Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, Meis d'r schoolvakantie is al begonen. Dus die zit nu pas aan dr ontbijtje! BJ naar speelzaal. Dus ik mag even computeren en moet dan even uurtje kwellitietaaim met Meisje doen, want die heeft me normaal natuurlijk nooit alleen voor dr zelf.

Jullie zijn Lief, had ik dat al verteld vandaag?

Veel plezier bij Minimeet Dream en Xop!
Goeiemorgen..

Bambi-man vertrok vanmorgen een beetje beteuterd naar zijn werk. Ik schijn nogal zwoel te hebben gedroomd over een andere man en daarbij een aantal keer heel hard 'ooooooh Mark, oooooh Mark! Jaaaaa, Mark!' te hebben geroepen.

Geen flauw idee wie 'Mark' is en kan me heel die droom niet herrinneren. Maar ja, vond Bambi-man niet zo leuk allemaal.

Ik snap nog steeds niet watvoor gezamelijk bijbaan jullie nu doen, Bloes en Toet! Vergeten te vragen tijdens slemp, toen bespraken we hele andere dingen natuurlijk.. Willen jullie mijn nieuwsgierigheid bevredigen in de AK?

Kjong, kom je hier ook even swifferen?
quote:xop720 schreef op 11 oktober 2007 @ 08:45:

Geheel eens met Meave's laatste zinnen, Toet!

Heb je je Lief die vreselijk onromantische uitspraak "Ik ging er net onder vandaan" nog vergeven?

Eigenlijk niet

maar hij heeft me later toch kunnen overtuigen

Grinnik, moest ook erg lache om je optilhernia verhaal!
quote:Bloesem schreef op 11 oktober 2007 @ 08:55:

Heb je nou eigenlijk al wel eerder dat werk gedaan? Of ben je alleen nog heel goed voorgelicht?

Hihihi, begin je een beetje bang te worden dat ik er niks van ga bakken?

Komp goe hoor.

Heb ooit in ver verleden gewerkt als enq. bij Ogilvy&Mather, moest toen gewoon langs de deuren met een prehistorisch laptopje. Achteraf best vaag, je had geen idee bij wie je eventueel naar binnen werd gevraagd! Heb ook nog outbound ervaring op een callcenter (toen ik dat baantje kreeg stuurde lover meteen sms dat ie altijd al had gedacht dat ik callgirl zou worden ); daar belde ik naar Engeland en Amerika om in mijn beste engels secretaresses te overtuigen dat ik hun manager moest spreken om dan vervolgens allerlei ingewikkelde financiele vragen aan ze te stellen. Ik verkocht niks, moest gewoon info, maar was zware job! En verder heb ik in aantal plaatsen in de thuiszorg gewerkt, dus ben bekend met steunkousen, wassen en aankleden, medicijnen en lange verhalen. Al met al leuke ervaring voor nieuwe job toch? Ik moet wel even waarschuwen dat de eerste beste patient die ik als kersverse thuiszorgster moest wassen en aankleden meteen al lag dood te gaan, dus die heeft mij niet overleefd.....

Grinnik; eerste hit bij google op Mark!
(inmiddels met koffie)

Bambi, ergerg geestig. Kan me de beteuterdheid? beteutering? het beteuterd-zijn (iek, ook lelijk) van Bambiman wel voorstellen, zou ook wat raar opkijken als GG naast me opeens wellustig "oooo, jaaaa, Jolanda..." zou kreunen, maar toch; .

En Toet, moest ook erg lachen om jouw non-doucheverhaal

.(En stiekem ook over je overleden eerste thuiszorgklant, al kan ik me voorstellen dat het niet zo geestig was toen het gebeurde).

Afijn, kan weer lachen dus, met dank aan jullie! En nu als gesmeerde bliksem (wat een rare uitdrukking eigenlijk) weer aan het werk.
Mark is vast een nick voor een heul zwoel hert ofzo

Ik ben laatst boos geweest op Elvis, omdat ie in m'n droom heel onaardig was geweest.. Samen met LD trouwens.. Elvis is mijn humeuren daaromtrent inmiddels enigszins gewend, gaf een knuffel en commentaar dat ik niet zo raar moest doen. LD was hevig verbaasd, want zij kon er toch niets aan doen, hoe zij deed in MIJN dromen? Arm kind, dat is pas een trauma, dat je moeder je afrekent op dingen die je in háár dromen uithaalt.

Xop, ik zou natuurlijk ook nog met een Viva in de hand aan kunnen komen, maar heb geen voorhanden. Bedacht me vanmorgen naar het werk dat ik ook al geen geld heb, dus misschien dat ik tussen de middag toch even naar de winkel moet. Geen idee of de geitjes een pinapparaat hebben, namelijk. Er is wél lekker zon, kunnen we buiten beppen
Later is nu
(tsk, regel ik voor een groepje heren nieuwe koffie, gaan ze allemaal weg. Zó slecht zal die koffie toch niet zijn? )
Later is nu
Ik zie steeds de titel "wie heeft er ook een licht kindje" en zie een kindje voor me dat licht geeft. Zie IK het verkeerd? Ja he?
Later is nu
en bij 'kleine regenjasjes' heb ik ook al rare beelden
Later is nu
een Lichtkindje; soort nieuwetijdstoestand zie ik dan meteen voor me... Veel plezier, Dreamer & Xop!
Tsk. Tis toch wat. Jullie zijn net (mijn) familie.

Eerst een compliment geven, en als je dan (daarvoor) open staat, je even geheel afbranden.

Ik verdien wél een SMA ja!

(Als een Surinamer/jong straatvolk dat zou zeggen... ghe)

Kjongen gaat pas om 8.45 naar school. En ik was nog aanhet typen toen hij op zijn fietsie stapte.

Ger-bil. Hihihi.

Ik ben nu al 3 weken 'bezig' met kasten op orde te brengen.

Chipita's kant is klaar (heet het daarom, kant en klaar?). Moesten er nog iniminikleertjes terug? Of kan ik nog mensen verblijden met sec roze? (Het blauwe en witte spul ging van de week naar niet zo dikke portemonee gezin van Kjongen zijn school. Anoniem, viavia, gedaan. Trots enzo.) En kan dus al 3 weken niet gewoon op de bank zitten. Ik heb Kbroer (die het waardeert als ik tegen vrouwen zeg dat hij nog vrijgezel is en erg zoekende... maar ik er wel gelijk bij zeg dat hij nu achter 21jarige au pairs aan loopt... ... wat hij dan weer geen reclame vindt... duh!) gevraagd langs te komen vanavond zodat het sorteren, vouwen en wegbergen gezellig is en geen Himalaya waar ik tegen op zie.

Ohja. En mijn gootje is dus echt al een week blinkend!

~staande ovatie~

Jammer dat het huishouden altijd werk in uitvoering blijft.

(Fok hey, Ik moet echt echt echt aan het werk om een ander mantra te zoeken dan Waspoeierwaspoeierwaspoeier.)
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 11-10-2007 14:46
Reden: naam
% gewijzigd
Mijn referentiekader bij 'licht kindje' is dan zoals Kjongen. Je verwacht iets bruins, en blijkt je evenbeeld te zijn.

Ok Xop en 3m, dé oplossing die voor beiden haalbaar moet zijn:

1, Pak een merk/permanent/bord/schrijf-stift uit de la/van het bureau/uit de tas van je collega.

2, Ga voor de spiegel in de wc staan.

3, Schrijf VIVA op je voorhoofd.

4, Succes gegarandeerd.
Kjong, je bént een SM (eh.. supermoederdus .. je bent dus geen sma.. maar zo staat het best wel raar) .Of Kjongen nou wel/niet vrij is/naar school moet. Of de kasten nou wel of niet kant en klaa zijn. Het is goed

Je idee om mij VIVA op het hoofd te laten kalken vóór de spiegel, werkt waarschijnlijk alleen als Xop goed is in spiegelbeeld lezen.

ha, nog 20 minuutjes en ik ben weg.

Hier schijnt het zonnetje fleurig

gezellig
Later is nu
Toet

wat moeten we met die rekensom?

(iksnapmniet?)

(hij klópt niet, dat zie ik dan weer welll *zucht van opluchting*)
Later is nu
IK zat gewoon even te googlen op tattoos ikv VIVA op je voorhoofd schrijven en moest wel lachen om deze
Er ligt hier een boekje van Nijntje.

Het bevat allerlei geluidjes. Op de begin pagina het Nijntje-tv-lied.

Er werd op gedrukt, en er klonk

Nijntje... een lief klein konijntje

Nijntje ... een pienter konijntje

Nijntje .. een knuffel konijntje

Zing mee!

Reactie van Chipita een zeikerige huh-huh

Toen ik het volgende (exact hetzelfde) couplet meezong, maar eigen invulling gaf, kwam er wel reactie:

Nijntje ...een raar stout konijntje

gggggheghe

Nijntje ...een echt dom konijntje

hihihi

Nijntje... een duivels konijntje

hahahaha

Val dood!

WOEhahahahahahaha

My kinda gail.
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 11-10-2007 14:42
Reden: foutje van de regie
% gewijzigd
Chippie rocks!
zzooooooooooooooooooooo hier is ik weer

Zoals menigeen onder jullie waarschijnlijk al verwachtte hebben Xop en ik het reuze gezellig gehad, zonet. De herkenning was er gelijk (nou zaten er niet veel mensen en al helemaaal niet veel mensen met zwarte laarzen met hoge hak, dus dat was snel gezien door mij) maar de Cheers herkenning was er ook gelijk. LEUK! Gezellig! En Xop was ook helemaal blij met de uitgaansmogelijkheid voor kinderen, die ze erbij gekregen heeft. Zooo leuk, geitjes

Jammer genoeg zijn zo een paar uurtjes zo voorbij en moesten we, als echte moeders zijnde, weer naar huis. Hier moet ik weer nadenken over eten enzo. heb al heel snel besloten tot makkelijke papatathap. Normaliter heb ik om deze tijd het eten al zo'n beetje klaar!

Ikzelf eet Xop's maaltijdsalade, aangevuld met ... tatadataaaa: geitenkaas

Naar aanleiding van onze minimeet de volgende, mogelijk impertinente (straat?) vraag:

hoe láng zijn jullie eigenlijk?

Ik zal met mezelf beginnen

Hallo, ik ben Dreamer en ik ben 1.65 m.

Sh*t, word gebeld door de nso, LD is weer door haar enkel gegaan, of ik haar kan komen halen
Later is nu
Ai, door je enkel gaan is pijnlijk. Blijft een zwakke plek bij haar, he? Hoe gaat het nou?

Hallo, Ik ben Bambi en ik ben 4 cm. gekrompen. Was sinds pubertijd 1.68m maar tegenwoordig meet ik 1.64m. Heb er echter geen last van dus ik neem geen deel aan de groepstherapie, de meditatie-sessies en het ritueel reinigen van mijn 27382 chakra's om tot een hogere kosmische bewustzijn te komen.

Mijn solide, standvastige, immer geprezen persoonlijkheid compenseert dit lengte-verschil meer dan voldoende.

Goed, (leuk trouwens dat jullie ge-meet hebben, Dream & Xop!) ik ga eens 3 kinderen onder de douche werpen. Doe je oren maar vast dicht, zal wel weer een leuk orkest worden. :-)
Oooh, kijk, zonder jou gelijk een complex aan te praten, Bambi, vind ik het toch minder erg dat ik 1 cm gekrompen ben Ik ben trouwens ooit eens bij een controle 1.63 m gemeten.

LD zit nu weer met haar been omhoog. Was net gisteren voor het eerst naar de fysio geweest en had oefeningen mee naar huis gekregen (bal overgooien, op 1 been staand) Nu kan ze er weer niet op staan..

Net gekoeld. Nu een strak verbandje eromheen en dan maar afwachten.. heb geen zin om gelijk wéér naar het ziekenhuis te gaan.. het is wel blauw en beetje dik. Morgen maar zien...
Later is nu

heb net vreselijk staan schreeuwen tegen de kinderen. LE was van de rand van 't bad afgesprongen (daar stond hij op!!) en op LD's zere voet. :(

Hoop gekrijs boven, van LD. Ik was net gezellig met m'n moeder aan 't telefoneren.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh

Heb dus tegen LE staan schreeuwen dat hij NIET op de rand van 't bad moet gaan staan, omdat IK er geen zin in heb nóg een kind in het verband te hebben, en dan om het hoofd oid, omdat ie met z'n hoofd tegen de wastafel aan gekomen was.. Dit kon hij gelukkig wel begrijpen. Daarna tegen LD dat ze niet zo moest schreeuwen (sja, goed voorbeeld..)

Enfin

ze zijn nu binnen 5 minuten zich aan 't te bedde brengen, en ik kom hier even stoom afblazen (in verkeerde topic)

Echt een goede avond van Elvis om niet thuis te zijn
Later is nu
Net een Goed Gesprek over Sinterklaas. Dat het hele gebeuren dus nep is, dát weet Kjongen nu wel. En, zegt hij uit zichzelf, hij zegt het ook niet tegen 'de kleintjes' anders is het zooo zielig voor hen.

Maar.

Hij heeft nog 1 levensgroot mysterie. Al jaren.

Want.

Hij weet echt echt echt zéker dat hij Sinterklaas een keer gezien heeft in ons oude huis.

In ons huis is Sinterklaas nog nooit geweest, wel bij oma.

Maar het blijkt echt in ons huis.

Ik vraag hoe dat dan ging.

Nou ik lag in bed, en Kjongen kwam uit bed. Midden in de nacht. En toen ik hem terug in zijn bed legde, en dus bij hem stond, keek hij de gang in en zag een gymschoen en zo'n witte Sinterklaasjurk en hoorde heel zachtjes de deur dichttrekken. Dus ík was het niet. En ik vertelde toch dat eigenlijk alles wat Sinterklazerig was ik deed.

Als ik het niet was dan moest hij het vast bedacht hebben.

Nee hij weet het echt echt echt heel heel zeker.

Ik snap het niet hoor, zeg ik, en welterusten.

In de keuken gaat er bij mij een licht op.

Het verhaal klopt.

Bolster! In djelleba.

Kjongen roept of ik een glaasje water wil brengen.

Ik zeg dat hij het misschien wel goed heeft gezien, dat ik bezoek had of zo.

Ja hoor, zeker mídden in de nácht en dan zo stiekum vertrekken, bezoek, tss, nee, daar klopt niks van. Ik moest niet zo stom doen en hem gewoon gelove als hij zegt dat hij dat gezien heeft.

Vertel ik hem de waarheid, gelooft hij me niet.

In Sinterklaas wel weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven