Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Kjong heb je zoutoplossing? Of heb je nog melk in je tieters? Helpt ook als je dat in de neus spuit (ik spuit alleen altijd overal in gezichtje, maar de neus weet ik niet te raken. )

Ik wilde nog iets zeggen, maar weet niet meer wat. Ben altijd zooo gaar na werkdag, hele hoofd is leeg (of vol?)
Een labjas. Da's heel besmettelijk hoor, zeker in een kinderboerderij.

Tila, ik ontken ook. TilaLief is van jou en van jou alleen. Die wil nog niet op mij, al ging ik bloot voor hem staan.

Toet,

Om je eens op te vrolijken: google eens op het hotel van einde-van-de-maand! Daar waar wij Coebergh gaan drinken en witte lakens gaan bezoedelen. Leuk hoor! En ik neem Delano mee.
goed zeg, 100 euro winnen!

Ik win nou werkelijk nóóit wat (nog een reden niet mee te doen aan fotowedstrijden)

Ik zit hier nog, bed moet nog opgemaakt, niet mijn favoriete bezigheid en ja, ik doe ons bed (groooot ook nog met echt grooooot dekbed) wel elke week, wegens huisstofmijt. Onbeesten! Maarja, het lijkt te werken, bed wassen dus.. en ik heb meer hekel aan jeuk dan aan bedverschonen.. geloof ik. Weet ik NU even niet zeker, maar nu heb ik geen keuze meer
Later is nu
Gaaf, Pim heeft ook iets gewonnen! Goed plan om ervan te genieten samen. Doen!

(en ik go met flow, inderdaad)
't Is geen kinderboerderij, 't is een geitenboerderij. En die geiten zijn óók wit, dus dat kan bést
Later is nu
quote:Bloesem schreef op 10 oktober 2007 @ 23:06:

Tila, ik ontken ook. TilaLief is van jou en van jou alleen. Die wil nog niet op mij, al ging ik bloot voor hem staan.

Ik geloof je, hoor!

(Alhoewel... hij noemt je natuurlijk wel 'de mooiste vrouw van provinciedurp!' Als ik er niet was, maakte je een goeie kans, denk ik)

Maar ja, ik ben er wel, dus dan moeten we het zaterdag maar doen met goed eten, goed gezelschap en drank, nietwaar! )
Kjong, wat me te binnen schiet: heeft Kman mijn kaart eigenlijk gehad voor de geboorte van Chipita? *lekker belangrijk*
Goed eten, goed gezelschap en drank... he, wat rot nou voor jullie.

Misschien is Toet's winvirus wel besmettelijk? En gaan we vanaf nu allemaal steeds winnen met alles waaraan we meedoen. Zou best fijn zijn.

En nu... nu ga ik echt naar bed!
Ik doe aan veel meer mee sinds ik Toet ken, dus dan heb je ook meer win-kans.
Zo. Uitgegriend. En ik voel me opeens een waardeloze vriendin voor Mims, omdat ik niks kan doe. En ook nog eens niks doe om dat tegen te spreken....

Affijn

Gefeliciteerd Pimpel! Super leuk!

Hotel googlen? Dan moet ik eerst weer gaan zoeken in mail naar waar ik dan ook al weer zit, toe Bloes, mail me dat nog eens, hoef ik niet te zoeken!

Mijn mamma had kaarten gewonnen voor postcode pop. In Ahoy. Met Krezip, Ilse de Lange, Marco B en Ali B en nog veel meer. En nu mag ik lekker mee. Da's leuk. Hebben een hotel geboekt omdat laatste trein terug eerder gaat dan einde concert. Lullig he??

Geen idee of ik wat gewonnen heb bij de Staatsloterij, eens even checken...

Een tientje!!!!!!!!
Ik weet nog steeds niet wat ik nou bij Mona heb gewonnen....
Een toetje natuurlijk! Of misschien wel zo'n auto, met een enorme beker yoghurt op de klep

Ik snap de redenering niet omtrent niets doen voor Mims. Je bent er toch?
Ja, nou ja, dat vraag ik me dan af. Ik ben er wel, maar gewoon thuis, niet bij haar,. en ik vergeet zelfs mijn kaarten voor d'r op de bus te doen en ik schroef geen bedeen in elkaar. Nou ja, ik bedoel, ik wou dat ze om de hoek woonde. Dat je zo nu en dan gewoon een pot thee kon zetten. Of een afwasje kon doen....
Hotel is best leuk, dank voor doorsturen mail. Ook lekker dat we er mogen eten, best luxe eigenlijk, he Bloes? Gezellig ook, heb er zin in. Bijna jammer dat we ook nog moeten werken!

Tssss, wou ik net bij Lief onder de douche stappen zegt ie, ik ging er net uit, en stapt nog onder douche vandaan ook. Nou ja zeg. Hij weet niet wat ie nu mist. Nou ja, dat weet ie wel, want ik heb hem zonet gezegd wat mijn onder de doucheplannen waren en nou baalt ie. Tja, nu heb ik alleen gedoucht. Wat vinden jullie, zou ik hem de geplande verrassing nog wel of niet in bed geven?
Goedenmorgen!

Ik zet hier alvast een virtuele *koffie* neer, want ik weet dat ik het zometeen op het werk nog moet zetten,... geen tijd meer om te reageren verders... wat is er nog geschreven zeg!

Ik zag alleen dat bij toet in de familie het winnen erfelijk is, en daar ga ik dan. Mijn ouders wonnen óók al nooit wat

Tot zo!

(en dan praat ik ws verder tegen mezelf nu)
Later is nu
Dank 3m,

Zo.

Uitgeslapen.

Ik heb zowaar voor het eerst in een dik half jaar samen met oudste ontbeten. Aan tafel.

Hij ligt nu met kleinste te spelen.

Allemaal tevreden.

Waar een beetje goede slaap al niet goed voor is.

Als ik nou vandaag door mijn huis swiffer, en zo mijn haren collecteer, maakt er dan iemand een pruikje voor me?

Pimp, de pomp is leeg. Ik ben er klaar mee. Gottegottegot wat een opluchting. Liever nog een paar nachten gebroken waardoor wat cookoo dan ooit weer tankstationnetje spelen. Het enige nadeel: mijn tieten steken niet meer voor mijn buik uit, mijn buik nu wel ruim voor de tieten. Ai.

Ui naast mijn bed? Egnie. Dat doen we wel weer als het kind een eigen kamer heeft. En dat is best snel, want ze ligt compleet klem in het kribbetje. Ach ja, zie het maar als inbakeren voor/door luie moeders.

Ik heb dus nu reeds 10 keer gesolliciteerd, en helemaal géen reactie terug. Gek toch? In deze tijd van snelle communicatie middelen en moderrune techniek enzo, hoeft men niet eens meer een postzegel uit te geven bij afwijzingen, gewoon hup een mailtje dat het in goede orde is ontvangen of dat de keus op een andere kandidaat is gevallen.

Maar nee hoor.

Gewoon géen gehoor. Onbeschoft vind ik het.
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 11-10-2007 08:29
Reden: plakplaatje
% gewijzigd
Ik ga zo eens de fileberichten opzoeken, want ik ga met Vietje babysnuffelen in een durp richting Pimpeltown. En daar is vaak veel file, ga ik liever iets later van huis.

Go Pim! We hebben laatst 2,50 gewonnen. Schiet ook lekker op hè?

Toet, je bént er gewoon. Maakt niet uit of je in Toettown bent of bij Mims, ze voelt heus wel dat je er voor haar bent. En zelfs zo'n bed in elkaar zetten hè, heb nou niet het idee dat dat hét verschil maakt. Je kunt niets doen, behalve er zijn, luisteren. En tuurlijk, praktische hulp is soms wel even nodig, maar mentale steun is volgens mij veel belangrijker. Maak jezelf niet zo verdrietig lieverd. Persoonlijk vind ik jou een van de meest attente, meelevende, lieve mensen op aarde! Echt!
En weer geen thee klaargezet voor de niet-koffiedrinkers. Dan zet ik zelf wel een kannetje.

Hé Kjong, aan tafel ontbeten. Wow. Dat levert een nominatie voor de SMA op (de SuperMoederAward). Ik ben al blij als iedereen hier voor school uberhaupt wat te eten heeft gekregen.

Ehm Kjong, eigen kamer, waar is dat dan? Bij Kjongen in het stapelbed?
Geheel eens met Meave's laatste zinnen, Toet!

Heb je je Lief die vreselijk onromantische uitspraak "Ik ging er net onder vandaan" nog vergeven?

Nah, labjas kent vele vlekken; valt teveel op tussen die maagdelijk witte geitjes.... 't Worden zwarte laarzen-met-hak, een oude spijkerbroek-met-zoutzuurgaten (sorry), een net jurkjeachtig ding en een nette zwarte lange jas. Donker haar en zoekende blik. Moet lukken, toch?!

Hartstikke goed, Pim, 100 euro winnen!! Lekker en leuk dat je ervan uit eten gaat! 'k Zou niet weten wat ik ermee zou doen, want ook hier nog NOOIT wat gewonnen (maar he, ik doe ook nergens aan mee, dus de kans wordt dan wel errug klein, he?)

Yeahhhh, Bloes, dit klinkt toch heerlijk! (Enneh; ik heb zo'n vriendin die net als jij bij iedere nieuwe leukerd ten eerste totaal in vlam stond, en ten tweede meteen enorm begon te twijfelen aan ALLES! Haar vertel ik altijd dat ze gewoon van het moment moet genieten, niet te moeilijk moet doen, en "komt tijd komt raad"....!)

Ha, en oh ja; jij bent in de gelukkige positie dat je tijdens het zoenen opgetild KUNT worden!!! Ik denk dat manlief meteen een hernia/ischias/spit-ervaring krijgt als ie dat moet gaan doen met mij.... Maarreh; je hebt gelijk. Het is het toppunt van romantiek!
Ha! Ik ben een lekker SMA'tje vandaag.

Ja, thee is voor doehetzelvers

Ik vertrek uit die kamer en ga naar de (woon)achterkamer.

Het idee is wel, maar dat zien we dan wel weer want misschien niet handig met huiswerk oudste of wie weet woon ik dan in een paleis in Australie of ben ik ineens een Mevrouw of andere schokkende maar wel Leuke Dingen, dat over een jaar of 2 ze bij elkaar op de kamer gaan. Maar het balkon blijft ook een optie.

Het enige wat ik in de laatste 5 jaar gewonnen heb was een SelfHelpBoek van/via Libelle.

Hahahaha. Alleen die combi al.

~gaat aan het zuurstof liggen~
Grinnikgniffel
Eensch met Meave over Toet. Je bent een superlieverd en ik ben in elk geval superblij dat je mijn vriendinnetje wil zijn! Kan niet voor Mims spreken natuurlijk, dus doe ik het maar voor mij. ALTIJD bij jezelf houden he!?

Hotel is grappig kneuterig volgens mij. En ik vind het ook zo gaaf dat we daar gewoon eten en slapen! Alhoewel, jou kennende komt er van slapen niet heel veel.

Heb je nou eigenlijk al wel eerder dat werk gedaan? Of ben je alleen nog heel goed voorgelicht? Ik heb nu een moeder van het schoolplein geplukt en geintroduceerd. Ze is helemaal leuk en ik denk ook geschikt om dat werk te doen. Grappig, mijn enthousiasme over dat werk en bedrijf straalt nogal uit.

Kjong was wel Bona vanmorgen zeg! Kjongen vrij van school?

Ik heb zojuist Oudste weggebracht naar school met de gerbil. Ze doet haar srpeekbeurt, als we speak en ik vind het zo knap van haar! Mijn meisje! Ze vond het reuze moeilijk want dan moet je dingen lezen over het onderwerp en dat gaat niet zo handig als je je niet kunt concentreren. Bij haar gaan haar hakken al in het zand als je een boek laat zien. Heel jammer, het was mijn eigen kleine Boekenwurmpje.

En dan toch een leuke spreekbeurt in elkaar draaien (ok, beetje hulp heeft ze wel gehad) en trots voor de klas je spulletjes uitstallen (en kinderen wegslaan bij je huisdier omdat die anders "overspannen wordt!" ) : ik ben trots!
Oh, het is een Blinde Mini Meet? Lachuh! Veel plezier meiden, ik moet de gerbil gaan halen en naar het werk!

(en Xop, je hebt alwéér gelijk! )
Goedenmorgen wederom!

Sorry voor het gebrek aan thee.. had niet zoveel tijd meer vanmorgen..

En hier op het werk moest ik ook ineens vanalles doen / Koffiezetten met name voor ineens 2 overleggen op de gang. Pfff. en dat op de vroege morgen..

Er is een soort van kennismaking/sollicitatie met iemand, voor wie ik vanaf 1 januari werk zou moeten gaan doen en de betreffende man heeft NU al een minpunt: zegt z'n secretaresse-to-be niet eens gedág! IK heb 'm niet gezien, in elk geval. Tssk tssk tssk.

Xop, ik ben herkenbaar aan een spijkerjasje, zwart jurkachtigdingetje op een bruine (nu nog schone) broek en róde gympen met chinese print. (dat valt wel het meest op, denk ik) blond/donkerblond 'golvend' haar, maar dat kan ook in een speld zitten, zie je d'r niets van.

Kjong, ik hoop dat Kjongen vrij is vandaag.. anders moet ik de idylle van SMA ruw verstoren.. hij had op dat moment op school moeten zitten Áls hij vrij is, heb je wel heeeel vroeg ontbeten met 't grut. (of begint hij om 9 uur? kan ook nog?)

Ooooeeh, spánnend, een spreekbeurt. Leuk hoor

Hier trouwens wel altijd trouw ontvangstbevestigingen van sollicitaties, maar de afwijzigingen duren erg lang, vind ik. Zó lang, dat ik dan zélf al doorheb, dat ik het niet geworden ben. Slordig, vind ik dat wel.

Klinkt wel gezellig, de Toet/Bloes meeting. Delen jullie een kamer? En dan ga je slápen? Of elkaars borsten fotograferen?

En Toet, je bént wel lief! EN attent. En toch kun je er niet altijd voor iedereen / bij iedereen zijn. Dit moet je je niet teveel aantrekken, je kunt niet het onmogelijke schat. En je doet al het mogelijke
Later is nu
Twee kinderen Kjong. Dat heb ik soms ook. Ik bedoel, ik heb ze sowieso, maar dat ik me dat zomaar realiseer. Ik ben moeder van twee kinderen.

Te moe voor woorden, heb jullie berichten tot me genomen maar reageren zit er niet zo in. Iedereen hoest zichzelf & anderen wakker bij ons thuis, lag er om 10 uur in gisteravond maar was zo'n beetje ieder uur wakker. Gaaaaaap.

Ga maar even koffie zetten, later beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven