje van mij gekregen?

Ik heb laatst een bundel kaartjes geschreven, en was ervan overtuigd dat ik deze vergeten was op te sturen, maar kan ze nergens meer vinden. En nu twijfel ik of ik ze dan in een vlaag van onopgemerkte georganiseerdheid tóch gepost heb.....:$

Over 2 uur wordt ik trouwens dertig.

Auw.

Heb voor de gelegenheid twee vrienden uitgenodigd; Ben en Jerry. Die gaan geloof ik iets geks doen met wat brokken aap. Hoe dan ook, ik heb sjampanje om mijn jeugdigheid weg te drinken, en voel me..euh..rimpelig.

~gaat op de bar staan en wappert met haar uitzakkende bovenarmen de vakantiegangers uit~
Wat wilde ik nou toch typen?
***Zaait nog even naar Bloes,

zelf net terug

kindjes slapen net

Kom later nog even kroeg hangen...
Hi there.

Heb je het leuk gehad, Toet?

Nee Mims, geen post van jou ontvangen. Wel lief van je trouwens!

Jij wel de artis-kaartjes gehad?
En Mims al bijna 30...  wat wordt je toch een grote meid! :D
Jajajajaja, ik heb de kaartjes gehad. Thanxxx big time.

Maar jij dus geen kaart.

Fuk!

Waar heb ik die krengen toch gelaten!!!
Je hoeft niet te bedanken, daarvoor zei ik het niet hoor.

Ehmm.. waar zijn ze..

In je tas?

In die andere tas?

Of in die héle andere weer?

Jaszak?

In Mopsey's tas?

In Mopsey's jas?

Onderste la vrieskist?

Bovenste keukenkastje, rechts, tussen de rookworsten en tomatensoep?

Broodtrommel?

In de kattenbak?

Wasmand?

Bij het oud papier?

In de vuilniszak die je van de week hebt verwisseld?

Zo, heb je weer wat te zoeken. ;)
quote:

Je hoeft niet te bedanken, daarvoor zei ik het niet hoor.

Ehmm.. waar zijn ze..

In je tas? checked

In die andere tas? checked

Of in die héle andere weer? checked, checked, cecked. checked (voor iedere tas 1)

Jaszak? checked, checked

In Mopsey's tas? checked, checked, checked

In Mopsey's jas? checked inclusief capuchon

Onderste la vrieskist? checked

Bovenste keukenkastje, rechts, tussen de rookworsten en tomatensoep? kostte me een uur, maar checked de keuken

Broodtrommel? hebbiknie

In de kattenbak? hebbiknie

Wasmand? is leeg (yahoei!)

Bij het oud papier?  :?

In de vuilniszak die je van de week hebt verwisseld? ;(

Verder heb ik gekeken in de bezermkast, de meterkast, achter de radiatoren (gatver, wat ligt daar een stof) in de speelgoedmand, onder bed (idem qua stof), op de wasmachine, naast de computer, onder de muismat, in de boekenkast, en onder de grand foulard....

Getver, ik kan ze echt niet vinden; tot zover mijn attente aard...:$

En oh ja, ze liggen ook niet onder mijn autostoelen of in het dashboardkastje...
Mmm.

Nu je het zegt...

Nope.

Niets gekregen van jóu!

Van Bent een heerlijk strandpak.

Van Verano een snoezig slabbetje.

Van Lil een overheerlijk diner met kindergeluidjes.

Van Bloesem een... dit raad je nooit... een borstvoedingsboek mét tepelplaatje.

Meave die snel langs komt (M, mijn mail is effe stuk ofzo, mocht ja alweer geantwoord hebben, probeer het op gmail, met voor de rest dezelfde rare naam).

Voor de rest een hoop kaartjes met mooie woorden, goede wensen, veel geluk enzo.

(Allen dank ervoor!!!  )

Maar van jou...

Nope.

Daarnaast moet je niet 'dit jaar nog naar de tandarts'. Je moet elk half jaar naar de tandarts!

Tss.

En dat wordt 30

Nog een statement gemaakt, zo voor je 30ste?

Een ontgroening?

Een ritueel?

Een voornemen?

Een angst onder ogen gezien?

Íéts?

Anything? (Voor het geval het in het Nederlands niet aankomt)
Nou moe, ik ben niet boos maar wel heul teleurgesteld. Mimsey Elizabeth Johanna. (dat was altijd erg, als je moeder niet boos op je was maar 'teleurgesteld' en daarna je volledige naam gebruikte.. gruwel)

Hup Mims, doorzoeken!

Ik heb recht op mijn kaart, ja! ~stampvoet~

Heb je al bij de 'K' gekeken? De 'K' van 'kaartje'?

(da's een typisch Pompel-grapje..)
Voor je 30e naar de tandarts gaat niet meer lukken he??

(Ik heb trouwens wéér kiespijn... tsk, waarvoor gaat een mens dan in gódsnaam??)

Tjesus Mims... DERTIG!!!! DERTIG!!!! DERTIG!!!!

Wauw... dertig...

(Nog 10 nachtjes en dan ben ik aan de beurt... :?)

En ik twijfel of ik een kaartje van jou heb gehad, maar ik geloof het niet, dan had ik het vast wel geweten. :D 

Kjong, jij trouwens ook nog bedankt voor de lading kaarten. ;) Het kroost was er blij mee. Lientje vraagt trouwens vaak of weer naar jou toegaan, hihi. (Alsof ze het toen vreselijk leuk vond ofzo... :P) Dus ik heb haar verteld dat jij óók een baby hebt gekregen (dat vond ze helemaal leuk en Loentje vond vervolgens de naam van Kmeisje veul mooier dan die van Leentje ;)), dus dat we dat vast wel doen als jij dat goed vindt.

Meave (of iemand anders met verstand van spruw) ik heb daktarin, kan ik dat nou ook op mijn eigen ( . ) ( . ) smeren? Ik heb zelf overigens geen last ervan.
(Oh gót! Ik heb ineens een visioen van Mims met tranen op de bank gehuld in een warm dekentje met een grote kouwe hap B&J in de open snikkende mond met spuugtralies.)
Elk half jaar naar de tandarts..     WHOEHAHA!

Ben blij dat ik die pact niet gesloten heb met Pimp want ben ook al zéker 6 jaar niet meer naar de tandarts geweest. Denk dat het ook gerust 8 jaren kunnen zijn. Ja, 3 jaar geleden, in Hongarije naar een noodtandarts omdat ik al een week crepeerde van de kiespijn dus die heeft kies getrokken en dat was dat. Ooit moeten er weer eens een paar kiezen in dit snaveltje gestopt worden, lijkt me ook wat prettiger eten en dan hoef ik ook nooit meer op te letten dat ik niet al te breeduit lach, staat zo sneu, zo'n gat in je bek maar brrrrrrr.....   moet er niet aan dénken! Plan is nu om volgend jaar in Hongarije mijn hele gebit onder algehele narcose te laten doen, paar implantaten erin, alles mooi wit spuiten of raggen of weet-ik-veel-en. In Hongarije zijn ze tandheelkundig gezien érg voor op hier, zou je niet zeggen, zou je zéker niet zeggen maar is wel zo. En voor een habbekrats ook nog.

Ga je dan mee, Mims? :D
quote:

Heb je al bij de 'K' gekeken? De 'K' van 'kaartje'?

(da's een typisch Pompel-grapje..)

:$

En bedankt Bam! :D
Mims op z'n Bridget Jones... :D

Bam, ik wil ook wel mee!! En dan wil ik graag gewoon alles laten trekken en kunstgebit. Mooi wit en dan hoef ik nooooooit meer naar de tandarts.
Ok, ik geef toe, niet handig nu Bloes op vakantie is/gaat (dag meis, veel plezier!!), maar aangezien ik pas op blz 13 ben in het tiet-met-tepel-boek (ik heb nl geen hand vrij tijdens het voeden, kan dus niet lezen, of in elk geval niet snel),

1, wat is in godesnaam spruw? En hoe ziet dat eruit, hoe herken je dat, etc?

2, waarom moet bv geven (vaak) zo'n gotvergeten zeer doen? (ja, ook met hoedje. -nog zo'n achterlijk woord: tepelhoedje. Dat moet je eens een paar keer zeggen Pimpel)

3, wanneer en wat mag ik zuipen? (of in elk geval een decent glas watdanook in de zon/ bij het eten ofzo?)

4, nog tips?
quote:Ok, ik geef toe, niet handig nu Bloes op vakantie is/gaat (dag meis, veel plezier!!), maar aangezien ik pas op blz 13 ben in het tiet-met-tepel-boek (ik heb nl geen hand vrij tijdens het voeden, kan dus niet lezen, of in elk geval niet snel),

1, wat is in godesnaam spruw? En hoe ziet dat eruit, hoe herken je dat, etc? Dat is een schimmel, die je aan je tiet kunt hebben en baby in de mond. Ik herken het aan de witte aanslag op de tong (die je NIET weg kunt vegen, melk kun je wel wegvegen, maar er zijn meer manieren om het te herkennen, klakgeluidje bij drinken)

2, waarom moet bv geven (vaak) zo'n gotvergeten zeer doen? (ja, ook met hoedje. -nog zo'n achterlijk woord: tepelhoedje. Dat moet je eens een paar keer zeggen Pimpel)  ~ligt alweer in een stuip~:D

3, wanneer en wat mag ik zuipen? (of in elk geval een decent glas watdanook in de zon/ bij het eten ofzo?)  Ik weet niet wat "mag" en je moet mij vast niet als voorbeeld nemen. Maar ik drink af en toe best een biertje of wijntje zonder echt na te denken bij wanneer. Ik houd het wel altijd bij 1.

4, nog tips?

Er is er één

[fgcolor=#660066]

[/fgcolor]

hoera, hoera dat kun je wel zien dat ben jijijijijijij!! (Hmm, oh nee... da;s lullig...) Dat kun je NIET zien maar toch ben dat jijijijijiji... Dat vinden wij allen zo prettig jaja, en daarom zingen wij blijijijijijij!!!!!!!!

Lieve Mims, van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Dat het maar een heel heel heel gelukkig mooi en bijzonder jaar voor jou, Hero & Mops mag worden!! (waarin jouw medische wonder eens even flink bewijst een medisch wonder te zijn.)

Ik ben vergeten Bloes uit te zwaaien... Een heeeeele fijne vakantie! Zwaai zwaai!
Voor een kunstgebit kun je maar beter niet alles laten trekken, want anders kan je kunstgebit nergens aan vast worden gemaakt.

Bovendien krimpt je kaak dan, en krijg je geheid constant problemen met je

neppert.

Hoe ik dat weet?

Gewoon. Veel met je alles 2389749keer herhalende demeterende oma omgaan. dan weet je ineens alles over gebitjes.
Zo, gezellig!

Mimsey Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hierbij een stapel kaarten die je dan leuk morgen voor iedereen opd e bus kunt doen.

Postzegels erbij.

Zoooo, kun je lekker slapen!

Ik ook

Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven