Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
hee, hadden we een jarig hertje? Gefeliciteerd!!!
Gefelciteerd Bammerdebam, met deze stoere zevenjarige knul!

Lekker weer voor feestjes afgelopen weekend.

Raar idee dat anderen hun weekend hebben doorgebracht met heel andere dingen dan genieten van het zonnetje en/of feestjes.

Succes met alles vandaag Dreamer!
Hee

GEFELICITEERD MET NOAH!!!

Later is nu
Bam, gefeliciteerd met Noah!

Voor de zieken veel beterschap.

Voor Pim extra hugs.... Van twee kanten mensen om je heen met zoveel verdriet.... Heftig indeed.

Vanaf vanmiddag zit ik drie dagen in het zuiden des lands; cursus. Dusseh.... tot donderdag! (Of er moet al een handige PC in het hotel staan; dan kom ik even buurten....)
Ooooooooooh Bam!!! Ik ben het helemaal vergeten!!!

SORRY!

Wat stom!!

We zijn nog wel van plan geweest om te komen, maar door alle ontwikkelingen beetje ondergesneeuwd en ook vergeten af te bellen.... wat erg!

Lieve Noah, grote jongen, van harte gefeliciteerd!!!

Alle andere Hertjes natuurlijk ook!
Ziezo, hier de ziekenboeg georganiseerd, even paar minuutjes voor mezelve... Zoon & Dochter allebei thuis en nu in-bleek aan het spelen, GG in bed, Dot ook maar dat is voor de reguliere dut; ze is nog steeds ruimschoots de fitste hier. Z&D zijn niet heel ziek (meer) geloof ik, hebben ook goed en lang geslapen (half 7 erin, half 8 eruit; dat helpt!). GG heeft goeie bronchitis en heeft ons allebei de hele nacht wakker gehouden met gehoest. Hij moet morgen weer weg, volgens mij is dat niet zo verstandig, maar ja; his call. Voel me zelf geloof ik iets beter, maar door slaapgebrek wat moeilijk te beoordelen. Zie eruit als een spook: heel wit en donkere kringen om ogen, holle wangen. Echt wild-aantrekkelijk, zeg maar. Nahja, lekker belangrijk.

Afijn, de zon schijnt nog steeds! En ik heb wel even met mogelijk-waarschijnlijk nieuwe baas gebeld. Wilde even weten wat er gebeurt als huidige baas geen compromis wil sluiten over afronden & termijnen van opzeggen, aangezien nieuw werk me al zo snelsnel in wil zetten. Als ik opeens niet meer interessant voor ze ben als ik paar weken later kom, maar wel opgezegd heb, zou ik zomaar heel geen baan meer hebben en dat gaat me ook wat ver. Maar daar valt mouw aan te passen, al zal maart wel een volle maand zijn, met alle dingen samen. Dus nu mentaal en anderszins voorbereiden op morgen baan opzeggen, slik, dat vind ik echt héél moeilijk. Gek he, ik heb het goed bedacht en voelt ok en toch voel ik me toch een partij lood in hart & schoenen, niet te zuinig.

Kjong, hoe is je knul uit bed gekomen, gaat het een beetje?
poeh, suces lil! Beterschap voor kjongen en inderdaad een oetlul die vadervan.

Jemig bam, helemaal Noah zijn verjaardag vergeten! Stom! Nog maar even nu dan: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! 7 jaar is inderdaad heel groot! Wat heeft hij allemaal voor kado`s gekregen? ben vast aan het orienteren voor GG.

Beterschap nog maar dan toetje, en goede reis voor xop. Wauw een heuze rijtjespost , ga er dan ook gauw mee stoppen. Nu hebben we eindelijk een leuke betaalbare vakantie gevonden, moeten we wellicht nog ene overnachting onderweg. Pfff, wat is dàt ook weer aan de prijs zeg! Hebben jullie nog een tip? Mag tent, bungalow, hotel zijn, maakt niet veel uit, als het maar niet de evenveel kost als de helft van de vakantie.
10 jaar trouwe dienst is ook niet zomaar wat. Je verdient op z'n minst een gouden horloge en een warme handdruk. En niet andersom.

Kjongen werd vanmorgen om 9.15 wakker...

Gelukkig nu gewoon 37graden.

En dan nu heb ik koppijn, hoest, zweet enzo.

Natuurlijk.

Omdat ik een broodje omelet zie liggen bij het ontbijt op pootjes van Dream ga ik nu maar eens een ei bakken.
Wat vraag je nou eigenlijk Bent?
Bentetje: formule1/etappe hotel oid? Stelt niets voor maar is betaalbaar en meestal langs de snelwegen, zodat je de dag erna weer rap door kunt met je reis. Doe ik meestal met de Bloesjes.

Lil: sterkte met opladen! Ik rij straks langs Lilstad maar kom geen virus oppikken, if you don't mind. Maar ik zwaai wel, natuurlijk!

Kjong: Grrrrrr, de flapdrol doet een wedstrijdje met de Aso-ex! Hoe is het nu met Kjongen?

~duikt weer in het werk~
Gefeliciteerd Noah!!

Kjong, wat een eikel, zeg! Moet ik 'm trappen namens jou?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
snap jij mij nu eens niet kjong?

Namen inderdaad, zoiets bloesem, dank, ik ga vanavond kijken. Onee, dan moet ik lichaamsbewegen met jullie baas.

Nu jij kjong? Beterschap!

Ben gruwelijk aan het genieten van het lekkere weer, zalig!

Vanmiddag voor het eerst met 2 zelf-fietsende kinderen naar school geweest, best spannend maar ging prima.
O Bentetje, goeie mijlpaal! Wat ga jij lichaamsbewegen met de baas (to be)?

Hier iedereen slapper, koortsiger en lustelozer naarmate dag vordert. Zelfs bij mij loopt koorts weer op, met goeie pijn in holtes voorhoofd en eh, vooraan gezicht? Onder jukbeen, zeg maar. Ben nogal vatbaar voor holteontstekingen maar ik heb het echt wel gehad hoor, ik wil niet meer ziek! Moet volgende week 3 dagen training geven in ver oord, en heb nog niks voorbereid. Was vorige keer in zelfde oord ook al ziek, ergens in najaar, die mensen zien me aankomen. Nou ja, morgen eerst maar eens baan opzeggen, koorts of niet, dat wil ik echt achter de rug hebben.

~zwaait terug naar Bloes~

Nee, kom hier maar niet binnen meid, hoe fijn ik het ook zou vinden, om het forum nou oko aan estafettegriep te laten doen gaat me wat ver...

O, moet kindjes bestieren weer. Die ook zielig zijn.

Dot is last woman standing hier. Heel grappig, ze noemt opeens GG bij naam (dus niet papa, maar echte naam). Waarom weet ik niet. hoort ze wellicht van mij & Zoon. Klinkt zo grappig.
getver meid, paracetamolletje, filmpje en bank hangen? Lijkt me de beste dagbesteding voor jullie!

Wij wandelen altijd (ahum 1 keer in de week is het streven) met een groepje waaronder baas. Is vooral fijn ivm bijpraten met allemaal leuke maar drukbezette vrouwen, bovendien goeie lichaamsbeweging.
anoniem_7471 wijzigde dit bericht op 11-02-2008 15:00
Reden: lezen voor posten!!!!!
% gewijzigd
Ik zocht Pammie van de mutsen bij Wind op de hyve (en vond haar overigens niet) en toen zag ik volgens mij Bambi (in kadl zeg maar....). Dus ik schreef bij Vrolijk dat ik je mooi vind. Maar dat moet ik dan natuurlijk ook tegen jou zelf zeggen, want wie vindt dat nou niet leuk om te horen!
Da's lief, Morrie! Thanks voor compliment, inderdaad leuk om te horen!

' kadl ', ik moest even diep nadenken maar dat klopt.

Avond! Zal ik de maar wat flessen rosé en port aanrukken, dames?

Lil, je mag niet ziek worden. Mag niet. Van mij niet. Dus hou je eraan, kee?

Pilletje erin, zal ik even extra sinaasappeltje voor je schillen. Kussentje lekker zo? Nog een dekentje erbij? Je wordt niet ziek hoor, gewoon even rustig aan. Morgen weer kiplekker. *kus*

Hee maar knap dat je knoop hebt doorgehakt en morgen je ontslag indient.. sodeju, dat is toch wel een mijlpaal na zoveel werkjaren! Die baas van jou zal wel even raar staan kijken of niet? Voelt ie na gesprekken van vorige week de bui wel hangen, denk je? Succes morgen.. ben heel benieuwd. *kleenex vast klaarzetten? Zal toch wel sentimenteel traantje gelaten worden vermoed ik?*

Ja he Bent, wat een práááááchtig weer was het dit weekend en vandaag! Oh mén, je voelde de lente al hangen. Kan niet wachten gewoon.

Hoe ist met Kjongen?

*schenkt bij*
Zeg, als ik nou nog een drankje inschenk he, of er een virtuele tapas bij zet.. kan iemand dan even het in elkaar flansen van 30 traktaties van me overnemen? Zit er al een uur tegenaan te hikken en Bambi-man is weg..

Dank. Jullie zijn geweldig.
Kom maar door, aangezien ik nog wel wat goed te maken heb.
Nou, dan zijn ze nu wel klaar, zekers?

Wat maak je voor traktatie Bambi?

Wat een leuk berichtje van Morrie

Lekker gewandeld Bentetje? Ik heb heerlijk gezwommen. En ik zag er nog wel tegenop, omdat ik nog steeds wat slaperig/moe was én omdat ik m'n knieën weer teveel belast had, met een wandeling van 1,5 uur.
Later is nu
ja, was lekker. Wat maak je bam?

Hoe is het met mado, was het weekje weg lekker?
Gekke Pimp, wat zou jíj in hemelsnaam goed te maken hebben! Duh, love ya. *hartje*

Zohee, sportief Dream. Anderhalf uur wandelen.. daar zijn toch auto's voor?

En nog zwemmen ook. Koud man, je moet er ook weer een keertje uit enzo.. gruwel.

Traktaties done. Zakjes snoep met verantwoord mandarijntje erbij.

Willen ze eigenlijk liever niet hebben op school, snoep als traktatie. Maar kom op, kinderfeest is een kinderfeest. Van zo'n zakje zullen vast de tandjes niet uit de bekkies pleuren. En zo wél, dan poetsen de ouders niet goed. Dus. Volgend jaar knutsel ik wel weer braaf een bananenboot ofzo.
Nog gefeliciteerd Bam! (Ik kan wel zeggen dat ik het was vergeten, maar ik wist het gewoon niet, nog erger... )

Lil, jij kanjer!!! (En nou moeten we wel snel nog een keer broodjes met een gat lunchen...)
Kwam even trusten zeggen voordat ik mijn bed induik. Lief slaapt niet thuis, dus gebruik ik jullie even als laatste perso(o)n(en) om even mijn dag mee af te sluiten.

Iemand Mims nog gelezen/gesproken/gezien de laatste dagen???

Trusten!
Ik ben er nog, heb alleen niets zinnigs te melden.

Heb even een reality-check (volledig weekend achterstallige administratie bijwerken, waarvan een deel uit gelukkigere tijden,is niet echt goed voor mijn humeur, zeg maar...). En het is nog niet klaar!

Wel twee vuilniszakken aan papierwerk weggegooid, waaronder tientallen ziekenhuisafspraakkaarten, ziekenhuisinfoboekjes, vage-Hero-notities-waarvan-ik-de-betekenis-nooit-meer-zal-achterhalen, medicatieschema's, bonnetjes van verjaardagscadeautjes van Hero voor mij en anderom. Zucht.

Yep, fijn weekend dus, maar het moest toch eens een keer gedaan worden. De aanmaningen werden er niet vriendelijker op, zeg maar...

Hoe dan ook, life goes on, en dat blijkt.

Lieve Bloes, nog van harte gefeliciteerd met je prachtige oudste!

Lieve Bam, nog van harte gefeliciteerd met stoere Noah.

Lieve Elyane, van harte gefeliciiteerd met je lieve Zeefje, dat ze komend jaar maar helemaal koffiepruttelvrij mag blijven!

En lieve Pim, voor jou een . Heftige en verdrietige tijden. Kus voor de jouwen.

En Madootje, hoop dat je een fijne week hebt gehad!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach jeetje Mims.... dát is een heftig weekend geweest!!

Is Zeefje vandaag 1 geworden????

Hierpepiep voor het kleine reutelvrije meiske!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven