Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je niet zielig Bam. Ik leef alleen wel met je mee, ok?

Enne Mims: bel je morgenavond mijn zus en vraag of ze je een beetje richtlijnen kan geven over wat redelijk is om te vragen? Als je haar nummer niet meer hebt, sms je maar even.

En denk aan je autoverlichting he!?!

Moet nu écht naar bed. Heb de halve avond mijn frustratie gedeeld met de Barman (noú weet ik waar hij vroeger mét snor op leek: op Tom Selleck! ) (Geil, ik neuk met Magnum! ) (ipv een Callipo! )

Vanmiddag nl weer een mediation gesprek gehad met de Aso. W.s. het laatste. In ons vorige gesprek hebben we afgespoken dat we een voorstel op de mail zouden zetten voor de kerstvakantie. Omdat we allebei de kinderen tijdens kerst en oud en nieuw wilden, ben ik gaan schuiven en regelen met mijn nieuwe werk. Dat ik de eerste week bij mijn nieuwe baas, vrij kan zijn zodat de meiden bij de Aso kunnen zijn in die eerste week. Ook mailde hij me over Pakjesavond en ik heb hem voor de helft zijn zijn gegeven. Ik heb zijn ouders nog even gemaild om rekening te houden met de afspraken die ik met mijn familie maakte over wélke kerstdag de kinderen bij hen zijn. En die zijn daar blij mee want die hebben graag het hele gezin compleet met kerst.

Is de opening van het gesprek van vandaag dat Meneer Aso éven van het hart moet dat hij nogal teleurgesteld is om het resultaat van de vorige bijeenkomst. Hij had nl wel verwacht dat ik ook met de juiste intenties daar kwam en hem tegemoet zou willen komen in zijn wensen en daar was niets van te merken.

En toen begon mijn bloed te koken.

Hij vertelde niets vermoedend verder dat hij het allemaal onzinnig vond wat er daar besproken werd want ik bleef hem toch dwarsliggen want dat heb ik altijd al gedaan en nu deed ik het weer. Want ik mocht zijn ouders helemaal niet benaderen. En hij wilde zijn zin hebben wbt Pakjesavond en nu is de stakker niet eens in staat om met al zijn 5 kinderen die avond te beleven. ( oh boehoe, mag ik een zakdoek?) En dus twijfelde hij of het wel nut heeft, die mediation want HIJ merkt er nog helemaal niets van.

Mijn hart bonst in mijn keel en ik voel me trillen op mijn stoel. En mijn voornemen heel rustig te blijven en toe te kijken hoe hij zijn eigen graf graaft mislukte volkomen. Ik ben ontploft. Ik heb hele korte metten gemaakt met zijn zielige verhaal. En gezegd dat ik niet meer goede intenties kan laten zien dan die ik hierboven heb opgesomd.

Nu hebben we straf. We moeten allebei opschrijven of we verwachten dat de mediation nog een kans van slagen kan hebben en wat je eigen inbreng daarin kan zijn. (No more putting up with his bullshit, zal wel niet goedgekeurd worden ) We moeten volgende maand terugkomen en dan laten weten of we doorgaan met mediation of niet.

Ik weet bijna honderd procent zeker dat het Breiblad de notulen heeft gelezen, hem weer dingen heeft ingefluisterd waar hij zelf niet op kwam en daarom met deze onzin kwam. Hij beschuldigt me van theater. Ik strooi mensen zand in de ogen. En sluit hem buiten als vader omdat ik niet had doorgegeven dat Oudste Bloesje af moest zwemmen. (Ja leuk, de volgende keer zeg ik het weer, dan kan het Breiblad weer valse kutstreken uit komen halen! Leuk voor de kinderen man, énig)

Kortom: godverdeshit. Nu weet ik écht niet meer wat ik moet. Ik moet overleggen met iemand die alleen maar kan dwingen en zeiken. En dat dwingen komt door mij, zegt hij. (dit verzin ik niet, heeft hij écht gezegd. Hilarisch!:) Hij vindt het ook niet leuk dat hij zo moet drammen maar ja, hij kan niet anders.

Ben beetje wanhopig dus. En in staat om te emigreren om uit de buurt van die puswortel (thnx Mims) te blijven.

~zucht~

Ga ik naast dat wakkere hert liggen. Trusten!
Ach jeetje Bloes... kan me je wanhoop goed voorstellen. Wat verschrikkelijk klote dat dit zo uitpakt!!

Bam, ook vind je niet zielig maar leef wel met je mee. Mocht ik je kunnen helpen (je leuke hertjes een weekendje opvangen?) dan hoor ik het graag!

Pffff.... ben "klaar" met researchgedoe. Heb zojuist mijn bevindingen gemaild. Nu maar heeeel erg hopen dat "men" tevreden is!!

Nu moet ik zeer dringend slapen, moet over 5,5 uur op en zal in de tussentijd waarschijnlijk nog minstens 1x moeten voeden. Moet ook nog kleren klaarleggen voor iedereen, make-up afhalen en meer van dat soort nuttige zaken.. ahum..(maar dit soort dingen moet je je niet bedenken voor je gaat slapen...)
Goeden.. eh.. middag?

Wat een rust en stilte hier.. Ligt iedereen nog in de respectievelijke slaapzakjes en heeft men zich verslapen, of.. dat kan natuurlijk ook, is men aan 't werk?

Bambi, ik vind je wél sielug, écht waar! Ik heb een dagje koppijn (nouja, eigenlijk de hele week al, alleen niet op werkdagen ) en ik vind mezelf al sielug. Maar ik heb ook nog een kerel die wél thuis is. Bambiman is momenteel veel weg en dan moet jij nog dweilen ook. Maar goed, het is wél voor een goed einddoel. En daar doe je het voor en daarvoor kom je er doorheen!!! En je bent nog een jonge blom, dus volgend jaar kun je ál die dingen doen, die je nu eventjes te veel zijn

Bloes, mijn bloed begint zelfs al te koken..

Wat een enorme dildo die vent! Maarja, je moet er wel mee door, dat maakt het natuulijk nóg moeilijker.

Pimpel, spannende research zeg! Goed dat je erdoor bent. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen.

Ben ik al door mn rijtje heen? Neehe? Hmm

ga ik nu mezelf even in 't rijtje zetten:

ik ben gisteren voor het eerst een 10 minutengesprekje op school vergeten. Waarschijnlijk doordat de afzuigkap zomaar ineens nodig een beurt nodig had. Waar je prioriteiten maar liggen, kun je dan zeggen. Vanmorgen werd ik wakker met knallende koppijn, ben blijven liggen, word om 10 uur wakker doordat als een bliksem dat gesprek insloeg. Ohja.. nou, het zei zo. 't Gaat toch meestal goed, mogelijk dat ik volgende week in de herkansing mag, ofzo.

Nu es bellen.. kijken of ze zo vlak na schooltijd tijd heeft dit even te overleggen.

Toedels
Later is nu
Goedenmiddag

Heb net juf gebeld en ik leek haar niet een moeder die zonder afzeggen niet kwam (ook op school al goede indruk!) dus ze vond het niet zo erg.

10 minutengesprekjes zijn meestal heel leuk, aangezien mijn kinderen het over het algemeen goed doen Ik mag nu volgende week.

Op school dan, thuis was het net weer niet zo leuk, wat een gemopper.. van mij ook ja, door die hoofdpijn

LD vraagt steeds om chocolade en heeft ook een rothumeur.. dijkdoorbraken komen ook bij haar dichter in de buurt, kennelijk

afijn

vanmiddag eerst fysio (LD) en dan tandarts (alle3) we gaan lopen, want de zon schijnt uitbundig!

Toedels
Later is nu
Ach, Bam toch, stoer wijf. HUG!

Onderzoeken en eventuele uitslag van Dream klinken zwaar niet leuk. Hopen dat het meevalt.

En dat de mediation niet mee zou vallen was wel te voorspellen. Ex en Breiblad leven in een geheel eigen universum. Daar moet je een laag iq en bewustzijn voor hebben voordat je daar ooit terecht kunt komen. Is toch ongeloveloos?

Wat ook ongeloveloos is is het researchwerk van Pimpel. Hoe kom je daar nou in hemelsnaam weer aan? Mag ik meer details over hoe en wat en waarom in AK, of ben ik dan te nieuwsgierig?

Lief ook dat jullie nieuwsgierig waren naar mij en mijn eerste werkdag. Het was leuk, ik heb er zin in om meer te gaan werken voor deze organisatie. Nu maar hopen dat ze er andersom ook zo over denken!

Ik denk trouwens zelf dat je aan mij wat betreft onderhandelingstips voor een goed salaris niks hebt Mims. De laatste keer dat ik dat moest doen in Den Haag kreeg ik niet wat ik wilde, en bij mijn baantje tot nu toe hier in new Toettown hield ik nette 7 euro per uur over! Ik ga het wel erg leuk vinden als je daar ook komt te werken.

Over werk gesproken; hoe gaat het met Lil? Nog steeds in verweggistan? Of al weer onderweg naar huis?

Hmmm, even posten, want mijn scherm doet raar....

Zooooooooooo, en dan nu gewoon weer verder in mijn eigen verhaal door op "wijzigen" te klikken...

Ik heb trouwens datgene gevonden wat ons allemaal bindt; volgens mij denken we allemaal dat we eigenlijk nog maar 25 zijn!?

Hoewel, ik voel me nog steeds een beetje een bejaarde eigenlijk op dit moment, en geen twintiger, wel iets minder snotterig en iets minder moe, maar nog niet zoals het zou moeten dus. Hoe is het met jou Bentetje? Al weer ietsie beter???

En hoe is het met Meave, niet zo veel aan de bar gehangen hier de laatste tijd, of heb ik dat mis?? Net als Madootje trouwens. Het wordt gewoon weer tijd voor een weekendje weg met elkaar. Ik heb niks met Kane of kleine mannetjes, maar wil best in het voorjaar weer een keertje stappen in Groningen, of de hei op! Oh ja, Groningen, ik zou nog update in de AK geven. Komt later wel. Maar het was goed en okay. En dat was fijn.

En dan nu maar eens aandacht aan de kinderen geven. Voordat die internetwezen worden en ze daar dan over een paar jaar zelf een topic over gaan openen......
Dit is echt attent; een paar weken terug was ik op zoek naar een cadeau voor mijn moeder. Wilde haar toen eerste seizoen van Grey's Anatomy geven, was bij de Free record shop, maar die had alleen vanaf seizoen 2. Heb toen uiteindelijk seizoen 1 van Desperate Housewifes gegeven, ook een serie die ze nog nooit gezien had. De verkoper van de Free Record Shop had toen wel mijn naam en nummer genoteerd voor het geval hij seizoen 1 van GA weer binnen zou krijgen.

Belt ie me net: dat hij de afgelopen maand een paar keer had gebeld met de distributeur, maar dat het steeds niet lukte om de dvd's van seizoen 1 van GA te bestellen. En dat ie nu bij Kruidvat stond en dat hij ze daar op de toonbank zag liggen. Dus dat ik beter maar even langs de Kruidvat kon gaan.

Nou, dat vond ik wel erg schattig van hem!
Drie op een rij!

Ik zou eigenlijk naar buiten met kinderen, maar ut regent opeens...
Da's boter, kaas en eieren.

Ben er wel hoor Toet. Ik heb alleen niet zoveel te vertellen. Geloof ik.

Bloes, Rare kerel, die aso-ex.

Vietje heeft nieuwe schoenen. Dezelfde als zijn grote broer (maar dan in de uitverkoop). Hij wilde per se die schoenen. Alle andere leuke stappers konden zijn goedkeuring niet krijgen. Tsk.

Hij (Vietje) was trouwens net op de bank in slaap gevallen. Grappig. Hij zat rechtop, koppie op de leuning naast zijn bordje, tosti bijna op nog in zijn handje. Heb hem toch maar in bed gelegd.

Bentetje, heb je voor mij het mailadres van de bijbaanmevrouw? Ik weet nog een geinteresseerde (via via) in mijn regio. Als ze nog iemand zoeken hier... Dan speel ik het mailadres door.

Ik ben zorgverzekeringen aan het vergelijken. Ga toch maar overstappen denk ik. Scheelt zo'n 50 euro in de maand en de dekking past veel beter bij wat wij nodig denken te hebben.
Hee mensen, gaat het hier? Iedereen druk aan het werk of werk verkrijgen zo te lezen (of de afzuigkap poetsen ), brave meisjes toch...

Bam, het is gewoon kut, en als wij dat ook vinden is dat geen kwestie van overdreven medelijdend zijn, maar gewoon vaststellen van, helaas, een feit. Dus gewoon sterkte ermee, en liefs en een dikke .

Over Aso schieten woorden eigenlijk tekort, ik kan althan niet zo veel meer verzinnen (en dát wil wat zeggen ). Jammer maar helaas, zo'n vent... Knuf voor Bloes ook.

Toet, benieuwd ook naar je AK verhaal, maar goed dat het goed was... Stom dat je fysiek niet wat sneller opknapt, je kwakkelt volgens mij al best lang. Jij arme Toet.

Overigens zit ik (vroeg Toet toch?) nog in Verweg, kom vrijdag laat pas terug. Nu net op hotelkamer aangeland, moet nog even wat voorbereiden voor morgen, dan eten, en dan ongestoord slapen tot misschien wel half 8! Vanavond geen sociale verplichtingen, dat is best uitzonderlijk zo op reis, ik ga in m'n eentje wat eten, werken, verder rustig. Best lekker. Vermoeiende aan werkreizen vind ik het van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat met werkmensen zijn; meestal vanaf ontbijt tot en met afzakkertje na het avondeten. En ik hou wel van even alleen-tijd ergens op de dag. Vanavond, dus .
tuurlijk meavekind, moet zo naar iets vans chool en zie haar daar ook, zal haar gelijk even melden dat mijn winstdeling nog iets hoger wordt!

Hier geen tijd, druk druk druk, maar vind jullie wel lief. Ben helemaal voor weekendje weg! Kannutalweer?
Ja hoor, althans: ik vind van wel! Wanneer gaan we?
Dit weekend?
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik ben voor februari.

December te druk met TurkseverjaarSintekerstennieuwdagen.

Januari blut.

Februari is grijs en troosteloos. Tijd voor wat lichtjes in de duisternis.

Begin maart mag ook.

Mims, je kunt een salarischeck doen bij

Loonwijzer (van FNV)

Dan heb je in elk geval een gemiddelde om vanuit te gaan.

En jezelf niet goedkoop wegdoen! Denk erom!

(Zeg: ja kjong. Met je hand op je hart als belofte.)

Kjongen heeft gisteren de operatie goed doorstaan.

Ik voelde me schuldig. Mijn kinderen hebben mijn handen, en zijn dus eigenlijk niet prikbaar (voor narcose) daar. Maar ja. Toch doorzetten he? Dus nu, en toen, zielig en pijnlijk.

Piep is eindelijk eindelijk zoals-ie moet zijn. Na 3keer eraan sleutelen door chirurg is het een Perfecte Piep.

Met Chipita nog naar huisarts geweest vandaag vanwege longetjes (hoesten tot ze kotst) en te weinig drinken (want kots,en wat er wel in gaat en blijft is elke keer echt niet meer dan 90cc). Maar ze was eigeniljk alweer een stuk wakkerder. En hoest zit goed los, dus nog even een paar daagjes aankijken.

Dus.

Niet bij baan geweest.

Ergens niet voorbestemd ofzo. Ik weet het niet. Ik ga ze morgen maar weer eens bellen.

Dan ga ik nu even Dreamer haar favo bezigheid doen: wassen.

Aangezien alles 2x per dag is ondergespuugd, bedden, ik, Chip, vloer, keukendoeken etc, ben ik niet meer bij met huishouden.

Wel nog steeds elke dag vers gegeten.

Ik ben gewoon niet meer zwanger. En dat merk ik met alles. Energie begint heel langzaam terug te komen. Orde in hoofd ook. Schijt aan zaken ook. En op die pens na ben ik gewoon weer een Enorm Lekker Wijf.

Lijkt mij ook wel wat. Bah, ben een beetje zat van de Xop-sleur........

Bloes, zoals al vaker gezegd; geen woorden voor zo'n vent. Beschrijf 'm eens??? Zoek ik 'm op en maak even een stuurfoutje..........

Bam, geen medelijden, wel medeleven! Meid, kan me je reaktie erg goed voorstellen (het IS ook gewoon KUT!), dus veel sterkte weer voor de komende kuur!

Oh ja...... ik wil geen rijtjes post maken....... Maar he, da's best lastig voor me!

Lil, geniet van je moment alleen! Lijkt me inderdaad supervermoeiend, om tijdens dat soort reizen continu "vermaakt" te worden. Dat je steeds druk met met socializen.. Brrr... even lekker alleen en niet moeten glimlachen is ook wel eens lekker!
:

Bloes, mijn bloed begint zelfs al te koken..

Wat een enorme dildo die vent! Maarja, je moet er wel mee door, dat maakt het natuulijk nóg moeilijker.

Nee joh, een dildo is lekker, hij toch niet!!!!!
meave, emailadres in achterkamer!
Geachte aanwezigen,

Ik wilde graag van de gelegenheid gebruik maken om de Sociaal Bokaal uit te reiken.

Natuurlijk zijn er altijd aanleidingen en gegadigden voor geweest, maar was de Sociaal Bokaal om nog duistere redenen niet in het leven geroepen.

Daarom wil ik maar al te graag, en naar ik natuurlijk blind aanneem met jullie toestemming, deze bokaal uitreiken aan...

~envelopje open~

Dreamer.

Beste Dreamer, van harte met je prijs.

Je hebt hem zeer zeker verdient. Hopelijk weet je er een toepasselijk plekje voor. Ergens waar jij en de jouwen het met grote regelmaat tegenkomen en jullie tegemoet glimt.

Neem een toilet. De wasmand. Bovenop de computerkast. Of de schijnwerper in de tuin die Elvis het weekend speciaal voor deze gelegenheid heeft geinstalleerd.

In elk geval.

We danken je. Dat je al die dingen voor verschillende mensen in penibele situaties gewoonweg doet waar wij alleen aan denken.
Lieve Kjong!
LieveToet.

(We wachten op een Ego-dingetje-verslag tussen de schuifdeuren.)
(Sociaal bokaal.. )

*is weer weg want strontchagrijnig*
quote:kjong schreef op 14 november 2007 @ 22:52:

LieveToet.

(We wachten op een Ego-dingetje-verslag tussen de schuifdeuren.)

Moet je nog even wachten. Morgen misschien. Ik ga nu met Lief een aflevering Lost kijken en dan naar bed. Trusten vast!

http://blobs.shoppay.be/products/028-MC494a.jpg

voor Bam
Thanks Toet. Kon ik wel gebruiken, iets om op te rammen.

Slaap lekker.
Oh, even in AK kijken, gij die meegaat naar Kane.
Kjong

Maar nog steeds doe ik niet veel .. vind ik.. alleen maar koken voor Zoy hoor

Was gisteren trouwens hele dag beroerd en kon bitter weinig hebben van mijn poepjes van kinderen. Kom ik er ook nog op zo'n dag achter, dat LD met mijn skates (die ze aanmocht, omdat die van haar te klein zijn) door de blubber is gegaan..

afspraken bij de tandarts lijken voorbestemd te mislukken. Zo kwam ik laatst niet opdagen, aldus tandarts, maar bij mij stond de afspraak een week later in de agenda. Nu kwam ik wél opdagen, stond ik er bij hen helemaal niet in. Ja, uiteindelijk vonden ze me terug op záterdag.. de dag dat ik nooit af zou spreken, mede omdat zij dichtzijn. Ja, vervelend. .. Maar als de fout bij mij ligt (en ik kon het tegendeel niet bewijzen.. heb ik geleerd, ook al zet ik 't in mijn agenda, toch afspraakkaartje bewaren!) moet IK een boete betalen.. nouja, we mochten even tussendoor. (en nu moet LE weer gaatje boren, volgende week.. die arme kinderen hebben mijn gebit.. ofnouja, net zo'n slecht gebit als ik )

dit was dan ook al weer niet zo'n succesnummer voor mijn humeur.

's Avonds was eindelijk de hoofdpijn weg

Elvis ging niet tafeltennissen.. zo raar, dat ie thuis is op woensdagavond, na weg te zijn geweest op dinsdagavond.. ik krijg er zo'n vrijdaggevoel van..

Afijn

Fijne dag iedereen!!!
Later is nu
Kjong, spelletje op jouw site is idd wel een beetje verslavend...

en ik heb 'm nog maar 3x gespeeld

Koffie? Iemand?

Thee?

gezellig praatje?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven