Cheers!
donderdag 17 januari 2008 om 15:21
In geld uitgeven Bloes?
Of om zelf te maken?
Ja, je hebt een geweldige badkamer.
Wil je tzt, als ze er eindelijk eens echt mee gaan beginnen, met de verkoop, het nog een keertje vertellen van die hypotheker (aan wie doet me dat nou denken?)
Mijn ouders hebben een bijbaan, Champagne halen (om de zoveel maanden een uitje naar Reims enzo), waar vaders een proeverij mee houdt.
Ach, schoot me zomaar tebinnen. niet van belang eignelijk.
Ik ga mezelf eens arm rekenen.
Ben begonnen aan De Verschrikkelijke Administratie.
De afwas heb ik al gedaan. Waarom kan ik dan niet gewoon genoeg trots op mezelf zijn en de paperassen de stapel laten?
Of om zelf te maken?
Ja, je hebt een geweldige badkamer.
Wil je tzt, als ze er eindelijk eens echt mee gaan beginnen, met de verkoop, het nog een keertje vertellen van die hypotheker (aan wie doet me dat nou denken?)
Mijn ouders hebben een bijbaan, Champagne halen (om de zoveel maanden een uitje naar Reims enzo), waar vaders een proeverij mee houdt.
Ach, schoot me zomaar tebinnen. niet van belang eignelijk.
Ik ga mezelf eens arm rekenen.
Ben begonnen aan De Verschrikkelijke Administratie.
De afwas heb ik al gedaan. Waarom kan ik dan niet gewoon genoeg trots op mezelf zijn en de paperassen de stapel laten?
donderdag 17 januari 2008 om 16:30
Yeah yeah, Bloes, ik ga al, ik ga al. Maar het is zo ontstellend druk op mijn werk (wat nou, relaxed ambtenaartje?!?!?!), dat ik bijna geen tijd heb om hier te lezen, laat staan om te posten. Dus dat emailtje van je staat nog steeds op mijn things-to-do-list. Beloofd, ik check vandaag agenda thuis, en kom morgen hierop terug!!
AUW, Mado! Naar, zeg!
By the way; naast dat het werkelijk nergens op slaat, vind ik het een ontzettend denigrerende opmerking die Dream bij de blogs las. Belachelijk zeg, waarom zou IK werken voor die tweede auto, tweede hypotheek enz? Ik bedoel, daarmee suggereer je dat de man het feitelijke inkomen regelt, en de vrouw werkt voor de leukigheidjes/luxe dingetjes. Tssss... bespottelijk! Mss is het wel andersom? En werk ik voor het serieuze gebeuren, en Xoplief hobby't wat rond in zijn bedrijf?!?!?! Kan toch?! En bovendien, ik persoonlijk werk vooral omdat ik dat erg leuk vind, en ik daardoor een veel gelukkiger persoon ben!
Grrr... ik kan me echt opwinden over zoiets. Bovendien, ik denk toch echt dat de meeste echtparen in Ned. allebei werken om de financien van hun qua materiele zaken vrij karige leven rond te krijgen?! Gromgromgrmbl.
Mims, hoe kan iemand jou nou een niet leuke dochter vinden. Sjee, ik vind je zo'n leuk/lief/goed/sterk mens, ik kan er met de pet niet bij!
Hmmm... wat wou ik verder nou nog kwijt?! Nah, ..... later!
donderdag 17 januari 2008 om 17:08
"Ik sport en nu zijn mijn borsten weg"
zomaar een topictitel die ik hiernaast bij Nieuwe Topics zie staan.
Als iemand nou de komende dagen op de sportschool in locker of doucheruimte een stel borsten tegenkomt waarschuw die TO dan even wil je?
Ik doe iets verkeers qua Secret. Van rioolellende weten jullie nu wel. Dagdag geld. En van die gastouder die ziek is ook, dagdag werkuren. Maar er gaat meer mis. Die nieuwe tuniek? Zit een gaatje in ;-( Die nieuwe zwarte laarzen? Zijn kapot op hielnaad. Tsssss, heb ik eens iets nieuws (en dat gebeurt echt niet vaak..) gaat het allemaal kapot. Ergens doe ik iets verkeerd. Balen....
zomaar een topictitel die ik hiernaast bij Nieuwe Topics zie staan.
Als iemand nou de komende dagen op de sportschool in locker of doucheruimte een stel borsten tegenkomt waarschuw die TO dan even wil je?
Ik doe iets verkeers qua Secret. Van rioolellende weten jullie nu wel. Dagdag geld. En van die gastouder die ziek is ook, dagdag werkuren. Maar er gaat meer mis. Die nieuwe tuniek? Zit een gaatje in ;-( Die nieuwe zwarte laarzen? Zijn kapot op hielnaad. Tsssss, heb ik eens iets nieuws (en dat gebeurt echt niet vaak..) gaat het allemaal kapot. Ergens doe ik iets verkeerd. Balen....
donderdag 17 januari 2008 om 20:28
Ze zei dinsdag, op mijn opmerking dat ik zo rijk was omdat ik hen had, dat ik nix van hen kon kopen. Wel dus, eens lezen wat je voor een 1 jarige kunt kopen. Misschien wel een nieuwe fiets?
Ik stop nu met lezen in die nieuwe discussies. Kom zojuist dit tegen en heb nu nieuw incontinentie-materiaal nodig...
quote:
moppies schreef op 17 januari 2008 @ 20:08:
Hallo allemaal,
Mijn man heeft graag (soms)naar een dvd`tje met groepsex tijdens het vrijen aanstaan.(Alleen goede amateur-groepsexfilms zijn moeilijk te vinden)Hij zegt dat dit hem altijd erg opwind,nu moet ik toegeven dat het mij steeds meer gaat opwinden.We zijn ruim 30jaar samen dus het geeft wel een extra dementie aan ons sexleven.Zou het zo kunnen zijn dat we beiden voyeuristisch ingesteld zijn?We denken eraan om eens naar een parenclub te gaan om heerlijk tussen de mensen te vrijen.
Zijn deze gevoelens vreemd of.........
moppies
Ik stop nu met lezen in die nieuwe discussies. Kom zojuist dit tegen en heb nu nieuw incontinentie-materiaal nodig...
quote:
moppies schreef op 17 januari 2008 @ 20:08:
Hallo allemaal,
Mijn man heeft graag (soms)naar een dvd`tje met groepsex tijdens het vrijen aanstaan.(Alleen goede amateur-groepsexfilms zijn moeilijk te vinden)Hij zegt dat dit hem altijd erg opwind,nu moet ik toegeven dat het mij steeds meer gaat opwinden.We zijn ruim 30jaar samen dus het geeft wel een extra dementie aan ons sexleven.Zou het zo kunnen zijn dat we beiden voyeuristisch ingesteld zijn?We denken eraan om eens naar een parenclub te gaan om heerlijk tussen de mensen te vrijen.
Zijn deze gevoelens vreemd of.........
moppies
donderdag 17 januari 2008 om 20:58
Kennen jullie die mop van die vader die voor het eerst in járen eens op bezoek ging bij zijn dochter?
Juist, die kwam niet.
Toen hij bijna een uur te laat was, heb ik zijn huis gebeld. Verbazing was groot toen ik het vaderfiguur zelf aan de lijn kreeg. Ik citeer; "Neeee, dat heb je verkeerd begrepen, dat was geen afspraak, dat was een optie op een afspraak. Ja, en zoiets kan ik natuurlijk niet met veel hangen en wurgen gegarandeerd nakomen.. Maar vervelend dat je op me zit te wachten, ik bel je vanavond wel want ik heb nu bezoek....".
Een optie op een afspraak...
Wat een gelul!
Echt, ik dacht dat "de brug stond open" een slechte smoes was, maar "een optie op een afspraak"slaat alles!
En nee, vooralsnog heeft hij niet gebeld.
Juist, die kwam niet.
Toen hij bijna een uur te laat was, heb ik zijn huis gebeld. Verbazing was groot toen ik het vaderfiguur zelf aan de lijn kreeg. Ik citeer; "Neeee, dat heb je verkeerd begrepen, dat was geen afspraak, dat was een optie op een afspraak. Ja, en zoiets kan ik natuurlijk niet met veel hangen en wurgen gegarandeerd nakomen.. Maar vervelend dat je op me zit te wachten, ik bel je vanavond wel want ik heb nu bezoek....".
Een optie op een afspraak...
Wat een gelul!
Echt, ik dacht dat "de brug stond open" een slechte smoes was, maar "een optie op een afspraak"slaat alles!
En nee, vooralsnog heeft hij niet gebeld.
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 17 januari 2008 om 21:22
De laatste keer dat hij bij mij op bezoek is geweest woonde ik nog in het Zuiden-des-Lands. Was in februari 2006 ofzo.
Sindsdien ben ik enkele keren bij hem geweest, en de laatste keer dat ik hem zag was op de uitvaart van Hero.
Ik denk dat hij niet mocht van Stiefmoeder.
Slap!
Aantal keer dat mijn vader mij vanavond heeft gebeld: 0
Sindsdien ben ik enkele keren bij hem geweest, en de laatste keer dat ik hem zag was op de uitvaart van Hero.
Ik denk dat hij niet mocht van Stiefmoeder.
Slap!
Aantal keer dat mijn vader mij vanavond heeft gebeld: 0
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 17 januari 2008 om 21:36
nou ja, wat een idioot gedoe!!! en trouwens, wat bijzonder weinbig voor ene vader om bij zijn dochter op bezoek te gaan.......
straks belt iemand uit de buurt de kinderbescherming nog: voor de tweede avond op rij een enorm gegil door mijn lieve zoon: Maamaaaaa, laat hem weggaan, maamamaaaa, laat hem stoppen. Niet zo hard, niet zo haaaaaaard, AUAUAU. Mama, laat hem stoppen nou....
Ik vind het vreselijk als hij zo in de war is, vind het zo vreselijk zielig. Gelukkig was hij op het laast wakker en zei hij zachtjes snikkend dat het weer net zo`n enge droom was als gisteren. Pffff, wat is dit rot zeg. Vanmorgen wist hij dat ook nog, het was een droom over papa op een motor en een heleboel mannen, hij reed heel hard. Kindernachtmerrie.
Bloeske, heb je niet even snel gereageerd? Dit is wel heul stom zeg....
straks belt iemand uit de buurt de kinderbescherming nog: voor de tweede avond op rij een enorm gegil door mijn lieve zoon: Maamaaaaa, laat hem weggaan, maamamaaaa, laat hem stoppen. Niet zo hard, niet zo haaaaaaard, AUAUAU. Mama, laat hem stoppen nou....
Ik vind het vreselijk als hij zo in de war is, vind het zo vreselijk zielig. Gelukkig was hij op het laast wakker en zei hij zachtjes snikkend dat het weer net zo`n enge droom was als gisteren. Pffff, wat is dit rot zeg. Vanmorgen wist hij dat ook nog, het was een droom over papa op een motor en een heleboel mannen, hij reed heel hard. Kindernachtmerrie.
Bloeske, heb je niet even snel gereageerd? Dit is wel heul stom zeg....
donderdag 17 januari 2008 om 21:42
donderdag 17 januari 2008 om 22:18
Onderweg van school naar huis bedacht ik ook al zoiets Meave; dat, als het geslachttecnisch en leeftijdtechnisch kon ik heel graag de vader van Mims zou willen zijn. Ze lijkt me een superleuke en lieve dochter. Nog maar afwachten hoe die van mij zich gaat ontwikkelen... Zonder gekheid Mims; reuze lullig!
Kinderen met enge dromen reuze sneu. Arme GG.
Laarzen zijn al terug bij schoenenwinkel die dacht dat ze wel gerepareerd konden worden. Hoop ik ook, want was er erg blij mee......
Kinderen met enge dromen reuze sneu. Arme GG.
Laarzen zijn al terug bij schoenenwinkel die dacht dat ze wel gerepareerd konden worden. Hoop ik ook, want was er erg blij mee......
donderdag 17 januari 2008 om 22:21
Djiez, Mims, wat ontzettend lullig! Ik kan dat zò niet uitstaan, mensen die zich de wet laten voorschrijven door anderen, maar dan niet vent genoeg zijn om dat ook te zeggen... brrrr...
Ik vind het gemeen. Je speelt niet met ensen, en zeker niet met je dochter. Bah.
Bent, wat zielig voor GG. Weet ie de dromen s ochtends nog? Volgens een nanny-vriendin van me helpt het om overdag de dromen door te spreken, en er een ander eind aan te breien dan wat ie droomt. (en een ander midden, indien nodig), en dat zo het motortochtje alleen mar leuk is, en dat ie er zelf controle over heeft. Hem zelf laten rijden, zodat hij bepaalt hoe hard ie gaat?
Ik vind het zo zielig, kindjes met nachtmerries... Mk heeft ze ook, de laatste tijd. Maar niet dezelfde, dus de vlieger van overdag naspelen gaat niet erg op...
Ik vind het gemeen. Je speelt niet met ensen, en zeker niet met je dochter. Bah.
Bent, wat zielig voor GG. Weet ie de dromen s ochtends nog? Volgens een nanny-vriendin van me helpt het om overdag de dromen door te spreken, en er een ander eind aan te breien dan wat ie droomt. (en een ander midden, indien nodig), en dat zo het motortochtje alleen mar leuk is, en dat ie er zelf controle over heeft. Hem zelf laten rijden, zodat hij bepaalt hoe hard ie gaat?
Ik vind het zo zielig, kindjes met nachtmerries... Mk heeft ze ook, de laatste tijd. Maar niet dezelfde, dus de vlieger van overdag naspelen gaat niet erg op...
donderdag 17 januari 2008 om 22:36
Haihai
Mims, onvoorstelbaar!
Bent, wat vervelend die dromen zeg. Lijkt me echt hartverscheurend! Ik geloof niet dat mijn kinderen ooit zó gedroom hebben. Nouja, één keer bij m'n ouders thuis (slapen de kinderen bij ons op de kamer) begon LD ineens "NEE MAMA NEE, NIET DOEN MAMA" lag ik de rest van de nacht wakker met de vraag wát ik die dag gedaan had, dat zo'n herrie 's nachts kon veroorzaken, maar zij wist het niet meer
LE droomt, als hij eng droomt, dat hij ons/mij kwijtraakt in een winkel.
Leuk, nieuwe topics
Mims, onvoorstelbaar!
Bent, wat vervelend die dromen zeg. Lijkt me echt hartverscheurend! Ik geloof niet dat mijn kinderen ooit zó gedroom hebben. Nouja, één keer bij m'n ouders thuis (slapen de kinderen bij ons op de kamer) begon LD ineens "NEE MAMA NEE, NIET DOEN MAMA" lag ik de rest van de nacht wakker met de vraag wát ik die dag gedaan had, dat zo'n herrie 's nachts kon veroorzaken, maar zij wist het niet meer
LE droomt, als hij eng droomt, dat hij ons/mij kwijtraakt in een winkel.
Leuk, nieuwe topics
Later is nu
donderdag 17 januari 2008 om 22:36
vrijdag 18 januari 2008 om 00:31